سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

۹۸ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

۸۹ بازديد

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي

 

رشته طراحي جواهرات

۱۰۵ بازديد

 

رشته طراحي جواهرات

 

رشته طراحي جواهرات

رشته طراحي جواهرات از رشته هاي تخصصي آكادميك است كه در بسياري از كشورهاي جهان به صورت حرفه اي تدريس مي شود. طبق مصوبه جديد شوراي عالي برنامه ريزي آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، طراحي جواهرات در ليست رشته هاي دانشگاهي داخل كشور نيز قرار گرفته است. هم اكنون امكان ادامه تحصيل در رشته طراحي جواهرات در مقطع كارداني و كارشناسي براي علاقه مندان وجود دارد.

ulzu_q2.jpg

 

با توجه به اهميت اشتغال زايي جوانان و در جهت ارتقا كيفي مهارت ها لازم است تا در كنار ساير رشته هاي دانشگاهي، يادگيري مهارت هاي ظريف و هنرهاي پر درآمد نيز بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد. 

 

اهميت رشته طراحي جواهرات

هنرهاي ظريف از جمله طلاسازي و جواهرسازي سابقه اي ديرين در ايران زمين دارد. صنعت طلا و جواهر از گذشته تا به امروز تحولات زيادي داشته است. اين روزها كامپيوتر به كمك طراحان آمده و نرم افزارهاي تخصصي ويژه طراحي جواهر جايگزين شيوه هاي قديمي شده اند. با توجه به استعداد بالقوه اي كه در كشور وجود دارد به نظر مي رسد پتانسيل لازم براي رقابت با بازارهاي جهاني و حضور موفق در صنعت طلا و جواهرات وجود داشته باشد.

رشته طراحي جواهرات نقطه شروعي براي تحولي بزرگ در سيستم آموزشي كشور است. كساني كه علاقه به هنرهاي ظريف دارند با ورود به اين رشته و آموزش صحيح مي توانند تكنيك هاي روز دنيا را در طراحي جواهرات و سنگ هاي قيمتي فرابگيرند. رشته طراحي جواهرات از جديدترين رشته هاي آموزش عالي و البته از رشته هاي كمتر شناخته شده است. به نظر مي رسد با معرفي رشته طراحي طلا و سنگ هاي قيمتي تعداد علاقه مندان به تحصيل در اين صنعت نيز با افزايش روبرو شود.

 

آموزش طراحان متخصص در رشد اقتصادي جامعه تاثيرگذار است. دانش آموختگان اين صنعت مي توانند به تنهايي كسب و كار پر درآمدي را راه اندازي كنند. اشتغال در اين حرفه براي افراد علاقه مند به كارهاي ظريف كه دانش آكلدميك را آموخته اند، بسيار راحت تر است. اگر علاقه به جواهرسازي داريد و مي خواهيد ازجديدترين متدهاي روز دنيا براي طراحي جواهرات كمك بگيريد حتما در يكي از دوره هاي آموزشي رشته طراحي جواهرات شركت كنيد.

 

كسب دانش تخصصي در طراحي جواهرات تنها با گذراندن دوره هاي حرفه اي امكان پذير است. هم اكنون امكان ادامه تحصيل در اين رشته از طريق كاردانش ميسر است. طراحي جواهرات كار دانش از رشته هاي مورد علاقه جوانان در دبيرستان است. تحصيل در دوره كارداني رشته طراحي جواهرات و همچنين كارشناسي اين رشته از طريق آموش عالي امكان پذير است.

گذراندن دوره طراحي جواهرات براي ورود موفق به بازار كار از طريق آموزش هاي حضوري و آنلاين نيز امكان پذير است. هم اكنون اين دوره آموزشي در تهران توسط مدرس بين المللي طراحي جواهر آموزش داد مي شود.

” سالار پور ايماني” مدرس دوره هاي عمومي و خصوصي نرم افزار ماتريكس تدريس دوره آموزشي طراحي جواهرات را بر عهده دارد. ايشان مولف كاملترين خودآموز تصويري طراحي طلا و جواهر به زبان فارسي است. رشته طراحي جواهرات افق تازه اي براي اشتغال زايي جوانان ايجاد كرده و اميد است كه بتواند بخشي از ضعف اجرايي در اين حوزه را جبران كند.

 

حفاظ ديوار و قيمت هر متر نرده حياط

۱۰۳ بازديد

حفاظ ديوار و قيمت هر متر نرده حياط


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، حفاظ ديوار است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.


 
انواع حفاظ ديوار


عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ روي ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد قيمت آهن يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا كنيم.
كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.
اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 


حفاظ روي ديوار بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.
ويژگيهاي حفاظ ديوار
شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي حفاظ ديوار

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ پنجره است.

.
همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 


تراكم و نوع حفاظ ديواري


تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ ديوار به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.
نرده حفاظ ديوار شاخ گوزني
يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

حفاظ ديوار شاخ گوزني

يكي از انواع حفاظ ديوار، حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

نرده حفاظ ديوار ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.
استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

۳۷ بازديد

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات "ديزاين"

 

طراحي بنر اينستاگرام

با قيمت ارزان و تحويل سريع ، طراحي بنر اينستاگرام ، طراحي قالب اينستاگرام و طراحي پست اينستاگرام به صورت سريع ، تحويل بنر اينستاگرام بين 6 ساعت تا دو روز، طراحي حرفه اي بنر اينستاگرام با قيمت ارزان و رقابتي ، براي كانال هاي اينستاگرامي مختلف شامل طراحي بنر فروشگاهي اينستاگرام ، طراحي بنر خدماتي اينستاگرام ، طراحي بنر جشنواره و فروش ويژه اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام در سايز استاندارد و به صورت لايه باز استاندارد سايز در طراحي بنر اينستاگرام ؟ در طراحي بنر اينستاگرام نياز به رعايت سايز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پيكسل مي باشد. رنگبندي استاندارد بنر اينستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاوير موقع درج در كانال اينستاگرام ، رعايت فرمت صحيح و يا استفاده از رنگبندي مناسب باعث ميشود تصوير طراحي شده به شكل زيبا نمايش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از تركيب و تداخل رنگ قرمز روشن و يا ارغواني ، زرد و يا نارنجي به صورت غير حرفه اي و بدون رعايت محدوده استاندارد هر رنگ در نهايت همانند برخي از بنرهايي كه امروزه شاهد آنيم ، تصوير خروجي را به صورت محسوس با كيفيت پايينتري نسبت به بنر طراحي شده نمايش مي دهد.

»» سفارش بنر اينستاگرام 

طراحي گرافيك

طراحي بنر متحرك

، طراحي بنر تبليغاتي متحرك GIF در سايزهاي استاندارد و يا سايز دلخواه ( طراحي بنر 468 در 60 ، طراحي بنر 120 در 240 ، طراحي بنر 728 در 90 ، طراحي بنر 125  در 125 ،  طراحي بنر 100  در 100 ،  طراحي بنر 970 در 90 ،  طراحي بنر 970 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 250 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 1200  در 60 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 300 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 600 ،  طراحي بنر 600  در 300 ،  طراحي بنر 120  در 600 ،  طراحي بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثي گوشه  (پايين راست) ،  بنر مثلثي گوشه (پايين چپ) ،  طراحي بنر در سايز دلخواه

»» سفارش بنر متحرك (بنر GIF)

طراحي تبليغات ثابت

 امروزه بخش عمده اي از فعاليت و رقابت بين كسب و كارها به تبليغات بازميگردد و تبليغات بنري و گرافيكي ، در گذشته بيشتر انيميشن ها و يا در برحي فضاهاي تبليغاتي تيزرها بخش عمده اي فضاي تبليغاتي وب ها و شبكه هاي اجتماعي را تشكيل مي دهند ، از شرايط حساس  در طراحي تبليغات طراحي طرح ها در رزوليشن هاي مناسب فضاي وب و يا پرينت به صورت حرفه اي و ارزان - برخي از طرح هاي گرافيكي ارائه شده در سامانه طراحي DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحي لوگو حرفه اي با قيمتي ارزان و رقابتي به همراه گارانتي رضايتمندي)  ، طراحي پوستر (انواع پوستر در طرح و سايزهاي مختلف) ، طراحي انواع كاور ،  طراحي بنر تلگرام ، طراحي بنر فيسبوك ، طراحي كاور فيسبوك ، طراحي كاور موزيك ، طراحي طرح هاي اداراي : طراحي سربرگ اداري ، طراحي كارت ويزيت ، طراجي سررسيد ، طراحي تقويم ، طراحي مهر شركتي و ...

