پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

۷۲ بازديد

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الكترومكانيكي هستند كه با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي كه كاركرد دستگاه CNC را درك كنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد كه مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده كرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه كاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي كنترل عددي كامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي كاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي كنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يك دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي كند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متكي به يك فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند كه به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار كاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي كم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينكاري به طور كل روشي است براي تبديل يك قطعه از مواد ساده مانند پلاستيك و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند كنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به كمك رايانه (CAM) يا طراحي با كمك رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متكي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي كند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي كنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودكار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي كه مواد (مانند پلي پروپيلن) كاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينكاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترك يا سلول هايي تبديل مي كنند كه دستگاه مي تواند از آنها بيرون بكشد. ماشين هاي اوليه در يك يا دو محور حركت مي كنند در حالي كه ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يك يا چند محور حركت مي كنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودكار هستند و به شما اين امكان را مي دهند موادي را كه قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف كنيد. با اين كار نيازي به زير و رو كردن نمونه اوليه توسط كارگران نيست و به شما اين امكان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي كاملاً خودكار به طور كلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امكان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها كه مي توانيد در وبسايت رادوكس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري كنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره كرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيك ها، چوب، شيشه، فوم و كامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينكاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا كاربرد دارد. در حالي كه فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يكسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوكس با بهره گيري از تجارب و تخصص كارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت كرد. اين شركت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيك توانست خط هاي توليدي خود را آغاز كند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن كيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شركت رادوكس و گروه كاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوكس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي كند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوكس است كه با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوكس و با همكاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC كنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت كنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شكوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شركت رادوكس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانكي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس كرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز كسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسكوني (ارزش كارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شركت رادوكس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانكي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

عسل چت

۷۳ بازديد

چت روم

گپ سرا يا چت روم به فضاي مجازي اي گفته مي‌شود كه افراد در آن با هم ارتباط برقرار مي‌كنند. نرم‌افزار ياهو مسنجر يكي از نرم‌افزارهاي پرطرفدار براي چت در چت روم‌ها بود كه توسط شركت ياهو طراحي شده بود. ياهو از تاريخ ?? دسامبر ???? چت روم‌هاي خود را تعطيل كرده‌است و ديگر چنين چيزي در ياهو مسنجر ديده نمي‌شود.

j685092_.jpg

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد

چت روم فارسي .

اصطلاح "اتاق چت" يا چت روم فارسي، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح  ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت آنلاين در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است. با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم و دوست عزيزم كه الان داري اين مطلبو ميخوني، ضمن تشكر از بازديد شما از اين صفحه وبلاگ،در اولين پست خود در اين وبلاگ درباره چت روم ها و چگونگي محيط ان ها صحبت خواهيم كرد و مطالبي چكيده و مفيد از اين موضوع را خدمت شما ارائه خواهيم داد و اميد وارم مفيد واقع بشه و استفاده كامل را ببريد چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند!! چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريمدريا چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟ خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم تهران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند در دوره اي كه كشور هاي غربي بنيان خانواده را با شبكه هاي ماهواره اي بهم ميريزد پرشين چت روم ققنوس چت سعي دارد تا به بهترين نحو در انتشار فرهنگ و تمدن ايراني در چتروم را به نمايش بگذارد

 

عسل چت

عسل چت يكي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده كه در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به كاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد كه پس از شلوغ بودن و كيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري كرده و استفاده ميكنند ولي كاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته كه متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت كامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي كاربران چت روم ها را دارد . 

 

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

۶۰ بازديد

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

همان طور كه در اين مقاله به بررسي اين موضوع اشاره نموديم شما توانستيد با برخي از مزاياي ساخت يك پرسشنامه مطلع شويد اما اگر بخواهيم دقيق تر و كامل تر به بررسي اين موضوع بپردازيم چه راه حل هايي در انتظار ما است؟ در حالت كلي شما و مشتريان شما مي توانيد از اين مزايا حداكثر سود و استفاده را ببريد. امروزه تنها افراد با خريد محصولات و مصرف آن ها راضي نمي شوند و همواره به دنبال راهي هستند تا بتوانند نظرات و پيشنهاد خود را در خصوص چگونگي بهتر شدن شرايط براي مصرف كنندگان ارائه دهند. به لطف اينترنت اين فضا براي خريداران، مصرف كنندگان و همچنين مشتريان فراهم شده است تا آن ها بتوانند بازخورد هاي بسيار سازنده و مثبتي را به صاحبان اثر ارائه دهند و از ميان تمامي راه ها، به طور يقين اين طرح يكي از محبوب ترين و موثر ترين راه هاي پيش روي شما است.

ايجاد يك پرسشنامه براي شركت ها فرصتي را فراهم مي سازد تا نظرات و ديدگاه هاي مشتريان و مصرف كنندگان خود را به خوبي دريافت كنند و بر اساس آن بتوانند جايگاه و همچنين تغييرات رو به پيشرفتي را براي شركت خود لحاظ كنند. شما به راحتي مي توانيد با طراحي يك پرسشنامه علاوه بر نظرات مشتريان و مصرف كنندگان خود از ارائه پيشنهادات آن ها و توصيه هاي اكيدشان در خصوص سياست قيمت گذاري و همچنين نحوه بسته بندي نيز اطلاعات كاملي را دريافت كنيد. پرسشنامه آنلاين با پرسيدن سوالات مرتبط از افراد، ابزاري ارزشمند براي بازاريابان به منظور افزايش رضايت مشتري محسوب مي‌شود.

منبع : وي فرم

 

چگونه بهترين كادو تولد را بخريم ؟

۵۵ بازديد

چگونه بهترين كادو تولد را بخريم؟

 

كادو تولد چي بخريم؟ چگونه بهترين كادو تولد را بخريم؟ اينها سوالاتي هستند كـه وقتي بـه جشن تولدي دعوت ميشويم بـه ذهنمان مي‌رسد. حتي اگر سليقه دوستان و اطرافيان مان را هم بدانيم باز هم درباره خريد يك كادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهي بر ميخوريم. دراين پست راهنماي خريد كادو تولد و ايده هايي براي خريد كادو تولد را مرور ميكنيم. با مجله پارس ناز همراه باشيد.

 

فرمول طلايي خريد كادو

اول از همه ي بگوييم، انچه در اين جا بـه آن فرمول مي‌گوييم بـه معني واقعي كلمه، يك فرمول نيست. چون در مورد افراد صحبت مي‌كنيم، پس قطعا اين موضوع بسيار پيچيده تر از يك فرمول خواهد بود. كه شايد در خريد كادو تولد براي پسر ها بيشتر كارايي داشته باشد با درنظر گرفتن اين موضوع، تاكتيك ها و رفتار هايي وجود دارند كـه ميتوانند شـما رابه يك كادو دهنده فراتر از معمولي، يعني عالي، تبديل كنند.

مهم تر از همه ي اين كـه، براي نتيجه گرفتن در مورد خريد يك كادوي خوب، شـما نيز بايد تلاش فراواني بـه خرج دهيد. اگر معضل خريد كادو داريد، سعي كنيد وقت بيشتري براي خريدن كادوي مناسب بگذاريد يا آن رابه شخص ديگري بسپاريد. مانند هر كار ديگري، در هنگام خريد كادو هم بايد هدف خودرا مشخص كنيد. بـه زبان ساده، يك كادوي خوب، بايد مورد استقبال و قدرداني گيرنده آن قرار بگيرد.

 

بسيار دقت كنيد

دقت كردن، مهم‌ترين موضوع در انتخاب كادو خصوصا كادو تولد دخترانه اسـت، بهمين دليل آنرا بعنوان نخستين مورد بشما معرفي كرده ايم. دقت كردن هميشه باعث ميشود تا كادوهاي بهتري را انتخاب كنيد. اما دقت كردن دقيقا بـه چـه معناست؟ دقت كردن يعني حواس تان بـه افرادي كـه ممكن اسـت در آينده براي آنها كادو بخريد باشد، يا مثلا در تعاملات خود با همسرتان، بـه دنبال ايده تولد همسر مناسب براي كادوهاي شان باشيد.

za9v_c6.jpg

دقت كنيد آنها چـه چيزهايي را مي پسندند، دوست دارند يا ميخواهند عوض كنند؛ اما تاكنون اينكار را انجام نداده اند. مشاهده ي دقيق رفتار اطرافيان باعث مي‌شود تا حداقل، ديد بهتري نسبت بـه علايق و سليقه ي انها پيدا كنيد. اگر بخاطر سپردن اين ايده ها تا زمان خريد كادو برايتان دشوار اسـت، يك فايل در موبايل يا كامپيوتر خود باز كنيد و هرگاه ايده اي بـه ذهنت ان رسيد، آنرا در آنجا يادداشت كنيد.

 

علاوه بر اين، اين روز ها گوشي موبايل همه ي دوربين دارد؛ پس بلافاصله از ايده هايتان عكس بگيريد و آنها را دريك فولدر جدا براي آينده نگه داريد. معلوم نيست ايده ي خوب براي كادو دادن كي بـه ذهن شـما ميرسد، پس دقت كردن بـه رفتار اطرافيان رابه زماني كـه ميخواهيد بـه آنها كادو بدهيد، موكول نكنيد.

 

از سوال پرسيدن نترسيد

شايد دادن سورپرايز تولد همسر يا سورپرايز تولد دوست پسر، كـه هديه گيرنده ازآن بي خبر اسـت، ارزش شخص هديه دهنده را بالا ببرد، اما گاهي اوقات، خريدن هديه اي كـه هديه گيرنده واقعا آنرا ميـــخواهد، بسيار مهم تر اسـت. ممكن اسـت بـه رغم دقت هاي شـما، ايده ي مناسب در زماني كـه بـه آن نياز داريد بـه ذهنت ان نرسد.

اگر بـه چنين موردي برخورديد، از اطرافيان شخص هديه گيرنده كـه وي را بـه خوبي مي شناسند، و يا حتي از خود او، نظر خواهي كنيد. همه ي چيز بـه توانايي و وقتي كـه براي اين موضوع صرف مي‌كنيد بستگي دارد.

 

زودتر كادو را بخريد / نخريد

اين مورد ازآن مواردي اسـت كـه بستگي بـه شرايط دارد. اگر چند ماه زودتر يك هديه ي مناسب پيدا كرديد، شايد ارزش خريدن داشته باشد؛ البته بـه اين شرط كـه بدانيد آنرا براي چـه شخصي ميخريد. با زودتر خريدن كادو، ديگر نگران لحظات آخر و كمبود وقت نخواهيد بود. البته يك نوع از زودتر خريدن كادو هست كـه نبايد انجام دهيد:

 

خريدن يك كادو بـه منظور آن كـه ممكن اسـت يك روز براي كسي لازم شود. يك كادو بايد خيلي عمومي يا جذاب باشد تا بتوان آن رابه اين منظور خريداري كرد. بعلاوه احتمال كمي وجوددارد كـه شخص دريافت كننده كادو احساس كند كـه براي آن كادو وقت گذاشته ايد و بـه آن فكر كرده‌ايد. همچنين ممكن اسـت هيچ گاه شرايط هديه دادن آن بوجود نيايد، كـه دراين صورت پولتان را هدر داده ايد.

 

لحظ? آخري خريد نكنيد

خريد كادو در آخرين لحظه هميشه اجتناب پذير نيست، « مثلاً وقتي ناگهان بـه مهماني تولد دعوت مي‌شويد»، اما براي مناسبت هاي قابل پيش بيني مثل تولد، سالگرد عقد و ازدواج، تعطيلات يا عروسي دليلي ندارد در آخرين لحظات بـه دنبال كادوي مناسب باشيد.

مثلاً درصورت موكول كردن خريد عيدي نوروز بـه روز ?? ام اسفند، و يا در ساير مناسبت هاي اينچنين، وادار خواهيد شد تا در معرض ترين گزينه ي ممكن را خريداري كنيد. با يادداشت كردن موقعيت هاي مهم در تقويم، خودرا از درگيري و اضطراب خريد كادو رها كنيد. ميتوانيد ? تا ? هفته قبل از مناسبت مورد نظر، بـه خودتان ياد آوري كنيد تا وقت كافي براي جست‌وجو و خريد كادو را داشته باشيد.

 

كادو هاي كليشه اي غير واقعي يا معني دار نخريد

قبول كنيد؛ رز قرمز و خرس عروسكي كادو هاي كليشه اي روز ولنتاين هستند. كادوهاي كليشه اي اين ذهنيت را ايجاد ميكنند كـه شـما يك فرد تقليد كننده يا تنبل هستيد. پس بهتر اسـت از خريد كادوهاي كليشه اي خودداري كنيد، مگر آن كـه هديه خودرا براي فرد مورد نظرتان شخصي سازي كنيد. همسرتان عاشق گل اسـت؟

 

بـه گل فروشي برويد، گل مورد علاقه وي را انتخاب ميكنيد و از فروشنده بخواهيد تا آنرا دريك سبد كـه مخصوص شـما طراحي شده تزئين كند. يك كار كليشه اي ديگر، سپردن خريد كادو بـه شخصي ديگر اسـت. شايد شـما در محل كار خود شخص مهمي باشيد، اما مسئوليت خريد كادو يا ديگر كارهاي مهم رابه منشي يا كارمند خود نسپاريد.

بـه رفتار اطرافيان دقت كنيد، ايده پردازي كنيد و از منشي يا كارمند خود، فقط براي انجام امور هماهنگي يا دريافت كادو كمك بگيريد. احتمالا نظر همسرتان هم همين اسـت، سعي كنيد در انتخاب كادويي كـه مي‌دهيد نقش داشته باشيد. دراين جا بايد بـه كادو هاي معني دار هم اشاره كنيم، چون مي‌توانند بـه رابطه ي شـما و شخص كادو گيرنده، آسيبي جدي وارد كنند. بـه بيان ديگر:

 

كادويي ندهيد كـه پيام خاصي رابه كادو گيرنده انتقال دهد. براي مثال، كارت اعتباري عضويت در باشگاه ورزشي «بـه نظرم چاق شده اي» يا محصولات ضد چروك پوست «پير بنظر مي‌رسي» و امثال انها، كـه ممكن اسـت انتقال دهنده ي پيامي منفي باشد، رابه كسي ندهيد. در آخر، كادوي غير واقعي ندهيد. كاري نكنيد كـه كادو گيرنده وادار شود از شـما بپرسد: پس كادوي مـن چـه شد؟