یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۰۴

معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

۲۰ بازديد

 معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

گروه اصلی بعدی در جدول تناوبی عوامل سئو سایت در وردپرس، معماری سایت است. نقش مهمی در اثربخشی سئو دارد. این عوامل بر قابلیت یافتن و قابلیت استفاده سایت شما تأثیر می گذارد.

معماری خوب باعث می‌شود که موتورهای جستجو و کاربران به محتوا دسترسی داشته باشند و مسیریابی کنند. هنگام توسعه یا ارزیابی سایت خود، فاکتورهای معماری زیر را در نظر بگیرید.

خزیدن

موتورهای جستجو از نرم‌افزار خزنده وب استفاده می‌کنند - گوگل به نام Googlebot و Bing به نام Bingbot می‌توانند صفحات سایت شما را بخوانند و کپی‌هایی از آن‌ها را در یک فهرست قابل جستجو جمع‌آوری کنند.

هنگامی که جستجوگران یک پرس و جو را وارد می کنند، موتور جستجو فهرست آن را اسکن می کند تا صفحات مربوطه را فیلتر و رتبه بندی کند. اگر سایت شما قابل خزیدن نباشد، در فهرست قرار نمی گیرد و بنابراین در نتایج جستجو قابل مشاهده نخواهد بود.

اکثر سایت ها با مشکلات خزیدن جدی مواجه نمی شوند. با این حال، هنوز باید از عواملی که می توانند این روند را تسهیل یا مانع شوند، آگاه باشید.

پیوند داخلی نامناسب، سرعت بارگذاری پایین صفحه، خطاهای URL،سئو سایت داینامیک، درخواست‌های دسترسی کاربر، مسدود کردن موتورهای جستجو با مقدار noindex و نمایش خزنده‌های وب چیزی متفاوت از آنچه به کاربران نشان می‌دهید، همگی می‌توانند به طور ناخواسته مانع از ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجو شوند.

[نکته حرفه ای]

یک طراحی وب سایت اطلاعات موثر و سیستم ناوبری مربوطه در واقع نتایج جستجوی وب و نتایج جستجوی سایت را دقیق تر می کند. - Shari Thurow، نویسنده و بنیانگذار و مدیر SEO در Omni Marketing Interactive.

اکنون که Googlebot از Chrome 74 پشتیبانی می کند، برنامه های جاوا اسکریپت بیشتری می توانند توسط Google خزیده شوند. اما، Detlef Johnson، کارشناس SEO for Developers در Search Engine Land، خاطرنشان می‌کند: «به‌روزرسانی Chromium برای Googlebot فقط برای Google مرتبط است. موتورهای جستجوی دیگری نیز وجود دارند که می‌خواهید در آنها عملکرد خوبی داشته باشید، و آینده ممکن است در هر نقطه‌ای جدول را در گوگل تغییر دهد، مانند زمان‌هایی که در AltaVista زمانی که Google آمد، جدول را تغییر داد.

از نظر خزیدن، حتی در حالی که گوگل اکنون می‌تواند لینک‌های جاوا اسکریپت را بخزد، شما همچنان بهتر است تا حد امکان به HTML ساده برای مهم‌ترین کد وب‌سایت خود، که البته شامل ناوبری است، پایبند باشید، بنابراین خزنده‌ها می تواند تمام صفحات شما را کشف کند.

برعکس، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای استفاده حداکثری از «بودجه خزیدن» خود (مقدار منابعی که یک موتور جستجو برای خزیدن صفحات شما صرف می کند) انجام دهید.

 استفاده از robots.txt، گفتن به موتورهای جستجو برای خزیدن صفحات با پارامترهای URL خاص و تأیید اینکه همه پیوندهای شما به درستی کار می کنند، می تواند به بهبود کارایی خزیدن کمک کند. تمیز نگه داشتن نقشه های سایت HTML و XML به روز نیز می تواند خزیدن سایت شما را برای موتورهای جستجو آسان تر کند.

موبایل

سازگاری با موبایل فقط به این معنی نیست که سایت شما در تلفن ها و تبلت ها قابل مشاهده است، بلکه به این معنی است که سایت شما برای افرادی ساخته شده است که صاحب آن دستگاه ها هستند – و آنها باید بتوانند به هر چیزی که کاربران دسکتاپ می توانند دسترسی داشته باشند دسترسی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت شما باید با دستگاهی که در آن مشاهده می شود سازگار شود.

اکثر جستجوها از دستگاه های تلفن همراه منشا می گیرند و موتورهای جستجو نحوه فهرست بندی خود را برای پاسخ به این روند تنظیم کرده اند. در ماه مارس 2018، گوگل به طور گسترده شروع به پیاده سازی فهرست سازی موبایل اول کرد که در آن از نسخه موبایل وب به عنوان فهرست اصلی موتور جستجوی خود استفاده می کند.

بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا از نسخه‌های موبایلی وب‌سایت‌ها پشتیبانی می‌کنند، اما داشتن یک سایت تلفن همراه کافی نیست: مراقب باشید از اشتباهات رایج از جمله، اما نه محدود به، تغییر مسیرهای معیوب، سرعت بارگذاری آهسته، اندازه‌های فونت نامناسب، عناصر لمسی بسیار نزدیک به یکدیگر جلوگیری کنید. و بینابینی که کاربران را از دسترسی به آنچه که برای آن آمده اند باز می دارد. بسیاری از این ملاحظات در تجربه کاربری شما نقش دارند که برای سازگاری با موبایل ضروری است.

برخی از ناشران نیز یک اپلیکیشن موبایل ارائه می دهند. اگر این شامل برند شما می‌شود، از فهرست‌بندی و پیوند برنامه‌ها استفاده کنید تا کاربران بتوانند روی نتیجه جستجوی شما کلیک کنند و محتوای درون برنامه را مشاهده کنند. صفحات موبایل تسریع شده Google (AMP) همچنین می تواند برای ارائه سریع محتوای شما به کاربران تلفن همراه پیاده سازی شود.

جستجوی موبایل

تکراری

پاتریک استوکس، متخصص سئو در IBM، طی یک سخنرانی Insights در SMX Advanced گفت: «محتوای تکراری همه جا وجود دارد». شما فقط می خواهید یک نسخه از یک صفحه در دسترس موتورهای جستجو باشد. اینجا جایی است که canocialization وارد می شود.

اگر علامت نزنید، محتوای تکراری ممکن است تشخیص اینکه کدام صفحه را باید برای یک پرس و جو بازگرداند، برای موتورهای جستجو دشوارتر کند. همچنین می تواند منجر به پیوند افراد به نسخه های مختلف یک صفحه شود.

این امر ارزش آن پیوندها را کاهش می دهد - معیاری از اعتماد و اعتبار - و تصویری نادرست از ارزش و مرتبط بودن یک صفحه برای جستجوگران ارائه می دهد.

Stox با توضیح اینکه الگوریتم‌های جستجو در صورت مواجهه با محتوای تکراری چه کاری انجام می‌دهند، گفت: «در ذهن Google، آنها سعی می‌کنند با تا کردن صفحات به هم به افراد کمک کنند. «همه این نسخه‌های مختلف یکی می‌شوند. همه سیگنال ها در آن یک صفحه ادغام می شوند. آنها در واقع سعی می کنند با انجام این کار به ما کمک کنند."

شاید راحت باشد که بدانید موتورهای جستجو سعی می کنند موارد متعارف را برای شما پیدا کنند، اما زمانی که موفقیت مشتری یا برند شما به بهینه سازی برای جستجو بستگی دارد، استفاده از برچسب های canonical، تغییر مسیرها و استراتژی های صفحه بندی موثر ممکن است درجه دقیق تری از کنترل را ارائه دهد. و همچنین تجربه کاربر روان تر.

 بری شوارتز، سردبیر موتور جستجو لند نیوز، می‌گوید: مهم نیست که چه چیزی، گوگل تلاش می‌کند تا آن را برای شما کشف کند، و افزود: «سؤال این است که آیا می‌خواهید گوگل آن را برای شما کشف کند یا خیر؟ یا، آیا می‌خواهید آنچه را که گوگل به‌عنوان URL متعارف شما تعریف می‌کند، کنترل کنید؟»

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: محتوای تکراری ما مراجعه کنید.

سرعت

مارتین اسپلیت، تحلیلگر Google Webmaster Trends، سال گذشته گفت: بهینه سازی برای سرعت سایت "هرگز به نقطه ای نمی رسد که شما فقط امتیازی را داشته باشید که برای آن بهینه سازی کنید و با آن تمام کنید."

سایت شما باید به سرعت بارگذاری شود، چه بازدیدکنندگان آن را در موبایل یا دسکتاپ مشاهده کنند. و از آنجایی که سرعت یک فاکتور رتبه بندی گوگل است، سایت های سریعتر از مزیت سئو برخوردار خواهند بود (همه عوامل دیگر برابر هستند).

چند ماه پس از انتشار گسترده فهرست‌بندی موبایل اول توسط گوگل در سال ????، «به‌روزرسانی سرعت» را برای جستجوی موبایل راه‌اندازی کرد.

مانند بسیاری دیگر از عوامل سئو، سرعت با تجربه کاربر در هم تنیده است. حفظ یک سایت زیپ ممکن است به جلوگیری از پرش کردن بازدیدکنندگان کمک کند و نرخ تعامل و تبدیل شما را بهبود بخشد. از ابزارهایی مانند Google's PageSpeed ??Insights برای شناسایی مناطقی از سایت خود برای بهبود استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به بخش SEO: سرعت سایت ما مراجعه کنید تا به روز بمانید.

HTTPS

گوگل وب سایت ها را به مهاجرت به سرورهای HTTPS سوق داده است تا امنیت بهتری برای جستجوگران فراهم کند. این موضوع از چند جهت، از جمله رتبه بندی، این موضوع را وادار کرده است.

در سال 2014، گوگل شروع به افزایش رتبه بندی کمی برای ایمن سازی سایت های HTTPS/SSL کرد. در ژوئیه ????، مرورگر کروم شروع به علامت‌گذاری صفحاتی کرد که از HTTPS استفاده نمی‌کنند، به‌عنوان غیر ایمن، و در واقع HTTPS را به بخشی از تجربه کاربر در سایت شما تبدیل کرد.

پاتریک استاکس در SMX Advanced توضیح داد: «گوگل معمولاً ابتدا HTTPS را بر روی HTTP ایندکس می‌کند». «بنابراین، اگر هر دو را دارید و شرعی ندارید. . . به طور معمول، آنها در صورت امکان HTTPS را انتخاب می کنند."

دتلف جانسون می افزاید: «استفاده از HTTPS بیشتر یک مشکل تجربه کاربر است. با این حال، این مسئله تجربه کاربر مهم است زیرا افرادی که ممکن است بخواهند تجارت الکترونیکی را با سایت شما انجام دهند – اگر با هشدارهای امنیتی مواجه شوند، ممکن است فروش خود را از دست داده باشید.

[نکته حرفه ای]

"یک چیز که من در واقع بسیار می بینم - و این بیشتر برای وردپرس صادق است - دارایی هایی وجود دارد که قبل از اینکه مالک سایت به HTTPS تغییر دهد در سیستم مدیریت محتوا آپلود شده است و بنابراین بسیاری از تصاویر ممکن است یک بخشی از طرح‌بندی یا بخشی از پست‌های قدیمی‌تر با املای HTTP معمولی قبلی میزبانی می‌شود. حتی اگر این دارایی‌ها برطرف شوند و ممکن است آنها را وادار کنید تا در صفحه نمایش داده شوند، که از طریق HTTPS ارائه می‌شود، همچنان هشداری دریافت خواهید کرد که می‌گوید برخی از دارایی‌های این صفحه ایمن نیستند، که شبیه به "اوه، اوه، شما" است. صفحات ناامن دارم.» – Detlef Johnson، Search Engine Land

URL ها

این یک عامل رتبه بندی اصلی نیست، اما استفاده از کلمات توصیفی در URL های صفحه خود برای موتورهای جستجو و کاربران، تمرین خوبی است.

 URL های شما در صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند، بنابراین داشتن یک URL قابل فهم ممکن است به جستجوگران ایده بهتری درباره آنچه در انتهای دیگر پیوند وجود دارد، بدهد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ساختار URL ایجاد کنید که برای انسان ها و موتورهای جستجو به راحتی قابل درک باشد.

تغییرات مهم کنکور ???? و مزایای آن

۲۴ بازديد

تغییرات مهم کنکور ???? و مزایای آن

 

مصوبه اصلی در رابطه با کنکور ???? تحت عنوان «سیاست‌ها و ضوابط سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی» در جلسه ??? مورخ ?? تیر سال ???? شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و ابلاغ شد.

این در حالی بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اعمال تغییرات کنکور تاکید جدی داشت، اما سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود که کنکور سراسری سال ???? همانند امسال برگزار خواهد شد، این عدم تصمیم گیری قاطعانه منجر به این شده بود که داوطلبان کنکور سراسری تکلیف خود را ندانند و هرروز با اخبار ضد و نقیض پیرامون نحوه برگزاری آزمون سراسری روزگار بگذرانند.

کبگانیان، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم اعلام کرده بود که هرگونه تخطی از اجرای این مصوبه موجب پیگرد قانونی خواهد بود.

به همین علت تاثیر سابقه تحصیلی پایه دوازدهم برای سال ???? به صورت تاثیر قطعی (و نه تاثیر مثبت) از ?? درصد به ?? درصد تقلیل یافته است تا از سال ???? به بعد به تدریج میزان تاثیر قطعی به ?? درصد افزایش یابد.

او افزود: این مصوبه به تائید و رای سران سه قوه و اکثریت قاطع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و شخص رئیس جمهور هم آن را تایید کرده اند و این مصوبه اجرایی خواهد شد.

کبگانیان ادامه داد: فلسفه این مصوبه در جهت عدالت آموزشی است و به جای اینکه سرنوشت دانش آموزان در یک امتحان ? ساعته سنجیده شود در یک دوره تحصیلی اثر گذار باشد و نظام آموزش و پرورش ما در کلاس‌های کنکور گم نشود.

کنکور ???? دو بار در سال برگزار خواهد شد

بروزیی، معاون خط مشی‌گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی حذف دروس عمومی از آزمون، تاثیر قطعی چهل درصدی سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور به‌صورت دو بار در سال را سه تغییر و تفاوت کنکور سال ???? در مقایسه با آزمون امسال برشمرد.

منبع : https://llk.dk/7r7fvn

 

https://unsplash.com/@ednawise2

https://www.evernote.com/shard/s608/sh/a75271c8-01c6-eda2-d5f6-55e702d4831a/ad581c6de6417cf65a80e57409883b56

https://coub.com/ednawise2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/84061938-4748-420d-a9e1-b8fd2b98aac6/Edna-W

https://www.fanfiction.net/~ednawise2

https://seekingalpha.com/user/56920902/comments

https://knowyourmeme.com/users/ednawise2

https://justpaste.it/7slxu

https://www.atlasobscura.com/users/ednawise2

https://trello.com/u/ednawise2

https://www.diigo.com/user/ednawise2

https://www.blogtalkradio.com/ednawise2

 

 

دستگاه پرکن مایعات رقیق

۲۶ بازديد

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیقReviewed by چمران ماشین on Aug 4Rating: 5.0دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیقیکی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در کارخانه های تولیدی مواد غذایی و نوشیدنی ، دستگاه پر کن مایعات غلیظ و رقیق است که به منظور پر کردن آن دسته از مایعاتی که از غلظت و ویسکوزیته بالایی برخوردار می باشند از دستگاه پر کن مایعات غلیظ استفاده می شود که در مکانیزم طراحی این دستگاه ها یک سیلندر و پمپ وجود دارد که باعث روان شدن حرکت مایعات و انتقال آن درون ظروف می شود .

یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های صنعتی در کارخانه های تولیدی مواد غذایی و نوشیدنی ، دستگاه پر کن مایعات رقیق است که به منظور پر کردن آن دسته از مایعاتی که از غلظت و ویسکوزیته بالایی برخوردار می باشند از دستگاه پر کن مایعات غلیظ استفاده می شود که در مکانیزم طراحی این دستگاه ها یک سیلندر و پمپ وجود دارد که باعث روان شدن حرکت مایعات و انتقال آن درون ظروف می شود . دستگاه پر کن مایعات غلیظ به کمک سیستم سیلندر پیستون مایعات غلیظ را از جمله شیره ، عسل ، روغن های شیمیایی ، ماست و … را به ظرف منتقل میکند که محرک آن یا به طور پنوماتیک و یا به طور هیدرولیکی است .

 

اگر از محرک سیستم پنوماتیک در این دستگاه استفاده شود باید از یک کمپرسور باد به منظور انتقال جک ها و اکچیتورها استفاده کرد .

 

در مدل دستگاه پر کن مایعات غلیظ پمپی دیگر سیستم پیستونی در دستگاه وجود ندارد و فرآیند انتقال مایعات به وسیله یک پمپ انجام می شود این دستگاه در مقایسه با دستگاه پر کن مایعات سیلندر پیستونی از سرعت انتقال مواد پایین تری برخوردار است .

مدل دیگر دستگاه پر کن مایعات ، دستگاه پر کن مایعات رقیق می باشد . به آن دسته از مایعاتی که ویسکوزیته پایینی دارند (در واقع ویسکوزیته آنها کمتر از روغن زیتون باشد) مایعات رقیق می گویند .

 

از جمله مایعاتی از قبیل: آب میوه و نوشیدنی های طعم دار ، دوغ ، نوشابه ، آب معدنی، آب باطری ، اسید ، مواد دارویی و غذایی و غیره که می توان برای انتقال آنها به داخل ظروف مربوطه از دستگاه پر کن مایعات رقیق استفاده کرد . این دستگاه می تواند بنا به انتخاب استفاده کننده دارای پر کن تک نازله ، دو نازله تا شش نازله باشد که در صورت لزوم می توان از نازل های بیشتری در این دستگاه ها استفاده کرد که بستگی به کاربری مشتری دارد.

 

این مدل دستگاه های پر کننده شامل دسته هایی از قبیل : پیمانه ای ، ثقلی ، واکیوم سیلندر و پیستونی و پمپ پریستالیک باشد که توسط چمران ماشین تولید و عرضه می شود .

 

مدل دستگاه می تواند مطابق نوع ظرف میزان حجم مواد قابل انتقال و دقت انتقال مایعات متفاوت باشد که برای انتخاب درست می توانید با کارشناسان چمران ماشین تماس بگیرید .

 

 

 

 

 

برخی از مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه پر کن مایعات به شرح زیر می باشد :

 

بالا بودن میزان دقت در انتقال مایعات به ظورف مختلف از برجسته ترین ویژگی دستگاه پر کن مایعات است .

انتقال مایعات به داخل ظروف متأثر از نوع ظرف پلاستیکی یا شیشه ای نیست

در برخی از موارد که در مایع انتقالی ممکن است کف ایجاد شود این دستگاه قابلیت آن را دارد که نازل های آن به طور اتوماتیک از پایین به بالا پر کنند

جنس بدنه استیل و متناسب با مواد غذایی می باشد .

ظرفیت انتقال مایعات در این مدل دستگاه ها از ??? تا ???? ظرف می تواند متفاوت باشد

مکانیزم دستگاه پر کن مایعات به طور پنوماتیک و الکترومکانیک و به کمک یک تابلو برق می باشد .

در این مدل دستگاه های پر کن مایعات بدون ضرورت به تعویض قطعات می تواند ظروف و محفظه های متفاوت را پر کند.

جنس بدنه استیل و متناسب با مواد غذایی می باشد .

تمام لوازم الکترونیک استفاده شده در این نوع دستگاه های پر کن مایعات از برترین انواع موجود در بازار ایران و از گارانتی یک ساله برخوردار است .

تنظیم حجم مواد انتقالی بسیار آسان و دقیق می باشد .

مصرف برق این دستگاه پر کن رده انرژی B است .

 

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

۲۴ بازديد

معرفی فروشگاه وبمستران فروشگاه ابزار کار وبمستران ایرونی

 

تقریبا در سال ???? بود که محسن پیمانی ?? ساله ایده ای به ذهنش رسید و آن را عملی کرد و آن ایجاد یک فروشگاه فایل با فایل های ناب و مرجع بود پیمانی در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا که او یک وبمستر بود و در کنار دیگر وبمستران مشغول فعالیت بود.

 

فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روی سرویسی از بلاگ های رز بلاگی مدیریت میشد اما بعد ها با توسعه وب بر روی یک سایت اختصاصی قرار گرفت و اکنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رسانی به مشتریان سراسر ایران است در زیر این فروشگاه را به طور کلی آنالیز میکنیم و محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد را بررسی میکنیم ، با ما همراه باشید

فروشگاهی از جنس فایل های ناب

فروشگاه وبمستران یکی از مجموعه ایده های آکادمی پیمانی است که محسن پیمانی آن را مدیریت میکند سیاست کلی این فروشگاه از ابتدا به این صورت بوده است که فایل های ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگیرد تا دیدن آن فایل ها مشتری را شگفت زده و تشویق به خرید کند در زیر برخی از این فایل های ناب را به شما معرفی میکنیم

بنرهای لایه باز مناسبتی

از محصولاتی که در داخل فروشگاه وبمستران به فروش می رسد بنرهای لایه باز مناسبتی هستند  انواع بنر های لایه باز مناسبتنی شامل بنر های مناسبتی برای ماه محرم ، بنر های مناسبتی برای ماه رمضان و انواع بنر های لایه باز دیگر در این وبسایت بزرگ آینده نگر قرار دارند این فایل ها به این صورت است که با دانلود هر کدام امکان ویرایش صد درصدی آنها قرار دارد و میتوانید آنها را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید و لذت ببرید

انواع سابلیمینال در موضوع های مختلف

از دیگر محصولاتی که در فروشگاه وبمستران به فروش می رسد انواع سابلیمینال با موضوع های مختلف است همانطور که میدانید سابلیمینال ها کمک کننده به زندگی و ذهن هستند و انواع سابلیمینال در فروشگاه وبمستران برای فروش قرار گرفته است که میتوانید هر کدام مانند سابلیمینال ثروت ، سابلیمینال انگیزه ، سابلیمینال زیبایی ، سابلیمینال تناسب اندام و انواع دیگر سابلیمینال ها را در این فروشگاه مشاهده و با توجه به نیاز خود خریداری کنید ، لازم به ذکر است که در فروشگاه وبمستران برای هر شخص سابلیمینال جداگانه و کاملا به صورت اختصاصی تهیه میشود

انواع ربات های تلگرامی

هر سایتی در ایران به یه چیزی معروف است دیجی کالا به فروش فایل ، بیتوته به مقاله و معروفیت فروشگاه وبمستران هم به ربات های تلگرامی که قرار می دهد است یکی از معروف ترین این ربات ها که خیلی ها اون رو میشناسن ربات تلگرامی تبچی است که این فروشگاه ? سالی است که آن را ارائه میدهد و به مشتریان عزیز خدمات ارائه می دهد حال بیایید با هم ببینیم اصلا ربات تبچی چیست ؟

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه ، پس به سوال اولتون جواب دادم که دقیقا ربات تبچی چی هست بدونین که ربات تبچی یه ربات تبلیغاتی توی تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است ؟

در اینترنت که سرچ میکردم بسیاری از سوالات شما در مورد این بود که فروشگاه وبمستران با چه سیستمی ساخته شده است برام به عنوان مدیر این فروشگاه خیلی جالب بود چون اینقدره سایت بزرگی داریم که درباره سیستمی که باهاش ساخته شده سرچ و جستجو میشود به شما عزیزان میگویم که فروشگاه وبمستران با سیستم وردپرس ساخته شده که تمومی پروتکل های امنیتی رو رعایت میکنه و امن ترین و قوی ترین وبسایت حال حاضر فروشگاه فایل در اینترنت هست در طراحی فروشگاه وبمستران از سیستم وردپرسی پیشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی ????

از دیگر ویژگی هایی که فروشگاه وبمستران را از فروشگاه های دیگر متمایزتر کرده است وجود نمونه سوالات آزمون آیین نامه برای سال ???? است آزمون آیین نامه یکی از آزمون های سخت راهنمایی و رانندگی است که در ایران برگزار میشود تا گواهینامه به مددجویان گواهینامه تقدیم شود

گواهینامه رانندگی چیست؟

گواهینامه رانندگی، که به آن در گذشته «تصدیق رانندگی» گفته می‌شد، مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیه? دارای موتور مانند موتور سیکلت، اتوموبیل، کامیون و اتوبوس رانندگی کند. در کشورهایی که تعداد زیادی از شهروندان رانندگی می‌کنند، گواهینامه? رانندگی هم‌چنین به عنوان یک مدرک هویتی ارزش دارد. معمولاً گواهینامه رانندگی تنها پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود برای دریافت گواهینامه ابتدا باید آزمون آیین نامه آن را بدهید اینجاست که سوالات آزمون آیین نامه ???? بهترین محصولیست که میتوانید انتخاب کنید

گواهینامه رانندگی در ایران

اولین کسی که در ایران قربانی تصادف اتومبیل شد، درویش خان نوازنده و استاد تار بود که در سال ???? درگذشت؛ و اولین افسر آزمایش رانندگی که نام و امضاء او در پای اوراق رانندگان زمان قاجاریه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصی بنام مسیوکلین بود که بعد از وی این سمت به ناصرخان انشاء اولین متخصص نظمیه محول شد. همچنین اولین آیین‌نامه رانندگی در زمان وستد اهل سوئدی تهیه وتنظیم گردید. وی در سال ???? ه‍.ش ریاست نظمیه را به عهده داشت و حدود ?? سال در این پست باقی ماند. از کارهای وی، ترجمه، تنظیم نظامنامه و آیین‌نامه قید شده‌است که راننده هنگام روز در شهر و اماکن پرجمعیت ضمن حرکت از سمت راست باید با سرعت ?? کیلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? کیلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتی ?? کیلومتر براند یا اینکه در موقع نزدیک شدن به حیوانات از قبیل اسب و قاطر که طبعاً از صدای ماشین وحشت دارند از سرعت اتومبیل خود بکاهند و آرام حرکت کنند تا باعث وحشت و رم کردن حیوانات نشوند. اولین چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سال‌های دهه ?? در تقاطع‌های سپه (امام خمینی فعلی) ولی عصر، پل امیر بهادر، باغ ملی دروازه شمیران، گمرک و امیریه نصب گردید ولی پیش‌از نصب این چراغها، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی بودند که دارای دو چراغ قرمز، سبز و کلیدی در جهت خاموش و روشن کردن آن‌ها بود که کوله پشتی در پشت مأمور قرار می‌گرفت و کلید آن روی سینه سمت چپ قرار داشت این چراغها کار می‌کرد و مأمور با پشت کردن به طرف رانندگان اتومبیل آنان را متوقف یا دستور حرکت به آنان می‌دادند. بالاخره در سال‌های ?? و ?? چهارراه دارای چراغ خودکار گردید. نخستین راننده زن در ایران شخصی بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود که در سال ???? موفق به گرفتن گواهینامه گردید و در مطبوعات آن زمان درباره? این اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجری شمسی در اداره پلیس شعبه‌ای بنام شعبه آلات ناقله در خیابان باب همایون (درب اندرون سابق) تأسیس گردید و با ?? نفر مأمور که از بین پاسبان‌ها انتخاب شده بودند کار کنترل عبور و مرور اتومبیل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها یا دیگر افراد پلیس بازوبند سفیدی بود که به بازوی چپ خود می‌بستند. ریاست این شعبه به شخصی بنام فتح ا… خان بهنام که در حقیقت اولین رئیس راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شد و دارای درجه نایب اولی برابر ستوان یکم بود واگذار گردید

نتیجه گیری

ممنون که تا مقاله انتهایی در مورد فروشگاه وبمستران همراه ما بودید ، یادتون باشه اگه میخاین فایلی رو خریداری کنید از فروشگاه وبمستران خریداری کنید چرا که فروشگاه وبمستران یعنی اوج لذت برای یک خرید …

 

https://www.atlasobscura.com/users/brianamarina2

https://trello.com/u/brianamarina2

https://www.diigo.com/user/brianamarina2

https://www.blogtalkradio.com/brianamarina2

https://gitlab.com/BrianaMarina2

https://www.viki.com/users/brianamarina2_185/about

https://visual.ly/users/brianamarina2/portfolio

http://www.wikidot.com/user:info/brianamarina2

https://speakerdeck.com/brianamarina2

https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vow0ggnx4n?live

https://slides.com/brianamarina2

https://500px.com/p/brianamarina2?view=photos

https://logopond.com/BrianaMarina2/profile/561927/?filter=&page=

https://qiita.com/BrianaMarina2

https://cplusplus.com/user/BrianaMarina2/

https://www.authorstream.com/BrianaMarina2/

https://list.ly/brianamarina2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/f0oCfZ

https://letterboxd.com/BrianaMarina2/

 

 

چرا اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است

۳۰ بازديد

چرا اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است

اگرچه فیس‌بوک و یوتیوب همچنان در ایران برای محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی پیشتاز هستند، اینستاگرام نیز راه آنها را دنبال می‌کند و در رتبه سوم قرار دارد. فیس بوک همچنان پربازدیدترین پلتفرم است، بیشتر توسط زنان در هر سنی، و یوتیوب بیشتر توسط مردان ترجیح داده می شود، در حالی که اینستاگرام بیشتر توسط هر دو جنس نسبت به کاربران جوان (15 تا 34 سال) استفاده می شود. مجموعه های بسیاری به ارائه خدمات اینستاگرام میپردازند، یکی از بهترین و بزرگترین مجموعه های irpanel  میباشد.

 

پلتفرم اینستاگرام مدتی پیش به‌عنوان یک اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس ظاهر شد، اما در ماه‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و اکنون یکی از مکان‌های مورد علاقه کاربران و تبلیغ‌کنندگان است. در حال حاضر، این شبکه نه تنها طیف گسترده ای از محتوای عکس و ویدیو را ارائه می دهد، بلکه فرصتی برای برقراری ارتباط راحت تر با برندها و شخصیت های مورد علاقه خود، خرید، پیگیری روندهای فعلی، تماشای مصاحبه ها، سخنرانی ها و تظاهرات زنده و سرگرمی را ارائه می دهد. به گفته بوریسلاو آیتوف، مدیر بشارد ، دیگر جایز نیست که یک برند دارای اکانت فیس بوک باشد، بلکه در اینستاگرام غایب باشد، زیرا این دو شبکه اجتماعی فرصت ها و انواع تجربه های متفاوتی را برای کاربران ارائه می دهند و به همین دلیل فعالیت آنها در شبکه دوم در حال رشد است.

 

اینستاگرام به طور مداوم در حال توسعه و بهبود ویژگی های خود است و ویژگی های جدیدی را اضافه می کند تا تجربه هیجان انگیزتری را برای کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال، Story ابزاری عالی برای اشتراک‌گذاری محتوا است که به برندها اجازه می‌دهد بدون دخالت در مصرف‌کنندگان، چیزهای زیادی را بیان کنند. نظرسنجی و گزینه های باز برای جمع آوری اطلاعات مفید و بررسی نظرات و نگرش های افراد عالی هستند.

 

اینستاگرام لایو در سال 2020 در کنار انزوا به سرعت رشد کرده است و ثابت کرده است که ابزاری عالی برای جلسات و مصاحبه‌های آنلاین، سمینارها و آموزش‌ها است. می توان گفت پل ارتباطی بین مردم شده است که اجازه جدایی از واقعیت را نمی دهد، بلکه برعکس: فرصتی برای ارتباط و تعامل بیشتر فراهم می کند.

 

با افزایش تقاضا برای محتوای ویدیویی، IGTV نیز شتاب بیشتری گرفت. این برنامه به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی طولانی تر را با نکات، دموها، دستور العمل ها یا فقط برای سرگرمی آپلود کنید. این ابزار مخصوصاً برای افراد با نفوذی که می‌خواهند درباره خودشان بیشتر بگویند یا محصولات را بررسی کنند مفید است. اگرچه هنوز قادر به رقابت با یوتیوب از نظر تعداد کاربران نیست، IGTV هنوز به سرعت در حال رشد است و ممکن است به زودی مزیت های رقابتی بیشتری کسب کند.

 

به لطف فروشگاه اینستاگرام، می توانید محصولات را مرور کنید و همچنین بدون خروج از برنامه خرید کنید، که این کار را برای کاربران بسیار آسان می کند. این باعث می شود نه تنها یک شبکه اجتماعی، بلکه مکانی جذاب برای جستجوی دلپذیر و انتخاب آسان بهترین محصولات باشد. با توجه به انتظارات در صنعت در سال 2021، برندهای بیشتری ترجیح می دهند این پلت فرم به راحتی به کاربران خود دسترسی پیدا کنند.

اگر کسب و کار شما هنوز اکانت اینستاگرام ندارد، اما حداقل به یکی از سوالات زیر پاسخ داده اید، وقت آن است که یک حساب کاربری ایجاد کنید:

1. آیا محصولات خود را به صورت آنلاین می فروشید؟

2. آیا مخاطبان هدف شما شامل افراد 15 تا 34 ساله می شود؟

3. آیا رقبای شما اکانت اینستاگرام دارند؟

4. آیا محتوای عکس و ویدیوی با کیفیتی دارید که بخواهید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید؟

5. آیا می خواهید افراد بیشتری مطالب و نظرات شما را در مورد محصولات شما به اشتراک بگذارند؟

6. آیا می خواهید به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و در مورد نگرش ها و نظرات آنها تحقیق کنید؟

 

به گفته بوریسلاو آیتوف، اگر در حال حاضر یک حساب کاربری اینستاگرام دارید، اما می‌خواهید از آن حداکثر استفاده را ببرید، ببینید چه چیزی باید بر آن تاکید کنید :

 

1. محتوای ویدیویی بیشتر که توجه مخاطب را جلب می کند.

2. محتوای بیشتر در استوری و استفاده از گزینه های نظرسنجی، سؤالات باز و زنده.

3. یک هشتگ منحصر به فرد ایجاد کنید که مربوط به برند، محصول آن یا موضوع خاصی است که از آن حمایت می کنید یا آن را تبلیغ می کنید.

4. تعامل منظم با دنبال کنندگان: پاسخ به موقع به سوالات، نظرات و بازخورد.

5. دنبال کنندگان را تشویق کنید تا محتوایی را که ایجاد می کنید به اشتراک بگذارند و در مورد برند خود صحبت کنند.

6. با افراد بانفوذ شراکت کنید تا سفیران برند خود شوید.

7. حمایت از علل مهم اجتماعی و ترویج اطلاعات مهم به روز.

 

این توانایی برقراری ارتباط راحت تر با فالوورها و بحث در مورد موضوعات مهم اجتماعی است که می تواند تأثیر مثبتی بر تصویر برند داشته باشد. استفاده از یک هشتگ منحصر به فرد باعث می شود کاربران بتوانند محتوای شما را پیدا کرده و آن را بین فالوورهای خود توزیع کنند.

 

هر چه فالوورهای شما بیشتر با محتوای شما درگیر شوند، هر پست یا استوری جدید را بیشتر می بینند. هر اقدامی، مانند پاسخ دادن به یک داستان، ذخیره یا اشتراک گذاری یک پست، نظر دادن، پاسخ به نظرسنجی یا پاسخ به یک سوال، برای عملکرد حساب شما مفید است. بنابراین زمانی که صرف تولید محتوا و برقراری ارتباط با فالوورها می‌کنید، برای شما مفید است.

 

البته تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی دائمی تبدیل خواهد شد یا به زودی یک شبکه جدید به جای آن خواهد آمد، اما در حال حاضر واضح است که فرصت هایی را که برای تبلیغات ارائه می دهد را نباید از دست داد.

 

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yx71vdlx6k?live

https://slides.com/hamidguevar2

https://500px.com/p/hamidguevar2?view=photos

https://logopond.com/HamidGuevar2/profile/550742/?filter=&page=

https://qiita.com/HamidGuevar2

https://www.cplusplus.com/user/HamidGuevar2/

https://8tracks.com/hamidguevar2

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

۲۳ بازديد

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

مسئله گرفتگی لوله و چاه فاضلاب، یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که معمولا برای افراد و خانواده‌های مختلف ایجاد می‌شود. این در حالی است که رفع این مشکل معمولا کار سخت و طاقت‌فرسایی است و در بسیاری از موارد مردم با انتخاب نامناسب افراد کارنابلد، مجبور به صرف هزینه‌های زیاد درچاه بازکن این مورد می‌ّشوند. در این مقاله سعی می‌شود توضیحاتی درباره خدمات چاه‌ بازکنی در منطقه شرق تهران ارائه شود تا شما با آگاهی بیشتر نسبت به این مسئله، برای رفع مشکلات احتمالی خود در این زمینه اقدام کنید.

 

اگر لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده یا چاه فاضلاب ساختمان شما به میزان نامطلوبی پر شده است و برای تخلیه آن نیاز به فرد مجربی دارید، حتما در این زمینه با کارشناسان و افراد متخصص مشورت کنید تا بتوانید بهترین فرد را برای رفع مشکل خود پیدا کنید.

 

خدمات لوله و چاه بازکنی در شرق تهران

 

خدمات مربوط به باز کردن لوله و رفع گرفتگی مراحل مختلفی دارد که هر فردی قادر به انجام آن نیست. در وهله اول باید مسائلی همچون نحوه لوله‌کشی ساختمان، شرایط و محل استقرار لوله‌ها و چاه فاضلاب، خروجی چاه فاضلاب و نحوه نصب لوله‌ها به طور دقیق و جزئی مورد بررسی قرار گیرد، لوله بازکنی چرا که عدم بررسی دقیق این مسائل باعث می‌شود روند تخلیه چاه به نحو مطلوبی انجام نشود و در نتیجه شما مجبور به صرف هزینه‌ بیشتر برای این کار شوید.

 

 

مهم‌ترین خدمات رفع گرفتگی لوله و باز کردن چاه در منطقه شرق تهران

 

شما در ابتدا باید درباره انواع خدمات شرکت‌های فعال در زمینه چاه باز کنی و رفع گرفتگی لوله آگاهی کامل داشته باشید. به این صورت می‌توانید بهترین گزینه را برای انجام این کار برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های خدمات مربوط به باز کردن چاه به شرح زیر است:

 

  • وجود نیروی سیار فعال و مجرب در زمینه باز کردن چاه فاضلات در تمامی نقاط تهران
  • اعزام نیرو به محل در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون تاخیر
  • ارائه قیمت بسیار مناسب و مطلوب
  • به کار بردن بهترین شیوه‌های مربوط به پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا
  • ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط تهران
  • سرعت در عملکرد
  • ارائه تضمین درباره از بین رفتن مشکل گرفتگی لوله و چاه
  • استفاده از بهترین و به روز‌ترین ابزارها برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن
  • استفاده از افراد کاملا کاربلد و مجرب که سوءپیشینه نیز نداشته باشند

 

در واقع رعایت هر یک از این موارد بسیار مهم است. شما باید این موارد را مدنظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از کاری که قرار است انجام شود، به دست آورید.  تخلیه چاه چرا که هزینه این کار بالا است و اگر فرد نابلدی این کار را انجام دهد، یا از ابزار نامناسب و غیراستاندارد در این کار انجام شود، نه‌تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه ممکن است نیاز به انجام کار دوباره و صرف هزینه دوباره باشد که این مسئله می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند.

 

هزینه باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله به چه صورتی محاسبه می‌شود؟

 

برای تعیین این هزینه عوامل مختلفی دخیل است، از جمله طول لوله و مقدار گرفتگی آن و برخی موارد دیگر. این مسائل بسیار مهم است و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این عوامل، کار را به درستی پیش برد. مهم‌ترنی عوامل تاثیرگذار بر هزینه باز کردن لوله و رفع گرفتگی چاه به شرح زیر است:

 

  • تعداد لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعداد موارد گرفتگی لوله فاضلاب
  • نوع گرفتگی و میزان راحتی یا سختی رفع آن
  • طول لوله یا لوله‌هایی که مسدود شده‌اند
  • تعیین روش مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب
  • ظرفیت تانکر مورد استفاده برای تخلیه چاه
  • تعداد دفعاتی که نیاز است تا چاه فاضلاب به طور کامل تخلیه شود
  • نیاز یا عدم نیاز به لایروبی چاه فاضلاب
  • نیاز یا عدم نیاز به استفاده از پمپ لجن‌کش

 

بنابراین احتمالا متوجه شده‌اید که تعیین دقیق میزان هزینه موردنیاز برای تخلیه چاه و باز کردن لوله فاضلاب، امکان‌پذیر نیست و باید همه ابعاد بررسی و مشخص شود تا هزینه نهایی تعیین شود. البته پیش از انجام کار و با ارائه توضیحات درباره نوع گرفتگی لوله، احتمالا هزینه به صورت برآورد شده به شما اعلام خواهد شد، اما این را در نظر داشته باشید که این هزینه قطعی نیست و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

 

روش‌های مختلف موجود برای باز کردن چاه و رفع گرفتگی لوله

 

تعیین روش مناسب برای این کار بستگی به نوع گرفتگی لوله و چاه دارد، که این مسئله توسط افراد مجرب و کارکشته تعیین می‌شود. در ادامه روش‌های مختلف را به اختصار توضیح می‌دهیم.

 

1)  باز کردن چاه با استفاده از فنر

 

این روش معمول‌ترین و متداول‌ترین راه باز کردن لوله است که به آن شیوه فنر برقی هم می‌گویند. این روش به این صورت است که فنر را با استفاده از یک دستگاه، به درون لوله می‌فرستند و فنر در داخل لوله می‌چرخد و گرفتگی‌های آن را برطرف می‌کند.

 

2) چاه بازکن بادی

 

استفاده از فنر برقی برای باز کردن گرفتگی همه لوله‌ها مناسب نیست. بنابراین روش دیگری به نام دستگاه تراکم هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا استفاده عامل گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

 

3)  چاه بازکن واترجت

 

یکی از علل مهم گرفتگی لوله‌های فاضلاب، رسوبات ایجاد شده به دلیل چربی است. اگر این چربی‌ها بیش از حد باشد، باید از دستگاه واترجت مخصوص برای شستشوی دیواره لوله‌ها استفاده شود.

 

چند توصیه بسیار مهم درباره رفع گرفتگی لوله‌ها

 

هرگز از اسید برای باز کردن لوله استفاده نکنید. چاه بازکنی شرق تهران زیر این کار برای سلامت شما بسیار مضر است و می‌تواند به ریه‌ها آسیب جدی بزند و حتی سرطان‌زا باشد. این کار همچنین باعث ایجاد آسیب در لوله‌های فاضلاب خواهد شد. به خصوص اگر به دفعات زیاد از آن استفاده کنید. در واقع آسیب به لوله‌ها باعث می‌شود شما مجبور به صرف هزینه‌های اضافی برای منزل خود شوید. برای دیدن نمون کار های ما می توانید به صفحه اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

 

در عین حال این کار ممکن است باعث شود که اسید استفاده شده به آب‌های زیرزمینی نفوذ کند که این مسئله برای محیط زیست بسیار خطرناک خواهد بود.

 

کلام آخر

 

این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از شیوه‌های ارزان‌قیمت به هیچ‌عنوان منطقی و درست نیست و فقط باعث افزایش هزینه‌های ناخواسته برای شما خواهد شد.