سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

دانشگاه و نقش آن در آينده شغلي دانش آموزان

۳۸ بازديد

 

 

دانشگاه و نقش آن در آينده شغلي دانش آموزان

 

• فرهنگ دانشگاه بر موفقيت آن در توليد نوآوري تأثير مي گذارد و مي تواند بر فرهنگ يك منطقه تأثير بگذارد.

 

• يك دانشگاه فقط جوانان را براي انواع مختلف نقشها در يك اقتصاد نوآورانه آماده نمي كند. بزرگترين ماموريت آن "كشف و اختراع آينده" است.

 

• سياست هاي انتقال دادن فناوري به دانشجويان در دانشگاه ها ممكن است نياز به بررسي و ارزيابي دقيق داشته باشد.

 

• دانشگاه ها ممكن است از بررسي قوانين حاكم بر مدت زماني كه اساتيد مي توانند به فعاليتهاي خارجي اختصاص دهند ، سود ببرند.

 

• اعضاي هيئت علمي و دانشجويان ممكن است ، در منافع و تعهداتي با هم تضاد باشند كه بايد درك شوند و به درستي مديريت شوند.

 

نقش كنكور و انتخاب رشته درآينده دانش آموزان

 

مهمترين محصول دانشگاهها ، دانشجويان تحصيل كرده هستند كه اين دانشجويان نه تنها بنيانگذاران شركتهاي جديد در اينده خواهند بود .

اگر دانشگاه مناسب خود را انتخاب كنيد ، زمان دانشجويي شما به احتمال زياد لذت بخش و رضايت بخش خواهد بود. اما در پايان آن چه نتيجه اي دارد ؟

آيا انتخاب شما در مورد تحصيل و محل تحصيل به كار شما كمك مي كند؟

برخي از دانشگاه ها سابقه بهتري نسبت به دانشگاه هاي ديگر دارند و دانشجويان را به خود جذب كرده زيرا شغل هايي با درآمد بالا را در برميگيرند .

هرچند انجام مقايسه بسيار دشوار است و بزرگترين فاكتور در مورد شغل آينده ي شما اين است كه ، دانشگاه ها مي توانند برخي از كارها انجام دهند تا كيفيت تدريس خود را بالا تر ببرند .

 

يادگيري مرتبط با كار:

برخي از دانشگاه ها سخت تلاش مي كنند تا تجربه دنياي كار را در دوره هاي خود وارد كنند. اين ممكن است شامل قرار دادن (به عنوان مثال ، گذراندن يك سال در طول برنامه شما در كار در صنعت) يا پروژه هاي دنياي واقعي باشد كه در طول تحصيل خود روي آنها كار مي كنيد .

 

اعتباربخشي:

براي بسياري از مشاغل ، شما بايد داراي صلاحيت حرفه اي باشيد. برنامه تحصيلي شما بايد توسط يك نهاد شناخته شده "معتبر" باشد.

برخي از اين نهادها فقط مي توانند مدارك تحصيلي را در يك كشور يا در نقاط خاصي از جهان (مانند اتحاديه اروپا) تأييد كنند ، اگر شغل شما به احتمال زياد به مدارك خاصي نياز دارد (به عنوان مثال پزشكي ، مهندسي ، حسابداري ، معماري و غيره) ، مطمئن شويد كه اعتبار دوره شما مربوط به نقاطي از جهان است كه مي خواهيد در آنجا كار كنيد.

 

مهارت ها:

وقتي تلاش مي كنيد شغلي را بدست آوريد ، صلاحيت شما اهميت دارد ، اما مهارت هاي گسترده تر شما نيز اهميت دارد - مواردي مانند توانايي كار در گروه ، مهارت هاي ارتباطي يا ابتكار عمل.

فعاليت هاي فوق برنامه به شما اين شانس را مي دهد كه اين مهارت ها را توسعه داده و دستاوردهاي خود را به نمايش بگذاريد ، دانشگاههايي كه اين فرصتها را ارائه مي دهند ممكن است مستقيماً براي كمك به حرفه شما اين كار را انجام ندهند كه در اين راستا ميتوانيد از مشاوره شغلي و حرفه اي كمك بگيريد.

 

سرمايه اجتماعي:

اشتغالزايي شما تا حدي به سرمايه اجتماعي شما بستگي دارد و همچنين ايجاد ارتباطات خوب به شما كمك خواهد كرد .

برخي از دانشگاه ها ميتوانند شما را به فارغ التحصيلان گذشته ، رهبران صنعت ، كارفرمايان محلي و حتي دانشجويان ديگر وصل كنند .

 

شهرت:

طبق تحقيقاتي كه انجام شده است دريافتيم كه ؛ اغلب دانشگاههاي معروف كه فكر مي كنيد گذرنامه اي براي يك حرفه خوب هستند ، در واقع هيچ مزيت خاصي براي دانشجويان خود نسبت به سايرين كه داراي نمرات مشابه در ساير دانشگاه هاي مشابه تحصيل كرده اند ، نشان نمي دهند.

در طول سالها ، هر چند ، ممكن است مزايايي را مشاهده كنند ، اما از آنجا كه اين دانشگاهها در وهله اول بسيار گزينشي هستند ، هنوز نمي توان انتخاب كرد كه ارزش افزوده اي كه دانشگاه به دانشجو داده است. شما عزيزان ميتوانيد براي دريافت مشاوره كنكور و مشاوره شغلي به صورت مشاوره رايگان اينترنتي هم با مشاوران گپچه در ارتباط باشيد.

براي اطلاعات بيشتر كليك كنيد.

 

ويژگي هاي اصلي خريد ملك در استانبول

۳۹ بازديد

ويژگي هاي اصلي خريد ملك در استانبول

  • بالكن
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر
  • اتاق جلسات

توضيحات ملك براي خريد در كارتال استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري با ويوي دريا را در استانبول پيش فروش نمايد. اين پروژه در خريد آپارتمان در كارتال استانبول ، يكي از محبوب ترين مناطق در قسمت آسيايي شهر، قرار دارد.

كارتال در سواحل درياي مرمره، نزديك به 19 كيلومتري شرق كاديكوي واقع شده كه مركز آناتوليايي شهر محسوب مي شود. همچنين اين محل نزديك به آتاشهير، منطق? آسيايي و مالي شلوغ شهر و بسيار نزديك به پنديك و مالتپه است.

قيمت اجاره آپارتمان در استانبول كارتال در قديم يك دهد? ماهيگيري بوده و منطقه اي ساكت و آرام است كه خانواده هاي جوان به دليل رفت و آمد كاري سريع به شهر و مركز مالي آن را براي زندگي انتخاب مي كنند. همچنين اين منطقه محلي ايده آل براي سرمايه گذاري در استانبول است، زيرا محل آن تقريباً در ميان? راه بين مركز شهر و فرودگاه صبيحا گوكچن قرار دارد و با آن تنها 20 دقيقه فاصله دارد.

با پيشرفت هاي بزرگي كه در خارج از شهر و زيرساخت هاي آن در حال انجام است، اين منطقه هم هنوز در حال توسعه است و ساختمان هاي مسكوني مدرن، طيف وسيعي از امكانات رفاهي و سيستم حمل و نقل عمومي در آن ساخته مي شود.خريد آپارتمان در استانبول تركيه همچنين در شما منطق? كارتال جنگل هاي زيباي آيدوس قرار دارد كه محل تفريحي بسيار عالي براي آخرهفته محسوب مي شود و خط ساحلي بي نظير آن در مقابل جزاير فوق العاده زيباي پرينسس قرار دارد.

m10_tzw0.jpg

محل پروژه و جزئيات خريد آپارتمان در كارتال استانبول

قيمت خريد خانه در استانبول تركيه اين آپارتمان هاي درحال ساخت در كارتال بر روي يكي از هفت تپ? بلند شهر قرار دارد. 5 دقيقه تا جنوب جنگل هاي بزرگ آيدوس، 10 كيلومتر تا شمال تفرجگاه پنديك، ترمينال كشتي راني و ايستگاه مترو فاصله است. مرتفع بودن محل پروژه سبب شده است تا خانه ها چشم اندازي نفسگير و زيبا و ويويي از جنگل، درياي مرمره، جزاير پرينسس و سرتاسر شهر داشته باشند.

با خريد خانه در شيشلي استانبول در محل پروژه  كه در مرز بين كارتال و پنديك قرار دارد و با ماشين 5 دقيقه تا ايستگاه مترو و بزرگراه اصلي E-5 فاصله است يا ظرف 20 دقيقه مي توانيد به بزرگراه TEM برسيد. همچنين با يك پياده روي كوتاه مي توانيد به ايستگاه هاي اتوبوس و از آنجا به تمام مناطق شهر برويد، حتي مي توانيد از طريق تونل اوراسيا و دو پل بسفروس كه 35 دقيقه تا آنها فاصله است، به قسمت اروپايي شهر برويد. فرودگاه صبيحا گوكچن نيز پروازهاي ورودي و خروجي به كشورهاي ديگر و ساير شهرهاي تركيه دارد كه ظرف 20 دقيقه مي توانيد به آن برسيد.

اين محل امكانات رفاهي بسياري براي زندگي دائمي در كارتال دارد، از قبيل فروشگاه ها و سوپرماركت ها، مدارس، بانك، داروخانه و تعداد زيادي كافه، رستوران، كافي شاپ و غيره و با يك رانندگي 10 تا 20 دقيقه اي مي توانيد به چندين مركز ريد بزرگ، بيمارستان و دانشگاه برسيد.

اين مجموع? مدرن توسط يكي از سازندگان معتبر و معروف استانبول ساخته شده است و داراي چهار بلوك آپارتمان است، سه تاي آنها 22 طبقه و يكي از آنها 9 طبقه است و در كل داراي 360 خان? لاكچري با ويوي عالي است. همچنين يك مركز خريد كوچك با 22 واحد تجاري نيز در مجموعه وجود دارد كه اين امكان را به شما مي دهد تا در محلتان خريد كنيد و به رستوران برويد. سازنده به شما اطمينان مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي ساختمان در مورد امنيت و عايق كاري گرما و صدا در زمان تكميل ساختمان در دسامبر 2022 در ساختمان رعايت شده است.

 

مجموعه پس از ساخت ديواركشي شده و گيت براي آن تعبيه مي شود. همچنين ساكنين مي توانند از امكانات موجود در محل نيز استفاده نمايند:

  • دو استخر سرپوشيده
  • 9500 مترمربع باغچ? مشاع
  • محل بازي كودكان
  • يك باشگاه مجهز
  • مسير پياده روي و دوچرخه سواري
  • مهد كودك
  • آلاچيق
  • اتاق جلسات/نشيمن كاري
  • پاركينگ 3 طبقه
  • پاركينگ روباز براي مهمانان
  • سيستم تقويت فشار آب
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • آسانسور در هم? بلوك ها

اين مجموعه با خدمات امنيتي و دوربين هاي مداربسته محافظت مي شود.

 

واحدهاي فروشي و قيمت خريد آپارتمان در كارتال استانبول

قيمت خريد آپارتمان هاي 1 خوابه 58 تا 84 مترمربع قيمت از 724000 تا 1202000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 2 خوابه 93 تا 124 مترمربع قيمت از 1031000 تا 1915000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 3 خوابه 152 تا 170 مترمربع قيمت از 1837000 تا 2696000 لير تركيه

لوفت آپارتمان هاي 3 خوابه 285 تا 295 مترمربع قيمت از 4532000 تا 5123000 لير تركيه

نحو? پرداخت براي خريد آپارتمان در كارتال استانبول

خريداراني كه به صورت نقدي خريد مي كنند، از تخفيف 15 درصدي بر روي قيمت هاي بالا برخوردار مي شوند. همچنين شما مي توانيد از بين روش هاي پرداخت زير، يكي را به دلخواه انتخاب نماييد:

  1. 40% پيش پرداخت و 60% بقيه اقساط مساوي 18 ماهه بدون سود
  2. 50% پيش پرداخت و 50% بقيه اقساط مساوي 24 ماهه بدون سود

تمام اسناد آماد? انتقال هستند و سازنده تمامي هزينه هاي انتقال، هزين? دفتر اسناد و ماليات بر ارزش افزوده را تقبل مي كند.

طراحي ملك در كارتال استانبول

هر چهار بلوك آپارتمان مسكوني داراي لابي ورودي امنيتي هستند كه از طريق راه پله و آسانسور به طبقات دسترسي دارد. هر خانه از طريق آيفون تصويري به درهاي ورودي لابي متصل شده است و در ورودي هر واحد از جنس درب فولادي امنيتي است.

 

با خريد خانه در كارتال استانبول آپارتمان هاي 1 و 2 خوابه داراي معماري نشيمن باز هستند و آپارتمان هاي 3 خوابه آشپزخان? بسته دارند. تمام آشپزخانه ها مجهز بوده، داراي كابينت هاي فراوان و سطوح كاري باكيفيت بوده و وسايل توكار سفيدرنگ همچون فر، اجاق گاز، هود و ماشين ظرفشويي در آن نصب مي شود.

تمام اتاق ها داراي نور طبيعي فراوان بوده و پنجره ها و درهاي پاسيو دوجداره هستند. در پاسيو به فضاهاي نشيمن مختلفي باز مي شود: بالكن هاي فرانسوي، بالكن هاي شيشه اي بزرگ و يا تراس هاي بزرگ. همچنين تمام واحدها ويوي دريا، جزيره، جنگل و شهر را دارند.

حمام ها از سقف تا كف با لوازم مدرن پوشيده شده اند. كف آشپزخانه ها از جنس سراميك است و نشيمن/ناهارخوري و فضاي باز نشيمن با لمينيت گرم پوشيده شده است.

با خريد خانه در كارتال استانبول هر خانه مجهز به سيستم گرمايش مركزي گازي است و زيرساخت تهوي? هوا در نشيمن ها و اتاق خواب ها تعبيه شده است.

اين آپارتمان هاي لوكس در استانبول آسيايي تمامي انتظارات شما را برآورده خواهند كرد. براي تفريح، براي سفرهاي كاري و زندگي دائمي با خانواده عالي هستند و انتخابي منحصربه فرد براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شوند و اجاره بهاي بالايي دارند. محلي بسيار خوب، دسترسي آسان به شهر و فرودگاه، امكانات رفاهي فراوان، امكان خريد، رفتن به رستوران و امكانات ديگر موجود در محل مجموعه و ويويي بي نظير از دريا، جزيره، شهر و جنگل از مزيت هاي اين پروژه است.

 

براي خريد آپارتمان در كارتال استانبول و دريافت جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

 

 

 

نصب آسانسور وسط راه پله

۳۷ بازديد

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

۳۶ بازديد

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

۴۳ بازديد

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

۳۸ بازديد

قطع شدن تصوير تلويزيون و راه حل هاي امتحان شده

به طور كلي قطع و وصل شدن تصوير در دو حالت ديده مي شود: يا اينكه تصوير به طور كلي قطع شده و مجددا بعد از چند ثانيه وصل مي شود و يا اينكه بخشي از تصوير به شدت تيره شده و تصوير آن قابل ديدن نيست. اين موضوع امكان دارد به علت مشكل قطعاتي مثل بك لايت، مين برد، پاور و يا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما همواره با اين اشكالي روبرو شده است بايد براي حل اشكال سريعتر دست به كار شده و اشكال را حل كنيد. براي اين كار مي توانيد از متخصصين نمايندگي سرويس تي وي كمك بخواهيد. اين نمايندگي يكي از بهترين و مجهزترين نمايندگي تلويزيون در تهران است كه همه خدمات خود را همراه با ضمانت معتبر به مراجعين ارائه مي كند. در ادامه با علل قطع و وصل شدن تلويزيون آشنا مي شويد.

علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

اشكالات مختلفي در سخت افزار تلويزيون امكان دارد باعث قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون شود. براي حل اين اشكال بايد قبل از هر چيز علل ايجاد اين اشكال -با بررسي دقيق- شناسايي شود. در ادامه مهمترين عللي كه امكان دارد باعث ايجاد اين اشكالي در تلويزيون شوند را بررسي مي كنيم. دقت كنيد كه تشخيص دليل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصين خبره انجام مي شود. در اين رابطه آن ها با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند، تلويزيون را بررسي مي كنند. آن ها بعد از بررسي امكان دارد به يكي از علل زير برسند:

مشكل بك لايت تلويزيون

مشكل لامپ هاي تصوير، يكي از رايج ترين علل قطع شدن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، وقتي كه يك يا چند لامپ خراب شود و از كار بيفتد به تدريج تعداد لامپ هاي خراب بيشتر شده و با سوختن كامل سري لامپ، تصوير تلويزيون كاملا قطع مي شود. اين امر در تلويزيون هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت تر است. وقتي كه يك سري از لامپ ها خراب شود، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سري خراب براي يك لحظه روشن شده و مجددا خاموش مي شود. اگر اشكال تصوير از بك لايت باشد در اين صورت با تعويض آن اشكال برطرف خواهد شد. مي توانيد براي تعويض قطعات با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل مين برد تلويزيون

مين برد يكي از قطعاتي است كه با تصوير تلويزيون و قطعاتي كه باعث نمايش تصوير مي شوند ارتباط تنگاتنگي دارد. اختلال در اين قطعه، تأثير نامطلوبي بر تصوير دارد و امكان دارد يكي از علل قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون باشد. در شرايطي كه مين برد مشكل داشته باشد حتي امكان دارد تلويزيون به صورت خودكار خاموش و روشن شود. براي تعمير تلويزيون سامسونگ و سوني، ال جي و ... مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

مشكل در پنل تلويزيون

ضعيف شدن پنل و يا قطع اتصالات آن هم مي تواند يكي ديگر از عوامل تأثيرگذار بر قطع شدن تصوير باشد. اگرچه اين موضوع امكان دارد به ندرت اتفاق بيفتد اما كار كردن بيش از حد تلويزيون، ضربه خوردن و ريختن مايعات روي تلويزيون مي تواند باعث اختلال در عملكرد پنل شود. تشخيص مشكل پنل تنها توسط متخصصين صورت مي گيرد. در صورت نياز به خدمات تخصصي مرتبط با اين بخش از تلويزيون مي توانيد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سامسونگ يا سوني و ال جي تماس بگيريد.

مشكل برد پاور

يكي از بخش هايي كه در تلويزيون نقش مهمي ايفا مي كند برد پاور است. اين قطعه با تقسيم جريان الكتريكي بين قطعات مختلف، انرژي مورد نياز را براي فعاليت آن ها تأمين مي كند. چنانچه اين قطعه خراب شده و يا اينكه ضعيف شده باشد، يكي از بخش هايي كه تحت تأثير قرار مي گيرد، مربوط به تصوير است. در شرايط مشكل برد پاور معمولا يا تصوير به طور كلي قطع شده و يا اينكه به شدت تيره مي شود.

حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون

براي حل اين اشكال اول بايد علت ايجاد آن مشخص شود. بعد از اين موضوع مي توان اقدام به حل قطع شدن تصوير در تلويزيون كرد. پس اگر ريشه اشكال برگرفته از مشكل بك لايت، مين برد، برد پاور و يا پنل باشد در اين صورت با تعمير يا تعويض اين قطعات، اشكال برطرف مي شود. حل اشكال قطع و وصل شدن تصوير تلويزيون تنها بعد از بررسي تلويزيون و بررسي آن توسط تعميركار هاي تعمير تلويزيون صورت مي گيرد. البته دقت كنيد هريك از قطعاتي كه مشكل داشته باشند امكان دارد آسيب آن ها در حدي باشد كه امكان تعمير نداشته باشند. در اين صورت راه حل اشكال تنها با تعويض قطعات عملي مي شود.

براي تعمير تلويزيون در منزل با ما تماس بگيريد

اگر در طول روزهاي اخير شاهد ايجاد اشكال در عملكرد تلويزيون خود بوده ايد اما به هر علت امكان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه را نداريد مي توانيد از خدمات سرويس در محل تلويزيون كمك بگيريد. مزيت اين سرويس عدم نياز به جابجايي تلويزيون، كاهش هزينه هاي مشتري و صرفه جويي در زمان است. همينطور از اين طريق شما مي توانيد بر همه فرآيندهاي تعمير نظاره گر باشيد. براي استفاده از اين سرويس بايد با متخصصين ما در نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ       تماس گرفته و درخواستي مبني بر نياز به حضور كارشناس تلويزيون در محل سرويس تي وي https://servictv.ir را ثبت كنيد.