پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

چرا فر برقی روشن نمی‌شود؟

۲۵ بازديد

چرا فر برقی روشن نمی‌شود؟

 

چون اجاق برقی روشن نمی شود

 

برای عیب یابی هر دستگاه ابتدا باید مسئله را عیب یابی کنید. سپس شروع به تعمیر آن کنید. برای اینکه بفهمید چرا فر الکتریکی روشن نمی شود، ابتدا قبل از انجام هر کاری دو پلاگین را بررسی کنید و مطمئن شوید که فر الکتریکی به خروجی متصل شده است. اگر پلاگین وصل شده است، بهتر است سیستم را با متر فاز بررسی کنید تا مطمئن شوید که دست نخورده است. اگر مشکل در خروجی نیست، باید اجزای داخلی دستگاه را بررسی کنید.

برای رفع مشکل روشن نشدن فر الکتریکی قبل از انجام هر کاری، ایمنی را رعایت کنید.

شکست مدار الکتریکی

 

یکی از دلایل روشن نشدن اجاق الکتریکی، شکست مدار الکتریکی است، در این حالت انتقال الکتریسیته به مقاومت ها قطع می شود و اجازه روشن شدن آن ها را نمی دهد.

وضوح مشکلات شکست مدار الکتریکی:

 

در مرحله اول، قبل از انجام هر کاری، امنیت را رعایت کرده و دستگاه را قطع کنید.

    سپس بدنه دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که مدار کوتاه نیست.

    در این مرحله سیستم را باز کنید و سیم کشی مدار الکتریکی را باز کنید. سیم کشی را می توان به دلیل گرمایش محیط آسیب دیده, شما نیاز به جایگزین سیم کشی برای رفع مشکل.

 

مشکلات مشترک با یک فر چه هستند؟

 

فر الکتریکی به دلیل مدار کوتاه روشن نمی شود

 

در برخی موارد علت روشن نشدن اجاق الکتریکی ممکن است اتصال کوتاه دستگاه باشد. بدنه برق دارد یا دستگاه روشن نمی شود.هنگامی که متوجه می شوید که دستگاه شما در حال مدار کوتاه است، بهتر است در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. چون خیلی خطرناکه .

وضوح مشکلات اتصال اتصال کوتاه شدن اجاق الکتریکی:

 

ابتدا دستگاه را جدا کنید.

    سپس پنل دستگاه را باز کرده و سیم کشی آن را بررسی کنید.

    سپس سیم های بدون رو به رو را جایگزین کنید.

 

خوب است بدانید که تعمیر اجاق های مایکروویو و اجاق های الکتریکی یک کار تخصصی در این موارد است و هر گونه نظارت می تواند باعث برق گرفتگی شما شود. اگر دانش لازم را داری بهتر است این شغل را به کارگران و متخصصان ماهر بذاری.

 

شکست ترموسات

 

ترمواستات یک میکرو سویچ بر روی کنترل پنل دستگاه است که مسئول خاموش کردن و اتصال قدرت اعمال شده به عنصر است.اگر ترماستات بشکند، این کار باعث می شود که دستگاه بیش از حد گرم شود یا اجازه ندهد عناصر فر بیش از حد گرم شوند.

لیست محصولات سایت بکولند   https://bekoland.ir/

 

قهوه جوش تک لیوان مدل BKK3008 بکو - قیمت قهوه جوش بکو 3008 - بکو لند

قهوه جوش دو لیوان مدل BKK2113M بکو - قیمت قهوه جوش بکو 2113 - بکو لند

قهوه ساز بکو - مشخصات خرید قیمت قهوه ساز بکو - وب سایت رسمی بکو

لباسشویی بکو - مشخصات خرید قیمت انلاین بکو - وب سایت رسمی بکو

لباسشویی بکو 8 کیلو 1400 دور سیلور WTV8736XS - وب سایت رسمی بکو

لباسشویی بکو ? کیلو ???? دور مدل WEX740430S - وب سایت رسمی بکو

ماشین ظرفشویی 14 نفره بکو مدل 28424 x - قیمت beko 28424 - بکو لند

ماشین ظرفشویی 15 نفره بکو مدل 28424w-قیمت ظرفشویی بکو-بکولند

منبع :

 

https://unsplash.com/@dionsweet4

https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-25

https://www.sbnation.com/users/DionSweet4

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/DionSweet4

https://www.reverbnation.com/female517?profile_view_source=header_icon_nav

https://coub.com/dionsweet4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/89f3198b-3bdc-4e21-90a7-c2736f6f3ea4/Dani-S

https://www.spreaker.com/user/15644884

https://seekingalpha.com/user/55301047/comments

 

 

ضرورت استفاده از دوربین مداربسته

۲۵ بازديد

طراحی سیستم های نظارتی با دوربین مداربسته

اغلب صاحبان کسب و کار و املاک تجاری، بهتر از هرکسی می دانند که سرمایه گذاری برروی بهترین سیستم های دوربین نظارتی، عامل مهمی برای موفقیت آنها است. در دنیای نامطمئن و نا امن امروز، تنها یک سیستم دوربین نظارتی قدرتمند و پیشرفته می تواند امنیت و ایمنی را برای املاک تجاری، مجتمع ها ، اقامتگاه ها و موارد دیگر فراهم نماید.

وجود طیف گسترده ای از انواع دوربین های امنیتی و گزینه های موجود، برای صاحبان املاک امکان استفاده از روش های امنیتی بی نظیر و فعال را فراهم می کند. یک سیستم نظارت تصویری موثر، از انواع مختلف دوربین و دستگاه های مرتبط تشکیل شده است.

 مهمترین قسمت در طراحی سیستم ­های مداربسته، این است که بدانید به چه نوع دوربینی برای نظارت و تامین امنیت نیاز دارید. متأسفانه بیشتر صاحبان املاک در مورد آنچه که بیشتر در دسترس بوده یا می تواند موثرتر واقع شود، مهارت و اطلاعات کافی ندارند.

الویت های یک سیستم برتر دوربین نظارتی چیست؟

اولین قدم مهم در طراحی سیستم­های مداربسته تعیین این مسئله است که اولویت سیستم شما چیست. به عنوان مثال ، برخی از املاک به نوعی از دوربین های امنیتی نیاز دارند که بتواند ویژگی های صورت و جزئیات لباس هر شخصی را ضبط نماید. چنین سیستمی نیاز به دوربین های امنیتی پیچیده ای دارد که این قابلیت ها را ارائه دهند.

نظارت بر ورودی ها و خروجی ها به قابلیت های بسیار متفاوتی نیاز دارد. در این گونه موارد، دوربین های امنیتی هنگام ردیابی وسایل نقلیه در حال حرکت باید قابلیت نظارت باز داشته و این سیستم، به دوربین هایی نیاز دارند که زاویه دید وسیع تر یا نمایش چند زاویه ای داشته باشند.

نمایان بودن دوربین های امنیتی عامل مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. محله هایی که به طور مکرر در آنها خرابکاری و جرم و بزهکاری اتفاق می افتد، به یک عامل بازدارنده ی قابل مشاهده نیاز دارند. املاک تجاری در محله های جرم خیز، اغلب می توانند از یک سیستم امنیتی کاملاً مشهود بیشترین بهره را ببرند.

املاک تجاری دیگری نیز وجود دارند که ممکن است از دوربین های امنیتی بسیار کمتری بهره مند شوند. علاوه بر نوع دوربین امنیتی، باید انتظارات ملک تجاری خود را از آن سیستم تعیین نمایید.

ضبط ویژگی های صورت و جزئیات لباس شخص، نظارت بر ورودی ها یا خروجی ها و نمایان بودن دوربین های امنیتی از جمله الویت های یک سیستم نظارتی می باشند. شناخت الویت یک سیستم نظارتی اولین قدم مهم در طراحی سیستم های مداربسته  می باشد.

ویژگی های یک دوربین امنیتی

 

 

حتما بخوانید: دوربین مداربسته 

بهترین سیستم نظارتی، سیستمی است که ویژگی های مناسب را بر اساس الزامات امنیتی ملک ارائه می دهد. یکی از ویژگی های مشترکی که در بسیاری از املاک تجاری به چشم می خورد، استفاده از یک دوربین امنیتی در فضای باز در برابر آب و هوا است.

یک دوربین مداربسته در فضای باز، برای نظارت بر یک منطقه ، به گونه ای طراحی شده است که شبانه روزی فعالیت نماید. علاوه بر این، این دوربین ها درون یک محفظه ی مقاوم در برابر هوا قرار دارند. هنگامی که خورشید غروب می کند یا نور موجود در منطقه کاهش می یابد، استفاده از دوربین های امنیتی مناسب در محیط کم­نور می تواند یک مزیت بزرگ به شمار آید.

مزایای سیستم دوربین مداربسته برتر

وقتی با موفقیت، یک سیستم دوربین نظارتی برتر را برای ملک تجاری خود طراحی می کنید، این کار برای شما مزایای بی شماری خواهد داشت. یک سیستم مداربسته موثر، نه تنها باعث افزایش ایمنی و امنیت ملک تجاری شما می شود بلکه می تواند بهره وری کلی را نیز بهبود بخشد.

در زیر برخی از مزایایی که املاک تجاری می توانند از یک سیستم طراحی شده ی برتر امنیتی انتظار داشته باشند، ارائه شده است.

 ?. مقرون به صرفه بودن

در گذشته ، سیستم های دوربین مداربسته با چالش های فناوری زیادی مواجه بوده و برترین سیستم های نظارت تصویری نیز غالباً بسیار گران قیمت و پرهزینه بودند. این نوع از سیستم های مداربسته تنها فقط توسط شرکت های بزرگ و سازمان های دولتی قابل استفاده می باشند.

در دهه گذشته پیشرفت های باورنکردنی در فناوری دوربین های امنیتی بوجود آمده است. پیشرفت در طراحی و قابلیت های جدید در دوربین های مداربسته باعث شده است که اجرای آنها بیش از گذشته مقرون به صرفه باشد.

ویژگی هایی که زمانی چیزی از آنها شنیده نمی شد ، اکنون در بسیاری از دوربین های امنیتی رایج شده است. علاوه بر این ، بهترین سیستم­های نظارتی برای مشاغل تجاری شما به کاهش نیاز به محافظان فیزیکی کمک می کند.

بیشتر بخوانید: dvr دوربین مداربسته    nvr دوربین مداربسته    انواع سوئیچ شبکه

?.بهبود بهره وری

پیگیری امور روزمره در یک ملک تجاری، همواره برای رشد و موفقیت آن ضروری است. برای پیگیری بهتر عملکردهای روزمره و بهره وری کارمندان می توان از یک سیستم دوربین امنیتی استفاده کرد.

یک سیستم نظارت تصویری با طراحی دقیق برای یک ملک تجاری، می تواند کمک کند تا نحوه استفاده بهتر از کارمندان را تعیین نمایید. این کار می تواند به صرفه جویی در هزینه ی یک ملک تجاری و بهبود بهره وری کمک نماید.

?.بازدارندگی قابل اطمینان

  • به نظر می رسد وقوع جرم در اغلب موارد غیرقابل پیش بینی است، اما مواردی وجود دارد که ما با کسب تجربه درباره نحوه عملکرد سارقین آگاهی یافته ایم. مجرمان در بیشتر مواقع، آسانترین و آسیب پذیرترین راه را انتخاب می کنند. به طور کلی ، این بدان معنی است که آنها از املاک و محیط هایی که دارای دوربین های امنیتی قابل مشاهده هستند، معمولا کمتر استفاده می کنند.

آخرین چیزی که از یک سارق یا مجرم نیاز داریم، این است که شواهد واضحی از جرم آنها بدست آید. وجود یک سیستم دوربین امنیتی با طراحی دقیق، می تواند از ورود مجرمان به املاک تجاری شما جلوگیری نماید.

نتیجه گیری :

مهمترین قسمت در طراحی سیستم ­های مداربسته، این است که بدانید به چه نوع دوربینی برای نظارت و تامین امنیت نیاز دارید.

 

معرفی انواع هارد با رابط SATA3

۲۶ بازديد

معرفی انواع هارد با رابط SATA3

 

 

 

شرکت سیگیت هارددیسکی به نام SkyHawk ST8000VX008

به بازار عرضه کرد که بصورت داخلی و با استفاده از رابط SATA3.0  به کامپیوتر دسکـتاپی شما به آسانی متصل می شود ، همـچنین این هارد می تواند تا ظرفیت ? تـرابایت اطلاعات را در خود جای دهد .

 

SAT3.0

 ? بیشترین سرعتی که با استفاده از رابط SATA3.0 می توان تجربه کرد ، میزان ? گیگابیت بر ثانیه می باشد .

سایز هد در این هارد برابر با ?.? اینچ بوده و در گروه هارد دیسک های اینترنال  قرار میگیرد . اندازه ی حافظه بافر یا کش در SkyHawk ST8000VX008  مساوی با ?? مگابایت بوده که مقدار مناسبی برای هارددیسک اینترنال با این ظرفیت می باشد .

میانگین زمان ما بین خطاها (MTBF) در هارددیسک اینترنال سیگیت مدل Sky Hawk ST8000VX008 مساوی با یک میلیون ساعت می باشد .

اگر میخواهید اطلاعات خود را ذخیره کنید که از سرعت بالایی برخوردار باشد، هارددیسک اینترنال Sky Hawk ST8000VX008 موردی مناسب برای خواسته ی شما خواهد بود.

هارد دیسک های SkyHawk

? هارددیسک های سری SkyHawk، برای سیستم های امنیتی و دستگاه هایی که ضبط کننده ی تحت شبکه (NVR-DVR) هستند ، تولید شده اند .

همچنین این سری از محصولات که در شرکت سیگیت تولید می شوند به فناوری Image Perfect دارای قابلیت ضبط تصاویر بصورت ?? ساعته می باشد .

بار کاری در این  هارد دیسک مساوی ??? ترابایت در سال می باشد که سبب می شود عمر مفید این دستگاه ها حدود سه برابر هارد دیسک های معمولی شود .

 

مشخصات فنی

Segate SkyHawk ST8000VX008 Internal Hard Drive

 

مشخصات فیزیکی

ابعاد :??.? * ???.? * ???.? میلیمتر

وزن : ??? گرم

مشخصات فنی

نوع رابط : SATA3.0

سایز هد : ?.? اینچ

بافر ( حافظه کش ) : ?? مگابایت

سرعت انتقال داده ها : با رابط SATA3 تا ? گیگا بیت بر ثانیه

میانگین زمان بین خطاها (MTBF) :  ?.???.???ساعت

درجه حرارت : ? تا ?? درجه سانتی گراد در حالت عملیاتی

?? تا ?? درجه سانتی گراد در حالت غیر عملیاتی

توان مصرفی : ?.? وات در حالت فعال

? وات در حالت Idle

?.? وات در حالت استند بای

سایر امکانات : مقاوم در برابر دمای بالا و رطوبت

پشتیبانی از ATA

تکنولوژی Image Perfect با قابلیت ضبط تصاویر بصورت ?? ساعته

https://yorfriends.com/blogs/post/8021

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1021091/

https://checkpointforarts.com/activity/p/807720/

https://kason97179866.wordpress.com/2022/02/06/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c/

خزنده وب چیست؟

۲۲ بازديد

وقتی صحبت از سئو فنی به میان می‌آید، درک چگونگی کارکرد آن دشوار است. اما کسب دانش تا جایی که می‌توانیم برای بهینه‌سازی وب‌سایت‌هایمان و دستیابی به مخاطبان بزرگ‌تر مهم است. یکی از ابزارهایی که نقش زیادی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارد، خزنده وب نیست.

در این پست، ما می آموزیم که خزنده های وب چیست، چگونه کار می کنند و چرا باید سایت شما را بخزند.

 

راهنمای رایگان: چگونه یک حسابرسی فنی SEO را اجرا کنیم

خزنده وب چیست؟

خزنده وب - همچنین به عنوان عنکبوت وب شناخته می شود - رباتی است که محتوا را در اینترنت جستجو و فهرست بندی می کند. اساساً، خزنده‌های وب مسئول درک محتوای یک صفحه وب هستند تا بتوانند آن را هنگام درخواست بازیابی کنند.

 

ممکن است از خود بپرسید "چه کسی این خزنده های وب را اجرا می کند؟"

 

معمولاً خزنده های وب توسط موتورهای جستجو با الگوریتم های سئو سایت اصفهان خاص خود اداره می شوند. این الگوریتم به خزنده وب می گوید که چگونه اطلاعات مرتبط را در پاسخ به یک پرس و جو پیدا کند.یک وب عنکبوت تمام صفحات وب را که در اینترنت می تواند پیدا کند، جستجو (خزیدن) و دسته بندی می کند و به آنها گفته می شود فهرست بندی کند. بنابراین می‌توانید به یک خزنده وب بگویید اگر نمی‌خواهید صفحه وب شما در موتورهای جستجو پیدا شود، آن را خزید.برای انجام این کار، یک فایل robots.txt را آپلود کنید. اساساً، یک فایل robots.txt به موتور جستجو می گوید که چگونه صفحات سایت شما را بخزد و فهرست کند.به عنوان مثال، اجازه دهید نگاهی به Nike.com/robots.txt بیندازیم.

 

Nike robots.txt به خزنده وب آموزش می دهد که چه چیزی را فهرست کند

نایک از فایل robot.txt خود برای تعیین اینکه کدام پیوندها در وب سایتش خزیده شده و ایندکس می شوند استفاده کرد.فایل Nike robots.txt به خزنده وب دستور می دهد تا هفت صفحه را خزیده و سه صفحه را غیرمجاز کند.این برای نایک مفید است زیرا برخی از صفحات این شرکت برای جست‌وجو نیستند و لینک‌های غیرمجاز بر صفحات بهینه‌شده آن که به رتبه‌بندی آن‌ها در موتورهای جستجو کمک می‌کند، تأثیر نمی‌گذارند.بنابراین اکنون که می دانیم خزنده های وب چیست، چگونه کار خود را انجام می دهند؟ در زیر، بیایید نحوه کار خزنده های وب را بررسی کنیم.

 

خزنده های وب چگونه کار می کنند؟

یک خزنده وب با کشف URL ها و بررسی و دسته بندی صفحات وب کار می کند. در طول مسیر، پیوندهایی به صفحات وب دیگر پیدا می کنند و آنها را به لیست صفحاتی اضافه می کنند تا در مرحله بعدی خزیدن شوند. خزنده های وب هوشمند هستند و می توانند اهمیت هر صفحه وب را تعیین کنند.

 

خزنده وب موتورهای جستجو به احتمال زیاد کل اینترنت را نمی خزند. در عوض، اهمیت هر صفحه وب را بر اساس عواملی از جمله تعداد صفحات دیگر به آن صفحه، بازدید از صفحه و حتی اعتبار برند تعیین می کند. بنابراین، یک خزنده وب تعیین می کند که چه صفحاتی باید خزیده شود، به چه ترتیبی باید آنها را خزید و هر چند وقت یکبار برای به روز رسانی باید خزیده شود.

 

 

به عنوان مثال، اگر صفحه وب جدیدی دارید، یا تغییراتی در صفحه موجود ایجاد شده است، خزنده وب فهرست را یادداشت کرده و به روز می کند. یا اگر صفحه وب جدیدی دارید، می توانید از موتورهای جستجو بخواهید که سایت شما را بخزند.

 

هنگامی که خزنده وب در صفحه شما است، به کپی و متا تگ ها نگاه می کند، آن اطلاعات را ذخیره می کند و آن را برای گوگل فهرست می کند تا کلمات کلیدی را مرتب کند.

 

قبل از اینکه کل این فرآیند شروع شود، خزنده وب به فایل robots.txt شما نگاه می کند تا ببیند کدام صفحات را می خزند، به همین دلیل است که برای SEO فنی بسیار مهم است.

 

در نهایت، هنگامی که یک خزنده وب صفحه شما را می خزد، تصمیم می گیرد که آیا صفحه شما در صفحه نتایج جستجو برای یک پرس و جو نمایش داده می شود یا خیر. توجه به این نکته مهم است که برخی از خزنده های وب ممکن است متفاوت از سایرین رفتار کنند. برای مثال، برخی ممکن است هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام صفحات وب برای خزیدن مهم هستند، از عوامل مختلفی استفاده کنند.

 

اکنون که نحوه کار خزنده های وب را بررسی کردیم، در مورد اینکه چرا آنها باید وب سایت شما را خزیدن کنند بحث خواهیم کرد.

 

چرا خزیدن وب سایت مهم است؟

اگر می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی شود، باید ایندکس شود. بدون خزنده وب، وب سایت شما پیدا نخواهد شد حتی اگر بیش از یک پاراگراف را که مستقیماً از وب سایت خود گرفته شده است جستجو کنید.

 

به معنای ساده، وب سایت شما را نمی توان به صورت ارگانیک پیدا کرد مگر اینکه یک بار خزیده شود.

 

برای یافتن و کشف پیوندها در وب در بین موتورهای جستجو، باید به سایت خود این توانایی را بدهید که با خزیدن به مخاطبانی که برای آنها در نظر گرفته شده است دسترسی پیدا کند - به خصوص اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید.اگر جنبه فنی این گیج کننده باشد، متوجه می شوم. به همین دلیل است که HubSpot یک دوره بهینه سازی وب سایت دارد که موضوعات فنی را به زبان ساده بیان می کند و به شما آموزش می دهد که چگونه راه حل های خود را پیاده سازی کنید یا با متخصص وب خود در مورد آنها صحبت کنید.

 

چگونه و چرا سایت خود را خزیم

اگر سایت شما دارای خطاهایی باشد که خزیدن آن را دشوار می کند، ممکن است در رتبه بندی SERP پایین بیاید. شما سخت روی کسب و کار و محتوای خود کار می کنید، اما - همانطور که در بالا ذکر شد - اگر سایت شما را به صورت آنلاین پیدا نکند، هیچ کس نمی داند چقدر عالی است.

 

یک ابزار خزنده می تواند به شما در یافتن خطاهای رایج و شناسایی مسائلی مانند موارد زیر کمک کند:

 

پیوندهای شکسته: وقتی پیوندها به صفحه‌ای می‌روند که دیگر وجود ندارد، نه تنها تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می‌کند، بلکه می‌تواند به رتبه‌بندی شما در SERP نیز آسیب برساند.

 

محتوای تکراری: محتوای تکراری در URL های مختلف، انتخاب نسخه مربوط به جستجوی کاربر را برای گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) دشوار می کند. یکی از گزینه ها برای رفع این مشکل، ترکیب آنها با استفاده از تغییر مسیر 301 است.

 

عنوان صفحه: تگ های عنوان تکراری، از دست رفته، خیلی طولانی یا خیلی کوتاه همگی بر رتبه صفحه شما تأثیر می گذارند.

 

ابزار خزیدن وب منبع فریاد FrogImage

 

شما نمی توانید مشکلات موجود در سایت خود را برطرف کنید مگر اینکه بدانید آنها چیست. استفاده از ابزار خزنده وب، حدس و گمان را از ارزیابی سایت شما دور می کند.

 

انواع ابزارهای خزیدن وب

ابزارهای زیادی با ویژگی های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما همه آنها به دو دسته تقسیم می شوند:

 

دسکتاپ: این ابزارها بر روی کامپیوتر شما نصب و ذخیره می شوند.

 

Cloud: این ابزارها از محاسبات ابری استفاده می کنند و لازم نیست به صورت محلی در رایانه شما ذخیره شوند.

 

نوع ابزاری که استفاده می کنید به نیازها و بودجه تیم شما بستگی دارد. به طور کلی، انتخاب یک گزینه مبتنی بر ابر امکان همکاری بیشتر را فراهم می کند زیرا برنامه نیازی به ذخیره در دستگاه فرد نخواهد داشت.

 

پس از نصب، می‌توانید خزنده‌ها را طوری تنظیم کنید که در یک بازه زمانی مشخص اجرا شوند و در صورت نیاز گزارش‌هایی تولید کنند.

 

مزایای استفاده از ابزارهای خزیدن وب

خزیدن صحیح سایت شما برای سئو ضروری است. علاوه بر تشخیص خطاهای سایت، مزایای استفاده از ابزار خزیدن وب عبارتند از:

 

1. بر عملکرد سایت تأثیر نمی گذارد

خزنده های سایت در پس زمینه اجرا می شوند و هنگام استفاده سرعت سایت شما را کاهش نمی دهند. آنها با کارهای روزمره شما تداخل نخواهند کرد یا بر کسانی که در حال مرور سایت شما هستند تأثیری نمی گذارند.

 

2. گزارش داخلی

اکثر خزنده ها دارای ویژگی های گزارش یا تجزیه و تحلیل داخلی هستند و به شما امکان می دهند این گزارش ها را به صفحه گسترده اکسل یا فرمت های دیگر صادر کنید. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما این امکان را می دهد که به سرعت به نتایج ممیزی خود بپردازید.

 

3. از اتوماسیون استفاده می کند

یکی از ویژگی‌های خوب خزنده‌های وب این است که می‌توانید آهنگی را برای خزیدن سایت شما تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که به طور منظم عملکرد سایت را بدون نیاز به کشیدن دستی گزارش خزیدن هر بار پیگیری کنید.انجام ممیزی منظم سایت با ابزار خزنده راهی عالی برای اطمینان از سلامت و رتبه بندی سایت شما آنطور که باید است.

 

با خزیدن وب، دسترسی خود را افزایش دهید

خزنده های وب مسئول جستجو و نمایه سازی محتوای آنلاین برای موتورهای جستجو هستند. آنها با مرتب‌سازی و فیلتر کردن صفحات وب کار می‌کنند تا موتورهای جستجو بفهمند هر صفحه وب درباره چیست. شناخت خزنده های وب تنها بخشی از سئوی فنی موثر است که می تواند عملکرد وب سایت شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

https://www.sbnation.com/users/TahmiKain3

https://www.4shared.com/u/3kHVPut0/TahmiKain3.html

https://www.liveinternet.ru/stat/parsianandishseo.ir/

https://justpaste.it/7t0gr

 

 

بهترین تعریف بازاریابی وابسته

۳۷ بازديد

بهترین تعریف بازاریابی وابسته

منبع: JustLearnWP.com

 

کسب درآمد از شراکت با یک شرکت تجارت الکترونیک در کلاس جهانی

 

بازدیدکنندگان را به BigCommerce معرفی کنید و 200? از اولین پرداخت ماهانه مشتری یا 1500 دلار به ازای هر مشتری سازمانی را دریافت کنید. امروز بپیوندید تا درآمد خود را با پلتفرم پیشرو تجارت الکترونیک افزایش دهید.

 

کمیسیون های پیشرو در صنعت

محتوای از پیش ساخته شده برای وب سایت شما

یک مدیر حساب اختصاصی که بر موفقیت شما متمرکز است

امروز ملحق شو

 

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

از آنجایی که بازاریابی وابسته با توزیع مسئولیت‌های بازاریابی و ایجاد محصول بین طرف‌ها کار می‌کند، موفق می‌شود از توانایی‌های افراد مختلف برای استراتژی بازاریابی مؤثرتر استفاده کند و در عین حال سهمی از سود را برای مشارکت‌کنندگان فراهم کند. برای ساخت این اثر، سه طرف مختلف باید درگیر شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته یا تبلیغ کننده.

مصرف کننده.

بیایید به رابطه پیچیده این سه طرف بپردازیم تا از موفقیت بازاریابی وابسته اطمینان حاصل کنیم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه یک کارآفرین انفرادی یا یک شرکت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول یا خرده‌فروشی است که محصولی برای عرضه به بازار دارد. این محصول می‌تواند یک شی فیزیکی، مانند کالاهای خانگی، یا خدماتی مانند آموزش آرایش باشد.

 

فروشنده که به نام برند نیز شناخته می‌شود، نیازی به مشارکت فعال در بازاریابی ندارد، اما ممکن است تبلیغ‌کننده باشد و از تقسیم درآمد مرتبط با بازاریابی وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده می تواند یک تاجر تجارت الکترونیکی باشد که یک کسب و کار dropshipping را راه اندازی کرده و می خواهد با پرداخت هزینه به وب سایت های وابسته برای تبلیغ محصولات خود، به مخاطبان جدیدی دست یابد. یا فروشنده می تواند یک شرکت SaaS باشد که از شرکت های وابسته برای کمک به فروش نرم افزار بازاریابی آنها استفاده می کند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته یا ناشر.

همچنین به عنوان ناشر شناخته می شود، شرکت وابسته می تواند یک فرد یا شرکتی باشد که محصول فروشنده را به شیوه ای جذاب برای مصرف کنندگان بالقوه بازاریابی می کند. به عبارت دیگر، شرکت وابسته، محصول را تبلیغ می کند تا مصرف کنندگان را متقاعد کند که برای آنها ارزشمند یا مفید است و آنها را متقاعد کند که محصول را خریداری کنند. اگر مصرف کننده در نهایت محصول را بخرد، شرکت وابسته بخشی از درآمد حاصل را دریافت می کند.

 

شرکت‌های وابسته معمولاً مخاطبان بسیار خاصی دارند که برای آنها بازاریابی می‌کنند و عموماً به علایق آن مخاطبان پایبند هستند. این یک جایگاه مشخص یا نام تجاری شخصی ایجاد می کند که به شرکت وابسته کمک می کند تا مشتریانی را جذب کند که به احتمال زیاد در تبلیغات عمل می کنند.

3. مصرف کننده.

خواه مصرف کننده بداند یا نداند، آنها (و خریدهایشان) محرک های بازاریابی وابسته هستند. شرکت های وابسته این محصولات را با آنها در رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و وب سایت ها به اشتراک می گذارند.

 

هنگامی که مصرف کنندگان محصول را خریداری می کنند، فروشنده و شرکت وابسته در سود تقسیم می شوند. گاهی اوقات، شرکت وابسته تصمیم می گیرد با افشای اینکه در ازای فروش هایی که انجام می دهد، کمیسیون دریافت می کند، با مصرف کننده روبرو شود. در مواقع دیگر ممکن است مصرف کننده کاملاً از زیرساخت بازاریابی وابسته پشت خرید خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت برای محصول خریداری شده از طریق بازاریابی وابسته هزینه بیشتری پرداخت می کنند. سهم شرکت وابسته از سود در قیمت خرده فروشی لحاظ می شود. مصرف کننده فرآیند خرید را تکمیل می کند و محصول را به طور معمول دریافت می کند، بدون اینکه تحت تأثیر سیستم بازاریابی وابسته که در آن بخش مهمی است، وارد شود.

 

بازاریابان وابسته چگونه حقوق می گیرند؟

یک روش سریع و ارزان برای کسب درآمد بدون دردسر فروش واقعی یک محصول، بازاریابی وابسته برای کسانی که به دنبال افزایش درآمد آنلاین خود هستند، جذابیت غیرقابل انکاری دارد. اما چگونه یک شرکت وابسته پس از پیوند دادن فروشنده به مصرف کننده پول دریافت می کند؟

 

پاسخ می تواند پیچیده شود.

 

ماکان آریا پارسا

۲۳ بازديد

ماکان آریا پارسا

 

همه شما در زندگی خود اهدافی دارید. اهداف بزرگ و کوچکی که برای آنها تلاش می کنید. احتمالاً از صبح تا شب کار می کنید تا قبل از خواب به آنها برسید.

 

اکنون این اهداف می توانند هر چیزی باشند. در واقع هیچ محدودیت خاصی برای هدف گذاری وجود ندارد. از قبولی در یک دانشگاه خوب و فارغ التحصیلی از آن گرفته تا ازدواج با یک معشوقه، بچه دار شدن، مسافرت یا حتی خرید وسیله ای مثل ماشین و…. . همه اینها می توانند اهداف شما باشند. اما سوال مهم این است که آیا با این همه تلاش به تمام اهداف خود رسیده اید؟!؟

 

اگر پاسخ این سوال منفی است، پس راه درستی را برای هدف گیری انتخاب نکرده اید. دکتر آریا پارسا یکی از کارآفرینان و مدیران موفقی است که سال هاست با برگزاری کارآگاهی مانند کارگاه هدف گذاری سعی دارد راه درست هدف گذاری و رسیدن به آن را به دیگران آموزش دهد.

 

اما واقعاً چگونه می توانیم مطمئن باشیم که به اهداف خود خواهیم رسید؟

 

منظور از هدف گذاری هوشمند چیست؟

 

به جملات زیر توجه کنید:

 

من یه ماشین مدل بالا میخوام

 

من یک خانه بزرگ می خواهم.

 

من می خواهم از یک دانشگاه خوب مدرک خوبی بگیرم.

 

و

 

هر کدام از اینها هدف بسیاری از شماست. ممکن است بگویید برای رسیدن به آنها تلاش می کنید اما موفق نمی شوید. تنها دلیل عدم دستیابی به آن اهداف، عدم هدف گذاری اصولی است. برای رسیدن به هدف، باید بدانید که چگونه هدف را تعیین کنید و چگونه به آن برسید.

 

اگر مقصد مشخص نیست و نمی دانید به کجا می خواهید بروید، مهم نیست که از کدام طرف بروید. یکی از مهم ترین تکنیک های دستیابی به هدف هدف گذاری هوشمند است که به شما در این راه کمک می کند.

 

هدف گذاری هوشمند به معنای استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای اهدافتان نیست! بلکه هر یک از اجزای کلمه SMART به معنای «هوشمند» نشان دهنده یکی از ویژگی هایی است که باید در اهداف خود پیاده سازی کنید.

https://www.mojnews.com/fa/tags/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86_%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7_%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

 

    خاص

    قابل اندازه گیری یعنی قابل اندازه گیری

    دست یافتنی یعنی دست یافتنی

    مرتبط به معنای منطقی و واقع بینانه است

    تایم فریم یعنی تایم فریم

 

ماکان آریا پارسا در سمینارها و نشست های مختلف پیرامون مدیریت و موفقیت اشاره کرده است که با این روش به تمام اهدافی که در ذهن داشته و روی کاغذ آورده است رسیده و در تلاش است تا به اهداف جدیدتری که در پیش گرفته است برسد .

 

همانطور که قبلا گفته شد ایشان با برگزاری کارگاه هدف گذاری یکی از به روزترین روش ها را در این راه آموزش می دهند. اگر شما نیز می خواهید از سردرگمی خلاص شوید و از زندگی خود راضی باشید، شرکت در این کارگاه را از دست ندهید.

 

حال برای آشنایی بیشتر شما به قسمت هایی از کارگاه هدف گذاری ماکان آریا پارسا می پردازیم که توضیح بیشتر در مورد هر یک از اجزای کلمه هوشمند می باشد.

 

5 ویژگی هدف گذاری هوشمند

 

خاص

 

وقتی تعدادی مفاهیم مبهم و مبهم جای هدف را در ذهن شما می گیرند و اصلاً نمی دانید قصد انجام چه کاری را دارید، مطمئن باشید که در کمترین زمان از بین خواهند رفت.

 

پس بهتر است اهداف دقیق و روشنی داشته باشید تا بدانید برای چه می خواهید بجنگید! تاکید زیادی بر این مفهوم به عنوان اولین گام در هدف گذاری هوشمند وجود دارد. زیرا وضوح در پیشرفت شخصی و عناوین موفقیت بسیار مهم است.

 

مثلاً اینکه می گوییم امسال می خواهید ویدیوهای آموزشی بیشتری ببینید درست نیست. همچنین باید تعداد ویدیوها و موضوعات آنها را مشخص کنید.

 

قابل اندازه گیری قابل اندازه گیری

 

این بدان معنا نیست که شما می توانید اهداف خود را با ترازو وزن کنید! این به معنای محاسبه یا اندازه گیری پیشرفت است. اگر نتوانید پیشرفت خود را محاسبه کنید، نمی توانید شب ها راحت بخوابید و از اینکه امروز سخت کار کرده اید احساس راحتی کنید. پس از یک استراتژی خاص برای اهداف خود استفاده کنید و پیشرفت خود را ثبت کنید.

 

تماشای فیلم های آموزشی را در نظر بگیرید. وقتی می دانید چند فیلم می خواهید در این ماه تماشا کنید و دقیقاً موضوعات را مشخص کنید. بنابراین می توانید تعداد دقیقه تماشای هر فیلم تا پایان ماه فیلم آموزشی را نیز مشخص کنید.

 

دکتر آریا پارسا همچنین تاکید می کند که انجام این کار زندگی شما را تنظیم می کند، بنابراین نمی شود یک روز پای فیلم بنشینید اما روز دیگر یک دقیقه آن را تماشا نکنید.

 

قابل دستیابی

 

اهداف خود را به گونه ای تنظیم نکنید که دستیابی به آنها غیرممکن باشد. درست است که رسیدن به یک هدف باید خود و زندگی شما را بهبود بخشد، اما در نظر داشته باشید که رسیدن به آن ممکن است. زیرا در غیر این صورت تنها موجی از انرژی منفی برای شما ارسال می شود.

 

به عنوان مثال، خواندن 20 کتاب در ماه عالی است، اما دست یافتنی نیست. چگونه برنامه ریزی می کنید که 20 کتاب را در یک ماه جای دهید؟ چنین هدفی فقط باعث می شود که یا از خواندن دست بکشید یا مطالب کتاب را به طور موثر یاد نگیرید.

 

مرتبط معقول و واقع بینانه

 

در این مرحله، باید ارزش های زندگی خود را بشناسید و انتخاب کنید که آیا هدفی که در نظر می گیرید با سایر اهداف و ارزش های شما در تضاد است یا خیر.

 

زیرا انتخاب هر هدفی تمام جنبه های زندگی را در بر می گیرد و توصیه نمی شود چیزی را انتخاب کنید که به عزیزان و ارزش های شما آسیب برساند. بنابراین اگر می دانید که شخص دیگری به طور مستقیم یا غیرمستقیم در حال حاضر برای شما هدف تعیین کرده است

فواید شگفت آور عسل برای درمان آلرژی

۲۲ بازديد

فواید شگفت آور عسل برای درمان آلرژی

 

آلرژی های فصلی آفت بسیاری از کسانی است که عاشق فضای باز هستند. آنها معمولا از فروردین ماه شروع می شوند و تا نیمه های تابستان ادامه دارند. آلرژی فصلی زمانی رخ می دهد که گیاهان شروع به تولید گرده می کنند. گرده یک ماده پودر مانند است که به گیاهان در تولید بذر و تولید مثل کمک می کند.

 

مردم می توانند گرده را استنشاق کنند که منجر به آلرژی فصلی می شود. آلرژی زمانی رخ می دهد که بدن گرده را به عنوان یک مهاجم خارجی، شبیه به یک باکتری یا ویروس، درک کند. در پاسخ، بدن حمله ای را انجام می دهد. این منجر به علائمی مانند:

 

  • عطسه کردن
  • آبریزش چشمی و خارش آن ها
  • آبریزش بینی
  • گلو درد
  • سرفه کردن
  • سردرد
  • تنگی نفس

 

 

درمان‌های بدون نسخه برای آلرژی‌های فصلی وجود دارد، اما بسیاری از مردم درمان‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند. یکی از نمونه هایی که برای کمک به آلرژی های فصلی رواج پیدا کرده ، عسل محلی است. عسل محلی، عسل خام و فرآوری نشده ای است که در نزدیکی محل زندگی شما ساخته می شود. این نوع درمان تجربی و بسیار موثر است و عسل به آلرژی کمک می کند. اما دانشمندان و پزشکان در این مورد نیاز به تحقیق دارند.

 

چرا اعتقاد بر این است که عسل به آلرژی کمک می کند؟

 

ایده درمان آلرژی با عسل مشابه ایده افرادی است که واکسن های آلرژی دریافت می کنند. اما این در حالی که اثربخشی واکسن های آلرژی ثابت شده است. اما باید بدانید که واکسن های آلرژی ممکن است عوارض بسیاری را در جسم شما بر جای بگذارند.

 وقتی فردی عسل محلی می خورد، تصور می شود که گرده های محلی را می خورد. با گذشت زمان، حساسیت فرد نسبت به این گرده کاهش می یابد. در نتیجه، ممکن است علائم آلرژی فصلی کمتری را تجربه کنند.

 

درست است که زنبورها گل ها را گرده افشانی می کنند و عسل درست می کنند. اما تصور می شود که مقدار گرده های محیط و گیاهان بسیار کم و متنوع باشد. وقتی فردی عسل محلی می خورد، هیچ تضمینی ندارد که چه مقدار (در صورت وجود) گرده در معرض آن قرار گرفته است. این با واکسن های آلرژی که به طور عمدی فرد را نسبت به گرده در اندازه گیری های استاندارد حساسیت زدایی می کند، متفاوت است.

 

چه تحقیقاتی در مورد عسل و آلرژی انجام شده است؟

 

یک مطالعه منبع معتبر تأثیر عسل پاستوریزه را بر علائم آلرژی در مقایسه با عسل محلی بررسی کرد. نتایج نشان داد که هیچ یک از گروه‌هایی که عسل مصرف می‌کردند تسکین آلرژی فصلی را تجربه نکردند.

 

با این حال، یک مطالعه متفاوت نشان داد که مصرف عسل با دوز بالا علائم آلرژی را در یک دوره هشت هفته ای بهبود می بخشد.

 

این مطالعات نتایج متناقضی و حجم نمونه کوچک دارند. این امر تعیین اینکه آیا عسل محلی می تواند به فرد کمک کند تا علائم آلرژی فصلی خود را کاهش دهد دشوار است. برای تایید یا توصیه مقدار معینی از عسل به مطالعات در مقیاس بزرگتر نیاز است.

 

آنچه باید قبل از استفاده از عسل به عنوان یک درمان بدانید

 

پزشکان و محققان مقدار معینی از عسل را توصیه نمی‌کنند که فرد باید هر روز بخورد تا علائم آلرژی فصلی خود را تسکین دهد. به علاوه، هیچ تضمینی وجود ندارد که چه مقدار گرده ممکن است در یک وعده عسل محلی باشد.

 

توجه داشته باشید که نباید به کودکان زیر 1 سال عسل بدهید. این به این دلیل است که عسل خام و فرآوری نشده خطر ابتلا به بوتولیسم در نوزادان را دارد. همچنین، برخی از افرادی که حساسیت شدید به گرده گل دارند، ممکن است پس از خوردن عسل، یک واکنش آلرژیک جدی به نام آنافیلاکسی را تجربه کنند. این می تواند باعث دشواری شدید تنفس شود. برخی دیگر ممکن است واکنش های آلرژیک مانند خارش یا تورم دهان، گلو یا پوست را تجربه کنند.

 

نتیجه گیری در مورد عسل و آلرژی

 

عسل از نظر علمی برای کاهش آلرژی ثابت نشده است. با این حال، هنوز هم می تواند جایگزین خوشمزه ای برای غذاهای شیرین باشد. برخی افراد نیز از آن به عنوان سرکوب کننده سرفه استفاده می کنند. اگر آلرژی فصلی دارید و می خواهید از درمان های طب سنتی و عسل خالص استفاده کنید چند نکته را باید به خاطر بسپارید :

  • درمان با طب سنتی زمان بر و بسیار طولانی تر از خوردن قرص های شیمیایی است.
  • اثرات روش درمان آلرژی با عسل در سالیان متمادی نمایان خواهد شد.
  • حتما از عسل طبیعی و گیاهان دارویی ضد حساسیت به طور مکمل و همزمان استفاده کنید.
  • تا حد امکان به داروهای شیمیایی که عوارض جبران ناپذیری را بر جشم و جان شما بر جای می گذارند، بپرهیزید.

اگر قصد خرید اینترنتی عسل طبیعی را دارید در اینجا می توانید آن را با بالاترین کیفیت در ایران خریداری نمایید.

 

 

https://soghatnahavand.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/t06hig/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%B9%D8%B3%D9%84_%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/

https://myspace.com/bobbymiller41

https://unsplash.com/@bobbymiller4

https://www.liveinternet.ru/stat/soghatnahavand.ir/

https://dzone.com/users/4693231/bobbymiller4.html

https://www.pinterest.com/bobbymiller4/_saved/

https://www.behance.net/bobbymiller4

https://disqus.com/by/bobbymiller4/about/

 

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

۲۲ بازديد

فایروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعی

فایروال سوفوس XG ، ترکیبی قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعی و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحی و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرسانی و افزایش کیفیت خدمات است تا به عنوان یک محصول بی‌رقیب در سطح اول امنیت دنیا قرار گیرد. این محصول قادر به شناسایی و متوقف کردن انواع تهدیدات و بدافزارهای ناشناخته و هوشمند است و همچنین می‌تواند نظارت کاملی را بر روی تمامی ترافیک‌های مشکوک ورودی و خروجی داشته باشد.

Sophos فایروالی که همانند شما فکر می‌کند

شرکت Sophos روش جدیدی برای مدیریت رول‌های فایروال و پالیسی‌های امنیتی ارائه می‌کند. در این روش جدید و منحصر به فرد شما قادر خواهید بود تا کاربران، نرم افزارها و پالیسی‌های شبکه را به طور کامل در یک رول فایروال منعطف و مرکزی مدیریت کنید.

لایسنس اورجینال سوفوس

مدیریت از طریق Cloud

Sophos Central یک پلتفرم کامل مدیریت از طریق Cloud که به وسیله آن می‌توانید تمامی محصولات Sophos از جمله فایروال XG را مدیریت کنید. به وسیله این محصول تنظیمات روزانه، مانیتورینگ و مدیریت ایمنی شبکه بسیار آسان می‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما می‌توانید تمام راهکارهای امنیتی خرید فایروال سوفوس خود را در قالب یک کنسول مدیریت کنید. Intercept X و مابقی ابزارهای Sophos Suite به راحتی در دسترس شما هستند.

فایروال XG به صورت یک ماشین مجازی پیکربندی شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌های Azure Resource Manager پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی Custom Deployments می‌شود.

لایسنس سوفوس

فایروال XG بهترین تکنولوژی‌های امنیتی را با یک دیگر ادغام کرده و در قالب یک راهکار ارائه می‌کند، که این امر باعث می‌شود تا شما نیازی به نصب و ادغام این تکنولوژی‌ها با Azure را نداشته باشید.

فایروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام می‌گردد تا سیستم مانیتورینگ سلامت، شناسایی لحظه‌ای تهدیدات و پاسخ خودکار به رویدادها را در قالب یک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنیت با بیشترین کارایی

محصولات سخت افزاری XG با قیمت‌هایی متفاوت، کارایی در سطح استانداردهای صنعتی ارائه می‌دهند.

نمایندگی سوفوس

 

طراحی شده برای بهترین عملکرد

تمام مدل‌ها دارای تکنولوژی multi-core اینتل، میزان RAM کافی و هارد دیسک‌های solid-state هستند.

 

توسعه‌پذیر براساس نیازهای شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌های ارتباطی زیادی شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس یا فیبر را ارائه می‌دهد.

 

تجارت پایدار

محصولات Sophos باعث می‌شود که تجارت شما حتی لحظه‌ای از دسترس خارج نشود.

 

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

۲۲ بازديد

روش تولید خمیر کاغذ برای کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

پس از قطع شدن درختان ، چوب ها با ماشین های مخصوص خرد می شوند و به ورقه های نازک چیپسی تبدیل می شوند. و سپس بسته به نوع مورد نیاز وارد چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت شیمیایی و یا چرخه تولید خمیر کاغذ به صورت مکانیکی می شوند.

 

در روش شیمیایی ابتدا از یک محلول قلیایی برای هضم چوب استفاده می شود. سپس به آن محلول سدیم سولفات و یا سولفیت که البته سولفات رایج تر است را می افزایند که موجب حذف لیگنین می شود و به این ترتیب مقوای قهوه ای رنگی با کیفیت بالا تولید می شود که البته می توان طی مراحلی آن را سفید رنگ نیز کرد.

کارتن سازی در کرج

در روش مکانیکی ورقه ها را از یک رنده خاص برای حذف بافت مقاوم چوب از جمله لیگین استفاده می شود. به دلیل اینکه این روش بازدهی صد در صد ندارد، کاغذ تولیدی بی کیفیت است. اما چون هزینه کمی دارد به صورت گسترده ای استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

۲۶ بازديد

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت

معراج هم در دسته بهترین شرکت های هواپیمایی کشور قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی یکی از خوش قول ترین شرکت های هواپیمایی کشور است و این خوش قولی به دلیل تاخیر بسیار اندک پروازهای این ایرلاین است. علاوه بر این به دلیل فعالیت گسترده این ایرلاین در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی و ناوگان نسبتا بزرگ این ایرلاین می توان معراج را یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر این معراج در زمینه تعمیرات هواپیماها نیز دست قدرتمندی داشته و موفق به کسب گواهینامه مدیریت تداوم صلاحیت پروازی شده است. این گواهینامه برای اولین بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذایی و کترینگ قابل قبول این ایرلاین از دیگر مواردی است که باعث رضایت خاطر مسافران پروازهای این ایرلاین شده است.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت