یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

۳۳ بازديد

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

 

در سال 1396 به عنوان پیشکسوت کشور و همچنین مدیر شایسته فناوری اطلاعات شناخته شد. آقای آریا پارسا با تلاش فراوان و مطالعه کتاب های مختلف و بهره گیری از ویژگی مهمی به نام «عمل گرایی» به عنوان یکی از پیشکسوتان کشور در اوج جوانی توانسته صدها شغل ثابت و پایدار ایجاد کند.

او علاوه بر کارآفرینی، نویسنده و مترجم نیز بوده و بیش از 20 جلد کتاب ترجمه یا تألیف کرده است. همچنین دوره ها و آموزش های ماکان آریا پارسا که توانسته به رشد و پیشرفت شخصی صدها نفر کمک کند.

ماکان آریا پارسا با مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه آشتن بایس برلین آلمان و امیرکبیر تهران و همچنین لیسانس مهندسی صنایع از نخبگان و فرهیختگان کشورمان است. اضافه کرده است.

ناگفته نماند که او مشاور حرفه ای در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی است. با این اوصاف اگر آموزه های دکتر. همسر آریا پارسا، شما می توانید تجربیات گرانبهایی را که او در سال های طلایی زندگی خود به دست آورده است، بیاموزید و این درس ها را در زندگی به کار بگیرید.

 

در زیر به برخی از تحصیلات، علم، سوابق تحصیلی و افتخارات ایشان می پردازیم:

 

 

پیشینه تحصیلی ماکان آریا پارسا

 

دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی

 

کارشناسی ارشد مدیریت MBA دانشگاه صنعتی امیرکبیر

 

MBA از دانشگاه Ashtenbais، برلین، آلمان

 

لیسانس مهندسی صنایع با تولید صنعتی

 

 

پیشینه علمی و پژوهشی ماکان آریا پارسا

 

نویسنده و مترجم بیش از 20 جلد کتاب در زمینه های روانشناسی، مدیریت و کارآفرینی

 

- بیش از 50 مقاله در مجلات داخلی و خارجی

 

- بیش از 15 سال تدریس در دوره های مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی

 

- دریافت عنوان دانشجوی برتر از دانشگاه امیرکبیر

 

 

برخی از دکتر ماکان آره پارسا

 

دریافت کننده تندیس ملی حقوق مصرف کننده برای سه سال متوالی

 

- مدیرکل فناوری اطلاعات کشور در سال 1396 طبق اعلام وزارت علوم

 

- برگزار کننده چندین نشست ملی مدیریت و کارآفرینی

 

 

بخشی از لوح سپاس دکتر ماکان آریا پارسا

 

- دریافت لوح تقدیر از کارآفرین ارشد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس انجمن حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده.

 

- دریافت لوح سپاس از پیشکسوت برتر از استاندار و استاندار استان اصفهان.

 

- دریافت لوح سپاس از کارآفرینان برجسته از معاونت محترم اقتصادی و منابع طبیعی استانداری

 

دریافت لوح سپاس از معاونت امور بین الملل وزیر کشور

 

- دریافت لوح سپاس از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت علوم

 

- دریافت لوح سپاس از دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، پیام نور و آزاد اسلامی.

 

- و ده ها مجسمه دیگر و یادداشت های تشکر ...

 

 

 

دکتر ماکان آریا پارسا

 

موفقیت ماکان آریا پارسا ادامه دارد...

 

ماکان آریا پارسا که مدیر توانمند و خلاق چندین موزه و منحصر به فرد و متخصص در زمینه ها و دوره های مختلف است، تاکنون کتاب های مختلفی را در زمینه های مختلف بازاریابی، فروش، موفقیت، مدیریت، فنون مذاکره و ... ترجمه کرده است. منتشر کرده است.

 

آنچه او از زندگی شخصی خود آموخته این است که در خانواده ای متوسط ??و بدون امکانات خاص بزرگ شده است. خانواده ای که به خاطر کار ثابت پدرشان از شهری به شهر دیگر کوچ کرده اند.

 

 

نکته بارز شکوفایی این کارآفرین پیشکسوت ایرانی حضور او در محیط دانشگاه است. شاید آنچه را که در نوجوانی در ذهن فعال خود پرورش داده بود، در چنین فضایی با دانش آکادمیک تکمیل کرد تا یکی از مهم ترین یا مغفول ترین اقدامات در حوزه آموزش دیجیتال در ایران و در قالب یک موسسه حذف شود. آموزش دیجیتال در زمینه های مختلف تا جایی که نظام آموزشی مدرن در شرایط کرونا از ایده ها و تجربیات او بهره می برد و می تواند آینده تحصیلی و شغلی او را بدون حضور دانشجویان در محیط دانشگاه مدیریت کند.

رایانه کمک مرکز عیب یابی کامپیوتر

۳۴ بازديد

 

 خبرگزاری آریا- با شیوع موج جدید بیماری کرونا بیشتر کاربران فعالیت های خود را در خانه و به صورت دورکاری انجام می‌دهند به همین دلیل استفاده افراد از اینترنت و کالاهای دیجیتالی مانند کامپیوتر و لپ تاپ افزایش یافته است به طوری که اکنون درون منزل یا دفتر کار هر فردی حتما چند مورد از دیوایس های هوشمند دیده می‌شود.

 

اما به وجود آمدن مشکلات کامپیوتری و سیستمی در دستگاه‌های هوشمند امروزی امری اجتناب ناپذیر بوده و با وجود شرایط کرونا رفتن به بیرون از منزل برای رفع مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه به شدت خطرناک است. اما چگونه می‌توانیم بدون مراجعه به مراکز خدمات کامپیوتری متفرقه مشکل دستگاه خود را رفع کنیم؟

s3_g0hd.jpg

در چنین مواقعی بهترین راه حل مشکل از طریق تماس تلفنی است. با ما همراه باشید تا بیشتر با خدمات رایانه کمک آشنا شویم.

خدمات کامپیوتری غیر حضوری

یک ساعت را در نظر بگیرید تا زمانی می‌تواند به درستی فعالیت خود را انجام دهد که تمام چرخ دهنده های آن به درستی کار خود را انجام دهند. قطعات دیجیتالی هم از این قانون پیروی می‌کنند و اگر بخشی دچار اختلال شود کل فرایند دستگاه دچار مشکل شده و کامپیوتر یا لپ تاپ شما نیاز به تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری دارد.

بنابراین وجود یک مرکز پشتیبانی و خدمات کامپیوتری تلفنی که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران در هر نقطه از کشور باشد امری کاملا مهم تلقی می‌شود که می‌تواند به صورت حضوری و غیر حضوری به راه حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه کاربران بپردازد.

 

رفع مشکلات کامپیوتر با تلفن

همانطور که در ابتدا به آن پرداختیم، وظیفه مرکز رایانه کمک، پشتیبانی کامپیوتری تمامی کاربران است که دیوایس آنها به هر دلیلی دچار مشکل شده و به اورژانس کامپیوتری نیاز دارند.

رایانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف به سرعت دستگاه شما را بررسی کرده و پس از عیب یابی به رفع ایراد سیستم شما می‌پردازند. این مجموعه برای هر نوع دیوایسی، متخصص مخصوص به خود را دارند و امکان عیب‌یابی و رفع مشکل (کامپیوتر، تلفن همراه، مک، شبکه، پرینتر و...) در کمترین زمان ممکن را دارد.

اکنون تصمیم با شماست، می‌توانید با این شرایط که همه‌گیری بیماری به شدت افزایش یافته است به بیرون رفته و پس از اتلاف انرژی و زمان بسیار، سیستم خود را برای رفع ارور های کامپیوتری به خدمات رایانه ای متفرقه و رایگان بسپارید و یا از خدمات حل مشکل کامپیوتر از راه دور رایانه کمک بهره مند شوید. برای رفع مشکل و ارتباط با رایانه کمک با شماره 9099071540 از طریق تلفن ثابت و با شماره  0217129 از طریق تلفن همراه با کارشناسان حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در ارتباط باشید.

راه حل مشکلات کامپیوتری در منزل

یکی دیگر از خدماتی که توسط شرکت رایانه کمک به کاربران ارائه می‌شود، بررسی و رفع مشکل کامپیوتر در محل است. اگر کاربران عزیز ما به هر دلیلی نتوانند از طریق تلفن با ما در ارتباط باشند، این امکان وجود دارد که با ثبت سرویس، کارشناسان فنی به محل آنها اعزام شوند.

زیرا برخی مواقع ممکن است مشکل کاربران نیاز به بررسی دقیق کامپیوتری داشته باشنید، در چنین مواقعی کارشناسان ما پیشنهاد می‌کنند که کاربران از طریق سایت اصلی رایانه کمک به ثبت سرویس حضوری برای عیب‌یابی و تعمیر کامپیوتر در محل اقدام کنند. مزیت این سرویس این است که کاربران نیازی به خارج کردن دیوایس خود ندارند زیرا پس از پر کردن فرم درخواست تعمیرکار کامپیوتر، کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، به محل آنها اعزام می‌شوند تا دستگاه آنها را بررسی و به رفع مشکل کامپیوتر در محل بپردازند.

 

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر در منزل به چه صورت است؟

زمانی که به هر دلیل دیوایش شما نتواند به درستی فرایند عادی خود را طی کند، لازم است علت این موضوع شناسایی و رفع شود. تعمیر کامپیوتر خانگی هم دقیقا بر همین اصل بنا شده است تا زمانی که کاربران به هر دلیل با ایراد کامپیوتر روبرو شده اند بدون هیچ زحمتی کارشناسان ما در محل حاظر شده و به رفع مشکل کیس کامپیوتر با لپ تاپ شما بپردازند.

این نوع خدمت مزیت های مختلفی نسبت به سایر دارد که از اصلی ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. امنیت اطلاعات

 اولین مزیتی که در سرویس کامپیوتر در محل وجود دارد، امنیت اطلاعات کاربران است. بسیاری از افراد جامعه بر روی کامپیوتر خود اطلاعات خصوصی یا محرمانه نگهداری می‌کنند که علاقه ندارند که افراد متفرقه به آنها برسد. بنابراین با خدمات تخصصی کامپیوتر در محل، تمام مراحل عیب‌یابی و تعمیر قطعات رایانه در مقابل شما انجام می‌شود و می‌توانید نسبت به هر مرحله کاملا واقف باشید.

2. کارشناسان متخصص خدمات کامپیوتر

 مورد بعدی که اهمیت دارد، تسلط کارشناس های است که قرار است دستگاه شما را بررسی کنند، امروزه با توجه به هزینه و افزایش شرکت های ساخت قطعات الکترونیکی، فردی که بتواند با قسمت های سخت افزای کامپیوتر آشنا بوده و در کمترین زمان ممکن مشکل آن را برطرف کنند، بسیار ارزشمند است. از این جهت کارشناسان فنی رایانه کمک به سرعت دیوایس شما را بررسی کرده و پس از آن اقدام به تعمیر دستگاه می‌کنند.

3. هزینه تعمیرات کامپیوتر

و در آخر بهتر است به هزینه اشاره کنیم. بیشتر کاربران بودجه مشخصی را برای تعمیرات و ارتقا کامپیوتر یا لپ تاپ خود کنار می‌گذارند اما باید گفت که هیچ هزینه ثابتی در این زمینه وجود ندارد و بسته به شرایط افراد سنجیده و به آنها اعلام می‌شود، اما نیازی نیست نگران هزینه های اضافی باشید زیرا کارشناسان ما در زمان بررسی دستگاه تمام قسمت های دیوایس شما را بررسی کرده و هزینه منصفانه برای تعمیر کامپیوتر برای شما مدنظر گرفته می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی خدمات رایانه کمک بپردازیم که با بهره‌گیری از آنها می‌توانید مشکلات کامپیوتری خود را رفع کنید. حل مشکلات سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ در محل اقدامی است علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه کاربران، از جان کاربران در برابر همه‌گیری بیماری محافظت می‌کند.

منبع : www.aryanews.com

کانال تلگرام میثم شکری ساز

۲۸ بازديد

کانال تلگرام میثم شکری ساز

دکتر میثم شکری ساز با راه اندازی بسیاری از مشاغل و حرفه ها باعث بیکاری فردی نشد، بلکه این روزها چند صد نفر را استخدام کردند. پر کردن موقعیت های مختلف عملکردی. اگر می خواهید با دکتر میثم شکری ساز کارآفرین IRIN آشنا شوید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. میثم شکری ساز بیوگرافی میثم شکری ساز دکتر میثم شکری ساز بزرگترین تاجر ایرانی متولد فروردین 1365 است که پس از پایان تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و سپس عضویت در دانشگاه و مجامع علمی از دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری کارآفرینی فارغ التحصیل شد.

https://t.me/meysamshekarisaz

 

از دانشگاه Ashtenbaisse در برلین در آلمان، و MBA و لیسانس مهندسی صنایع از Americabir، تهران. دکتر میثم شکری ساز در خانواده ای متوسط ??به دنیا آمد. به عنوان مثال، پدرش یک وطن پرست ارتشی بود که در جبهه های جنگ عراق می جنگید. پدر میثم شکری ساز پس از تولد برای ادامه خدمت به بوشیر اعزام شد و به همراه خانواده در بوشهر ساکن شد. از این رو میثم شکری ساز تا پانزده سالگی دور از زادگاهش در بوشیر زندگی کرد.

دکتر میثم شکری ساز، کارآفرین، مشاور بازرگانی، تاجر مطرح ایرانی در سال های اخیر در زمینه فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی نقش های کلیدی در فضای کسب و کار ایران ایفا کرده است. میثم شکری ساز تنها در ده سال گذشته با ایجاد شرکت ها و مشاغل مختلف توانسته بخشی از معضل بیکاری در ایران را حل کند. در سال های اخیر همین معضل بیکاری مشکلات زیادی را برای جوانان ایرانی ایجاد کرده است.

فارغ التحصیلی در این رشته باعث ورود میثم شکری ساز به فعالیت های کارآفرینی شد و نبوغ او را در این زمینه محک زد. همین امر باعث شد تا وی شرکت های زیادی را انجام دهد که در ادامه به بررسی مهم ترین آثار خلق شده توسط این تاجر بزرگ ایرانی می پردازیم. مشاغل میثم شکری ساز میثم شکری ساز از دوران تحصیل در دانشگاه شروع به کار کرد و از همان ابتدا آرزوی راه اندازی مشاغل مختلف و ایجاد فرصت های شغلی را داشت. وی با اخذ مدرک در رشته های مذکور وارد دنیای تجارت و فضای کسب و کار شد. میثم شکری ساز در سال 1388 موفق شد اولین و جدی ترین کسب و کار خود را در زمینه تدریس و آموزش مجازی راه اندازی کند. این شرکت که در حال حاضر شعبه های متعددی در ایران دارد با نام هلدینگ پارس پندار نهاد شناخته می شود.

 

او مانند هر بچه هم سن و سال خود به مدرسه می رفت و همیشه در میان دانش آموزان باهوش و پرانرژی کلاس برجسته بود. پدر میثم شکری ساز به دلیل جراحات شدید مجبور به بازنشستگی زودهنگام در بوشهر شد، بنابراین خانواده میثم شکری ساز از بوشهر به اصفهان نقل مکان کردند. پدر مسام چکری ساز از جانبازانی است که با ایثار و از خودگذشتگی توانسته از میهن خود در برابر دشمن دفاع کند. میثم شکری ساز پس از ترک بوشهر به اصفهان تحصیلات خود را در دبیرستان اصفهان ادامه داد. میثم شکری ساز با موفقیت از کنکور سراسری در مقطع کارشناسی مهندسی صنایع فارغ التحصیل شد و مدرک کارشناسی را گذراند. میثم شکری ساز متعاقباً از دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت MBA فارغ التحصیل شد. وی علاوه بر اخذ مدرک فوق لیسانس در این رشته به آلمان رفت و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه اشتاین بیس برلین اخذ کرد. وی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد و اخذ مدرک در این

شرکت هلدینگ پارس پیندار نژاد در حال حاضر شعبه های متعددی در اصفهان، تهران و تبریز دارد و در ماه های آینده شعب دیگری در شهرهای دیگر ایران ایجاد می شود و تلاش می کند در مشاغل مختلف نیروی کار جذب کند و از این طریق بخشی از مشکل است. بیکاری در ایران برطرف می شود. در حال حاضر چند صد کارگر در این مجموعه بزرگ آموزشی مشغول به کار هستند. بیوگرافی میثم شکری ساز میثم شکری ساز میثم شکری ساز با تجربه و مستندات علمی خود تالیف و ترجمه کتاب هایی در زمینه تخصصی خود نوشته است که در ادامه به معرفی همه آنها می پردازیم. کتاب های ترجمه شده از میثم شکری در سال های اخیر کتاب های معروف زیادی در زمینه تجارت، توسعه شخصی، کار، برندسازی و ... در دنیا منتشر شده است که ترجمه این کتاب ها خدمت بزرگی به این اکوسیستم خواهد بود.

رشته به ایران بازگشت و مدرک دکتری خود را در رشته کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرد.

هلدینگ پارس پیندار نهاد یکی از بزرگترین مراکز آموزش الکترونیکی ایران است که توانسته در ایام کرونا نقش بسزایی در تولید آموزش و مهارت های مختلف داشته باشد. خود این مرکز نه تنها در ایام کرونا باعث بیکاری شد، بلکه با ایجاد مشاغل مختلف بیکاری را با عناوین شغلی مختلف ایجاد کرد. هلدینگ پارس بر این باور است که این سازمان دارای حوزه های مختلفی است که هر کدام رویکرد جدیدی را برای آموزش در پیش گرفته اند. میثم شکری ساز نیز دوره های کارآفرینی و کتاب های آموزشی را در بخش های مربوطه منتشر کرده است.

لینک چین چیست؟

۲۹ بازديد

 لینک چین چیست؟

 

China Link یکی از آن ارزهای رمزپایه است که می توانید آن را رشد دهید و خیلی سریع پیدا کنید و زودتر رتبه های بالایی در بازارهای ارزهای دیجیتال پیدا کنید. در این مقاله به بررسی ماهیت این ارز دیجیتال، چگونگی پیدایش و اخبار روزانه آن می پردازیم.

آنها تعداد ارزهای دیجیتال را تشخیص می دهند و حتی برخی از ارزهای دیجیتال را به بازار معرفی کرده اند. فدرال رزرو آمریکا جهان را به عنوان یک سکه پایدار معرفی کرده است و صندوق های بیت کوین ETF را به عنوان دارایی های بورس به رسمیت می شناسد.

 

دنیای ارزهای دیجیتال دیگر دنیای ابهام نیست و بیت کوین تنها سکه شناخته شده صرافی ها نیست. ارزهای دیجیتال بسیار زیاد هستند و سهم قابل توجهی از سفارشات خرید دارند و طرفداران زیادی پیدا می کنند. پروژه های مهمی در حال طراحی و اجراست و پروژه های بزرگ در آینده نزدیک به ثمر خواهد رسید.

از جمله ارزهای رمزنگاری شده که تا به امروز خود را به عنوان ارز معتبر معرفی کرده اند، می توانم به لینک چین اشاره کنم. این ارز دیجیتال که در مدت زمان کوتاهی رشد چشمگیری داشته است، اکنون درخواست های زیادی دارد. فناوری بلاک چین به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تراکنش ها را به صورت غیرمتمرکز انجام دهند و گجت های هوشمند درب خدمات مختلف را به صورت غیرمتمرکز برای همه مهندسان فناوری اطلاعات باز می کنند.

او در ادامه به تعریف China Link، چگونگی پیدایش تیم توسعه پرداخت و سپس مهمترین اخبار مربوط به این ارزهای دیجیتال را بررسی کرد.

 

 

لینک چین چیست؟

 

لینک چین را می توان پلی بین دنیای واقعی و بلاک چین دانست. این ارز دیجیتال کاربرد ویژه ای دارد و به همین دلیل مورد استقبال فعالان حوزه ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

قبل از معرفی بلاک چین، باید با مفهوم اوراکل آشنا باشید. در یونان باستان، مردم معتقد بودند که خدایان در دنیایی جاودانه زندگی می کنند و سرنوشت جامعه را تعیین می کنند. مردم عادی قادر به برقراری ارتباط با خدایان نبودند، بنابراین باید به دنبال افرادی بودند که با خدایان ارتباط برقرار کنند و نظر خود را در مورد حوادث و سرنوشت تغییر دهند. در واقع این افراد نقش واسطه بین خدایان و مردم عادی را ایفا می کردند. در یونان باستان به این افراد اوراکل می گفتند.

در علوم مختلف از این اصطلاح برای تعریف واسطه استفاده می شود. واسطه هایی که کارهای مهمی را انجام داده اند و هر شخص یا سیستمی قادر به انجام فعالیت های خود به راحتی نیست. در دنیای فناوری و فناوری اطلاعات، اوراکل ها منابعی هستند که اطلاعات منبع خارجی را از طریق API وارد نرم افزار کرده و اطلاعات خروجی نرم افزار را به منابع خارجی ارسال می کنند. این فرآیند می تواند به صورت معکوس نیز اتفاق بیفتد. در دنیای بلاک چین، اوراکل ها نیز در انتقال اطلاعات نقش دارند. آنها اطلاعات را از منابع خارجی برای قراردادهای هوشمند ارسال می کنند.

یک مشکل بزرگ در طول طراحی اولین اوراکل ها بوجود آمد. ماهیت فعالیت اوراکل متمرکز بود، اما دنیای بلاک چین بر مقررات زدایی متمرکز بود. پس از بررسی و اصلاح نواقص، نسل بعدی اوراکل ها برای حل این مشکل پدید آمدند. در نتیجه، اوراکل های مبتنی بر بلاک چین به فرآیندی غیرمتمرکز برای انتقال داده ها از دنیای واقعی به بلاک چین تبدیل شدند تا به عنوان واسطه بین این دو جهان عمل کنند. پلت فرم چین لینک موفق ترین اوراکل است که تا به امروز توسعه یافته است. China Link اولین شرکت Oracle بود. اطلاعات انتقال می تواند آب و هوا، نتیجه یک رویداد ورزشی، داده های یک صرافی و غیره باشد.

 

چرا ChainLink ضروری است؟

 

برنامه های غیرمتمرکز مجموعه ای از قراردادهای هوشمند هستند که می توانند عملیات را به صورت خودکار انجام دهند. آنها نرم افزار را می دهند و سپس فرآیندهای خودکار را شروع می کنند. دو راه برای تزریق به این قراردادها وجود دارد. راه اول این است که نیروی انسانی اطلاعات را به صورت دستی یا با کمک نرم افزار به قرارداد هوشمند منتقل کند. در این روش داده ها باید در اختیار فرد یا سازمان قرار گیرد. بدیهی است که این راه حل در تضاد کامل با ماهیت بلاک چین است، زیرا این مفهوم غیرمتمرکز خواهد بود. در این صورت امکان خطا، تغییر و استفاده بسیار زیاد است. روش دوم استفاده از اوراکل است. این راه حل علاوه بر افزایش سطح دقت، کاهش هزینه ها، افزایش هوشمندی و سرعت ماهیت بلاک چین، سازگاری کامل نیز دارد. در این صورت غیرمتمرکز، دقیق و خودکار به قرارداد هوشمند اطلاع داده می شود و کاملا غیرمتمرکز می شود. به دلیل این نقشه برداری، اوراکل ها را میان افزار نیز می نامند. لینک چین دقیقاً برای رسیدن به هدف و انجام چنین فعالیتی طراحی شده است.

https://chainlink-news.com/

 

تاریخچه، تیم توسعه و نقشه راه chainLink

 

تیم توسعه لینک چین

 

اولین تصمیمات برای توسعه لینک چین در سال 2014 گرفته شد. این شرکت با نام قرارداد هوشمند توسط سه فعال چینی بلاک چین به نام های سرگئی ناروف، استوالیس و آری جونز راه اندازی شد. گروه سرمایه گذاری جمعی دیتا نیز مسئولیت تامین مالی این شرکت را بر عهده داشت.

هدف این شرکت از همان روزهای اول ایجاد پلی بین بلاک چین و منابع اطلاعاتی بود و در این راستا

تعمیر ماکروفر بوش

۳۰ بازديد

تعمیر ماکروفر بوش

 

خدمات تعمیرات ماکروفر بوش توسط تکنسین های مجرب گروه خدمات پیشتاز به صورت 24 ساعته در تمامی مناطق تهران (شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران) و کرج با استفاده از قطعات اصلی و 6 ماه گارانتی خدمات و تعرفه شرکتی دارای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان عزیز.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش محتوا است

ارسال نظر

چرا از خود تکنسین نپرسید؟!

 

تعمیر ماکروفر بوش : کاربران گرامی با درج نظر و سوال خود در انتهای این مقاله می توانید به راحتی با تکنسین تماس گرفته و در مدت زمان کوتاهی پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.

ارسال نظر

خدمات مرکز تعمیرات ونگارد

 

مجتمع خدماتی پیشتاز با بیش از سه دهه سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی نامی آشنا در ذهن شهروندان تهرانی است. مهمترین تفاوت مجموعه با سایر شرکت های خدماتی، اصل صداقت در رفتار تکنسین ها و کیفیت قطعات تضمین شده توسط شرکت می باشد.

 

ما معتقدیم که مشتری مهمترین عضو مجموعه است و رسیدگی به درخواست مشتری بهترین راه برای هدایت خدمات است. بیش از دوازده هزار مشترک تلفن همراه از ابتدای مجموعه تاکنون، گواه این است که رعایت حقوق مشتری چه از نظر فناوری و چه از نظر هزینه، یکی از مهم ترین اصول خدمات رسانی است و همین امر موجب شده است تا تعداد بیشتر مشترکین سالها. بوده است.

خدمات پس از فروش مایکروفر بوش

 

یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم خانگی شرکت بوش است که به دلیل کیفیت و سابقه درخشان مورد استقبال مصرف کنندگان در ایران قرار گرفته است و شرکت پیشتاز سرویس سال هاست در ایران خدمات ارائه می دهد. خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی بوش.

معرفی شرکت بوش

 

شرکت بوش حدود 150 سال پیش توسط رابرت بوش در آلمان تاسیس شد و هنوز هم در حال ساخت لوازم خانگی است. در حال حاضر برخی از محصولات این شرکت در چین، ترکیه و مالزی مونتاژ می شود که مصرف کنندگان تصور نادرستی از این محصولات دارند و ذهنیت مشتری هنگام خرید کالا تقلبی و اصل نبودن آن است، اما در واقع اینگونه نیست. مورد و به دلیل هزینه کمتر نیروی کار در این کشورها، بوش آژانس های تولیدی در کشورهای ثالث راه اندازی کرده است.

 

چرا سرویس پیشتاز؟ مزایای استفاده از خدمات تعمیرات و تکنسین های خدمات پیشرو چیست؟

چرا سرویس پیشتاز؟

تعمیرات و سرویس تجهیزات

 

تمام محصولاتی که در خانه استفاده می کنیم پس از مدتی، برای مدتی نیاز به تعمیر و سرویس دارند و مایکروفر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

همچنین ممکن است در انتخاب مکانی مطمئن برای سرویس و تعمیر مایکروفر بوش خود مردد باشید، بنابراین در این مقاله سعی می کنیم انتخاب تعمیرکار مناسب مایکروفر بوش را برای شما آسان کنیم.

تعمیر مایکروویو بوش تعمیر ماکروفر بوش

چرا سرویس پیشتاز؟

 

سرویس پیشتاز همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته و تا کنون به لطف شما موفق بوده است. اما چه تفاوتی با دیگران داریم؟

 

    ما سعی می کنیم تا حد امکان تعمیر کنیم تا از تعویض غیر ضروری قطعات شما جلوگیری کنیم.

    در صورت تعویض قطعات از قطعات پارچه ای منطبق با دستگاه شما استفاده می شود.

    ضمانت خدمات به مدت 6 ماه از تاریخ فاکتور و ضمانت خدمات کتبی

    ضمانت اصل بودن محصول مورد استفاده توسط تکنسین شرکت

    خدمات در محل و با حضور مشتری بدون نیاز به جابجایی دستگاه انجام می شود. (این نه تنها احساس امنیت بیشتری را برای مشترکین ایجاد می کند، بلکه از آسیب در هنگام ارسال محصول نیز جلوگیری می کند.)

    تعمیرات مایکروفر بوش با آزمایش تشعشع و اطمینان از تشعشع احتمالی انجام می شود.

    سرویس پیشتاز دارای مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی بوده و تکنسین های کار با امواج زیر نظر سازمان انرژی اتمی آموزش دیده اند.

    تعمیرات مایکروفر بوش در تمامی مناطق تهران و کرج انجام می شود و مشترکین شهرستانی عزیز مجموعه ما نیز می توانند مایکروفر بوش خود را از طریق تیپاکس و پست ارسال نموده و پس از تعمیر و تست دستگاه را دریافت نمایند.

    تضمین قیمت قطعات و خدمات

    پاسخگویی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل

 

خرابی های احتمالی مایکروویو بوش را بررسی کنید

 

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا نیاز به تعمیر مایکروفر بوش خود دارید. بهتر است قبل از هر اقدامی برای تعمیر مایکروفر بوش خود با دانش بیشتر این مطلب را مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم:

 

    دستگاه روشن نمی شود!

    مایکروویو روشن است، همه چیز تمام است اما غذا گرم نیست!

    مایکروویو مانند گذشته فرآیند گرم شدن را انجام نمی دهد و زمان گرم شدن غذا طولانی است!

    الکتریسیته بدنه مایکروویو

    مایکروویو در حالت ماکرو شروع به جرقه زدن می کند!

    بدنه مایکروفر خیلی داغ میشه!

    لامپ مایکروویو روشن نمی شود

    مایکروویو بوش

استارلینک در اوکراین فعال شد

۲۸ بازديد

استارلینک در اوکراین فعال شد

در طی حمله روسیه به اوکراین، اینترنت این کشور نیز دچار اختلال شده و کاربران در این کشور نمی‌توانند به راحتی به فضای آنلاین دسترسی پیدا کنند.

همین امر سبب شد وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز از ایلان ماسک بخواهد که اینترنت ماهواره‌ای استار لینک را در این کشور فعال کند. همچنین ایلان ماسک به چنین درخواستی جواب مثبت داده و اینترنت استارلینک در این کشور فعال شده است.

وزیر تحول دیجیتال اوکراین نیز در طی چند ساعت اخیر در صفحه توییتری خود چنین درخواستی را از ماسک کرده بود:

در حالی که تلاش می‌کنی در مریخ کلونی بسازی، روسیه در تلاش برای اشغال اوکراین است. در حالی که موشک‌های شما با موفقیت از فضا فرود می‌آیند، راکت‌های روسی به غیرنظامیان حمله می‌کنند. از شما می‌خواهیم ایستگاه‌های استار لینک را برای اوکراین فراهم کنید

فعالسازی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در اوکراین

s3_ebzj.jpg

ایلان ماسک در پاسخ به توییت میخائیلو فدوروف، وزیر تحول دیجیتال اوکراین از فعالسازی استارلینک در این کشور خبر داده و گفته است ترمینال‌های بیشتری را به اوکراین نیز ارسال می‌کند.

سرویس استارلینک اکنون در اوکراین فعال است. ترمینال‌های بیشتری در راه این کشور قرار دارند.

همانطور که می‌دانید، برای دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به تجهیزات ویژه‌ای یا گیرنده نیاز است. به همین دلیل ایلان ماسک علاوه بر اعلام فعالسازی سرویس اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس در اوکراین، از ارسال این تجهیزات به این کشور خبر داده است.

اینترنت در بخش‌های مختلفی از اوکراین تقریبا از دسترس خارج شده است و استارلینک نیز می‌تواند افراد ساکن در این مناطق را مجدد به دنیای آنلاین متصل کند.

درواقع این فناوری می‌تواند اینترنت را در مناطق دور افتاده در اختیار کاربران قرار دهد؛ هرچند که هزینه بالاتری نسبت به اینترنت عادی دارد.

اکنون باید منتظر ماند و دید این فناوری چه برنامه‌هایی برای اوکراین دارد و ایلان ماسک از چه مسیری و تا چه زمانی می‌خواهد ترمینال‌های اینترنت ماهواره‌ای شرکت اسپیس ایکس را در اختیار کشور جنگ ‌زده اوکراین قرار دهد.

تاریخچه استارلینک

اسپیس ایکس برای نخستین‌بار در سال 2018 دو ماهواره‌ی مخابراتی با نام‌های تَن تَن A و تن تن B را برای آزمایش اینترنت ماهواره‌ای به مدار پایینی زمین نیز فرستاد. پس از انجام آزمایش‌های مختلف، اسپیس ایکس خط تولید ماهواره‌های خود را در ردموند واشینگتن راه اندازی کرد تا اولین محموله‌ی 60 تایی از ماهواره‌های استارلینک را در اواسط سال 2019 با نام v0.9 و یا نسخه‌ی نه دهم را به فضا پرتاب کند. درواقع این دسته‌ی 60 تایی آزمایشی بود و اکنون از رده خارج شده است و به مرور زمان وارد جو زمین می‌شود.

در کل تمام ویژگی‌ها و مشخصات ماهواره‌های استارلینک در وهله‌ی اول برای پایین آوردن قیمت نهایی ماهواره طراحی شده‌اند، نه انقلابی و اولین بودن. در حال حاضرنیز ماهواره‌هایی با فناوری‌های مشابه یا پیشرفته‌تر نسبت به استارلینک در مدار وجود دارند؛ اما هیچ‌ یک از آن‌ها ازلحاظ قیمتی قابل مقایسه با استارلینک نیستند. به عنوان مثال قیمت ماهواره‌های ایریدیوم 5 میلیون دلار به‌ازای هر ماهواره است؛ این درحالی‌ است که قیمت تمام‌شده‌ی ماهواره‌های استارلینک 20 برابر ارزان‌تر و تنها برابر با 250 هزار دلار به ‌ازای هر ماهواره تخمین زده خواهد شد.

برای نخستین‌بار در تاریخ، شرکتی فضایی در حال تولید ماهواره به‌ صورت انبوه در خط تولید کارخانه است. این کار موجب می‌شود هزینه‌ی نهایی ماهواره که تا پیش از این به‌ صورت تکی و در شرایط لابراتواری ساخته می‌شد؛ بسیار کاهش پیدا کند. در حال حاضر اسپیس ایکس ماهیانه 120 ماهواره تولید می‌کند.

مکانیزم جدا شدن ماهواره‌های استارلینک از مرحله‌ی دوم موشک در مدار نیز منحصربه‌فرد است. تا قبل از ماهواره‌ها با استفاده از مکانیزم‌های فنری یا انفجاری پایروتکنیک از مرحله‌ی دوم موشک جدا می‌شدند که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. اسپیس ایکس اما برای پیاده‌ کردن ماهواره‌ها در مدار ابتدا مرحله‌ی دوم موشک را به‌ دور خود می‌چرخاند و سپس با رهاسازی میله‌ای که ماهواره‌ها را در کنار هم نگه ‌داشته است، هر 60 ماهواره را به‌ صورت یک‌جا در مدار رها می‌کند. ماهواره‌ها سپس به دلیل نیروی مرکزگرای ناشی از چرخش مرحله‌ی دوم، به آرامی از یکدیگر جدا می‌شوند.

برخلاف سایر ماهواره‌ها، ماهواره‌های استارلینک تنها در یک سمت خود پنل خورشیدی دارند؛ اما همین پنل به ‌قدری بزرگ است که مجموع مساحت آن‌ها در هر پرتاب 60 تایی، از مجموع مساحت پنل‌های خورشیدی ایستگاه بین‌المللی فضایی بیشتر است. استفاده از تنها یک پنل یکپارچه در یک سوی ماهواره یکی دیگر از تصمیماتی است که به آسان‌سازی فرایند ساخت، سهولت باز شدن ماهواره در مدار و درنهایت پایین آمدن قیمت تمام‌ شده نیز کمک می‌کند.

استارلینک برای ارسال و دریافت داده هم در ماهواره و هم در دیش سمت کاربر، از آنتن‌های خاصی به‌ نام آنتن آرایه فازی Phased Array Antenna استفاده می‌کند. ویژگی جالب این آنتن‌ها این است که بدون نیاز به چرخیدن فیزیکی، تنها با استفاده از قابلیت برهم‌نهی امواج، می‌توانند سیگنال ارسالی خود در باند فرکانسی Ku و Ka را در جهت‌های مختلف ارسال کنند.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

 

 

 

بازیگران اصلی بازار فارکس

۲۷ بازديد

بازیگران اصلی بازار فارکس

بزرگترین بازار بورس بین المللی، بازار فارکس است. در این بازار، روزانه بیش از 5 تریلیون دلار درحال جابجایی است. این عدد 50 برابر معاملات بزرگترین بازار بورس سهام دنیا، یعنی بازار بورس آمریکا است. اما چه کسانی عوامل اصلی هستند که در این بازار ایفای نقش می کنند؟

شرکت های تجاری بزرگ

شرکت های تجاری بین المللی و بزرگ در کشورهای مختلف از جمله بازیگران اصلی بازار فارکس هستند. آنها با استفاده از بازار فارکس به خرید و فروش ارزهایی که دارند، می پردازند.

بعنوان مثال، شرکت بنز زمانی که محصولات خود را در آمریکا می فروشد، دلار دریافت می کند. پس از آن، نیازمند این هستند که دلار با به یورو تبدیل کنند. بنابراین، با ورود به بازار فارکس، در حساب خود یورو به دلار خریداری می کنند.

بانک های مرکزی بزرگ دنیا

بانک های مرکزی بزرگ دنیا، بعنوان بزرگترین بازیگران در بازار فارکس شناخته شده اند. این بانک ها با استفاده از بازار فارکس، نرخ ارز در کشورشان را کنترل می کنند.

مثلا زمانی که ارز کشور صاحب بانک ضعیف شد، حج زیادی ارز در بازار فارکس خریداری می کنند. آنها با این کار به نرخ ارز خود کمک می کنند.

بانک ها و موسسات مالی

در کنار بانک های مرکزی، بان های تجاری، موسسات مالی و سرمایه گذاری نیز در بازار فارکس فعالیت کرده و سود بدست می آورند.

درواقع، بزرگترین صاحبان هج فاند های بزرگ و مدیران سرمایه گذاری دنیا در بازار فارکس فعالیت دارند. آنها دارای حجم زیادی در این بازار هستند.

معامله گران خرد

اینها آخرین بازیگران در بازار فارکس هستند. این افراد برای بدست آوردن سود و معامله وارد بازار می شوند. میلیون ها انسان در سرتاسر دنیا، به این شکل وارد بازار فارکس شده و نقش زیادی بر این بازار دارند. بسیاری از آنها می توانند در این بازار تاثیرگذار باشند. شما نیز اگر بخواهید می توانید به این بزرگترین بازار مالی دنیا وارد شده و به معامله ی هزاران دارایی بپردازید. امیدواریم در کسب و کار و معاملاتتان موفق باشید

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11150262

https://independent.academia.edu/TamannaTuba11?from_navbar=true&trigger=account-menu

http://edu.fudanedu.uk/user/kendrasykes1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://nikotahlil.com/

http://fudanedu.uk/user/kendrasykes1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KendraSykes1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://nikotahlil.com/

http://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://nikotahlil.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kendrasykes1/

http://ict-edu.uk/user/kendrasykes1/

 

http://gg.gg/xzj8m

 

   https://bit.ly/3KamWqY.