پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

توصيه نامه

۱۳۴ بازديد

نرده و حفاظ شيشه اي نشكن استخر، بالكن و راه پله

نرده شيشه اي و يا هندريل شيشه اي به دليل استحكام بالا و زيبايي ظاهري كاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند. از نرده شيشه اي مي توان به عنوان جدا كننده فضاها استفاده كرد. از مزاياي نرده شيشه اي مي توان به مواردي از قبيل راحتي در تميز كردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره كرد. نرده هاي شيشه اي در دو نوع نرده تمام شيشه اي و نرده شيشه اي تركيبي توليد مي شوند.

مزاياي نرده شيشه اي

امروزه نرده هاي شيشه اي بسيار پرطرفدار هستند و اهميت بسيار بالايي در صنعت ساختمان سازي دارند. نرده شيشه اي مي تواند علاوه بر ايجاد فضايي ايمن، موجب زيبايي آن مكان نيز شود. نرده شيشه اي در فضاهاي گوناگوني مانند پله ها، بالكن ها و.. كاربرد دارد. به كمك نرده شيشه اي و نرده استيل مي توان ظرافت و استحكام را در محيط هايي هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده تركيبي از نرده شيشه اي و استيل، مدت ماندگاري آن را افزايش مي دهد. از مزاياي هندريل شيشه اي راه پله مي توان به راحتي تميز كردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره كرد. نرده استيل به كار رفته در اين تركيب بر اثر سايش و خوردگي دچار آسيب نمي شود.

ويژگي هاي نرده شيشه اي

نرده هاي فلزي رطوبت را در خود راه مي دهند و هيچ مقاومتي در برابر آن ندارند. همچنين، اين نرده ها در برابر ضربه مي توانند آسيب پذير باشند. اما نرده شيشه اي علاوه بر اينكه زيبايي خيره كننده اي دارد و نور را بيشتر عبور مي دهد، مقاومت بالايي نيز دارد و هرگز رنگ آن از بين نمي رود. از نرده شيشه اي مي توان در مناطق شرجي، گرمسير، خشك و سرد و در دماهاي مختلف استفاده كرد. نرده شيشه اي به شكل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته مي شود. رنگ نرده شيشه اي تغيير نمي كند و شكل خود را نيز از دست نمي دهد. تنها ممكن است لك بگيرد كه آن هم با شيشه شور و در حد يك دقيقه پاك خواهد شدنرده شيشه اي موجب زيباتر شدن ساختمان و راه پله ها مي شود و نماي بسيار بسيار زيباتري به آن مي دهد.

نرده هاي شيشه اي براي مصارف مختلف و

ssssssssssssssss

۱۲۵ بازديد

 sssssssssssssssssssssssssssssssssss