پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

خريد ملك در تركيه

۵۳ بازديد

خريد ملك در تركيه

به جرات مي توان گفت كه استانبول يكي از راه هاي خوب و سود آور براي سرمايه گذاري در املاك و مستغلات به حساب مي آيد.

در اين بين بسياري از مشتريان بين المللي در هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل مختلفي روبه رو مي شوند.اما اين مشكلات و موانع را به راحتي مي توان به يك مشاوره خوب و مناسب حل كرد و يك خريد عالي و هيجان انگيز انجام داد.

يكي از هدف هاي دولت تركيه در سال 2012،سرمايه گذاري گسترده در املاك و مستغلات مي باشد.اين كار باعث  جلب توجه سرمايه گذاران خارجي براي خريد ملك در تركيه و به ويژه استانبول شده است.

در پي اصلاحاتي كه در قانونگذاري مربوط به سرمايه گذاري در املاك شده است،خريدن ملك و سرمايه گذاري در آن را آسان تر كرده است.

در اين قانون گذاري جديد،اصلاحاتي مانند ثبت زمين،قانون رهن و بازنگري و... گنجانده شده است كه كار سرمايه گذاري در زمينه ملك و مستغلات را در تركيه آسان تر مي كند.

بسياري از نظر سنجي ها نشان مي دهند كه بخش املاك و مستغلات تركيه،به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا به حساب مي آيد و علاقه جامعه جهاني نسبت به آن افزايش يافته است كه در نتيجه توانسته است سرمايه زيادي را جذب كند.

 

4imt_z6.jpg

 

خريد ملك در تركيه

 

 

 


نكات مهم قبل از خريدن ملك در استانبول

اگر شما قصد  خريد خانه در استانبول  را داريد،بايد قبل از اين كه هر اقدامي در باره آن انجام دهيد،درباره آن به صورت كامل تحقيق كنيد.به طور كلي بيشتر شهروندان خارجي مي توانند به خريد ملك در استانبول بپردازند اما بهتر است قبل از انجام اين كار با كنسولگري خود مشورت كنيد.بعد از تحقيقات لازم و هنگامي كه تصميم گرفتيد مايل به خريد چه نوع آپارتماني هستيد،احتياج داريد تا مشاوره هاي لازم براي اين كار را دريافت كنيد.براي اين كار مي توانيد با بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي شركت بست هوم در استانبول مي باشد و اين شركت فعاليت خودش را از سال 2017 آغاز كرده است و همچنين توانسته است با ارائه مشاوره هاي كاربردي در زمينه هاي مختلف،ده ها قرار داد موفق را در كارنامه خود به ثبت برساند.

در صورتي كه قصد خريد ملك در استانبول را داريد،مي توانيد از طريق واتساپ با شماره تلفن 00905523082146 تماس بگيريد و براي مشاوره و هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

به طور كلي تيم حرفه اي بست هوم قرارداد هاي شما را به صورت مستقيم با شركت هاي سازنده تنظيم مي كند و شما را براي اخذ سند،اقامت تركيه و ديگر اقدامات لازم ياري مي كند.

 

 

خريد خانه در استانبول

 

 

 


چند نكته در انتخاب يك ملك

قبل از خريد ملك در تركيه و در هنگام بازرسي،مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و تمامي قبوض آن مانند آب،برق و گاز طبيعي،توسط مالك قبلي پرداخت شده باشد.يكي از سوالاتي كه در هنگام خريد ملك بايد پرسيد در خصوص مقاومت ملك در برابر زلزله است كه آيا اين ملك در برابر زلزله مقاوم مي باشد يا خير،زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد.همچنين در هنگام خريد آپارتمان در استانبول بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه همه چيز در اطراف خانه بايد مورد پسند شما واقع شود و به گونه اي به آن نگاه كنيد كه مي خواهيد مدت زمان طولاني در آن زندگي كنيد.


انتخاب محله مناسب

تمامي محله هاي استانبول با يكديگر تفاوت دارند و محدوده قيمت آن ها نيز با توجه به منطقه به شدت متغير است.براي انتخاب بهترين محله بهتر است در شهر گشت بزنيد و محله مورد علاقه خودتان را پيدا كنيد . تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد.

اگر به دنبال خريدن ملك در اين شهر زيبا هستيد،مي توانيد به جزايرprinces كه بخشي از تركيه به حساب مي آيد هم فكر  كنيد.همچنين به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد كه خانه هاي ارزان هميشه در حومه شهر واقع شده اند و براي خريدن ملك در محله هاي بهتر بايد بيشتر خرج كنيد.بايد توجه داشته باشيد،هنگامي كه خانه مورد نظر خود را انتخاب كرديد لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد و حرفه اي مشورت نماييد تا شما را در اين مورد راهنمايي كند.در اين جا بست روم مي تواند انتخاب خوبي براي مشاوره دادن به شما عزيزان باشد.و اما بعد از همه اين ها و زماني كه خانه مورد نظر خود را انتخاب كرديد،زمان آن فرا مي رسد كه با سبك زندگي در تركيه آشنا شويد.مواردي مانند زبان،كار و امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در تركيه از اهميت بالايي برخوردار هستند.

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

در بعضي از مواقع ممكن است براي درخواست اقامت در تركيه و يا حتي تمديد كردن آن با مشكلات مختلفي روبه رو شويد،اما با خريد ملك در استانبول اين مسئله كمي متفاوت مي شود.زيرا در بسياري از موارد با در دست داشتن سند مالكيت،مشكل اقامت نيز حل مي شود.

همانطور كه اشاره شد،سرمايه گذاري در زمينه هاي مختلف به خصوص در زمينه املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است و تعداد آپارتمان هايي كه توسط خارجي ها در اين كشور خريداري مي شود روز به روز در حال افزايش است و شم مي توانيد اقامت تركيه را متناسب با نياز خود انتخاب كنيد.

يكي از جذاب ترين اقامت ها در تركيه،اقامت كوتاه مدت قابل تمديد است.اين نوع اقامت براي خارجي هايي كه در تركيه اقدام به خريد ملك كرده اند مناسب مي باشد.اين نوع مجوز معمولا به مدت يك سال اعتبار دارد و همسر و فرزندان زير 18 سال حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند.

 

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

 

 

مدارك لازم براي اقامت

براي دريافت اقامت تركيه مدارك مختلفي نياز است مانند سند مالكيت،بيمه زلزله املاك،گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه و بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده.

اجازه مالكيت اين امكان را فراهم مي كند كه فقط با خريد ملك در استانبول  در كشور تركيه اقامت داشته باشد،اما از اين طريق

نمي توان تابعيت تركيه اي را كسب كرد،مگر اين كه  ارزش ملك خريداري شده حداقل 250 هزار دلار باشد.تنها در اين صورت است كه مالك مي تواند در خواست تابعيت تركيه اي كند.

در هنگام تمديد مجوز اقامت تركيه با املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد.و اين درخواست به شكل ديگري امكان پذير و مجاز نيست.در صورتي كه پاسپورت تركيه اي داشته باشيد و بخواهيد براي سرمايه گذاري اقدام به خريد ملك كنيد و يا قصد اقامت در اين كشور را داريد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي بست هوم استفاده نماييد.

 

چنانچه كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول