سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

توضيحات متا چيست؟

۳۸ بازديد

توضيحات متا چيست؟

در ميان برچسب هاي متا ، توصيف متا بسيار مهم است. متا توضيحات در واقع خلاصه اي از محتواي سايت را ارائه مي دهد كه از ديد بازديدكنندگان پنهان است و فقط براي درك بهتر موتورهاي جستجو استفاده مي شود.

 

در گذشته اي نه چندان دور ، توضيحات متا نقش مهمي در رتبه بندي موتور جستجوگر شما داشتند ، اما گوگل اخيراً اعلام كرده است كه برچسب هاي توضيحات متا تأثير مستقيمي در رتبه بندي سايت ندارند. اگر نگاهي دقيق به اين جمله بيندازيم ، متوجه خواهيم شد كه توضيحات متا به طور غيرمستقيم بر رتبه شما در Google تأثير مي گذارد ، در زير به دليل آن خواهيم پرداخت.

يكي از مهمترين بحث ها در تيم seoedu - توضيحات متا چقدر مهم است؟

محتواي توضيحات متا در نتايج جستجوي Google ظاهر مي شود. وقتي سايت شما در ميان بسياري ديگر از صفحات Google براي كاربران اينترنت ظاهر مي شود ، فقط توضيحات متا و عنوان صفحه قابل مشاهده است و اين دو عاملي هستند كه به كاربران در انتخاب بهترين نتيجه كمك مي كنند.

 

به عنوان مثال ، اگر به دنبال بليط هواپيما هستيد و صفحه توضيحات متا حاوي قيمت است ، احتمالاً اين سايت را به گزينه هاي ديگر ترجيح مي دهيد.

هر بار كه يك صفحه از سايت شما در نتايج جستجوي Google ظاهر مي شود ، واقعاً تحت تأثير قرار مي گيريد و وقتي كاربر روي آن نتيجه كليك مي كند ، شما يك كليك در نظر گرفته مي شويد. تعداد كليك روي نرخ كليك سايت يا نرخ كليك (CTR) در صفحه نتايج جستجوي Google تأثير زيادي در رتبه بندي Google شما خواهد داشت.

 

هرچه CTR صفحات سايت شما بالاتر باشد ، موقعيت شما در رتبه بندي Google بهتر است و اين اهميت برچسب توضيحات متا را بهتر نشان مي دهد. يك مطالعه جديد نشان مي دهد كه گوگل براي افزايش كليك CTR به توصيف متا در الگوريتم RankBrain خود اهميت زيادي مي دهد.

 

براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه ، پيشنهاد مي كنيم مقاله What is ctr در وب سايت را مطالعه كنيد.

 

توجه: يكي ديگر از عواملي كه در رتبه بندي سايت شما تأثيرگذار است ، ميزان افت صفحات سايت است. ميزان ترك تحصيل درصدي از افرادي است كه سايت شما را بدون هيچ فعاليت مفيدي ترك مي كنند يا به صفحه ديگري مراجعه مي كنند و به صفحه نتايج جستجو باز مي گردند ، اين به Google نشان مي دهد كه توضيحات متاي شما با محتوايي كه در صفحه داريد متفاوت است و بر رتبه شما تأثير منفي خواهد گذاشت .

توضيحات متا در وردپرس

سيستم مديريت محتواي وردپرس را مي توان رايج ترين ابزار طراحي وب سايت در جهان دانست. يكي از مهمترين دلايل گسترش طراحي سايت وردپرس موفقيت چشمگير سايتهاي وردپرسي در سئو است. البته به خوبي مي دانيم كه SEO سايتي نيست كه به پنل مديريت و نوع كدگذاري آن بستگي داشته باشد و براي گوگل آنچه در خروجي و دسترسي كاربر است ملاك خواهد بود.

 

دليل موفقيت وردپرس در اين زمينه رعايت استانداردهاي مربوط به آدرس دهي و وجود افزونه هاي قدرتمند است. به عنوان مثال ، افزونه SEO WordPress ، معروف به Yoast ، ويژگي هاي جذاب SEO را در اختيار ما قرار مي دهد. يكي از اين ويژگي ها امكان تعريف توضيحات متا و عنوان خاص براي هر صفحه است.

هميشه در مقالات و مطالب خود سعي كرديم تا بهترين مطالب را به شما عزيزان در وبسايت seoedu ارائه دهيم.

در آخر ، توجه داشته باشيد كه طبق سياست هاي جديد گوگل ، شما مي توانيد بدون استفاده از توضيحات متا موفق شويد ، اما با استفاده صحيح ، شانس بيشتري براي دريافت اطلاعات از Google و بهبود سئو خواهيد داشت.

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

۳۸ بازديد

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.

ديابت و تلخي دهان

۳۵ بازديد

ديابت و تلخي دهان

طعم و مزه حسي پيچيده‌اند، كه مي‌توانند تحت تاثير بسياري از عوامل قرار گيرند، هنگامي كه اين طعم براي مدت طولاني در دهان ادامه يابد، مي‌تواند براي فرد ايجاد نگراني كند. درمان طعم تلخ مداوم دهان شامل درمان هرگونه بيماري زمينه‌اي است، در ادامه قصد داريم به” ديابت و تلخي دهان”و مشكل “بوي دهان افراد ديابتي” بپردازيم، با ما همراه شويد.

 

علائم ديابت در دهان

علائم ديابت نوع ? شامل كاهش وزن بدون دليل، احساس تشنگي شديد، ادرار بيش از حد و خستگي مفرط است. اما اگر طعم ناخوشايندي در دهان ايجاد شود مي‌تواند نشان‌دهنده‌ي? خطر افزايش قند خون باشد. آيا تلخي دهان مي‌تواند دليل ابتلا به ديابت باشد؟

 

 

a1_horj.jpg

 

دهان تلخ

ديابت يك بيماري شايع است و به دليل عدم توليد كافي هورمون انسولين در بدن و يا عدم توانايي بدن در استفاده از انسولين موجود، رخ مي‌دهد، اگر براي مدت طولاني در دهان طعم نامطبوع احساس شود، ممكن است خطر ابتلا به ديابت وجود داشته باشد.

 

 

بوي دهان افراد ديابتي

برخي از بيماران ديابتي ممكن است به طور منظم طعم تلخي در دهان خود داشته باشند. اين طعم مي‌تواند ناشي از برفك دهاني باشد، كه افراد ديابتي را بيش از ديگران تحت تأثير قرار مي‌دهد.

 

سطح بالاي قند خون در دهان شرايط مناسبي براي رشد مخمر فراهم مي كند و منجر به عفونت مي‌شود كه به عنوان برفك شناخته مي‌شود. برفك يك عفونت مخمري است كه تمايل به تحت تاثير قرار‌دادن مناطق گرم و مرطوب بدن مانند واژن، آلت تناسلي مرد، دهان و بعضي از مناطق پوست دارد. دليل رخ داد بيشتر برفك در افراد ديابتي اين است كه سطح بالاي قند و سيستم ايمني ضعيف بدن باعث ايجاد شرايط مناسبي براي رشد مخمرها مي‌شود.

 

علائم برفك دهاني شامل:

 

طعم ناخوشايند يا تلخ در دهان

قرمزي يا خونريزي داخل دهان

ترك در گوشه لب ها

ضايعات كرمي و سفيد رنگ در دهان

گلو درد

 

 

تاثير تلخي دهان بر ديابت

 

بوي بد دهان و قند خون

بوي بد دهان مرتبط به ديابت دو دليل اصلي دارد: بيماري پريودنتال(بيماري‌هاي لثه) و مقادير بالاي كتون در خون.

 

بيماري‌هاي پريودنتال

بيماري‌هاي پريودنتال، بيماري‌هاي لثه نيز ناميده مي‌شوند. دراين التهاب، باكتري‌ها به بافت‌ها و استخوان‌هايي كه دندان‌ها را پشتيباني مي‌كنند حمله مي‌كنند. التهاب ايجاد شده مي‌تواند بر متابوليسم تأثير بگذارد و قند خون را افزايش دهد، كه باعث تشديد علائم ديابت مي‌شود. بيماري‌هاي لثه همچنين مي‌توانند مشكلات بيشتري علاوه بر مشكلات دهان براي افراد ديابتي ايجاد كنند.

 

بيماري‌هاي قلبي و سكته مغزي، كه مي‌تواند از عوارض ديابت باشد، نيز با بيماري پريودنتال كه باعث افزايش متابوليسم و قند خون مي‌شود ارتباط دارد.

 

ديابت به عروق خوني آسيب وارد مي‌كند، جريان خون را در سراسر بدن، از جمله لثه‌ها مي‌تواند كاهش دهد. اگر لثه و دندان خون كافي را دريافت نكنند، ممكن است ضعيف شده و مستعد ابتلا به عفونت شوند.

 

ديابت همچنين مي‌تواند سطح گلوكز را در دهان افزايش دهد و باعث رشد باكتري‌ها، عفونت و بوي بد دهان شود. وقتي قند خون زياد باشد، مبارزه با عفونت براي بدن سخت مي‌شود.

 

 

 

تلخي دهان

 

اگر فردي كه ديابت دارد به بيماري پريودنتال(بيماري‌هاي لثه) مبتلا شود، احتمالا شدت آن بيشتر از حالت عادي است و مدت زماني كه طول مي‌كشد تا بهبود يابد نيز نسبت به فرد بدون ديابت بيشتر است.

 

بوي بد دهان علامت شايع بيماري پريودنتال است. علائم ديگر عبارتند از:

 

لثه‌هاي قرمز يا حساس

خونريزي لثه

دندان‌هاي حساس

عقب رفتن لثه‌ها

شما مي توانيد براي دريافت مقالات بيشتر و پر اهميت تر در اين زمينه به سايت نوشدارو مراجعه نمائيد.

 

كتون‌ها

هنگامي كه بدن قادر به توليد انسولين نيست، سلول‌ هاي گلوكز مورد نياز سوخت و ساز را دريافت نمي‌كنند. براي جبران خسارت، بدن بايد به سراغ راه‌حل جايگزين چربي سوزي برود. چربي سوزي به جاي مصرف قند باعث توليد كتون مي‌شود كه در خون و ادرار تجمع مي‌يابد. سطح بالاي كتون اغلب باعث بوي بد استون در دهان مي‌شود. هنگامي كه كتون‌ها به سطح ناامن برسند، فرد در معرض خطر بيماري به نام كتواسيدوز ديابتي(DKA) قرار‌مي‌گيرد.

 

علائم كتواسيدوز ديابتي شامل موارد زير است:

 

نفس بوي شيرين و ميوه‌اي مي‌دهد.

تكرر ادرار بيش از حد طبيعي

درد شكم، حالت تهوع يا استفراغ

سطح بالاي گلوكز خون

تنگي نفس يا دشواري در تنفس

گيجي

 

كتواسيدوز ديابتي يك بيماري بسيار خطرناك است و بيشتر در افرادي كه ديابت نوع ? دارند و قند خون آنها به دلايل مختلف، كنترل نمي‌شود، رخ مي‌دهد.

 

تلخي دهان بيمار قند خوني

تلخي و بوي بد دهان مي‌تواند نشانه‌اي از افزايش قند خون افراد باشد، كه لازم است حتما مورد توجه قرار گيرد. “ديابت و تلخي دهان” را مي‌توان با رعايت نكات بهداشتي، تغذيه‌اي تحت كنترل درآورد.

 

برخي از نكات بهداشتي كه بايد رعايت شوند:

 

دندان‌ها را حداقل دو بار در روز مسواك بزنيد.

به طور روزانه از نخ دندان استفاده كنيد.

همواره آب همراه خود داشته باشيد، به طور مكرر بنوشيد و دهان خود را مرطوب نگه داريد تا دهان دچار خشكي نشود‌.

قند خون خود را در محدوده‌ي تعيين شده توسط پزشك نگه داريد.

مراجعه به دندانپزشك را فراموش نكنيد

از آدامس‌هاي بدون قند استفاده كنيد تا از بوي بد دهان جلوگيري كند و قند خون را نيز بالا نبرد.

مصرف سيگار و مشروبات الكلي را ترك كنيد(حتي اگر به ديابت مبتلا نيستيد براي حفظ سلامتي و داشتن عمري طولاني‌تر لازم است حتما سيگار كشيدن را ترك كنيد)

 

 

 

اگر با وجود رعايت تمام نكات بهداشتي همچنان دهان بوي بد استون را مي‌دهد، قند خون را چك كند در صورتي كه سطح قند خون بالاتر از ??? ميلي‌گرم در دسي‌ليتر بود، لازم است سطح كتون نيز بررسي شود، كه براي اين كار بايد آزمايش ادرار بدهيد.

 

كلام آخر

 

دلايل بسياري براي بوي بد دهان وجود دارد كه براي برطرف شدن آن نياز است، دليل آن و احتمالا بيماري زمينه‌اي آن را پيدا و درمان كنيد، در تشخيص بيماري خطرناك ديابت توجه به علائم جزئي بسيار حائز اهميت است و مي‌توان با تشخيص به موقع و زودهنگام از آسيب‌ بيشتر به بدن جلوگيري كرد.

 

چكاپ مداوم قند خون و فشار خون، رژيم غذايي مناسب، انجام فعاليت‌هاي ورزش متناسب با ويژگي‌هاي فردي و در نهايت در پيش گرفتن سبك زندگي سالم مي‌تواند از ابتلا به طيف وسيعي از بيماري‌ها جلوگيري كند.

منبع: نوشدارو

هوشمند سازي صنايع خرده فروشي (دوربين مدار بسته هايك ويژن )

۳۷ بازديد

هوشمند سازي صنايع خرده فروشي (دوربين مدار بسته هايك ويژن )

بخش خرده فروشي در مقابل كسب و كار هايي مانند فروش آنلاين محصولات ، بيشترين ضرر را تحمل كرده است .
هزينه هاي پرسنل ، اجاره ، تعمير و نگهداري تجهيزات ، هزينه هاي روزانه و بسياري ديگر باعث شده تا صنايع خرده
فروشي در برابر همتايان آنلاين خود هزينه هاي بيشتر و سود كمتري داشته باشد . علاوه بر اين موارد دلايل ديگري
نيز اين صنايع را تهديد مي كنند. خريد حضوري دشواري هاي خاص خود را دارد ، مشتريان بايد در صفهاي طولاني
براي پرداخت بايستند ، مشتريان VIP اغلب ناديده گرفته مي شود ، اين دلايل و مواردي شبيه به اين باعث شده تا
صنايع خرده فروشي سنتي امروزه در جايگاه شكننده اي قرار داشته باشند.

سوال مهم اما اين است كه چگونه فروشگاه ها مي توانند امكانات موجود خود را بهينه سازي كرده و ميزان رضايت
مشتريان را افزايش دهند و بتوانند در رقابت با صنايع فروش آنلاين شرايط را به نفع خود تغيير دهند

 

تكنولوژي دوربين مداربسته هايك ويژن

نخستين عاملي كه مي تواند شرايط را به نفع آنها تغيير دهد استفاده از تكنولوژي هاي برتر و پيشرفته است. يكي
از چالش هاي مهم در اين صنايع عدم وجود تجهيزات و فناوري هايي است كه بتوانند داده هاي دقيق را از ميزان
تردد افراد و فروش در ساعت هاي مختلف جمع آوري و ارائه كنند تا مديران اين صنايع در جريان مستقيم مشكلات
قرار بگيرند. بسياري از مديران اين صنايع محدوديت هاي بودجه را بهانه مي كنند در صورتي كه استفاده از اين
تجهيزات مي تواند بازدهي فروشگاه ها را بطور چشمگيري افزايش دهد.

تكنولوژي هوشمند دوربين مدار بسته مي تواند به روش هاي زير به يك كسب و كار خرده فروشي كمك كند كه عبارتند از:

شمارش افراد (People-counting ) براي رديابي جريان و تعداد مشتريان

شناسايي مشتريان VIP : شناسايي مشتريان VIP و ارائه خدمات مناسب در حداقل زمان به مشتريان ويژه و كسب رضايت آنها

نقشه حرارتي (Heat mapping ) از قسمت هاي مختلف فروشگاه ، براي نشان دادن محبوبيت كالاهاي خاص و مكان هاي پر تردد يا كم تردد

تشخيص اتوماتيك صف (Queue detection ) ، براي نظارت بر وضعيت صف مشتريان در جلوي صندوق هاي
پرداخت و اضافه كردن صندوق هاي پرداخت در مواقع شلوغ بودن فروشگاه جهت كاهش مدت زمان انتظار مشتريان

يكپارچه سازي سيستم مدار بسته با تجهيزات POS ، جهت رفع مشكلات ناشي از وجود اختلاف تجهيزات درج شده در
فاكتور . در اين حالت در صورتي كه مشتري مشكلي از بابت تعداد يا نوع محصولاتي كه از فروشگاه دريافت كرده ،
داشته باشد سيستم هوشمند مدار بسته با تطبيق فاكتور مشتري و تصوير ضبط شده زمان ارائه محصولات هر گونه
مغايرتي را نمايش مي دهد .

بيشتر بخوانيد: انتقال تصوير هايك ويژن   

فناوري اينترنت اشيا با جمع‌آوري هوشمندانه داده‌هاي مشتريان به خرده‌فروشان كمك مي‌كند

فرقي نمي­‌كند شما كارآفرين يك كسب­­­­­­­­­­‌وكار خرده­‌فروش باشيد و يا رئيس يك شركت جهاني سنتي، به‌ هرحال امروزه شاهد چالش­‌هايي در فروش حضوري و غيرآنلاين هستيد.

طبق يك گزارش، در آمريكا فروشگاه پوشاك مردانه و زنانه برند گپ به تازگي ??? شعبه فروش حضوري خود را تعطيل كرده است. همچنين فروشگاه‌هاي مشابه مانند جي.سي.پني، ويكتوريا سيكرت و پي‌لس شوسورس نيز تعدادي از نمايندگي‌هاي خود را در سراسر دنيا منحل كرده‌­اند. با توجه به اين آمار روشن است كه خرده‌فروشان تحت فشار هستند، اما خرده‌فروشي حضوري كامل از بين نرفته‌است. براي نمونه فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي مانند فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي تارگت و بست‌باي و همچنين فروشگاه تازه‌تاسيس آل‌بردز در فروش حضوري موفق هستند. در اين ميان حتي خرده‌فروش‌هاي آنلاين كاسپر، گلوسير و واربي‌پاركر فروشگاه‌هاي خريد حضوري خود را راه‌اندازي كرده‌اند.

فناوريIOT با جمع‌آوري‌ اطلاعات از دستگاه‌هاي هوشمند و واي‌فاي در حال تغيير داده‌هاي فروش فروشگاه‌هاي حضوري است.

چرا كارآفرينان خرده‌فروشي بايد به IOT توجه كنند؟  

درواقع مديران اين مجموعه‌ها نيازهاي مشتريان آنلاين و حضوري را بررسي كرده و همين امر باعث مشتري‌‌مداري آنها شده ‌است. به‌طوركلي خرده‌فروشان بايد در دو سيستم خريد حضوري و خريد آنلاين يكپارچگي به‌وجود‌آورند. همين موضوع باعث مطرح شدن خرده فروشي هوشمند به كمك اينترنت اشيا مي‌شود. در واقع فناوري IOT توانايي حل اين مشكل را دارد.

براي موفقيت خرده‌فروشان در سال ????، تجربه خريد چندكاناله (omnichannel) بسيار مهم است. براساس گزارشي در مجله هاروارد بيزينس؛ حدود ?? درصد مشتريان، از كانال‌هاي متعددي براي خريد استفاده مي‌كنند. هرچه تعداد كانال‌هاي ارائه شده براي خريد مشتريان بيشتر باشد، درنتيجه خريداران مبالغ بيشتري را پرداخت خواهند كرد. درحالي‌كه بسياري از برندها تنها روي خريد اينترنتي تمركز كرده‌اند، مديران خرده‌فروشي متوجه شده‌اند كه تمايل مشتري به هر دو نوع خريد است.

فناوريIOT با جمع‌آوري‌ اطلاعات از دستگاه‌هاي هوشمند و واي‌فاي در حال تغيير داده‌هاي فروش فروشگاه‌هاي حضوري است. اينترنت اشيا با جمع‌آوري داده‌ها در فروشگاه‌ها، درست مانند خرده‌فروشان آنلاين كه از طريق كوكي‌ها و آمارگيري به داده‌ها دسترسي دارند، باعث توسعه كسب‌وكار خرده‌فروش‌هاي سنتي مي‌شود.

در ادامه به تعدادي از راه‌هاي مهم كه مديران خرده فروشي‌هاي سنتي از طريق آن مي‌‌توانند به اهداف كسب‌وكار خود دست يابند و همچنين با استفاده از تكنولوژي اينترنت اشيا، تجربه مشتري مداري خود را افزايش دهند بيان شده است:

در زمان حضور مشتريان در فروشگاه  اطلاعات دقيق  محصولات، به آنها داده شود

با توجه به گزارش موسسه بازاريابي YES كه در حوزه توانمندسازي بازاريابان براي مشاركت، كسب‌ و حفظ مشتريان فعاليت مي‌كند، ?? درصد از خريداران گفته‌اند: «هنگام حضور در فروشگاه‌ها از برنامه‌هاي موبايل خود استفاده مي‌كنند؛ اين امر فرصتي را در اختيار خرده‌فروشان قرار مي‌دهد كه از فناوري اينترنت اشيا براي ايجاد يكپارچگي در فروشگاه و نرم‌افزارهاي فروش استفاده‌ كنند

براي مثال، برنامه LOWE به مشتريان اين امكان را مي‌دهد كه هنگام خريد در فروشگاه محصولات مورد‌نيازشان را از طريق تلفن‌هاي همراه خود پيدا كنند، SEPHORA اپليكيشن مشابه‌ايي است كه هنگام ورود مشتري به فروشگاه، اطلاعات محصول را براساس ويژگي‌هاي آن مشتري و با توجه به تاريخچه خريدهاي قبلي او، به كاربر مي‌دهد. اينترنت اشيا مي‌تواند امكان بررسي موجودي انبار را نيز فراهم كند. اپليكيشن LULULEMON از RFID (فناوري شناسايي با كمك فركانس راديويي) براي انجام بررسي موجودي‌هاي موجود در فروشگاه‌هاي خود استفاده مي‌كند، بدين معنا كه مشتري مي‌تواند موجودي واقعي فروشگاه را با دقت ?? درصد بررسي‌كند.

بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته تي وي تي

همچنين به تازگي برنامه WALMART يك سيستم جديد به نام خرده فروشي هوشمند راه‌اندازي كرده‌ است كه موجودي تمام شعبات فروشگاه‌ را در دسترس مشتري قرار مي‌دهد تا اطمينان حاصل شود نياز مشتري برطرف شده ‌است.

بهينه‌سازي تجربه خريد

در خرده‌فروشي به كمك اينترنت اشيا يا همان خرده‌فروشي ديجيتال براي ارتقا وب‌سايت‌ها مي‌توان تعداد كليلك كردن (جستجو) مصرف‌كنندگان را در وبسايت‌ها بررسي‌كرد، به همين ترتيب در خرده فروشي حضوري نيز مي‌توان به بررسي رفتار مشتريان در فروشگاه و تحليل فضايي كه از آن استفاده مي‌كنند، پرداخت. (اينكه آن‌ها بيشتر به سمت كدام قفسه‌ها مي‌روند و به دنبال چه هستند.) همچنين IOT مي‌تواند فرآيند پرداخت را ساده‌تر كند. طبق گزارش شركت NCR كه يك توليدكننده دستگاه‌هاي خودپرداز است، حدود ?? درصد از مشتريان روند خريد را دردناك مي‌دانند. خرده‌فروشي به كمك اينترنت اشيا مي‌تواند اين مشكل را حل كند.

اينترنت اشيا با جمع‌آوري داده‌ها در فروشگاه‌ها، درست مانند خرده‌فروشان آنلاين كه از طريق كوكي‌ها و آمارگيري به داده‌ها دسترسي دارند، باعث توسعه كسب‌وكار خرده‌فروش‌هاي سنتي مي‌شود.

هدف تبليغات جذب مشتريان است

از اين‌رو اينترنت اشيا مي‌تواند خريد حضوري را نيز براي مشتريان آسان‌تر كند. براي مثال، مدت مديدي خرده فروشان از IOT براي ارسال پيام‌هاي تبليغاتي به گوشي‌هاي هوشمند مشترياني كه در نزديكي فروشگاه هستند، استفاده مي‌كردند. به تازگي شاهد خلاقيت‌هاي بيشتري از خرده‌فروشان هستيم. ربكا مينكوف و والگرينز، دو نمونه از اين شركت‌ها هستند.

برند ربكا مينكوف در صنعت مد و فشن با استفاده از اينترنت اشيا، آيينه هوشمندي طراحي كرده است كه مي‌تواند شما را در لباس‌ها و آرايش‌هاي مختلف نشان ‌دهد در صورتيكه در واقعيت شما هيچ تغييري نكرده‌ايد. با استفاده از اين آينه‌ها ديگر نيازي به اتاق پرو نيست.

شركت والگرينز نيز يكي از نمونه‌هاي خلاق است كه براي فروشگاه‌ها يخچال‌هايي با قابليت اسكرين طراحي و توليد مي‌كند. اين اسكرين‌ها علاوه بر اينكه تمامي موجودي داخل يخچال را نشان مي‌دهد، به شما اين فرصت را مي‌دهد تا تبليغات خود را بر روي اين اسكرين‌ها نمايش دهيد.

 

 

 

نكات طلايي كه زمان استفاده از يدك كش بايد رعايت كنيم!

۴۳ بازديد

نكات طلايي كه زمان استفاده از يدك كش بايد رعايت كنيم!

احتمالا يك بار در عمرتان هم كه شده مجبور به استفاده از يدك كش­ها مي‌شويد. خرابي، تصادف يا تمام شدن سوخت و در جاده ماندن همانا و كمك گرفتن همانا تا استفاده از يدك كش را تجربه كنيم. به هرحال ماشين است، نمي­پرسد كي و كجا بايد خراب شوم، بايد خود را براي هر شرايطي آماده كنيم.

آنچه كه مهم است دانستن و رعايت نكاتي مربوط به يدك كشي خودرو است كه ضروري تلقي مي‌شود تا زمينه ساز خسارات و دردسرهاي بعدي نباشد. در ادامه اين صفحه يا كمك خودروبر پارس شما را با اين نكات آشنا خواهيم كرد، پس تا پايان با ما باشيد تا ببينيم در حين يدك يا بكسل خودرو چه كار بايد كرد.

رعايت نكات ايمني در هنگام يدك خودرو

احتمالا يك بار در عمرتان هم كه شده مجبور به استفاده از خودرو بر­ها مي‌شويد. خرابي، تصادف يا تمام شدن سوخت و در جاده ماندن همانا و كمك گرفتن همانا تا استفاده از خودرو بر را تجربه كنيم. به هرحال ماشين است، نمي­پرسد كي و كجا خراب شوم، بايد خود را براي هر شرايطي آماده كنيم.

آنچه كه مهم است دانستن و رعايت نكاتي مربوط به خودروبر است كه ضروري تلقي مي‌شود تا زمينه ساز خسارات و دردسرهاي بعدي نباشد. در ادامه اين صفحه يا كمك خودرو بر پارس شما را با اين نكات آشنا خواهيم كرد، پس تا انتهاي اين متن با ما همراه شويد تا ببينيم در حين يدك يا بكسل خودرو چه بايد كرد.

رعايت نكات ايمني در هنگام خودرو بر

اگر قصد يدك كشي خودرو خراب را داشتيد بايد به نكته مهمي توجه نشان دهيد. اين نكات تنها مختص كارشناسان و متخصصان اين امر نبوده و بهتر است افراد عادي نيز آن­ها را آموزش ديده تا در مواقع اضطراري از آن‌ها آگاه باشند. از جمله اين نكات مهم و اساسي مي­توان به موارد زير اشاره كرد:

  • داشتن وسعت ديد مناسب براي راننده خودرو خودرو بر

راننده خودرو بر بايد ديد خوبي نسبت به مسير و اطراف خود داشته باشد. اين ديد مناسب در هنگام سبقت گرفتن و دور زدن در يك پيچ بسيار ضروري است؛ چراكه هر گونه اشتباه ممكن است خطرات جبران ناپذيري براي هر دو خودرو ايجاد كند.

  • تنظيم فشار باد لاستيك­ها

اين نكته به ويژه در زمانيكه خودروي معيوب روي خودروي خودرو بر سوار مي­شود اهميت ويژه­اي دارداستاندارد بودن لاستيك­ها و باد آن­ها در هنگام يدك كشي خودرو نكته­اي اساسي است. تنظيم باد لاستيك در هندلينگ و توانايي خودرو تاثير زيادي دارد.

  • ذخيره كردن تاير زاپاس

قطعا در خودروي شما نيز يك تاير كمكي اضافه وجود دارد چه برسد به خودروهاي خودرو بر كه اين نكته اهميت به سزايي پيدا مي­كند. حال تصور كنيد خودروي بكسل يك تريلي باشد، در اين صورت حتما وجود تاير زاپاس الزاميست و بسياري از نمايندگي­ هاي خودروبر پارس از اين نكته پيروي مي كنند.

  • كنترل حركت در پيچ­ها

خيال كنيد در يكي از پيچ­ هاي سخت جاده چالوس راننده­اي در حال بكسل كردن خودرو بوده و نه تنها ديد مناسبي ندارد بلكه توان كنترل خودرو در اين پيچ­ها نيز برايش سخت است، در اين وضعيت انتظار سالم به مقصد رسيدن كمي خارج از تصور است.

  • ترمز گيري درست و به موقع

از نكاتي كه بايد رعايت شود، اين مورد است. خودروي خودرو بري را تصور كنيد كه با سيستم ترمزي نامناسب خودرويي را يدك مي­كشد آن هم در يك جاده خطرناك، پر از سراشيبي و پيچ به نظر ايمن و اصولي نمي‌آيد، آن هم براي خودرويي كه در حال حمل گونه­اي ديگر از خود است. در زمان بكسل كردن بايد ترمزها به حدي مناسب و سالم باشند كه در زمان اضطرار سريعا عمل كرده و فاصله استاندارد را رعايت كنند.

چه خطراتي خودروي يدك شده را تهديد مي­كند؟

از جمله اين خطرات مي­توان به امكان سرقت خودرو اشاره كرد. جلوي ضرر را از هر طرف كه بگيريد منفعت است؛ يكي از بهترين راه­ها براي جلوگيري از اين اتفاق، كمك خواستن از نمايندگي­ها و شركت‌هاي مطمئن و شناخته شده است. تصادفات نيز از ديگر خطرات در حين حمل خودرو هستند.

ممكن است در زمان جابه جايي خودرو تصادفات غير عمد نيز صورت گيرد و خسارتي كلي­تر به خودروي يدك شده وارد شود. از جمله اصولي كه شركت­هاي مربوطه وضع كرده و بعد از اين اتفاقات رعايت مي­كنند پرداخت خسارت است.

در اين شرايط بايد مشخص شود كه اتفاق رخداده به دليل خطاي راننده بوده يا نقص فني خودروي خودرو بر، تا در دو صورت خسارات را پرداخت كنند:

  1. طبق تدابير شركت­هاي ذيربط عموما خودروي خودرو بر به بيمه شخص ثالث مجهز بوده تا در صورت محرز بودن خطاي راننده، بيمه خسارات را به هر دو خودرو پرداخت نمايد.
  2. خودروهاي خودرو بر اغلب به دو نوع بيمه ديگر نيز مجهز هستند تا در صورت تشخيص تصادف به دليل مشكل خودرو از محل اين دو بيمه خسارات پرداخت شود. اين دو نوع بيمه در زير آمده است:

 الف) بيمه مسئوليت دارندگان وسيله نقليه زميني در برابر شخص ثالث

ب) بيمه مسئوليت مربوط به ابزار و اجزاء خودرو بر­ها مثل: زنجيرها، مهار كننده­ها و

اين دو بيمه تنها در صورت تشخيص خسارات به دليل مشكلات فني خودرو پرداخت مي­شوند.

سخن آخر

درست است كه خودرو بر­ها در زمان اضطراري كمكي اساسي به حساب خواهند آمد، اما امكان ايجاد خطرات و خسارات به دليل عادي نبودن شرايط در هنگام استفاده از خودرو بر توسط آن­ها محتمل بوده و همين مورد توجه به نكات ايمني و اساسي قبل از يدك كردن را مي­طلبد. بنابراين سعي كنيد كه پيش از استفاده از خودرو بر از مورد اطمينان بودن شركت اعزام كننده مطمئن شويد. همچنين درد دست داشتن قبض از سوي شركت خودرو بر نيز مي تواند شما را از ريسك هاي احتمالي همچون سرقت خودرو و يا برعهده نگرفتن خسارت وارد دور كند. همين حالا براي جابجايي خودروهاي خود با خودروبر پارس تماس بگيريد و درخواست خود را ثبت كنيد.

 

 

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۴۲ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش

۴۴ بازديد

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش

در اينجا قصد داريم نگاهي داشته باشيم به يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال دوقلو بوش، فريزر تك بوش، يخچال توكار بوش در نمايندگي لوازم خانگي بوش

m6_fijk.jpg

منبع: www.fardanews.com

امروزه يخچال فريزر به يكي از وسايل بسيار ضروري در خانه و يا محل كار تبديل شده است تا جايي كه شايد زندگي بدون آن غيرممكن به نظر مي رسد چراكه ما براي نگهداري بسياري از مواد غذايي به آن احتياج داريم، به همين دليل نيز يخچال و فريزر يكي از وسايل بسيار كاربردي در هر نوع مكاني محسوب مي شود و به دليل فروش بسيار بالاي اين وسيله رقابت بسيار زيادي بين توليد كنندگان وجود دارد و هركدام سعي مي كنند با بكارگيري تكنولوژي هاي مختلف و طراحي هاي متنوع قسمت بيشتري از بازار را در تصاحب خود درآورند به همين جهت تنوع بسيار گسترده در اين محصول مي تواند باعث سردرگم شدن شما شود به همين جهت ما در اينجا تصميم داريم نگاهي داشته باشيم به انواع يخچال فريزر بوش كه به عنوان يكي از بهترين برندهاي اين محصول در دنيا محسوب مي شود درست است كه ما نمي توانيم يخچال فريزر بوش را به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر در دنيا معرفي كنيم چراكه به جرئت مي توانيم بگوييم بهترين برندهاي سرمايش در دنيا متعلق به آمريكا است كه برندهايي مانند و ويرپول، وستينگ هاوس، جنرال الكتريك، مابه و برندهاي بسيار ديگر كه بهترين ها در صنعت سرمايش در دنيا محسوب مي شوند همان طور كه صنعت شستشو متعلق به آلمان است و برندهايي مانند بوش، ميله و آ.ا.گ را در خود جاي داده است اما متاسفانه مشكلي كه در برندهاي آمريكايي در ايران وجود دارد اين است كه قيمت بسيار بالايي دارد و ورود قانوني آن به كشور ممنوع است به همين دليل نيز مدل هاي فيك و تقلبي آن در بازار بسيار است اما اگر بخواهيم بعد از يخچال هاي آمريكايي بهترين مارك يخچال فريزر را به شما معرفي كنيم كه علاوه بر كيفيت بسيار بالا قيمت بسيار مناسبي دارد مي توانيم به يخچال فريزر بوش اشاره كنيم كه يك برند آلماني و بسيار خوش نام در صنعت لوازم خانگي محسوب مي شود كه توانسته با طراحي هاي مختلف و مدل هاي گوناگون در انواع يخچال فريزر بالا پايين، سايد باي سايد، يخچال دوقلو، فريزر تك و انواع يخچال فريزر توكار توانسته پاسخي مناسب به نيازهاي مختلف داشته باشد.

اما قبل از اينكه بخواهيم به معرفي انواع يخچال فريزر بوش به پردازيم بايد بگوييم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش براي منزل و يا محل كار خود را داريد شما مي توانيد براي ديدن قيمت و شناخت مدل هاي مختلف يخچال فريزر بوش به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه كنيد اما فراموش نكنيد كه شركت بوش آلمان با داشتن نمايندگي و گارانتي بوش سرويس كه تحت نظارت بوش آلمان در ايران فعاليت مي كند انتخاب اين برند را ازنظر خدمات پس از فروش براي شما بسيار مطمئن مي كند و يكي ديگر از مزيت هاي اين برند آلماني اين است كه شما مي توانيد در صورت تمايل به خريد آنلاين خريد خود را به صورت مستقيم از فروشگاه آنلاين 20 بخر نمايندگي بوش با بهترين قيمت و خدمات انجام دهيد اما اگر دوست داريد اطلاعات كافي و مدارك مورد نياز در مورد اينكه آيا گارانتي بوش سرويس ضمانت نامه بوش آلمان در ايران است به شما پيشنهاد مي كنيم «گارانتي اصلي بوش در ايران» را در مجله اينترنتي 20 بخر بخوانيد اما اگر ترجيح مي دهيد كه يخچال فريزر و يا محصول ديگري را از يك فروشگاه فيزيكي داشته باشيد ما به شما پيشنهاد مي كنيم در مجله اينترنتي 20 بخر «نمايندگي بوش» را مطالعه نماييد در اين مقاله تمام اطلاعات مورد نياز در مورد نمايندگي ها آدرس و تلفن آنها قرار گرفته شده است و شما مي توانيد در اين مقاله ادرس و تلفن نزديك ترين فروشگاه به محل سكونت خود را پيدا كنيد.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش معيار صحيح اندازه گيري يخچال و فريزر

همان طور كه مي دانيد يكي از معيارهاي بسيار مهم در زمان انتخاب يخچال و يا فريزر ظرفيت آن براي نگهداري مواد غذايي مي باشد، به همين خاطر شما سعي مي كنيد بر اساس جمعيت و ميزان خريد خود به دنبال ظرفيت مناسب براي خريد يخچال فريزر خود باشيد كه در اين ميان شما مي توانيد يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال دوقلو بوش و يا يخچال توكار بوش را براي خود انتخاب كنيد، اما متاسفانه مردم ايران فوت را به عنوان معيار اندازه گيري يخچال مي شناسند در صورتي كه فوت معياري براي اندازه گيري حجم نيست به همين خاطر نيز وقتي شما از يك فروشنده اندازه يخچال را بر اساس فوت سوال مي كنيد فروشنده براي جلب رضايت شما عددي را در قالب فوت به عنوان حجم يخچال به شما مي گويد و سعي مي كند با بزرگ نشان دادن اين عدد نظر شما را به خود جلب كند به همين دليل نيز يك مدل را با فوت هاي مختلف در بازار مي شنويد به ياد داشته باشيد كه معيار اندازه گيري ليتر براي مشخص كردن حجم مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند گنجايش واقعي يخچال را به شما نشان دهد شما اگر دقت كنيد در دفترچه راهنماي يخچال و يا بر روي برچسب انرژي ظرفيت يخچال و فريزر بر اساس ليتر مشخص شده است اين عددي است كه شما مي توانيد براي مقايسه گنجايش در مدل هاي مختلف در نظر بگيريد.

بررسي انواع يخچال فريزر بوش

  • يخچال فريزر بالا پايين بوش
  • يخچال سايد باي سايد بوش
  • يخچال دوقلو بوش
  • فريزر تك بوش
  • يخچال توكار بوش
  • يخچال فريزر بالا پايين بوش

يكي از پرطرفدارترين مدل هاي يخچال فريزر در دنيا مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش مي باشد كه مي تواند به صورت فريزر بالا باشد و يا فريزر پايين كه هركدام مزاياي خود را دارند اما در اين ميان مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين طرفدار بيشتري دارد چراكه در اين نوع طراحي به دليل اينكه يخچال در قسمت بالا قرار گرفته است و مسلما در طول روز ما احتياج بيشتري به يخچال داريم دسترسي به آن براي ما بسيار آسان تر خواهد بود از طرف ديگر يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين مزيت ديگري كه دارد اين است طراحي فريزر آن داراي كشو مي باشد كه مسلما به دليل باز شدن كشو دسترسي به مواد غذايي فريزر شده در آن بسيار آسان تر مي باشد اما مدل هايي كه فريزر با هستند معمولا فريزر كوچكتري دارند و اينكه طراحي آن به صورت طبقه است و معمولا افرادي فريزر بالا را انتخاب مي كنند كه استفاده كمتري به فريزر دارند و احتياج به فضاي زيادي براي فريز كردن مواد غذايي ندارند اما اگر بخواهيم نگاه كوتاهي داشته باشيم به برخي از امكانات موجود در يخچال فريزر بالا پايين بوش مي توانيم بگوييم كه برخي از مدل ها داراي آب ريز مي باشند كه اين آبريز به صورت قم قمه اي است و شما با پر كردن مخزن آن مي توانيد بدون باز كردن درب يخچال آب خنك در دسترس داشته باشيد اما در هيچ كدام از مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش يخ ساز اتوماتيك وجود ندارد يعني بر خلاف يخچال سايد باي سايد كه هميشه يخ قالب و يا خرد در اختيار شماست در يخچال فريزر بالا پايين اين امكان وجود ندارد شايد در برخي از مدل ها محلي براي درست كردن يخ در نظر گرفته شده باشد و مخزني براي نگهداري قالب يخ در نظر گرفته شده باشد اما اين كار به صورت دستي انجام مي شود، در آخر بايد بگوييم با توجه به فضاي يخچال فريزر بالا پايين بوش مي توانيم بگوييم اين مدل ها براي خانواده هاي كم جمعيت و حتي متوسط مي تواند مناسب باشد اما اگر يك خانواده بزرگ داريد و يا احتياج به فضاي زيادي براي نگهداري مواد غذايي خود داريد به شما پيشنهاد مي كنيم به سراغ يخچال سايد باي سايد بوش و يا يخچال دوقلو بوش برويد كه مي توانند فضاي بسيار بزرگتري را در اختيار شما قرار دهند اما اگر جزو افرادي هستيد كه به دنبال يك آشپزخانه مدرن و ساده اي هستيد به شما انواع يخچال فريزر توكار بوش را پيشنهاد مي كنيم.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال سايد باي سايد بوش

امروزه يكي از پر طرفدارترين مدل ها يخچال سايد باي سايد مي باشد كه به دليل طراحي بسيار لوكس اين مدل داراي ظرفيت بسيار بالايي مي باشد و داشتن امكاناتي مانند بار، آبريز و يخ ساز اتوماتيك مي تواند نياز شما را براي دسترسي به آب خنك و يخ در هر زماني برطرف كند شايد ازنظر بسياري از افراد يخچال سايد باي سايد بيشتر از آنكه فضا مي گيرد گنجايشي كمي دارد اما دقت داشته باشيد كه اگر تصميم داشتيد گنجايش آن را با يخچال دوقلو مقايسه كنيد ظرفيت آنها را بر اساس ليتر در كنار هم قرار دهيد تا گنجايش واقعي آن را متوجه شويد اگر از ظرفيت و امكانات يخچال سايد باي سايد بوش و يا هر برند ديگري بگذريم و بخواهيم به فريزر آن نگاه كنيم متوجه خواهيم شد كه ظرفيت واقعي آن بيشتر از آن چيزي است كه تصور مي كنيد به اضافه اينكه طبقات و طبقه بندي هاي روي درب امكان تفكيك كردن بيشتر مواد غذايي را براي ما فراهم مي كنم به همين خاطر دسترسي به مواد غذايي در آن بسيار آسان تر خواهد بود، از طرف ديگر وجود درب بار به روي درب امكان دسترسي به نوشيندهاي مختلف را بدون باز كردن درب يخچال سايد باي سايد بوش براي ما بسيار آسان تر مي كند و باز شدن كمتر درب باعث مي شود مصرف انرژي در آن بسيار كاهش پيدا كند شركت بوش انواع يخچال سايد باي سايد بوش را در 3 رنگ سفيد، استيل و مشكي توليد مي كند.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال دوقلو بوش

يكي ديگر از مدل هاي بسيار پرطرفدار يخچال دوقلو بوش مي باشد كه مي تواند براي يك خانواده پرجمعيت بسيار مناسب باشد اما توجه داشته باشيد كه يخچال دوقلو بوش در مقايسه با يخچال سايد باي سايد بوش ازنظر ظرفيت تفاوت آن‌چناني با يكديگر ندارد براي اطمينان از اين موضوع نيز كافي است ظرفيت واقعي يخچال و فريزر دوقلو بوش را در كنار يخچال سايد باي سايد قرار دهيد تا تصميم درست را بگيريد اما اگر در اينجا بخواهيم به مزيت به مزيت يخچال دوقلو بوش اشاره كنيم اينكه عمق اين يخچال 60 سانتيمتر است يعني دقيقا هم عمق كابينت شما به همين خاطر يخچال و فريزر شما از كابينت شما بيرون نمي زند چراكه تمام كابينت ها به صورت استاندارد عمقي معادل 60 سانتيمتر دارند اما دقت داشته باشيد كه عرض يخچال و فريزر دوقلو بوش هركدام 60 سانت است يعني شما حداقل به يك مترو 20 سانتيمتر فضا احتياج داريد حال اگر شما با عرض آن مشكلي نداريد اما تمايل داريد مدلي را تهيه كنيد كه آب سردكن و يخ ساز اتوماتيك باشد به همين خاطر ترجيح مي دهيد كه سايد باي سايد بوش را انتخاب كنيد خبر خيلي خوب در اينجا اين است كه شركت بوش مدلي را در يخچال دوقلو بوش دارد كه داراي آب سردكن و يخ ساز اتوماتيك مي باشد، شركت بوش در يخچال فريزرهاي دوقلوي خود تنوع بسياري چه ازنظر مدل و چه ازنظر رنگ دارا مي باشد شما مي توانيد يخچال دوقلوي خود را به رنگ سفيد، مشكي و يا استيل انتخاب كنيد اما توجه داشته باشيد كه استيل بكار رفته در اين محصول با استفاده از تكنولوژي نانو به صورت ضد لك مي باشد به همين خاطر لازم نيست نگران لك شدن آن باشيد.

فريزر تك بوش

بسياري از خانواده هاي ايراني و پرجمعيت عادت دارند مواد غذايي مختلف را فريز كنند به همين خاطر فريزر يخچال سايد باي سايد بوش و يا داشتن فريزر يك يخچال بالا پايين بوش جوابگوي نياز آنها نيست به همين خاطر ترجيح مي دهند فريزر تك بوش را نيز در خانه خود داشته باشند تا بتوانند مقدار زيادي از مواد غذايي را باكيفيت بالا فريزر كنند از همين رو فريزر بوش با سيستم نو فراست و سيستم گردش و فيلتر هوا مي تواند كيفيت بالايي داشته باشد از طرف ديگر فريزر بوش با داشتن سيستم سوپر فريز مي تواند مواد غذايي را در كوتاه ترين زمان فريز كند فريز كردن مواد غذايي در كوتاه ترين زمان باعث مي شود طعم و رنگ مواد غذايي تا مدت طولاني حفظ شود از همين رو با توجه به قيمت فريزر بوش مي توان گفت اين گزينه مي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود شركت بوش انواع فريزر تك خود را در كشور آلمان و تركيه مونتاژ مي كند كه به جرئت مي توان گفت ازنظر كيفيت تفاوت چنداني با هم ندارند اما مدل هاي مونتاژ تركيه به دليل دستمزد پايين كارگر و پايين تر بودن قيمت انرژي به نسبت آلمان داراي قيمت بسيار مناسب تري هستند پس اگر نياز به فريزر تك در خانه داشتيد ما به شما فريزر بوش را پيشنهاد مي كنيم.

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال توكار بوش

اگر جزو دسته افرادي هستيد كه به دنبال يك آشپزخانه ساده و لوكس هستيد ما به شما انواع يخچال توكار بوش را پيشنهاد مي كنيم چراكه ازنظر كيفيت و طول عمر بسيار بالايي دارند و قيمت آن بسيار مناسب است شركت بوش در اين زمينه داراي يخچال بالا پايين توكار، يخچال دوقلو توكار و يخچال و فريزر زير كابينتي توكار مي باشد كه همه اين محصولات در كشور آلمان مونتاژ مي شود شركت بوش از جديدترين و پيشرفته ترين تكنولوژي هاي روز دنيا در آنها استفاده كرده است كه با توجه به امكانات و كيفيت بسيار بالاي اين محصول قيمت يخچال توكار بوش بسيار مناسب است، شما با داشتن يخچال فريزر توكار بوش مي توانيد يك آشپزخانه بسيار مدرن داشته باشد.

در آخر بايد بگوييم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد تمام محصولات شركت بوش را به صورت آنلاين و مستقيم از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران با ضمانت بهترين قيمت و گارانتي اصلي بوش تهيه نماييد اما در صورتي كه ترجيح مي داديد خريد خود را از يك فروشگاه فيزيكي انجام دهيد باز مي توانيد با مراجعه به «مجله اينترنتي 20 بخر» به صفحه « نمايندگي بوش » مراجعه كنيد و در آنجا آدرس و تلفن نزديك ترين فروشگاه بوش به منزل خود را پيدا كرده و به آن مراجعه كنيد و در صورت لازم مي توانيد از مشاورين 20 بخر بابت خريد مشاوره تلفني بگيريد؛ اما اگر دوست داشته باشيد ما مي توانيم مقاله «خريد يخچال فريزر بوش با بهترين قيمت از نمايندگي بوش» را در سايت نيك صالحي را به شما پيشنهاد كنيم.