سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين مصالح ساختماني

۳۴ بازديد

با كيفيت ترين مصالح ساختماني

 

شهر بتن ارائه دهنده ي با كيفيت ترين مصالح ساختماني

تا بحال فكر كرده ايد كه سيمان چه نقش اساسي در زندگي انسان دارد؟ اثرات خانه هاي كاهگلي شايد در دوردست ها باقي مانده باشد و در مناطق شهري تمامي خانه ها با سيمان ساخته مي شوند. مصالح ساختماني نيز اغلب ساخته سيمان هستند و هريك از آنها در بخش هاي متفاوتي از ساختمان سازي و شهرسازي مورد استفاده قرار مي گيرند. اما آيا تمامي مصالح سيماني براي ساخت و ساز مناسب اند؟ طبيعتا ميزان درصد مواد اوليه استفاده شده براي تمامي مصالح سيماني بر روي مقاومت و دوام محصول نيز تاثير خواهد گذاشت و حتما بايد كليه استاندارد ها در ساخت مصالح رعايت شوند. متاسفانه برخي از مراكز توليد مصالح ساختماني اين مهم را رعايت نكرده و محصولاتي با كيفيت پايين به مشتريان ارائه مي كنند. به همين دلايل بايد در انتخاب مركز خريد نيز نهايت دقت را داشته باشيد. قيمت از ديگر موارد حائز اهميت است و ممكن است مراكز مختلف قيمت هاي متفاوتي براي محصولات خود ارائه كنند و مي توانيد با كنار هم گذاشتن كيفيت و قيمت، بهترين مركز را براي خريد انتخاب كنيد. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني  مي باشد. در ادامه توضيحات كامل تري را در خصوص قيمت خريد سيمان و قطعات بتني ارائه نموده ايم.

 

x10_w7u6.jpg

 

خريد از شهر بتن

خريد مصالح ساختماني از مراكز متعددي امكان پذير است و در حالت كلي روش هاي خريد به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از روش حضوري مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند كه خريد از اين مراكز حضوري است و ممكن است وقت بيشتري از شما بگيرد و به همين دليل كمتر مورد توجه قرار گرفته است. روش غيرحضوري مراجعه به وب سايت هاي اينترنتي است و اين روش توانسته جايگزين مراكز فروش حضوري شود. شهر بتن يكي از مراكز معتبر فروش مصالح ساختماني است كه از طريق آن مي توانيد بدون هيچگونه دغدغه اي نسبت به خريد اقدام نماييد. كارشناسان شركت به صورت ?? ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. امكان خريد محصولات از تمامي نقاط كشور نيز امكان پذير است. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت انواع افزودني هاي معدني مانند: قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها است.

 

 

 

منظور از بلوك ليكا چيست؟

شايد نام بلوك سبك با توجه به قيمت بلوك سبك به گوشتان خورده باشد. بلوك هاي ليكا نوعي از بلوك هاي سبك هستند كه به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارند محبوبيت بسياري در ميان مردم پيدا كرده و به يكي از پرفروش ترين ها تبديل شده اند. بلوك ليكا در شرايط خاصي توليد شده و مقاومت مطلوبي دارند اما طبيعتا ميزان مقاومت آن پايين تر از نمونه هاي بلوك سيماني سنگين خواهد بود. بلوك سيماني ليكا ويژگي هاي متعددي دارد كه آن را براي خريد مناسب كرده است. يكي از اصلي ترين ويژگي هاي اين بلوك را مي توان عايق بودن آن دانست به گونه اي كه مي تواند تا حد بسيار زيادي جلوي نفوذ حرارت و صدا را بگيرد و به همين دليل در صورت استفاده از آن نيازي به عايق كاري ساختمان نيست. توجه داشته باشيد كه بلوك ليكا در تنوع سايز متعددي روانه بازار شده و امكان استفاده در هر نقطه از ساختمان به جز ديوار هاي باربر وجود خواهد داشت. قيمت بلوك ليكا نيز به دليل انواع مختلف آن و اختلاف قيمت بتن نيز متفاوت خواهد بود. نوع تهيه بلوك ليكا بر كيفيت آن تاثير بسياري خواهد گذاشت و بايد كليه مراحل ساخت به درستي طي شوند.

 

 

 

قيمت بلوك‌ ليكا

قيمت سيمان امروز از جمله مواردي است كه قبل از خريد بلوك ليكا بايد حتما مورد توجه قرار گيرد. بلوك هاي ليكا در انواع مختلفي توليد شده اند و به همين دليل نمي توان رقم خاصي براي آنها در نظر گرفت. نكته قابل توجه اينكه بلوك هاي ليكا در مقايسه با بلوك هاي سيماني ميزان قيمت گران تري دارند اما به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول، بسياري به دنبال استعلام قيمت سيمان رنگي هستند. بلوك هايي كه كيفيت بالايي دارند قطعا قيمت گران تري نيز خواهند داشت و توصيه مي كنيم به هيچ وجه كيفيت را فداي قيمت نكرده و به دنبال پيدا كردن محصولات با كيفيت باشيد. شهر بتن كليه محصولات خود را طبق استاندارد هاي جهاني توليد كرده و هيچ گونه ايرادي به آنها وارد نخواهد بود. قيمت آنها نيز مناسب بوده و مي توانيد باكيفيت ترين محصول را با قيمت معقول از آن خريداري كنيد. دقت داشته باشيد كه قيمت بلوك سيماني در شهربتن مناسب بوده و مي توانيد قيمت هاي ارائه شده در آن را با ساير مراكز مقايسه كنيد.

 

جدول بتني و ويژگي هاي آن

جدول هاي بتني از جمله محصولات پركاربرد سيماني هستند. جدول هاي بتني در انواع اقسام مختلف توليد شده اند و مي توانيد آن را در طرح هاي متفاوتي مشاهده كنيد. جدول هاي معمولي كه در اطراف بلوار ها و خيابان و جوب ها شاهد آنها هستيم بيشترين فروش را دارند. اين نوع قيمت بلوك هبلكس وزن زيادي داشته و در عوض بسيار مقاوم هستند و امكان شكستن آن با ضربه بسيار پايين است. براي ساخت جدول بتني حتما بايد مراحل خاصي دنبال شود و يكي از اين مراحل را مي توان ويبره دانست كه پس از قالب گيري به منظور افزايش استحكام انجام مي شود. جدول بتني در انواع اندازه هاي مختلف توليد مي شود، بنابراين قيمت تيرچه بتني و جدول بتني نيز با توجه به قيمت سيمان متفاوت خواهد بود و هر يك از انواع آن براي بخش هاي خاصي مورد استفاده قرار مي گيرند. جدول بتني براي مصارف شخصي نيز مناسب هستند و مي توان از آنها در دور باغچه استفاده كرد.

 

 

 

قيمت جدول بتني

جدول بتني طي فشار توليد مي شود و اصلي ترين مواد اوليه آن را ماسه، سيمان و دانسيته هاي سنگ‌تشكيل مي دهند. ريزدانه هاي سنگ‌باعث افزايش ميزان مقاومت آن مي شود و باعث ايجاد نوعي ساختار مستحكم خواهد شد. جدول هاي بتني در انواع اقسام اندازه هاي مختلف ارائه شده اند و اين اندازه ها دليل اصلي بر تفاوت قيمت جدول ها هستند. كيفيت جدول بتني بسيار حائز اهميت است و چنانچه محصولات از مواد اوليه مرغوب تري ساخته شده باشند كيفيت بيشتري داشته و در نتيجه ميزان قيمت آن نيز بالاتر خواهد بود. شهربتن محصولات خود را در بالاترين كيفيت توليد كرده و به همين دليل مي توانيد بهترين محصولات را با نازلترين ميزان قيمت ها خريداري كنيد. هريك از جدول هاي بتني ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر داشته و با مراجعه به وب سايت شهربتن مي توانيد قيمت دقيق و مشخصات محصول از جمله قيمت بورس سيمان مورد نظر را مورد بررسي قرار دهيد.

شهر بتن ارائه دهنده مصالح ساختماني با ويژگي هاي منحصر به فرد

مصالح سيماني امروزه به عنوان پركاربردترين انواع مصالح براي ساخت و ساز شناخته مي شوند كه مي توان آنها را در انواع مختلفي مشاهده كرد. برخي از سازه هاي بتني پيش ساخته هستند اما برخي از آنها براي ساخت و مستحكم كردن بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كيفيت و عيار محصولات بتني از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه ميزان مواد اوليه بكار رفته در اين مصالح بسيار مهم بوده و بر مقاومت آن تاثير مستقيم خواهد گذاشت. شركت هاي مختلفي اقدام به توليد و ارائه محصولات بتني كرده اند و هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند و مي توانيد يكي از بهترين ها را براي خريد مصالح مورد نياز خود انتخاب كنيد. بتن آماده از جمله پرفروش ترين انواع مصالح ساختماني است و مي توانيد آن را در انواع مختلفي مشاهده كنيد. بتن هاي آماده براي بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند كه البته هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. در شهر بتن مي توان بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري كرد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص خريد سيمان و قيمت بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

 

 

خدمات شهر بتن

شهر بتن به عنوان يكي از بهترين مراكز توليد كننده مصالح ساختماني در سطح كشور شناخته مي شود كه مي توانيد انواع اقسام محصولات مورد نياز را از آن خريداري نماييد. از جمله مهمترين ويژگي هاي شهر بتن مي توان به ارائه خدمات با بالاترين كيفيت و پايين ترين قيمت و بهترين قيمت سيمان فله اشاره كرد و خواهيد توانست بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها از آن خريداري كنيد. توجه داشته باشيد كه كارشناسان شهر بتن به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. وب سايت شهربتن نيز مي تواند راهنماي بسيار مناسبي براي آشنايي پيدا كردن از كليه انواع مصالح ساختماني باشد و مي توانيد مشخصات دقيق هر محصول را مورد بررسي قرار داده و براي ثبت سفارش، آنها را با يكديگر مقايسه كرده و بهترين مورد را از ميان بلوك سيماني براي خريد انتخاب كنيد.

 

منظور از بتن آماده چيست؟

همانطور كه از نام آن پيداست بتن آماده به نوعي از بتن ها گفته مي شود كه به صورت تركيبي و آمادا به فروش مي رسند. اين نوع بتن ها توسط دستگاه هاي مخصوص مخلوط مي شوند به گونه اي كه مواد اوليه بتن به صورت استاندارد داخل دستگاه ريخته شده و با يكديگر مخلوط مي شوند. پروسه مخلوط كردن مواد بتن به قدري انجام مي شود تا به بهترين شكل ممكن با يكديگر قاطي شوند. طبيعتا اين مخلوط شدن كامل بتن بتعث افزايش ضريب مقاومت آن خواهد شد و امكان شكستن آن پايين تر مي آيد. دانه هاي موجود در داخل بتن آماده از جمله مواردي است كه باعث افزايش چشمگير مقاومت بتن آماده مي شود و همين مقاومت بالاي آن باعث محبوبيت آن در ميان مردم شده است. بتن آماده امروزه در ساختمان سازي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و متناسب با مدل بتن آماده مي توانيد آن را در بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار دهيد. مراكز متعددي اقدام به توليد و فروش بتن آماده كرده اند كه هريك ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر دارند و مي توانيد بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. قيمت بتن با توجه به انواع مختلف آن و قيمت سيمان نيز متفاوت خواهد بود.

 

 

 

قيمت بتن آماده

از جمله مهمترين مواردي كه در خريد بتن آماده مورد توجه قرار مي گيرد را مي توان قيمت آن دانست. براي بتن آماده نمي توان قيمت دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي مانند قيمت بورس سيمان بر ميزان قيمت آن تاثير خواهند گذاشت. يكي از مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بتن آماده را مي توان كيفيت محصول دانست. بتن آماده در انواع مختلفي روانه بازار مي شود و هريك از آنها مقاومت و كيفيت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. مواد اوليه بتن آماده بايد به صورت دقيق با يكديگر تركيب شوند تا هم مقاومت مطلوبي داشته و هم بتوان با اطمينان كامل از آن استفاده كرد. برخي از شركت ها متاسفانه مواد ارزشي بتن آماده را كمتر اضافه مي كنند تا هزينه تمام‌شده بتن آماده پايين تر باشد و به همين دليل در انتخاب مركز استعلام قيمت سيمان رنگي نهايت دقت را داشته باشيد. بتن آماده به انواع مختلفي دسته بندي مي شود كه هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت.

 

بتن عيار ???

بتن عيار ??? از جمله پرفروش ترين انواع بتن آماده است. بتن هاي آماده از نظر عيار با يكديگر تفكيك مي شوند. عيار بتن آماده نشان دهنده ميزان سيمان بكار رفته در آن است و هرچه اين عيار بيشتر باشد مقدار سيمان بكار رفته در آن بيشتر بوده و در نتيجه مقاومت بالاتري خواهد داشت. بتن آماده عيار ??? به اين معني است كه در هر متر مكعب از اين بتن ??? كيلوگرم سيمان استفاده شده است. توجه داشته باشيد كه اين نوع بتن در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي كاربرد دارد اما معمولا براي ريختن سقف مورد استفاده قرار مي گيرد. بتن عيار ??? به صورت عمده در شهر بتن توليد شده و مي توانيد به راحتي نسبت به خريد آن اقدام نماييد. توجه داشته باشيد كه اين شركت بهترين محصولات را در اختيارتان قرار خواهد داد و مي توانيد بدون هيچگونه نگراني از كيفيت محصول نسبت به خريد اقدام كنيد. قيمت بتن عيار ??? با توجه به قيمت سيمان بكار رفته شده در آن متفاوت خواهد بود. بتن عيار ??? را مي توانيد بر حسب ماشين بتونير خريداري نماييد، اين ماشين ها قابليت ويژه اي داشته و از سفت شدن بتن جلوگيري خواهند كرد و مي توانيد اقدام به سفارش بتن به هر نقطه اي نماييد.

 

 

 

قيمت بتن عيار ???

قيمت بتن آماده تا حد زيادي به مقدار سيمان استفاده شده در آن بستگي دارد. امروزه به دليل نوسانات قيمت كليه مواد اوليه بتن آماده همواره قيمت اين محصول نيز نوسانات بسياري دارد و از اين رو در هنگام خريد بهتر است از چندين فروشگاه پرس و جو نماييد. لازم به ذكر است كه قيمت بتن آماده عيار ??? نسبت به بتن آماده عيار ???ران تر بوده و نسبت به بتن عيار ??? ارزانتر است. اما به اين معني نيست كه بتن ??? كيفيت مطلوبي ندارد چرا كه هريك از بخش هاي ساختمان به نوع خاصي از مصالح نياز دارد و بتن عيار ??? كاربرد خاص خود را خواهد داشت. براي مشاهده قيمت دقيق بتن مورد نظر خود مي توانيد به وب سايت شهربتن مراجعه نماييد. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت روان كننده ، قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها در وب سايت شهر بتن است.

هبلكس و سيم كشي 

هبلكس خاصيت برشكاري آساني دارد به طوري كه با اره چوب بري قابل برش است در هنگام برشكاري ضايعات كمتري دارد و سيمكشي به سهولت انجام مي پذيرد

 

هبلكس چيست؟ 

قيمت بلوك هبلكس نوعي از بتن است كه توسط حباب هاي هوا متخلخل شده و در ساختمان ها براي ديوار جايگزين آجر و مصالح قديمي مي باشد. هبلكس مشابه بلوك هاي سبك ديگر در آن از سيلس استفاده شده است. اين امر باعث ضد آتش شدن هبلكس گرديده زيرا سيلس دماي ذوب آن بسيار بالا مي باشد ودر برابر حريق عايق مي باشد. هبلكس توسط مهندسان در اروپا ابداء گرديده ونام هاي heblex,aac,ytong دراروپا وسايركشورها شناخته شده است.

 

براي توليد هبلكس شرايط بسيار سختي را نبايد پيمود. ولي توليد اين محصول به دقت بسيار بالا در تمامي مراحل فرآوري احتياج دارد تا هبلكس توليد شده تمام مزاياي اصلي، عايق بودن،وزن كم، مقاومت مطلوب و جذب اب پايين را داشته باشد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

 

بهترين وكيل تهران

۳۷ بازديد

بهترين وكيل تهران

موسسه حقوقي تهران وكيل اين امكان را دارد كه بهترين وكيل تهران را براي پرونده شما قراداده تا با خيال راحت و فراق بال بتوانيد روند كاري پرونده رادنبال كنيد

z15_mqh8.png

بيشتر افراد علاقه مند هستند كه پرونده هاي خود را به بهترين وكيل پايه يك دادگستري محول كنند. شرايط وكلا بسيار شبيه به پزشكان است و همانطور كه در بيماري‌هاي سخت انسان به هر پزشكي اعتماد نمي كند در انتخاب بهترين وكيل تهران هم بايد دقت زيادي وجود داشته باشدگاهي ديده شده است كه افرادي با سوء استفاده از نا آگاهي مردم، خود را وكيل دادگستري معرفي و مبالغ هنگفتي را به عنوان حق الوكاله از آنان گرفته اند. در صورتي كه، هيچ مجوزي براي وكالت در دادگاه ها نداشته و با وعده هاي پوچ و بي اساس از جمله وجود آشنايي با برخي افراد داراي نفوذ، اقدام به اخاذي و به اصطلاح كار چاق كني كرده‌اند.

وكالت درمعني لغوي به معني واگذار نمودن مي باشد و در اصطلاحات حقوقي، وكالت عقدي است كه به موجب آن يكي از طرفين ، طرف ديگر را براي انجام  كاري نايب  يا وكيل خود مي نمايد. همچنين وي ميتواند در سمت مشاوره حقوقي به شما كمك كند. قانون مدني وكالت را چنين تعريف كرده است : وكالت عقدي است كه به موجب آن يكي از طرفين طرف ديگر را بر انجام امري نايب خود قرار مي دهد. با انعقاد عقد وكالت، وكيل و موكل در برابر يكديگر حق و تكليف يافته، داراي روابط حقوقي، وظايف و مسئوليت هاي متقابلي مي شوند.

در انتخاب بهترين وكيل پايه يك تهران دقت داشته باشيد. زيرا انتخاب يك وكيل خوب در انجام يك پرونده بسيار موثر هست و اين وكيل مي باشد كه مي تواند نقش بسزايي در امور وكالتي شما داشته باشد. موسسه حقوقي تهران وكيل، يكي از موسسات قديمي داراي بهترين وكيل تهران مي باشد و قادر مي باشد متناسب با پرونده شما، بهترين وكيل را معرفي كند. اگر شما در انتخاب بهترين وكيل تهران دچار سردرگمي شديد مي توانيد از مشاوره رايگان موسسه استفاده كنيد تا آنها شما را راهنمايي كنند.

 

ويژگي بهترين وكيل تهران

1- تحقيق كنيد زيرا بايد ازتوانايي علمي ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و حق الوكاله و ساير خصوصيات بهترين وكيل تهران مطمئن شويد تابتوانيد كه پرونده اي كه گاه سرنوشت زندگي شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  كفايت وي بسپايد.

2-
هيچگاه صرفاً به تبليغاتي كه يك وكيل كرده است اكتفا نكنيد. تبليغات تلويزيوني ، اينترنتي و ساير رسانه هاي گروهي معيار و ملاك مناسبي براي تحقيق نيستند. مي توانيد به كانون وكلاي دادگستري مراجعه كنيد و در مورد سابقه وكيلي كه قصد انتخاب آن را داريد مطلع شويد.

3-
سن و جنس وكيل ( زن يا مرد بودن ) ملاك ومعيار مناسبي براي خوب بودن يا بد بودن بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران نيست. گاهي اوقات يك وكيل تحصيل كرده جوان بسيار مي تواند از يك وكيل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بيايد.  زن يا مرد بودن وكيل نيز خيلي اهميت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

4-
كسي كه عنوان وكيل و مشاور حقوقي را اخذ مي كند علاوه براين كه حداقل مدرك كارشناسي رشته حقوق را دارد ، مراحل بسيار سخت كانون وكلا را براي دريافت پروانه گذرانده است.

تهران وكيل با داشتن سابقه همكاري طولاني با بهترين وكيل تهران شما را در امر مشاوره و معاضدت حقوقي به صورت تخصصي ياري مي نمايد.

اين گروه با ايجاد دپارتمان هاي مختلف حقوقي به صورت اختصاصي در موارد مختلف اقدام نموده. از جمله دپارتمان هاي اين مجموع مي توان به دپارتمان كيفري، ملكي ، اداره  ، كار و ثبتي اشاره نمود كه با به كارگيري بهترين وكلاي تهران اقدام به طرح دعوا ، شكايت يا دفاع از موكل در تمامي مراجع ذي صلاح مي كند.

وكلاي اين مجموع داراي تخصص، تجربه و سابقه طولاني در امر وكالت و مشاوره مي باشند و با پوشش دادن تمامي مباحث و مشكلاتي حقوقي ، موكل را از مراجعه به هر ارگان ، نهاد يا دفتر وكالت ديگري بي نياز مي كنند.

بنابراين شما مي توانيد بهترين وكيل تهران را در مورد حقوقي از تهران وكيل بخواهيد و طرح شكايت يا دعوا ودفاع از خود را به بهترين وكلاي تهران كه با اين مجموع فعاليت مي كنند بسپاريد.

امروز به دليل تخصصي شدن مباحث حقوقي بايد در انتخاب بهترين وكيل متخصص در موضوع ما نحن في دقت شود.

زمينه هاي مختلف حقوقي منجر شده است به اينكه موسسه ما داري متخصص ترين وكلا در زمينه‌هاي مختلف را گرد هم آورده و مجموعه‌اي از متبحرترين ها را نزد خود خود داشته باشد و به شما معرفي نمايد بنابراين اگر به دنبال بهترين وكيل در غرب تهران هستيد و موضوع شما خانوادگي است مثلاً در مورد طلاق سوالي داريد يا ميخواهيد در مورد حضانت فرزند امر وكالت خود را به وكيلي مطمئن بسپاريد يا اگر ملكه شما در منطقه غرب تهران وجود دارد و مي خواهيد دعاوي ملكي را مطرح نماييد مي توانيد از موسسه حقوقي تهران وكيل كمك بگيريد

حافظ اسرار موكل بودن يكي از صفات اساسي و مهم در وكيل خوب تهران است.

رازداري و حفظ اسرار موكل يكي از وظايف قانوني وكيل خوب تهران استوكيل خوب تهران در برابر موكلين خود موظف به حفظ اسرار مي باشد و اين وظيفه حرفه اي وكيل خوب در تهران حتي پس از پايان يا قطع رابطه وكالتي با موكل نيز بايد استمرار يابد حتي اگر اختلافي بين آنها بوجود آمده باشد و يا وكالت قبل از انجام موضوع آن از طرف وكيل خوب تهران يا موكل مرتفع شده باشد. بنابراين وكيل منعزل نيز موظف به حفظ اسرار موكل خود مي باشد. وكيل خوب تهران بايد در حفظ اسرار و اطلاعات محرمانه موكل خود نهايت تلاش خود را به عمل آورده، بطور مثال در نگهداري پرونده هاي موكلين و در دسترس نبودن آنها دقت لازم مبذول فرموده و از مكالمات دور از احتياط درباره موكل اجتناب نمايند.

در مورد حفظ اسرار موكل ماده ?? قانون وكالت ???? چنين مقرر مي دارد: « وكيل بايد اسراري را كه به واسطه وكالت از طرف موكل مطلع شده و همچنين اسرار مربوط به حيثيات و شرافت و اعتبارات موكل را حفظ نمايد ».

در آئين نامه لايحه قانوني استقلال كانون وكلاي دادگستري مصوب ???? براي افشاء اسرار موكل مجازات انتظامي درجه ? يعني ممنوعيت از ? ماه تا يك سال از شغل وكالت در نظر گرفته شده است.

براي ارائه خدمات مؤثر و پيشبرد و موفقيت در يك دعوي لازم است كه رابطه وكيل خوب تهران و موكل مبتني بر صداقت و اطمينان باشد. اگر چنين اعتمادي حاصل گردد و موكل وكيل خوب تهران را محرم اسرار خود بداند آنگاه است كه مي تواند بدون هيچ دغدغه اي احساس امنيت و آرامش كرده و با صداقت كامل با وكيل خود گفتگو نمايد و اطلاعات لازم را در اختيار او قرار دهد و از كتمان مسائلي كه گفتن آن مي تواند در سرنوشت دعوي مؤثر واقع گردد بدليل ترس از افشاء آن ها و صدمات حيثيتي خودداري ننمايد و از محرمانه ماندن اطلاعات سري اطمينان داشته باشد. مواردي كه افشاء اطلاعات محرمانه توسط وكيل خوب تهران موجه است:

?- افشاء با اجازه صريح موكل

زماني كه موكل به وكيل خوب تهران صراحتاً اجازه افشاء بعضي از اطلاعات محرمانه را بدهد كه در اين صورت بر اساس اذن موكل مسئوليتي متوجه وكيل خوب تهران نمي باشد. در بعضي از مواقع اجازه ضمني موكل نيز مي تواند مجوزي براي افشاء اسرار باشد. البته بهتر است كه در اين مورد وكيل خوب تهران احتياط لازم را انجام داده و در صورتي كه اجازه ضمني را از اعمال و رفتار و يا قرارداد استنباط كرد باز هم سعي نمايد كه اجازه صريح موكل را در اين مورد اخذ نمايد.

2- افشاء به حكم قانون يا دادگاه صالح

هنگاميكه افشاء به حكم قانون يا به موجب حكم دادگاه صالح باشد، وكيل خوب تهران بايد صرفاً تا حدي كه در قانون با حكم دادگاه مقرر گرديده اسرار و اطلاعات محرمانه را فاش كند و از افشاء بيش از آنچه مقرر شده است

خودداري نمايد.

3- افشاء سر در اداي شهادت

در رابطه با افشاء سر در اداي شهادت نظرات متفاوتي وجود دارد. در قانون ايران نيز نصي در اين مورد مشاهده نمي شود با توجه به اينكه بر طبق اصل ?? قانون اساسي اداي شهادت اجباري نمي باشد و همچنين با عنايت به وظيفه قانوني حفظ اسرار توسط وكيل خوب تهران و جرم بودن افشاء اسرار توسط مشاغل خاص از جمله وكالت، به نظر مي رسد اداي شهادت وكيل خوب تهران در مورد اطلاعات محرمانه و جاهت قانوني نداشته باشد. البته استثنائاتي هم در اين مورد وجود دارد از جمله اداي شهادت و افشاء سر به منظور جلوگيري از وقوع جرم كه اين مورد بيشتر در دادرسيهاي كيفري مطرح است.

در موارد ديگر مثل دعاوي حقوقي و مواردي كه وكيل خوب تهران متوجه مي شود رازداري او باعث تضييع حقوق ديگري مي شود بايد با در نظر گرفتن وظيفه شغلي خود مبتني بر كمك به اجراي عدالت چنانكه فرموده اند: «فرشته عدالت با دو بال قضاوت و وكالت به پرواز در مي آيد» و همچنين وظيفه حفظ اسرار موكل در راه انجام شايسته اين دو وظيفه اقدام نمايد.

در رابطه با اين كه بين دو وظيفه كمك به اجراي عدالت و حفظ اسرار موكل تعارض پيش مي آيد اين سؤال مطرح مي گردد كه چگونه بايد عمل كرد. آيا وكيل خوب تهران بايد وظيفه شغلي خود را زير پا بگذارد و يا اينكه وظيفه قانوني حفظ اسرار موكل را ناديده بگيرد؟

به نظر مي رسد كه همانگونه كه در مورد تعارض دو دليل جمع بين آنها بهتر است (الجمع مهما امكن اولي من الطرح) در مورد تعارض ظاهري دو وظيفه در مورد خاص جمع بين آنها بهتر باشد. بنابراين وكيل خوب تهران بايد با خاطر نشان كردن وجدان اخلاقي و وظيفه شرعي به موكل و اينكه ممكن است حفظ اسرار او لطمه حيثيتي و يا مالي جبران ناپذيري به ديگري وارد نمايد موكل را ترغيب و تشويق به اداي شهادت و جلوگيري از تضييع ديگران نمايد.

كه اين تلاش وكيل خوب تهران در واقع انجام وظيفه در راستاي مساعدت به اجراي عدالت مي باشد ولي چنانچه نتواند رضايت موكل را در اين باره جلب نمايد و افشاء موكل باعث ضرر حيثيتي به موكل گردد به نظر مي رسد وكيل خوب تهران بايد از اداي شهادت واقع اسرار موكل خود خودداري نمايد؛ زيرا اگر غير از اين باشد هرگز رابطه اعتماد و اطمينان وكيل خوب تهران و موكل برقرار نمي گردد. در موارد كيفري وقتي كه موكل نزد وكيل خوب تهران اقرار به عملي مي نمايد كه از نظر قوانين جرم شناخته شده است، آيا در اينجا هم وكيل خوب تهران بايد از افشاي اسرار موكل خودداري نمايد؟

البته به نظر مي رسد كه در زمينه حق الهي بايد از افشاء اسرار موكل بپرهيزد اما در مواردي كه اين راز داري به حق الناس خلل وارد مي آورد در واقع وظيفه رازداري وكيل خوب تهران با وظيفه اصلي وكيل كه كمك به اجراي عدالت است در تعارض قرار مي گيرد كه بهترين روش در حل اين مشكل استعفاء وكيل خوب تهران است.
وكيل خوب تهران موظف است پيگيري هاي لازم را جهت تعقيب و پيشبرد دعوي انجام دهد و به نحو شايسته وظايف خود را در اين مورد به انجام رساند. وكيل خوب تهران بايد نهايت تلاش خود را در پيشبرد دعوي و دفاع از موكل خود بنمايد و در مورد دعاوي كه اطلاعات لازم و تخصصي در آن ندارد از قبول وكالت بپرهيزد زيرا اين عدم علم و آگاهي مي تواند نقش مؤثري در سرنوشت دعوي داشته باشد و باعث تضييع حقوق موكل گردد. وكيل خوب تهران بايد هميشه در جريان پرونده باشد و با مطالعه و توجه كامل به تنظيم لوايح دفاعيه پرداخته و در جلسات رسيدگي حضور بهم رساند و همچنين وكيل خوب تهران از اعمالي كه باعث اطاله دادرسي مي گردد خودداري نمايد.

وكيل خوب تهران بايد در هنگام محاكمه حاضر شوند مگر اينكه داراي عذر موجهي براي عدم حضور باشند عذرهاي موجه براي عدم حضور در محاكمه عبارتند از: ?- فوت بستگان نسبي يا سببي تا درجه دوم از طبقه سوم ?- ابتلا به مرضي كه مانع از حركت است يا حركت مضر تشخيص داده شود ?- حوادث قهري مثل سيل و زلزله كه مانع از حضور در دادگاه است ?- وقايع خارج از اختيار وكيل خوب تهران كه مانع از حضور در دادگاه شود.

وكيل خوب تهران موظف است عذر را كتباً به دادگاه اعلام نمايد و بر طبق ماده ?? قانون وكالت اطلاع وكيل خوب تهران به محاكمه در باب عذري كه براي عدم حضور او پيدا شده معتبر است مگر اينكه خلافش اثبات شود كه در اين صورت وكيل به مجازات انتظامي درجه ? محكوم مي گردد. قانون آيين دادرسي دادگاههاي عمومي و انقلاب ماده ?? در مورد عذرهاي موجه وكيل براي عدم حضور در محاكم است و مطابق ذيل ماده، دادگاه در صورتي به آن عذرهاي اعلام شده وكيل) ترتيب اثر مي دهد كه عذر او را موجه بداند در غير اين صورت جريان محاكمه را ادامه مي دهد و مراتب را به مراجع صلاحيت دار براي تعقيب آن وكيل اطلاع خواهد داد. اما به نظر مي رسد كه قانون تشكيل دادگاههاي عمومي و انقلاب مصوب ???? كه حدود ?? سال بعد از قانون وكالت ???? به تصويب رسيده به جاي ترقي در احترام به وكلا كه از شريفترين اقشار جامعه مي باشند. به تضعيف حقوق وكلا در اين زمينه پرداخته است. و اگر واقعا قانونگذاران ما بر اين عقيده باشند كه وكيل و قاضي در بازوي عدالتند بنابراين چرا در ماده ?? قانون آيين دادرسي مدني جديد، قول وكيل را براي عذر عدم حضور در جلسه محاكمه كافي ندانسته اند ولي قانون وكالت ???? كه سالها پيش تنظيم شده به اين مورد اشاره فرموده و اطلاع وكيل را كافي شمرده مگر اينكه خلاف آن ثابت شود.

لنگربهترين وكيل تهران

وكيل خوب تهران بايد در تمام مراحل رسيدگي در جريان پرونده بوده و نظارت كامل بر اين مهم داشته باشند و در صورت صدور حكم بر عليه موكل در مواقعي كه وكيل خوب تهران داراي اختيار اعتراض و پيگيري دعوي در مراحل تجديد نظر و فرجام در وكالتنامه مي باشند در صورت وجود جهات تجديد نظر و در دست بودن دلايل كافي و احتمال معقول براي موفقيت در مراحل بالاتر موظفند كه در موعد مقرر قانوني نسبت به اعتراض به راي وفق مقررات قانوني اقدام نمايد. و مطابق ماده ?? قانون وكالت « وكلا بايد اثر قانوني عدم پيشرفت دعوي موكل را در امري كه نسبت به آن قبول وكالت مي نمايند اعم از امور حقوقي و جزايي مخصوصا در اقامه ي دعوي جزايي و دعاوي جعل و اعسار قبل از تنظيم قرارداد حق الوكاله به موكل خاطر نشان نمايند »

رعايت مصلحت موكل

وكيل خوب تهران ملزم به رعايت مصلحت موكل مي باشد و حتي بايد مصالح موكل را بر منافع خود ترجيح دهد. در تشخيص مصلحت فقط نظر موكل شرط نيست بلكه معيار تميز و تشخيص نظر عقلا با در نظر گرفتن شرايط موكل و عرف و عادت مي باشد بنابراين اگر از نظر عقلا و عقل موردي مصلحت نباشد موكل نمي تواند به اين مورد استناد كند كه او مصلحت را اينگونه ديده است عرف وكيل بر طبق مصالح موكل عمل نموده باشد نظر شخصي موكل برخلاف آن معتبر نخواهد بود. چنانچه اگر وكيل خوب تهران در حدود متعارف رفتار كرده باشد و با وجود اين عمل وكيل به مصلحت موكل نيانجامد، عمل وي در اين خصوص نافذ خواهد بود. اما اگر وكيل خوب تهران

صراحتاً در موردي موظف به انجام امري يا ممانعت از عملي باشد در اينجا نظر موكل معتبر است و بايد بر طبق آن رفتار نمايد.

ماده ??? قانون مدني مقرر مي دارد كه « وكيل بايد در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موكل را مراعات نمايد...»

وكيل خوب تهران بايد از انجام اعمالي كه بر خلاف مصالح موكل است اجتناب نمايد مثلا اگر استعفا وكيل خوب تهران در مرحله اي به صلاح موكل نباشد وظيفه اخلاقي حكم مي كند كه در زماني استعفا دهد كه باعث ورود زيان به موكل نگردد. بايد مصلحت موكل در تمام موارد در نظر گرفته شود و بهتر اين است كه وكيل خوب تهران از عملي كه باعث زيان به موكل مي گردد تا حد امكان اجتناب نمايد اما در صورتي كه مصالح ديگري را در نظر بگيرد و يا وظيفه شغلي و حرفه اي ايجاب نمايد و يا معذور از انجام وكالت باشد و از آنجا كه عقد وكالت عقدي است جايز مي تواند هر وقت كه بخواهد استعفا دهد و همچنين موكل نيز مي تواند هر زماني كه بخواهد وكيل را عزل نمايد در صورتي كه وكيل خوب تهران در پرونده اي استعفا داده يا عزل شود نمي تواند وكالت طرف مقابل يا شخص ثالث را در آن دعوي بپذيرد. زيرا اين امر بر خلاف مصلحت موكل است چون موكل به اعتماد و اطمينان  اسرار خود را در اختيار وكيل خوب تهران قرارداده و يا مدارك را به او ارائه نموده كه اين موارد مي تواند به زيان موكل واقع شود. بنابراين رعايت مصلحت موكل حتي در مواردي كه رابطه حقوقي وكالت به عللي چون عزل موكل يا استعفا وكيل خوب تهران رفع شده باشد نيز بايد در نظر گرفته شود.

در بند ? ماده ?? آيين نامه لايحه قانون استقلال كانون وكلا دادگستري مورد فوق به عنوان يك تخلف و مجازات انتظامي درجه ? يعني محدوديت دائم از شغل وكالت براي آن مقرر شده است. و مطابق بند ? ماده ?? آيين نامه فوق الذكر وكيل در صورتي كه استعفاء خود را از وكالت به موكل و دادگاه اطلاع ندهد يا وقتي اطلاع دهد كه موكل مجال كافي براي تعيين وكيل ديگر و معرفي به دادگاه نداشته باشد» متخلف و به مجازات انتظامي درجه چهار محكوم مي شود.

در صورتي كه وكيل خوب تهران مصلحت موكل را رعايت نموده و تفريط و تعدي ننمايد در مقابل خسارات وارده به موكل مسئول نمي باشد اما در صورت تقصير وكيل خوب تهران در صورتي كه عرفاً وكيل مسبب ورود زيان محسوب گردد مسئول خواهد بود (ماده ??? قانون مدني) ولي وكالت باطل نمي گردد.

وفاداري و امانت داري نسبت به موكل

وكيل خوب تهران موظف است پيگيري هاي لازم را جهت تعقيب و پيشبرد دعوي انجام دهد و به نحو شايسته وظايف خود را در اين مورد به انجام رساندوكيل خوب تهران بايد نهايت تلاش خود را در پيشبرد دعوي و دفاع از موكل خود بنمايد و در مورد دعاوي كه اطلاعات لازم و تخصصي در آن ندارد از قبول وكالت بپرهيزد زيرا اين عدم علم و آگاهي مي تواند نقش مؤثري در سرنوشت دعوي داشته باشد و باعث تضييع حقوق موكل گردد. وكيل خوب تهران بايد هميشه در جريان پرونده باشد و با مطالعه و توجه كامل به تنظيم لوايح دفاعيه پرداخته و در جلسات رسيدگي حضور بهم رساند و همچنين از اعمالي كه باعث اطاله دادرسي مي گردد خودداري نمايد.

بهترين وكيل تهران ، ايجاد نهاد وكالت را بايد نتيجه حس عدالت خواهي در جوامع دانست. تاريخچه وكالت در هر كشور وابسته به تاريخ حقوق و تمدن آن كشور است.

تمام قضات فاضل و پاي بند به اصول اخلاقي و ارزش هاي برتر اجتماعي هميشه اين سؤال و اين دغدغ? فكري را داشته اند: «گر چه آراء من هميشه منطبق و مستند به قانون و قواعد حقوقي بوده است ولي من تا چه اندازه توانسته ام در آراء و احكام صادره خود را به عدالت نزديك و نزديكتر نمايم؟»

بسيار ديده مي شود كه ما آراء و احكام خود را دقيقاً و صحيحاً بر مبناي حقوقي صادر كرده ايم ولي در صدور آن رأي عدالت اجرا نشده است.

پديده سومي كه جدا از حقوق و عدالت، مد نظر جامعه است، احقاق حق مي باشد. حقي كه اعم از مالي يا غيرمالي، جامعه به عنوان يك امتياز براي ما ايجاد كرده است و به رسميت شناخته و ساير افراد ملزم به قبول و رعايت آن مي باشند؛ مانند حق مالكيت.

غالب افراد جامعه مي دانند كه چه حق يا حقوقي دارند، ولي اشكال در اينست كه نمي دانند در صورت نقص آن چگونه بايد آن حق را به دست آورند. پديد? احقاق يك امر حقوقي و يك امر فني و تخصصي است كه از طريق مقامات قضائي و بهترين وكيل تهران بايد كسب و حفظ و حمايت شود.

وكيل و وكالت يكي از ابزارهاي اساسي در زمين? آگاهي از حقوق و اجراي عدالت و احقاق حق مردم جامعه به شمار مي رود.

متأسفانه جامعه ما نسبت به اين نهاد آشنائي و دانش زيادي ندارد؛ گرچه از پيدايش آن بيش از نيم قرن مي گذرد. بسيار ديده شده كه شخصي به دادگاه براي احقاق حق از دست رفت? خود مراجعه مي نمايد ولي چون با روند دادرسي و كم و كيف آن آشنا نيست، دادخواست يا درخواست خود را ناقص و اشتباه مي نويسد و لذا به آنچه مي خواهد نمي رسد. برعكس در غالب كشورهاي اروپايي، مردم حتي براي كوچكترين مشكل خود، مثلاً مراجعه به وزارت دارايي و پرداخت ماليات، با وكيل مشاوره مي نمايند تا دچار مشكلات و گرفتاريهاي بعدي و يا قانوني نشوند.

غالب افراد جامعه قانون و قواعد حقوقي را نمي دانند و با آن آشنا نيستند و لزومي هم ندارد كه با اين مفاهيم آشنايي داشته باشند. در جوامع امروز، امور و كارها بسيار حالت تخصصي دارد، چنانچه بسياري از ما با دانش پزشكي آشنا نيستيم و نمي توانيم در اين زمينه كارائي داشته باشيم مگر آنكه خود پزشك متخصص باشيم...

اهميت نقش وكلا در اجراي عدالت تا بدانجاست كه امروزه يكي از اصلي ترين معيارهاي سنجش عدالت دستگاه قضايي در جوامع، حق دفاع و داشتن وكيل و آزادي و استقلال وكلا در انجام وظايف حرفه اي مي باشد؛ زيرا عدالت واقعي محقق نمي گردد مگر اينكه اصحاب دعوي و وكلاي آنان بتوانند بدون هيچ ترس و واهمه اي اظهارات و مدافعات خود را آزادانه بيان نمايند و قاضي نيز بتواند با استقلال تام تصميمات لازم را اتخاذ نمايد.

وكلا مدافعان حق و بازوي عدالتند و جهت انجام وظيفه به نحو مؤثر و مطلوب و در راستاي اعتلاي منزلت وكالت ملزم به رعايت اصول اخلاق حرفه اي مي باشند. حساسيت شغل وكالت ايجاب مي نمايد كه وكلا به وظايف حرفه اي خود اهتمام بيشتري ورزند؛ زيرا تخطي و قصور در انجام تكاليف قانوني توسط وكيل ميتواند لطمات مالي، اعتباري، شخصيتي و حتي جاني جبران ناپذيري به موكل وارد آورد.

بهترين وكيل تهران دادگستري به اشخاصي اطلاق مي شود كه به موجب قوانين به عنوان وكيل در محاكم پذيرفته مي شوند، تا قبل از سال 1379 تنها مرجع صدور پروانه وكالت كانون وكلاي دادگستري بود اما پس از تصويب قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران به موجب ماده 187 و آئين نامه اجرائي آن قوه قضائيه نيز به موازات كانون وكلاي دادگستري مبادرت به صدور پروانه مشاوره حقوقي و وكالت مي نمايد.

موسسه حقوقي تهران وكيل با برخورداري از صدها وكيل باتجربه و حرفه اي و مشاوران متخصص در زمينه مسائل حقوقي و كيفري و با سال ها سابق? درخشان و موفقيت هاي فراوان، افتخار اين را دارد كه به تمامي عزيزاني كه درصدد احقاق حق خود و آگاهي از حق و حقوقشان هستند ياري رساند.

 

لنگرويژگي هاي بهترين وكيل تهران :

هر چند كه بعضي از نويسندگان كلي? وظايف حرفه اي را تحت عنوان اخلاق حرفه اي آورده اند اما در اينجا ما به علت اهميت موضوع، حساسيت و ظرافت شغل وكالت وظايف حرفه اي وكيل نسبت به موكل را در يك تقسيم بندي 3 گانه به شرح ذيل مورد بررسي قرار مي دهيم:

1- وظايف و تعهدات قراردادي.

2- وظايف و الزامات قانوني.

3- وظايف اخلاقي.

تكاليف و وظايف قراردادي آن دسته از الزاماتي است كه به موجب قرارداد وكالت بر عهده وكيل و موكل قرار مي گيردوكيل تهران موظف است كه به نحو شايسته تمام تعهدات خود را ايفاء نمايد. اين تعهدات قراردادي مي تواند به صورت تعهدات صريح يا ضمني باشد؛ يعني اينكه ممكن است به صورت شرط ضمن عقد آورده شده باشد يا اينكه عقد وكالت متبايناً بر اساس آن منعقد شده باشد و از شروط ضمني باشد.

اخلاق حرفه اي ايجاب مي نمايد كه وكلا در قبول وكالت هر چند كه بر اساس اصول حقوقي مدارك و دلايل ابزاري موكل را در جهت طرح دعوي يا دفاع از موكل كافي بدانند نبايد به موكل وعده قطعي و صد در صد براي كسب نتيجه و موفقيت در دعوي را بدهند؛ زيرا موفقيت يك دعوي به عوامل متعددي بستگي دارد از جمله ممكن است دلايل و مدارك جديدي در جريان دادرسي از طرف مقابل ارائه گردد و همچنين پيچيدگي امر قضاء و عوامل متعدد ديگري كه مي تواند در سرنوشت يك دعوي مؤثر واقع گردد و بنابراين وكيل بايد با صداقت كامل و بر اساس دلايل و مدارك موجود و در صورت وجود پرونده پس از مطالع? آن و در نظر گرفتن تمامي عوامل مؤثر در قضيه احتمال موفقيت و شكست در دعوي را صادقانه به موكل خاطر نشان نمايد تا در صورتي كه موكل مصلحت بداند به جاي رسيدگي قضايي در دادگستري كه اصولاً پر هزينه و زمان بر است در دعوايي كه موفقيت در آن مشكوك است به روشهاي ديگر متوسل شده و از طريق سازش و داوري به حل و فصل دعوي مبادرت نمايد.

تعهد به نتيجه

تعهدات وكيل اصولاً تعهد به وسيله است مگر در موردي كه تعهد به نتيجه كرده باشد كه اگر اين تعهد مربوط به نتيجه دادرسي باشد در واقع برخلاف اخلاق حرفه اي است.

اما در صورتي كه وكيل در پرونده اي صراحتاً تعهد به نتيجه نكند ولي دريافت حق الوكاله خود را موكول به

گرفتن نتيج? مطلوب در دادرسي نمايد آيا اين عمل او خلاف رفتار حرفه اي شغل وكالت است؟

در پاسخ به اين سؤال بايد يادآور شويم كه اصل بر اين است كه تعهدات وكيل تعهد به وسيله است نه تعهد به نتيجه و اگر صراحتاً تعهد به نتيجه نكرده باشد نمي توان موكول كردن دريافت حق الوكاله را به نتيجه دعوي دليل بر تعهد به نتيجه كردن وكيل دانست؛ زيرا حق الوكاله از حقوق وكيل است كه مي تواند از ابتداي دعوي يا در هر زمان نسبت به آن موكل را ابراء نمايد و حتي نبايد موكول كردن حق الوكاله به پايان دادرسي يا گرفتن نتيج? مطلوب در دعوي را قرينه بر اين دانست كه وكيل تعهد به نتيجه نموده است.

پس از تحقق عقد وكالت و تنظيم وكالتنامه است كه رابط? حقوقي بين وكيل و موكل ايجاد مي گردد و اين رابطه حقوقي است كه حقوق و تكاليفي را براي آنها بوجود مي آورد. بنابراين قرارداد وكالت در واقع ايجاد كنند? تعهدات قراردادي و پيش شرطي براي الزامات قانوني وكيل در مقابل موكل است. زيرا پس از تحقق عقد وكالت و ايجاد رابطه حقوقي بين وكيل و موكل تعهدات قانوني نسبت به موكل بر عهد? وكيل مستقر مي گردد.

اگرچه كه بسياري از الزامات قانوني كه در قانون وكالت آورده شد مانند: حفظ اسرار موكل، وفاداري و امانت داري در واقع يك تعهد قراردادي نيز مي باشد مسلماً در هنگام انعقاد عقد وكالت اين موارد بصورت شرط تباني و ضمني نيز وجود داشته است. اينگونه وظايف هم داراي چهره قراردادي و هم قانوني مي باشد.

لنگرليست بهترين وكلاي تهران :

وظايف قانوني وكيل دادگستري نسبت به موكل كه در قوانين احصاء گرديده عبارتند از:

1- صداقت و درستكاري.

2- رعايت حدود اختيارات در وكالت.

3- حفظ اسرار موكل.

4- پيگيري و مراقبتهاي لازم در تعقيب دعوي.

5- رعايت مصلحت موكل.

6- وفاداري و امانت داري نسبت به موكل.

7- تشويق به سازش.

وكلا و بهترين وكيل تهران علاوه بر وظايفي كه نسبت به موكل، كانون وكلا و دادگستري دارا مي باشند. در مقابل آحاد مردم نيز وظايف را به عهده دارند كه به صرف انتخاب شغل وكالت مكلف به ايفاء و اداي اين تكاليف و وظايف نسبت به عموم و مردم و جامعه مي گردند. از آن جمله مي توان وظايف وكيل در اجراي اصل 35 قانون اساسي را نام برد.

مطابق اين اصل «در همه دادگاه ها طرفين دعوي حق دارند براي خود وكيل انتخاب نمايند و اگر توانايي انتخاب وكيل را نداشته باشند براي آنها امكانات تعيين وكيل فراهم گردد». و همچنين ماده واحده مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص انتخاب وكيل توسط طرفين دعوي مصوب 1370 مقرر ميدارد: «اصحاب دعوي حق انتخاب وكيل دارند و كليه دادگاههايي كه به موجب قانون تشكيل مي شوند مكلف به پذيرش وكيل مي باشند

هر چند بنابر اطلاق اصل 35 قانون اساسي حق انتخاب وكيل براي تمام اقشار مردم صرف نظر از مذهب، قوميت و جنسيت آنها در نظر گرفته شده است. در منشور حقوق و مسئوليت هاي زنان در نظام جمهوري اسلامي ايران بند 137، حق استفاده از وكيل و مشاوره حقوقي در دادگاه ها و يا ساير مراجع قانوني براي زنان ملحوظ گرديده است.

 

منبع:

 https://www.tehran-atorney.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

 

 

 

تغذيه براي تناسب اندام مهم است

۳۹ بازديد

تغذيه براي تناسب اندام مهم است

 

خوردن يك رژيم غذايي متعادل مي تواند به شما در دريافت كالري و مواد مغذي مورد نياز براي تقويت فعاليت هاي روزانه شما ، از جمله ورزش منظم كمك كند.

 

وقتي صحبت از خوردن غذاها براي تقويت عملكرد ورزشي شما مي شود ، به اين سادگي نيست كه سبزيجات را به جاي دونات انتخاب كنيد. شما بايد انواع مختلف غذا را در زمان هاي مناسب روز بخوريد.

 

با اهميت صبحانه سالم ، ميان وعده هاي ورزشي و برنامه هاي غذايي آشنا شويد.

شروع خوبي داشته باشيد

 

اولين وعده غذايي روزانه شما يك غذاي مهم است.

 

طبق مقاله اي كه در Harvard Health Letter منتشر شده است ، خوردن منظم صبحانه با كاهش خطر ابتلا به چاقي ، ديابت و بيماري هاي قلبي مرتبط است. شروع روز خود با يك وعده غذايي سالم مي تواند به تجديد قند خون شما ، كه بدن شما براي تقويت ماهيچه ها و مغز شما به آن نياز دارد ، كمك كند.

 

خوردن صبحانه سالم به ويژه در روزهايي كه ورزش در دستور كار شما قرار دارد بسيار مهم است. كنار گذاشتن صبحانه مي تواند باعث ايجاد احساس سبكي يا بي حالي در هنگام تمرين شود.

 

انتخاب نوع صبحانه مناسب بسيار مهم است. بسياري از مردم براي شروع روز خود به كربوهيدرات هاي ساده تكيه مي كنند. يك شيريني يا شيريني ساده ساده براي مدت طولاني احساس سيري نمي كند.

 

در مقايسه ، صبحانه غني از فيبر و پروتئين ممكن است براي مدت طولاني تري از عطش گرسنگي جلوگيري كند و انرژي مورد نياز براي ادامه ورزش را تأمين كند.

 

براي خوردن صبحانه سالم اين نكات را رعايت كنيد:

 

    به جاي خوردن غلات حاوي قند تهيه شده از غلات تصفيه شده ، بلغور جو دوسر ، سبوس جو دوسر يا ساير غلات سبوس دار كه داراي فيبر بالا هستند را امتحان كنيد. سپس مقداري پروتئين مانند شير ، ماست يا آجيل خرد شده در آن بريزيد.

    اگر در حال تهيه پنكيك يا وافل هستيد ، مقداري از آرد همه منظوره را با گزينه هاي غلات كامل جايگزين كنيد. سپس مقداري پنير خامه اي را داخل خمير بريزيد.

    اگر نان تست را ترجيح مي دهيد ، نان سبوس دار را انتخاب كنيد. سپس آن را با تخم مرغ ، كره بادام زميني يا منبع پروتئين ديگر جفت كنيد.

 

روي كربوهيدرات هاي مناسب حساب كنيد

 

به لطف رژيم هاي غذايي كم كربوهيدرات ، كربوهيدرات ها بدتر شده اند. اما كربوهيدراتها منبع اصلي انرژي بدن شما هستند. طبق گفته كلينيك مايو ، حدود 45 تا 65 درصد از كل كالري روزانه شما بايد از كربوهيدرات ها تامين شود. اين امر به ويژه اگر ورزش مي كنيد صادق است.

 

مصرف درست كربوهيدرات ها مهم است. بسياري از مردم به كربوهيدراتهاي ساده موجود در شيريني و غذاهاي فرآوري شده تكيه مي كنند. در عوض ، شما بايد بر خوردن كربوهيدراتهاي پيچيده موجود در غلات كامل ، ميوه ها ، سبزيجات و لوبيا تمركز كنيد.

 

ماندگاري غلات كامل از غلات تصفيه شده بيشتر است زيرا آنها را آهسته تر هضم مي كنيد.

 

آنها مي توانند به شما كمك كنند تا مدت طولاني تري احساس سيري كنيد و بدن شما را در طول روز تغذيه كنيد. آنها همچنين مي توانند به تثبيت سطح قند خون شما كمك كنند. سرانجام ، اين غلات با كيفيت داراي ويتامين ها و مواد معدني مورد نياز براي حفظ عملكرد بدن در بهترين حالت است.

براي اطلاعات بيشتر اينجا را كليك كنيد

 

https://www.indiegogo.com/individuals/27551453

https://www.mixcloud.com/OrlaOneal8/

https://qiita.com/OrlaOneal8

https://www.cplusplus.com/user/OrlaOneal8/

https://8tracks.com/orlaoneal8

https://www.reverbnation.com/artist/female587

 

 

 

 

هزينه تعمير كولر گازي در فلوريدا

۳۹ بازديد

هزينه تعمير كولر گازي در فلوريدا

هنگامي كه كولر گازي شما براي شما مشكل ايجاد مي كند و نياز به تعمير حرفه اي داريد ، اولين فكر شما به احتمال زياد اين است كه "اين چقدر براي من هزينه دارد؟"

 

هنگامي كه كولر گازي شما براي شما مشكل ايجاد مي كند و شما نياز به تعمير حرفه اي داريد ، اولين فكر شما به احتمال زياد اين است كه "اين چقدر براي من هزينه دارد؟"

 

خوب ، همه چيز بستگي به اين دارد كه مشكل كولر گازي شما چيست. اما مي توانيم بگوييم كه محدوده متوسط ??قيمت تعمير AC در فلوريدا 185 دلار تا بيش از 400 دلار است و قيمت متوسط ??آن 258 دلار است.

 

برخي از عواملي كه ممكن است بر هزينه تعمير AC شما تأثير بگذارد عبارتند از:

 

    نوع گارانتي شما

 

    هزينه تماس خدمات پيمانكار

 

    چه پيمانكار ساعتي هزينه كند يا هزينه ثابت

 

    سن كولر گازي

 

    ايراد از AC چيست

 

بياييد نگاهي دقيق تر به اين عوامل بيندازيم.

عواملي كه بر هزينه تعمير AC تأثير مي گذارد

 

ضمانتنامه

 

2 نوع ضمانت تهويه مطبوع مي تواند هزينه تعميرات AC شما را كاهش دهد:

 

    ضمانت كار. ضمانت كار شما هزينه كار براي تعمير AC شما را پوشش مي دهد. اگر قطعه اي كه نياز به تعمير دارد كمتر از يك سال پيش نصب شده باشد ، اين احتمال وجود دارد كه نصاب قطعه را بدون هزينه تعمير يا تعويض كند. البته طول مدت ضمانت كار شما به پيمانكاري كه انتخاب كرده ايد بستگي دارد. مطمئن نيستيد كه آيا ضمانت كار شما هنوز معتبر است؟ فقط تماس بگيريد و از پيمانكاري كه سيستم/قطعه را نصب كرده است بپرسيد.

 

    گارانتي قطعات. بسته به سازنده ، هزينه برخي از قسمتهاي سيستم AC شما ممكن است از 1 تا 15 سال تحت ضمانت باشد. اكثر وب سايت هاي سازنده داراي سيستم "جستجوي" گارانتي هستند كه بررسي وضعيت ضمانت قطعات را براي شما آسان مي كند. به عنوان مثال ، اگر AC Goodman داريد ، مي توانيد ضمانت خود را در اينجا جستجو كنيد.

 

هزينه تماس خدمات

 

هزينه تماس خدمات ، گاهي اوقات "هزينه سفر" ناميده مي شود ، هزينه اي است كه شما بايد صرف كنيد تا يك متخصص به خانه شما بيايد و سيستم خود را بررسي كند. هزينه خدمات مي تواند از 50 دلار تا 100 دلار متغير باشد.

 

بسته به پيمانكار ، اگر بخواهيد سيستم خود را تعمير كنيد ، ممكن است هزينه خدمات كاهش يابد.

 

هزينه ساعتي در مقابل هزينه ثابت

 

بسته به پيمانكاري كه انتخاب مي كنيد ، ممكن است هزينه تعمير خود را به صورت ثابت پرداخت كنيد يا هزينه ساعتي بپردازيد. در اينجا نگاهي دقيق تر به هزينه ثابت و قيمت ساعتي داريم:

هزينه ثابت

 

فرض كنيد شما با هزينه ثابت 250 دلار موافقت مي كنيد و كار 2 ساعت به طول مي انجامد ، شما 125 دلار در ساعت مي پردازيد. اما اگر همان شغل به دليل شرايط پيش بيني نشده 4 ساعت طول بكشد ، شما فقط 62.50 دلار در ساعت پرداخت مي كنيد.

تهويه نظري   https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

 

حالا فرض كنيد كه شما با پرداخت 100 دلار در ساعت براي همان كار موافقت كرده ايد و 2 ساعت طول مي كشد. اين بدان معناست كه شما در پايان 200 دلار پرداخت مي كنيد كه همه چيز گفته شود و اين بدان معناست كه شما در هر ساعت هزينه بهتري پرداخت كرده ايد. اما اگر همان شغل 4 ساعت طول بكشد ، شما 400 دلار به جاي هزينه ثابت 250 دلار پرداخت مي كنيد.

 

بنابراين واقعاً بستگي به پيچيدگي كار دارد كه در نهايت چه هزينه اي پرداخت خواهيد كرد. هر مبلغي را كه پيمانكار شما انتخاب مي كند ، اطمينان حاصل كنيد كه قبل از شروع كار ، قرارداد كتبي ارائه مي دهد.

 

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=6880

https://zdw88.videomarketingplatform.co/vaelg-den-rigtige-hjelm

https://www.video-de.biites.com/north-sails-one-design

https://webinar.swaplanguage.com/mendoza

https://test.smartboxmovingandstorage.com/blog/post/smartblog/2016/01/05/portable-storage-vs.-traditional-storage

https://www.eغير مجاز مي باشدurlaboratorios.com/nuestros-servicios/alimentacion-infantil/pcb-s-similares-a-dioxinas

 

 

سن كولر گازي

 

اگر سيستم AC شما قديمي تر است ، اگر قطعات مورد نياز براي تعمير به سختي پيدا شود ، ممكن است هزينه بيشتري بپردازيد. از طرف ديگر ، اگر AC شما جديدتر است ، قطعات مورد نياز براي تعمير به احتمال زياد از نظر مصرف انرژي بيشتر و در نتيجه گرانتر هستند.

 

ايراد از AC چيست

 

در نهايت ، بزرگترين عامل قيمت ، مشكل سيستم شما است. براي كمك به شما در درك بهتر آنچه كه در نهايت پرداخت مي كنيد ، محدوده قيمت برخي از رايج ترين تعميرات AC را در زير گنجانده ايم.

 

منبع : 

https://replit.com/@tahviehnazari

https://www.misterpoll.com/users/1531532

http://ttlink.com/tahviehnazari

https://weheartit.com/didibe1743

https://letterboxd.com/tahviehnazari/

https://www.ted.com/profiles/29602902/about

https://www.kiva.org/lender/tahviehnazari3331

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2325005

https://audiomack.com/tahviehnazari

https://www.answerpail.com/index.php/user/tahviehnazari

https://disqus.com/by/tahviehnazari/about/

https://www.quora.com/profile/Tahviehnazari

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=tahviehnazari

 

 

 

مقايسه بهترين شركت هاي طراحي سايت در شيراز

۴۰ بازديد

طراحي سايت در شيراز

داشتن وب سايت امروز نمي تواند به تجارت شما كمك كند ، اما وب سايت شما بايد بتواند مخاطبان را جذب كرده و آنها را به مشتري تبديل كند. طراحي وب سايت ها با روش ها و روانشناسي جديد مشتريان و مخاطبان براي تبديل حداكثر بازديدكنندگان به مشتري يكي از اهداف مشترك شركت طراحي سايت در شيراز است.

سئو و بهينه سازي

پس از بررسي طراحي سايت در شيراز ، راه هايي براي بهبود كيفيت جستجو در گوگل و ساير موتورهاي جستجو ارائه مي دهد و در چند ماه آينده تغييرات را به وضوح مشاهده خواهيد كرد. در واقع مي توان گفت بهترين و ارزان ترين راه براي جذب بازديدكننده و افزايش آمار سايت ، بهينه سازي است.

ساخت برنامه هاي كاربردي موبايل

يكي از بهترين راه ها براي معرفي خود به دنياي جديد ، ورود به دنياي نرم افزارهاي موبايل است. هنگام ورود به اين مسير رقابتي ، تشما را همراهي مي كنند. همچنين طراحي و ساخت برنامه هاي كاربردي موبايل با استفاده از جديدترين متدها و فناوري هاي روز دنيا براي معرفي محصولات ، خدمات يا مارك تجاري و اخذ مدارك كاري از وظايف و اهداف شركت توسعه دهندگان آرياز است.

نكاتي در مورد پروژه هاي تخصصي وب

طراحي سايت در شيراز با تكيه بر تجربه طولاني متخصصان خود آماده تجزيه و تحليل كسب و كار شما و نيازهاي شما در زمينه طراحي وب سايت ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، سئو و بهينه سازي و ... و همچنين بهترين و  موثرترين روش ها مي باشد. و مسيرهايي را براي شما فراهم مي كند. ما در زمينه هاي بالا جهت مشاوره با شما خواهيم بود.

طراحي سايت در شيراز

طراحي وب سايت در شيراز مهمترين عامل ورود تجارت به دنياي فناوري هاي ديجيتال است. در اين صفحه ما قيمت ، نمونه و همچنين مقايسه بهترين شركت هاي طراحي سايت مشهد از نظر قيمت و كيفيت خدمات را درج كرده ايم.

نكاتي در مورد طراحي وب سايت در شيراز

طراحي وب سايت در شيراز داراي مراحل مختلفي از جمله قيمت ، انتخاب شركت و در نهايت انجام آن مي باشد. در اين بخش ، هر يك از مراحل را مرور و ارائه مي دهيم. با مشاهده ويدئوهاي زير كليه جزئيات طراحي سايت در شيراز را در چند دقيقه مشاهده كنيد.

مقايسه بهترين شركت هاي طراحي سايت در شيراز

شما قطعا به دنبال بهترين شركت طراحي سايت در مشهد براي سفارش طراحي سايت شيراز هستيد و هنوز از مقايسه آنها نتيجه اي نگرفته ايد. دشوار است كه بهترين شركت طراحي سايت در شيراز باشيد. در اينجا ليستي از شركت هاي طراحي وب سايت شيراز را براي شما گردآوري كرده ايم تا بتوانيد در يك نگاه بهترين شركت طراحي سايت در شيراز را بيابيد. كافي است هر بخشي را كه مخصوص شركت طراحي سايت شيراز است بخوانيد.

طراحي فروشگاه در شيراز

امروزه به دليل استفاده روزافزون از تلفن هاي همراه و همچنين كمبود وقت و نگراني هاي فكري ، مردم به خريد در فروشگاه هاي آنلاين روي آورده اند. به همين دليل ، در آينده اي نزديك افرادي كه مشاغل سنتي خود را به روز نكرده اند و در شيراز طراحي وب انجام نداده اند ، قطعاً سهم زيادي از بازار را از دست خواهند داد. تنها كاري كه مي توان براي شركت در مسابقه انجام داد ، طراحي فروشگاه اينترنتي در شيراز است.

طراحي حرفه اي وب سايت در شيراز

طراحي وب سايت حرفه اي شيراز به اين معني است كه وب سايت طراحي شده هم واكنش گرا است و هم از امنيت بالايي برخوردار است و تجربه كاربري و رابط كاربري عالي براي بازديدكنندگان وب سايت مناسب طراحي شده است. اگر به طراحي وب سايت حرفه اي در شيراز نياز داريد ، كافي است اين كار را از طريق مشاوره طراحي وب سايت در شيراز انجام دهيد.

قيمت طراحي سايت شيراز

بسته هايي كه در زير مشاهده مي كنيد فقط بسته هاي آماده هستند و بسته به نياز خود مي توانيد ويژگي هايي را به بسته خود اضافه يا حذف كنيد. مي توان گفت طراحي يك وب سايت ارزان در شيراز كه مي تواند يك وب سايت با كيفيت خوب باشد ، يك بسته برنزي است كه براي شروع بسياري از مشاغل در ابتدا مناسب است.

 

منبع

 

https://whatsondigest.com/activity/p/173303/

https://ello.co/haddikhan3341/post/1qlqvgzagixs2_zola0xxq

https://dailygram.com/index.php/profile-51101/?link-id=262973

https://www.aiuextension.org/activity/p/744780/

http://mel-assessment.com/activity/p/803544/

https://www.gatesofantares.com/activity/p/911021/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276642755/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467815/

http://fluencyuniversity.com/activity/p/754452/

https://hookedheartie.com/activity/p/869235/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/561074/

http://drpetepublishing.com/activity/p/689343/