پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟

۵۸ بازديد

 با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟|مركز مشاوره آنلاين

بسياري از زنان از تعصب و اشتياق بيش از حد همسرانشان شكايت دارند. در واقع  اين اشتياق بيش از حد مي تواند باعث نااميدي و شكنجه در زندگي عادي شود. با ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه همراه باشيد تا در مورد نحوه برخورد با اين موضوع بحث كنيم.

چگونه با يك شوهر غيرتي و متعصب رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با متعصبان موضوع بحث ماست. غيرت يك ويژگي ذاتي بين زن و مرد است و هيچ تفاوتي بين غيرت زن و مرد وجود ندارد. برخي از افراد غيرت را بد معنا مي كنند كه اين امر مي تواند باعث آزارهمسران و بستگان را شود.

غيرت يك مرد به همسر و فرزندانش امري ذاتي و ضروريست و در واقع از اعتقادات و تعهدات او ناشي مي شود و تا زماني كه افراطي نباشد بخشي از ساختار مسئوليت مرد است.

زنان همچنين طالب غيرت مردان خود هستند وازهمسرانشان نسبت به وضعيت خود حساس باشند. اصولاً زنان از مرداني كه  نسبت به نحوه لباس و پوشش آنها بي تفاوت باشند نارضي اند.

زنان بدون شك اين حساسيت مردان را نوعي عشق ، علاقه و حمايت مي دانند و اگر به افراط و تفريط بپردازد ، محكوم به بدگماني افراطي مي شود.

به تعبيري مى‌ توان چنين گفت: حد و حدود غيرت تا جايى است كه از روى بدگمانى و همراه با سخت ‌گيرى افراطي نباشد ، مخصوصا براى كسانى كه خود اهل مراقبت‌ اند.

بسيارى از همسران حريم خويش را ميدانند و رعايت مى كنند و در اين صورت حساسيت نشان دادن بيشتر آثار منفى به دنبال خواهد داشت.

خصوصيات مردان متعصب

تعصب عبارت از نظر يا عقيده مطلوب يا نامطلوب و محبت يا نفرت نسبت به چيزي يا يك شخص است كه معمولاً  فرد را از تفكر منطقي درباره آن چيز يا شخص باز مي دارد.

مردان متعصب ، همه افراد متعلق به گروه هاي ديگر از جمله اجتماعي، مذهبي، جنسي، نژادي و غيره را به عنوان افراد پايين تر از خويش طبقه بندي مي كند و با آنان بر اساس اين انگيزش رفتار مي كند.

رفتار فرد متعصب نسبت به ديگران رنگ دشمني پيدا مي كند ولي در مورد خودش يك حالت خود شيفتگي يا عشق به خود داشته و خطاهاي خود را موجه ميداند و در انتقاد از رفتار و خطاهاي ديگران زياده روي مي كند.

عواطف و احساسات همراه با تعصب كه از بي تفاوتي تا كينه ورزي تلخ و خشونت بار مي تواند در تغيير باشد، از ديگر عوامل تشكيل دهنده تعصب مي باشد.

اعتقادات معين درباره رفتار با كساني كه تعصب عليه آنان به كار رفته است را از ديگر ويژگي‌هاي اين افراد است. اين رفتار به يكي از سه حالت بي تفاوتي نسبت به آنان، جلوگيري از هرگونه نقش فعال و تعقيب و آزار آن ها، يا تركيبي از سه حالت بروز مي كند.

كودك خيلي زود از تفاوت‌ هاي بين افراد آگاه مي شود، اما اين آگاهي از تفاوت ها به خودي خود هرگز به معناي داشتن تعصب نيست. تنها هنگامي كه فرد از نگرش‌هاي اجتماعي نسبت به اين تفاوت‌ ها آگاه مي‌شود و براي پذيرش نگرش‌هاي اجتماعي تحت فشار قرار مي گيرد، تعصب به وجود مي آيد در حالي كه رفتار تعصب آميز بعد از آن رخ مي دهد.

 

آموزش نحوه رفتار با شوهر متعصب و غيرتي

زن مي‌ تواند يك بار وقتي حال هر دو خوب بود بيرون از منزل با او در اين باره گفتگو كند و محترمانه و به دور از هيجان از خودش دفاع كند در «هفت هشت كلمه يا نهايت دو سه جمله ! نه يك سخنراني انقلابي وطولاني»

در آن چند كلمه با ادبيات خودش شبيه به اين را بگويد: «من پاك و مومن و عفيفم. غيرت تو را مي‌ پسندم و برخي كنترل ها را (اگر بدبيني اش غيرمستقيم است) و يا سوءظن هاي تو را (اگر واضح تهمت زده) را اهانت بزرگي به خودم تلقي مي‌كنم.

اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر مي‌كند و گره را محكم ترميكند. تو را دوست دارم. تو حق داري و مي‌تواني از من در مورد برنامه هايم سوال كني. اما انتظار دارم دقت كني اين پرسش ها پليس بازي نشود. من و تو هم ديگر را دوست داريم و بايد مراقب تصويرِ محبوب خود، در ذهن هم ديگر باشيم.»

مهم ترين عملكرد زن در نحوه برخورد با شوهر غيرتي ايجاد حس حمايت، اطمينان و امنيت به همسرش است. عبادت هايش را مخفي نكند بگذارد شوهر او را مكرر در حال نماز و دعا ببيند. اين رياء نيست، او غريبه نيست.

زن مراعات  ومراقب رفتار با نامحرم را بيش از پيش در دستور كار خود قرار دهد. بهبود نوع پوشش ، حجاب و كنترل برخي از عادات و آداب و رسوم خانوادگي موثر است. پوشش ظاهري و طريقه ي آداب و معاشرتش با ديگران به ويژه آقايان را با دقت و بدون هيچ گونه سوء تعبيري انجام دهد.

داشتن صفحه در فيس بوك، چت و پيامك بازي در هر نوعش با هر كسي  مخرب اين اطمينان است.

زن مخفي كاري نكند و در مسير اطمينان سازي، شفاف سازي حركت كند. او را در جريان كارهاي عادي روزانه  خود بگذارد و

نه به عنوان گزارش دادن بلكه به عناوين مختلف از اينكه “چون مي دونم نگرانم ميشي” و “راستي مي دوني كه امروز بايد برم دكتر و...كه مهم ترين واصل موضوع” اجازه گرفتن از شوهر”است.

دوري از بحث و جدل و توجه به موضوعات عاطفي و … براي بهترين نحوه رفتار با شوهر متعصب و سختگير.

تمام اين امور بايد با آرامش، صبر و مهرباني انجام شود تا لايه هاي شك و ترديد به مرور از ذهن همسرتان پاك شود.

با وجود آنكه بد گماني بيماري است كه سبب آزار طرفين يك رابطه مي شود اما مي توان با كسب مهارت هاي كلامي و رفتاري ، همچون بالا بردن توان تحمل ابهام و محبت ورزي اين اكسير جادويي خلقت تا حد زيادي از پيشگيري اين بيماري و حتي درمان آن پيش رفت.

در اين بين چيزي كه مهم است اين است كه طرفين در وهله اول باور بر بدگماني خود داشته باشند و در وهله بعد خواهان تغيير در رفتار خود باشند و با به كار گيري مهارت هاي مختلف و كمك از مشاوره آنلاين  و زوج درمانگر در صدد بهبود رابطه ميان خود و طرف مقابلشان باشند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه  در تماس باشيد.

منبع:گپچه

 

 

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

۶۳ بازديد

مزاياي استفاده از ابزار پيش ساخته پلي يورتان

qrch_d3.png

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا به عبارتي پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه در كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي بسيار كاربرد دارد و باعث شده است روند كار جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و سريعتر شده باشد. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي، دكوراسيون داخلي و نما براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي و... از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي نقاط قوت بسياري مي‌باشد و در اين روزها توانسته به‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه مطلب به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان، اين ابزار اساس ساخت آن بر تكنولوژي پليمري مي‌باشد و به همين علت از وزن بسيار كمي برخوردار است اما با وجود وزن كم، داراي دانسيته بالا و استحكام و مقاومت بالايي دارد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزار نور مخفي پلي يورتان يا همان گلويي نورمخفي، براي ايجاد خط نوري غيرمستقيم در حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته مي باشد و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... خواهد بود.

موارد مصرف ابزار نورمخفي بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  • نورپردازي جهت Tv room.
  • ايجاد نور مخفي در حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي و حمام.
  • ايجاد خط نوري غيرمستقيم در بالاي قرنيزها.
  • استفاده در اطراف سالن سقف پذيرايي و هال.
  • در سقف هاي اتاق خواب ها جهت ايجاد نور مخفي.
  • لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  • نور مخفي در اتاق كودك.

از جمله موارد مصرف ابزار پلي يورتان مي توان به موارد زير اشاره كرد

  1. براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  1. الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  1. چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  1. شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  1. طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  1. گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  1. فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  1. ابزارهاي ستون پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  1. پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  1. پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي چه ويژگي هايي است؟

  1. اين ابزار قابليت رنگ‌پذيري بالايي را در دفعات مختلف دارد و مي توان از آن بدون نياز به زير سازي استفاده كرد. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارا است.
  2. مقرون به صرفه مي باشد و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري بسيار مناسب است.
  3. از  ابزار پلي يورتان ميتوان در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت بالا در برابر رطوبت مي توان استفاده كرد.
  4. متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  5. استحكام و مقاومت بسيار بالايي و در حين حال وزن بسيار كمي دارد.
  6. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  7. به مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، علي الخصوص صنعت لوله كاربردي است. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توانيم به موارد ذيل اشاره كنيم:

  • مقرون به صرفه است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي شود.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون استفاده نمود.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر مي باشد.
  • مناسب جهت استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توان سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمود.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد.

البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

شما مي‌توانيد جهت سفارش گذاري و كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما از طريق لينكhttps://www.arcadecor.com/و يا با شماره  02144382900 تماس حاصل نمائيد.

منتشر شده در وب سايت ايلنا

 

 

 

 

مكالمه زبان

۶۳ بازديد

مكالمه زبان

هدف از يادگيري هر زباني ارتباط برقرار كردن است. خيلي‌ها معتقدند بايد مدتي طولاني مطالعه كرد و بعد وارد مرحله مكالمه يا speaking شد. اين تفكر كاملاً اشتباه است. در مكالمه زبان شما ياد مي‌گيريد چطور در سريع‌ترين زمان ممكن به زبان ديگر حرف بزنيد. روش كار به اين صورت است كه با توجه به سطح زبان شما ساختارهاي ضروري براي برقراري ارتباط به زبان دلخواهتان را خواهيد آموخت. با روشي كه در اين مكالمات تلفني با شما كار مي‌شود، يادگيري اين ساختارهاي ضروري، حتي اگر مبتدي هم باشيد، در طي مدتي كوتاهي امكان پذير خواهد بوداين يعني در سريعترين زمان ممكن مي‌توانيد به هر زباني صحبت كنيد.


از مكالمه زبان مي ترسيد؟

ويل اسميت ميگه:

God placed the best things in life on the other side of fear

خداوند بهترين چيزهاي زندگي رو اون طرف ترس قرار داده.

پس نترسيد و از مكالمتون لذت ببريد.

 

معرفي گروه مكالمه زبان

يادگيري زبان مانند وارد شدن به جهاني جديد و شگفت انگيز است، البته همانقدر كه جذاب است سخت هم به نظر مي رسد، به همين سبب هم در بخش زبان آرموو مكالمات زبان را برگزيديم كه از طريق آن مي توان به ساده ترين و تاثير گذارترين شيوه ممكن به هدف نهايي يعني يادگيري زبان دست يافت، زير گروه هاي مكالمه زبان آرموو شامل موارد زير است:

 

زير گروه هاي گروه مكالمه زبان

  • مكالمه زبان انگيسي
  • مكالمه زبان تركي استانبولي[به زودي]
  • مكالمه زبان فرانسه[به زودي]
  • مكالمه زبان آلماني[به زودي]
  • مكالمه زبان اسپانيايي[به زودي]
  • مكالمه زبان عربي[به زودي]

 

 

mk73_s20.png

مشاور مكالمه زبان كيست؟

اين مشاوران از ميان اساتيد مجرب تمامي زباني انتخاب گرديده اند تا به شما مهارت مكالمه زبان در دنياي واقعي را بياموزند . اين مشاوران با سبب كسب سالها تجربه و دانش اندوزي در مقاطع مختلف دريافته اند كه صرف حفظ كردن كلمات و انجام تمرين هاي كتاب هاي درسي براي يادگيري زبان كافي نيست، مشاوران مكالمه تلفني زبان به شما مي آموزند كه چطور راحت و روان صحبت كنيد و بسته به نوع نياز شما به يادگيري زبان هدفتان، مكالمات و محاورات روزمره و هدفدار و به اصطلاح كار راه بنداز را با شما خواهند داشت، اين مشاوران در همان جلسه نخستين مكالمه سطح شما را محك زده و بر همين مبنا گام به گام برنامه ريزي مي نمايند تا به صورتي نامحسوس شما را به تبديل به يك انگليسي زبان، تركي زبان يا زبان مطبوع خودتان مبدل سازند.

 

ندونستن انگليسي با بيسوادي فرقي نداره، چطوري راحت مكالمه كنم؟

مكالمه زبان انگليسي

تا چند سال پيش استفاده از كامپيوتر به عنوان يك مهارت به قدري حياتي بود كه اگر نمي تونستي باهاش كاري كني انگ بي سوادي بهت زده ميشد، اما اين موضوع ديگه به عنوان يه چالش براي عصري كه در اون قرار داريم نيست، مهارت آموزي به حوزه هاي بيشتري رسوخ كرده و براي رشد و موندن در دنياي كسب و كار، زندگي، مهاجرت، كسب درآمد حداقل زباني كه بايد از اون اطلاع داشته باشيد انگليسيه، مطمنا همه به نوعي به دنبال مكالمه با اين زبان هستيم البته عده اي هم كاملا تخصصي به اين زبان نياز دارند براي همين هم مكالمه زبان ميتونه بهترين گزينه براي يادگيري مطرح باشه چون در هر سطحي كه به اين زبان مادر نياز داريد سطح بندي شده، باهاتون كار ميشه و در نهايت شمارو به زبان آموزي خبره تبديل ميكنه.

 

 

چه كساني مكالمه تلفني زبان را انتخاب مي كنند؟

اگر احساس مي‌كنيد كه برخلاف مهارت‌هاي خواندن و نوشتن، مهارت‌هاي گفتاري و شنيداري شما هنوز در سطح بسيار ضعيفي قرار دارد.

اگر از برقراري ارتباط به زبان بيگانه با ديگران احساس ترس و واهمه مي‌كنيد.

اگر از روش هاي خسته كننده‌اي كه در كلاس‌هاي تدريس زبان استفاده مي‌شود، خسته شده‌ايد.

اگر بدنبال روشي جذاب و شاد براي يادگيري زبان هستيد.

اگر بدنبال ادامه تحصيل در دانشگاه هاي معتبر هستيد و احتياج داريد كه نمره‌ي خوبي در آزمون تافل يا آيلتس كسب نماييد.

اگر به دنبال راه اندازي كسب و كاري جديد در كشوري ديگر هستيد و نيازمند كسب مهارت‌هاي ارتباطي و رهبري هستيد.

اگر مي‌خواهيد علاوه بر زبان ، مهارت‌هاي كسب و كار و مديريت خود را نيز ارتقا بخشيد.

مشكلات شايع بين زبان آموزان از زبان خودشان:

?- من مطمئنم اگه يه نفر كنارم بود كه به يه زبان ديگه صحبت كنه خيلي زود ياد ميگرفتم

من عربي دوره دبيرستانم خوب بود…حس ميكردم خيلي تو عربي قوي ام??

اما عراق كه رفتم فهميدم اصلا هيچي از عربي نميدونم

?- من مدت زياديه كه زبان رو شروع كردم??

ميرم دوره‌ها مختلف رو ميبينم هنگ ميكنم

اصلا تموم شدني نيستن!!مخصوصا مني كه زبانم ضعيفه!!

هر درسي يه هفته بخواد طول بكشه تموم نميشه كه؟؟

تا كجا بخونم تا چند وقت بخونم ميتونم بگم زبانم قوي شده

?- من دانشجوي رشته‌ي روانشناسي در مقطع كارشناسي هستم.

دوره ي دبيرستان و راهنمايي مشكل زيادي در درس زبان نداشتم و نمرات خوبي هم ميگرفتم،

اما از وقتي وارد دانشگاه شدم و متاسفانه درس زبان رو نتونستم پاس كنم شديدا به فكر افتادم.

تازه اين درس زبان عمومي بود و من حالا از گرفتن دروس متون روانشناسي به زبان انگليسي فراريم و حس ميكنم هيچوقت نميتونم پاسشون كنم!!

هم چنين فرصت رفتن به آموزشگاه هاي زبان رو هم ندارم

به دليل فعاليت هايي كه به عهده دارم اصلا نميتونم وقت زيادي صرف اين كار كنم.

?- ماجراي من هم تقريبا مثل بقيه آدمايي هست كه تلاش كردن زبان ياد بگيرن و متاسفانه موفق نشدن.

كلاس زياد رفتم ،كتاب زياد خريدم اما همه رو نصفه كاره رها كردم.

يادگيري زبان انگليسي جز اهداف من هست.

درواقع كلا آشنايي با زبانهاي خارجي و فرهنگهاي متفاوت جزعلاقمندي‌هاي منه .

كاملا به اين مساله واقفم كه جهت پيشرفت در كارم نياز به ياد گيري زبان انگليسي دارم.

بخاطر مشغله كاري زياد توانايي تمركز كردن روي مطالب علمي سنگين رو ندارم.

به اين نتيجه هم رسيدم كه كلاس رفتن اصلا براي من مفيد نيست و من بايد زبان انگليسي رو خودم ياد بگيرم.

اين مشكلات براتون آشنا نبود؟

خودتون چند بار باهاش درگير بودين ؟

ما تمامي مشكلات شما را كه در اين كامنت‌ها ديده و بررسي كرده ايم، البته قبل از راه‌اندازي آرمو خودمان هم با اين مشكلات دست به گريان بوده‌ايم به همين علت پيشنهاد مي‌كنيم از مشاور مكالمه ما استفاده نمائيد .

راستي مشكلات خودتون رو براي ما ارسال كنيد تا با مشاورانمان در ميان بگذاريم، ما هر روز به دنبال يافتن راهي براي ارائه بهترين خدمات براساس نيازهاي شمائيم….


 

 

مزاياي مكالمه تلفني زبان چيست؟

استفاده از زمان هاي مرده

ريختن خجالت

همه‌جا، همه‌وقت

مديريت زمان و كنترل اضطراب

سرعت در يادگيري

پيشرفت ناخودآگاه

تقويت مهارت شنيداري

خلاصي از انفعال

تمركز بر اهداف

يادتون نره يادگيري گرامر زبان براي اغلبمون در حد همون دانسته‌هاي مدرسه كفايت مي‌كنه، ولي محاوره و درك مطلبه كه رمز موفقيته و هنوز چالش خيلي‌هامونه، پس گوشي رو برداريد و هر چي دل تنگتون ميخواد بگين.

 

 

از كجا بفهمم مكالمه زبان برام مفيد هست؟

سمعي هستيد يا بصري؟

اين سوالي است كه جواب آن براي زبان آموزان مهم است، اگر نمي دانيد چطور بايد به جواب اين سوال برسيد با پاسخ دادن به اين سوالات كمكتان مي كنم.

برايتان خواندن كتاب آسانتر است يا گوش دادن به پادكست؟

عموما كتاب هاي صوتي گوش مي دهيد يا كاغذي مي خوانيد ؟

گوش فرا دادن به فايل صوتي يا خواندن نوشته كداميك عموما با حواس پرتي همراه است ؟

اگر در ميان سوالات بالا بيشتر به سمت خواندن كتاب يا مقالات كاغذي يا فايل هاي مكتوب علاقمند بوديد شما بصري هستيد و اگر بالعكس گوش دادن به فايل هاي صوتي و پادكست ها يا كتاب هاي صوتي را انتخاب مي نمائيد، شما در دسته افراد سمعي قرار داريد يعني استفاده از شنوايي برايتان آسانتر از بكارگيري حس بينايي است.

خب حال به سراغ اين مي رويم كه چرا دانستن جواب اين سئوال براي يك زبان آموز اهميت دارد؟  قسمت عمده اي ازمهارت هاي زبان آموزي به دانستن لهجه و اسپل صحيح لغات و آهنگ كلمات بستگي دارد، ناآشنايي با اين آواها صرف نظر از اينكه مخاطب شما را آزار مي دهد، در مواقعي موجب مي گردد با اداي ناصحيح كلمات معني ديگري از آن استنباط گردد، پس به عنوان يك زبان آموز بصري بايد بر روي مهارت هاي سمعي خود كار كنيد، نياز به كمي تغيير داريد، قدم به قدم خود را به سمت استفاده ازحس شنواييتان  هدايت نمائيد.

 

آيا شما هم با سناريوي پر تكرار خسته شدن از يادگيري زبان مواجه شده ايد؟

شايد شما هم تجربه بارها و بارها يادگيري ناكام زبان داشته باشيد يا جزو اون دسته از افرادي باشيد كه در مدرسه نمرات زبان عالي داشتيد ولي الان مي‌بينيد كه خيلي ضعيف هستيد، ريشه اين مشكل را در چند پاراگراف گرد آورده‌ايم:

فرار بودن!!!

اولين حقيقت تلخي كه يك زبان آموز با اون مواجه ميشه فرار بودن زبان دوم هست به اين معني كه شما هر قدر هم كه به زبان دوم مسلط باشيد اگر از از فضاي مكالمه و محاوره دور باشيد اون زبان را فراموش مي‌كنيد، يكي از دوستان من با نمرات عالي ليسانس فرانسه اش رو از يكي دانشگاه هاي معتبر گرفته، الان پس از چند سال دوري از فضاي مكالمه و محاوره، همه چيو فراموش كرده، به همين خاطر بايد در مكالمه هر زباني مداومت داشته باشيد.

براي اغلب ما Speaking يا همون مكالمه، غول مرحله آخره كه هميشه شكستمون ميده، پرتمون ميكنه به مرحله اول يعني چي؟ يعني دست كشيدن و خسته شدن از يادگيري زبان

تا شما خودتون رو به چالش نكشيد، ذهن شما خلاقيت به خرج نميده، همونجور تنبل مي مونه و شما هيچ پيشرفتي نمي‌كنيدحالا اگه يه انگليسي زبان يا فرانسوي زبان رو تو ايران نمي تونين پيدا كنين لااقل با مكالمه آنلاين خودتونو به چالش بكشيد


 

 

 

چطوري ميشه با مكالمه زبان مطالب رو راحت تر ياد بگيرم؟

حواس پرتي ممنوع

هر چقدر هم به يك زبان‌آموز بگويند كه سعي كن حواست پرت نشود فايده اي ندارد، چون واقعا دست خودش نيست و حواسش ناخواسته پرت مي‌شود چه بسا با اين تاكيد او را از يادگيري فراري هم مي‌كنيد، اين بايد و نبايدها از كودكي با او بوده، يادگيري هر چيزي به ويژه زبان‌هاي دشوار با گارد ذهني مواجه مي‌گردد به همين جهت بهترين راه، درگيري شما به صورت گفتاري، شنيداري در فرآيند يادگيري است، شما بايد در يك فرآيند درگير باشيد كسي كه بيرون از رينگ تنها به ميت و كيسه بوكس مشت ميزند بوكسور خوبي نمي‌شود ولي كسي كه پا به رينگ مي‌گذارد و مبارزه مي‌كند در نهايت يك مبارز واقعي مي‌گردد، به عنوان بهترين توصيه مي‌توانم بگويم، با هر كسي كه سر راهتان سبز شد و پتانسيل اين را داشت كه پارتنر زبانتان شود گفتگو كنيد ! زيرا گفتگو شما را به شدت درگير خود مي‌كند.

يكي از استادان من براي تقويت زبان فرزندانش توريست‌ها را به خانه خود دعوت مي‌كرد، اكنون فرزندانش انگليسي را با لهجه آمريكايي مانند زبان مادريشان صحبت مي‌كنند ، تمركز بدون شك يكي از مهم‌ترين فاكتورها براي موفقيت در زبان است.

 

 ما در آرموو خدمات مكالمه‌اي مهيجي براساس علايقتان تدارك ديده‌ايم، زيرا مي‌دانيم هيچ امري به اندازه حركت به سمت علايق، هوش و حواس ما را به خود معطوف نمي‌كند.

 

 

هزينه مكالمه تلفني زبان

هزينه مكالمات زبان آرموو از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با شيوه هاي مرسوم يادگيري كه اغلب پرهزينه، زمان بر و فاقد تاثير گذاري لازم است و عموما زبان آموزان را از يادگيري زبان منصرف مي سازد، مكالمات آنلاين از جميع جهات تاثير گذارتر و موفق تر و البته مقرون به صرفه تر است.

 

محدود كردن زبان براي من همانند محدود كردن جهانم است. لودويگ ويتگنشاين.

(اين نقل قول براي زبان آموزان مي تونه بسيار حياتي باشه چرا كه در زبان دوم ممكنه واژگاني وجود داشته باشه كه موضوعي رو فقط بشه با اون زبان بيان كرد و در زبان اول قادر به انجامش نباشيد در نتيجه محدود شدن به يك زبان، جهان شما رو محدود خواهد كرد.)

 

And finally، ماموريت ما در مكالمه زبان آرموو

ما در آرموو با توجه به نياز مبرم زبان آموزان به ابزاري براي يادگيري زبان در بازده زماني كوتاه، تلاش داشته ايم با بهره از پيشرفته ترين ابزار كه همان گفتگو و مكالمه متقابل است اين نياز را مرتفع سازيم، اگرچه در نگاه اول ممكن است اين شيوه بسيار ساده به نظر آيد ولي براساس تحقيقات و مراحلي يادگيري زبان كه به تفضيل برايتان آورده ايم مهم ترين اصل يادگيري هر زباني درگير بودن و چالش يرانگيز بودن آن است به همين لحاظ اين شيوه كارآمدترين شيوه حال حاضر است .

آنچه ما در آرموو برايتان آرزومنديم در چند عبارت خلاصه مي‌‌كنيم:

  • اميدواريم خودتون رو بهتر بشناسيد
  • جهانتون رو محدود نكنيد
  • درك متفاوتي از جهانتون داشته باشيد
  • يادگيري رو فتح كنيد
  • روحي ثانوي بسازيد
  • به قلب بومي زبان‌ها نفود كنيد
  • ايده هاتون رو كامل كنيد
  • افكارتون رو شكل بديد
  • بنايي به شهر زبان اضافه كنيد
  • در آخر تا جايي كه ممكنه از زبان لذت ببريد

همه‌ي اينها با يادگيري زبان ممكنه. پس با عشق به يادگيري زبانتون ادامه بديد و از فوايدش بهره‌مند بشيد.

راه هاي ارتباط با مشاور گفتگوي آنلاين زبان آرموو عبارت است از:

 

 

منبع: https://www.armoo.co/conversation/

 

Office Fit Out - Where Do You Start?

۶۸ بازديد

Office Fit Out - Where Do You Start?

Fitting out an office building requires time and energy. You might even have to consider the assistance of a specialist in the domain in order to get perfect results. Lucky for you, this article will offer you a brief guide on the procedures that can fit out any kind of office building.

Suppliers

The first step you have to take is search for a reliable supplier who can provide the perfect type of customized services while you renovate your office. It is extremely important to search for the right person for your business. For instance, if your business is related to fitness centers, gyms etc., search for a contractor that is an expert in fit out for this domain.

Plan

If you have managed to choose the right contractor for you, the next step you should think about is the plan. It might sound simple enough, but you will have to think thoroughly about this aspect. If not, the final design will not come out as wanted. Not to mention that if you don't have a clear plan about what you want, you might risk getting into financial problems. Your plan can be up to 3 weeks in advance (before you begin your renovation). Don't forget that the plan has to include the type of design that you desire for your building. For instance, if you are in the retail business, your plan has to be concentrated on retail interior design.

Designer

After you have found and hired the right office fit out expert for your business, make sure you communicate with this person about every little aspect. It is vital that you agree with the type of design or layout that you desire. It is your office building so it is very important to know all the details of this kind. Don't hesitate to ask for the opinion of your business partners. This way, you can be sure of the fact that everyone will be on board with the designs chosen.

Factors

Moreover, there are other factors which need to be taken into account when taking this decision. Some of the elements mentioned above are unique for the business you own. But you can check out the followings and discover more on the topic. The noise levels have to be obey certain regulations and at the same time they have to be low enough to not distract those who work.

Also, don't forget to make use of all the available space left in your office. Take into account the location of the plumbing, the lighting, the space for the cabinets or lockers of the employees.

And if you are renting this space in a shared place, make sure that you offer your plans to the administrator or owner of the building before you start any procedure.

 

چه كسب و كارهايي از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند:

۱,۳۵۳ بازديد

چه كسب و كارهايي از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند:

آيا مي‌دانستيد به جز درگاه‌هاي بانكي مستقيم درگاه‌هاي واسط بانكي وجود دارد؟ برخي از سايت‌ها به دليل فعاليتي كه انجام مي‌دهند نمي‌توانند از درگاه بانكي مستقيم استفاده كنند به همين دليل از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند.

در اين مقاله تصميم داريم ابتدا شما را با انواع درگاه‌هاي بانكي آشنا كنيم سپس به شما توضيح دهيم كه چه كسب و كارهايي از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند. پس اگر به اين موضوع علاقه داريد در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

درگاه بانكي مستقيم

مثلا شما وارد يك سايت خريد اينترنتي مانند ديجي كالا مي شويد و به هنگام پرداخت خريد خود به طور مستقيم به يكي از بانك ها مانند: بانك دي، بانك مسكن، پارسيان و... متصل مي شويد و اين گونه هزينه‌ي اينترنتي خود را پرداخت مي كنيد.

اما براي برخي گرفتن اين درگاه پرداخت براي هر كسي كار آسوده و راحتي نيست و بايد مدت زمان زيادي را در صف  و بروكراسي اداري معطل بمانيد تا يك كسب و كار بتواند اين درگاه بانكي مستقيم را براي سايتش بگيريد.

به همين دليل يك راه حل ديگري نيز به وجود آمده است اين راه حل درگاه واسط بانكي نام دارد كه در ادامه اين نوع درگاه را براي شما شرح خواهيم داد.

 

درگاه بانكي واسط چيست؟

اين نوع درگاه به درد افرادي مي خورد كه تازه سايت اينترنتي خود را باز كردند، از طريق تلگرام و اينستاگرام فروش انجام مي دهند، كساني كه سايتشان ايي نماد ندارد و در نهايت نيز اين درگاه واسط به درد افرادي مي خورد كه به دليل فعاليتي كه سايتشان دارد نمي توانند به صورت مستقيم واريز و پرداخت داشته باشند مانند سايت هاي شرط بندي معتبر

درگاه بانكي واسط عملكردش به اين شكل است:

  1. مشتري خريدش را از سايت انجام مي دهد و برروي گزينه‌ي خريد كليك مي كند
  2. در اينجا خريدار اطلاعات خريدش را در سايت واسط مي بيند و مي تواند اين اطلاعات را ويرايش كند
  3. پس از اينكه خريدار، اطلاعات موجود در اين سايت را چك كرد بايد بر روي گزينه‌ي تاييد و انتقال به صفحه‌ي بانك كليك كند
  4. پس از كليك كردن برروي اين دكمه خريدار به صفحه‌ي شاپرك( صفحه اي كه تمام واريز ها در آن انجام مي‌شود.) منتقل مي‌شود. خريدار در اين صفحه واريز پول را به سايت واسطه انجام مي دهد.
  5. پس از اينكه تراكنش تاييد شد، خريد تاييد مي شود
  6. سايتي كه از روش درگاه بانكي واسط استفاده كرده است مي تواند با در دست داشتن يك حساب واقعي هر زماني كه بخواهد پولش را از سايت واسطه بگيرد. اين كار بين 1 تا 4 روز كاري طول مي‌كشد.

 

ويژگي‌هاي درگاه هاي واسط بانكي:

  1. فعال سازي سريع: همان طور كه در ابتداي اين مقاله نيز به شما توضيح داديم، براي داشتن درگاه پرداخت مستقيم شما بايد مدت زمان زيادي در صف بمانيد و مدارك زيادي نيز براي اين درگاه نياز است. اما درگاه واسط بانكي فعال سازي اش بسيار سريع است و شما با احراز هويت خودتان مي توانيد اين درگاه را در سايتتان داشته باشيد.
  2. تسويه حساب روزانه: خوب هر كسب و كاري هدف اصلي و نهايي اش كسب درآمد است. در قديم به دليل اينكه تعداد درگاه هاي واسط بانكي كم بود. اين درگاه ها در هفته تنها يك بار پول به حساب سايت داران وارد مي كردند اما با گذشت زمان تعداد اين درگاه هاي واسطه زياد شد به همين دليل براي دادن خدمات بيشتر به كاربران با يكديگر رقابت كردند به همين دليل امروزه تمام درگاه هاي پرداخت واسطه روزانه تسويه حساب انجام مي‌دهند.

منبع : دانلوديها

 

مدير تز مشاوره پايان نامه

۷۲ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

۶۶ بازديد

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

fhh5_z3.jpg

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ از نكات قابل توجه و مورد نياز براي يك دانش آموز داشتن برنامه ريزي مي باشد اكثر دانش آموزان به صورت خودكار براي خودشان برنامه‌ريزي كرده و از آن استفاده مي كنند ولي بايد بدانند نوشتن برنامه نياز به تخصص داشته و كار هر شخصي نمي باشد اكثر دانش آموزان از بي‌برنامگي رنج برده و در اين مسير بارها شكست مي خورند و از ادامه دادن راه منصرف مي‌شوند و نتيجه قابل قبولي در كنكور كسب نمي‌كنند اما موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان عزيز برنامه‌هاي متناسب با روشهاي اصولي طراحي كرده كه شما دانش آموزان در هزار ساعت تمامي مطالب سه سال خود را از صفر تا صد مطالعه كنيد.

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

برنامه 1000  ساعته حرف آخر برنامه جامع و كاملي براي شما دانش آموزان مي باشد كه با روش هاي اصولي زير نظر بهترين مشاوران كشور و روش‌هاي نوين تدوين شده است كه به دو قسمت اصلي تقسيم‌بندي مي‌شود :

قسمت اول برنامه مطالعه و آموزش و تدريس موضوعات و مباحث كتاب درسي بوده كه در بسته هاي آموزشي از اين آموزش ها استفاده مي كنيد و در قسمت دوم برنامه حل تست هاي تاليفي و كنكور سراسري بوده كه شما دانش آموزان را براي كنكور سراسري آماده كند. از ويژگي هاي مهم برنامه قطاري بودن آن مي باشد براي همين به برنامه هزار ساعت برنامه قطاري نيز گفته مي‌شود دانش‌آموزان از اول طبق برنامه شروع به مطالعه كرده و طبق چينش برنامه پيش ميره روند اگر دانش آموزي در روزي به مشكل برخورده و مطالعه نكند سردرگم نشده و روز بعد از آخر همان جايي كه مطالعه كرده درس خود را ادامه مي‌دهد در صورتي كه در برنامه هاي معمولي اگر شما روزي را مطالعه نكنيد بايد ساعت مطالعه خودتان را بالا برده تا جبران آن روز را انجام دهيد.

ويژگي‌هاي مهم برنامه قطاري

1 – ايستگاه مرور و جبراني

خيلي از دانش آموزان دروس خود را مطالعه كرده و ديگر در برنامه خود مرور ندارند و اين مشكل باعث حذف اطلاعات از حافظه ما مي شود در صورتي كه ما مطالب را بايد وارد حافظه بلند مدت خود بكنيم از آنجايي كه انسان از 2 حافظه كوتاه مدت و بلند مدت برخوردار ميباشد براي انتقال اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت بايد از مرور و تكرار استفاده كنيم.

بگذاريد با يك مثال ساده توضيح بدهم شما پنج شب پيش شام چي خورديد؟! درست يادتون نمياد ولي مسير مدرسه ابتدايي تون را هنوز فراموش نكرديد اين به دليل تكرار مكرر مطالب هست پس بايد دروسي را كه در روز هاي مختلف مطالعه ميكنيم را با مرور وارد حافظه بلند مدت خود كنيم ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر ايستگاه‌هاي مرور جبراني را فراهم كرديم كه شما بعد از خواندن درس هاي خود به ايستگاه هاي جبراني رسيده كه اگر درسي را جامانده ايد و يا نياز به مرور داريد در اين ايستگاه با مرور مطالب ديگر نگران فراموشي دروس نباشيد

2- مطالعه هم زمان همه دروس

مشكل اكثر دانش آموزان مطالعه خوشه‌اي دروس مي باشد به اين صورت كه درسي را بصورت كامل در يك روز مطالعه كرده و در روز بعد به سراغ درس بعدي مي‌روند كه اين روند بازده مناسبي نداشته و باعث خستگي دانش آموز مي‌شود ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر تمامي دروس را به صورت همزمان پيش برده تا دانش آموزان همه درس ها رو مطالعه كنند مثلاً در روز اول درس زيست و شيمي و عربي مطالعه مي شود كه دانش آموز در يك روز فقط و فقط وقت خود را به يك درس ندهد.

3 – آزمون هاي مرحله اي

ما براي فهميدن روند پيشرفت دانش آموز درخلال درس خواندن دانش آموز ايستگاهي براي آزمون طراحي كرده تا دانش آموز بعد از مطالعه درس هاي خود از همان مباحث آزمون گرفته تا مشكلات دانش آموز نمايان شود و با بررسي تحليل آزمون مشكلات خود را رفع كند البته قبل از آزمون باز ايستگاه مرور قبل از آزمون گذشته تا دانش آموز براي آزمون نيز آماده شود.

4 -برنامه ريزي دقيق و منظم

مزاياي استفاده از برنامه ???? ساعته اينكه بدوني اگه الان شروع كنيد و درس بخونيد كي تمام درس ها تموم ميشه از ويژگي ها و مزاياي يك برنامه هستش دانش آموزان به دنبال قبولي در كنكور با يك برنامه در زمان مشخص هستند كه اين ويژگي فقط در برنامه ???? ساعته حرف آخر مشخص شده كه بدون اگر الان درستون رو شروع كنيد و روزي ? ساعت مطالعه كنيد شما بعد از ??? روز صفر تا صد دروس خود را هم مطالعه كرده و هم تست و هم آزمون داده كه اين از ويژگي و مزاياي برنامه هزار ساعته حرف آخر مي باشد كه باعث كم شدن استرس دانش آموز مي شود هر دانش‌آموزي كه حتي هيچ مطالعه هم نداشته در هزار ساعت مي‌تواند با آمادگي كامل رسيده و به هدف خود برسد.

5-پويا نمايي

شايه بگيد پويا نمايي ديگه چه كمكي به ما ميكنه؟ كافيه گذري به گذشته خود زده و تصا  ويري كه از دوران كودكي خود به ياد داريد را مرور كنيد. خب درسته حافظه تصويري انسان يكي از قوي ترين حواس انسان بوده و مطالب را در نيم كره سمت راست مغز ميگنجاند. ماهم از اين موضوع استفاده كرده و دروس را با انيميشن و شهودي سازي در حافظه بلند شما ميگنجانيم.

خلاصه كلام!!!!!

اين برنامه ريزي براي دانش آموزان كه هدف پزشكي يا دندانپزشكي و يا مهندسي دانشگاه هاي معتبر را دارند تدوين و طراحي شده تا در هزار ساعت مطالعه و حل تست بدون هيچ استرسي خود را براي كنكور سراسري آماده نمايند براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد برنامه ???? ساعته با شماره تماس02166028126  گرفته تا با مشاورين ارشد موسسه شرايط خود را در ميان بگذاريد

به نقل از حرف آخر مقاله روش 1000 ساعته حرف آخر