 طراحي لوگو : لوگو يا آرم يا نشانه يك تصوير بصري است به نمايندگي از يك كسب و كار خاص كه به راحتي قابل درك و تشخيص است. يك آرم به طور كلي شامل نمادها ، متن تلطيف شده يا تركيبي از هر دو است. طراحي لوگو نماد و يا طراحي لوگو تايپ خود را به ما بسپاريد ...لوگو اين پتانسيل را دارد كه يك دارايي بسيار قدرتمند براي يك برند باشد.از نگاه طراحان ما كه در اين محتوا صرفا نظر تجربي ما دخالت داده شده است و مي تواند نادرست باشد ، اما معياري كه ما براي طراحي لوگوي يك كسب و كار در نظر داريم زيبايي آن به تنهايي نيست ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يك كسب و كار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يك لوگو و برند و كسب و كار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه كردن كسب و كار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت كسب و كار باشد ، لوگو به عنوان هويت كسب و كار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ،  محتواي لوگو در يك كار حرفه اي به صورت اتوماتيك المان هايي را فراخواني مي كند ، تركيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبك كار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن كار ... در كنار زيبايي كار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از كسب و كار شماست كه شخصيت كسب و كار شما در آن نمايان خواهد شد... هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران كسب و كار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح كي دهند كه اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده كرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد كه سامانه ديزاين نيز در كارهاي خود بر آن تاكيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و كسب درآمد بيشتر  است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت كوتاه مدت و يا غير تجاري و ... مي باشد  ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي كار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و كارفرما ، تركيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يك طرح در نهايت خلاصه كرد ... اين طرح يكي از چندين طرح ممكن با اين تركيب نياز / تركيب اولويت هاست كه سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي كارفرما چندين اتود را جهت اشتراك نظر ، همفكري جهت پياده سازي درخواست مي دهند ... اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود كه شاهد آنيم كه در بسياري از شركتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند. مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالك محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي كمپاني گوگل ، اما اين آرم از كجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تكامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارك و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي كردند ، تا اينكه در زمان قرون وسطي كه از تصاوير گرافيكي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 1870 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشكر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تايپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحي گرافيك

 طراحي انواع طرح گرافيكي ، طراحي وكتور ، طراحي كاراكتر ، موشن گرافيك ، طراحي گرافيك وب سايت (طراحي هدر وب سايت ، طراحي لوگوي وب سايت ، طراحي تصاوير اسلايدر وب سايت ، طراحي بنر ثابت وب سايت ، طراحي بنر متحرك وب سايت ، طراحي فاو آيكون وب سايت) و ... طراحي انواع طرح تبليغاتي و گرافيك  با قيمت رقابتي و گارانتي كيفيت 

طراحي گرافيكي فرآيند ارتباط بصري و حل مسئله از طريق استفاده از تايپوگرافي ، عكاسي و تصوير سازي ضمن درگير كردن منابع سخت افزاري و نرم افزاري و تجربيات ، دانش ، ايده پردازي و در نهايت خلاقيت و ميزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع مي باشد. طراحان گرافيك نمادها ، تصاوير و متن را ايجاد و تركيب مي كنند تا نمايش تصويري ايده ها و پيام ها را تشكيل دهند. آنها براي ايجاد آهنگ هاي تصويري از تايپوگرافي ، هنرهاي تجسمي و تكنيك هاي صفحه بندي استفاده مي كنند. استفاده هاي متداول از طراحي گرافيكي شامل طراحي شركتي (مثل آرم و مارك تجاري) ، طراحي سرمقاله (مجلات ، روزنامه ها و كتاب ها) ، تبليغات ، طراحي وب ، بسته بندي محصول و ... در قرن 17 تا 18th از نوع متحرك تبليغات به طرز ظريفي براي كيف دستي يا كارت ويزيت كه از حكاكي هاي چوب يا مس چاپ شده بودند استفاده مي شد. اين اسناد يك تجارت و محل آن را مشخص مي كرد. احتمالا در آن زمان براي اولين بار بود كه ويليام هوگارت ، نقاش انگليسي ، مهارت خود را در حكاكي به كار برد و اولين كسي بود كه براي تبليغات تجاري طراحي كرد.   سامانه طراحي desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولاني در امر طراحي تبليغات و گرافيك ثابت و قابل چاپ ، گرافيك تحت وب ، گرافيك متحرك و ... در اين راه با افتخار ضمن ارزيابي صحيح از نياز فعاليت و كسب و كار شما ، تعرفه هاي رقابتي و در اختيار گذاشتن گارانتي قيمت و گارانتي كيفيت همراه 0 تا +100 پروزه شماست ...  

 طراحي هدر وب سايت :

هدر و يا سربرگ وب سايت ، نوعي طرح از دسته گرافيك وب سايت است ،

محتواي هدر وب سايت

هدر مي تواند داراي ساختاري ساده و يا مفهومي باشد ، هدر وبسايت بعضا طرح هاي ديگر را نيز در كنار محتوا شامل مي شود به عنوان مثال اگر وب سايت شامل و داراي لوگو باشد و جايگاهي براي لوگو در طراحي در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحي هدر از لوگوي وب سايت نيز استفاده مي شود ،و يا در طرح هاي قديمي تر وب سايت ها كه معمولا اين نوع ساختار طراحي وب سايت ، از نظر عرض ثابت و غير واكنش گرا مي باشد، برخي طراحان وب سايت فيلدهاي ساده جستجو را بدون استايل و پس زمينه خاص در هدر وب سايت قرار مي دهند و به جاي استايل دهي مستقيم، از هدر براي پوشش آن استفاده مي كند لذا در اين موارد هدر مي تواند شامل قسمتي به عنوان پس زمينه و جايگاه ورود متن فيلد جستجو شود و تا حدي اين را پوشش دهد و همينطور ساير موارد اينچنيني ...

 

»» سفارش طراحي گرافيك

   

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner

 

 

چگونه از enproject كسب در امد كنيم؟

۱۰۵ بازديد

افرادي كه يك كالاي فيزيكي توليد مي كنند، تقريبا تكليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يك پراكنده كننده پيدا مي كنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين كار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر كالاي ديجيتال ديگري كه ماهيت فيزيكي ندارد عاقبت بدهيد، تكليف چيست؟

 

اينجا است كه مي توانيد از سرويس هاي مختلفي كه اقسام دارد كاربرد كرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يك پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، كتاب هاي الكترونيكي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد كه با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يك سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همكاري دخل فروش، كسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي كارآمد و كاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يك فروشگاه كاملا رايگان براي شما تنومندي كرده است. با رابط كاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت كه enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject كسب سرپوش آمد كنيم؟

فايل هاي قابل فروش 

سيستم همكاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يكي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همكاري تو فروش است كه شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و كسب درآمد كنيد.

 

آپلود كنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل كتاب الكترونيكي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيكي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش كنيد: با عضويت درب enproject شما يك سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي كه آپلود كنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل كليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز كسب درآمد كنيد.

 

حاصل برداري كنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يك حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌كند. شما مي‌توانيد مبالغي كه به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش كاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت كنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانكي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي كسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يك سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همكاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، كسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي كه داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن كدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي كه شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالك، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذكور كه ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از كل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد كه با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يك دكان رايگان ارائه خواهد هياهو كه علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر كاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و كار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد كه دراي اكثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذكور، بلا استفاده خواهند بود درحالي كه وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يك منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد كه شما براي راحتي مي‌توانيد كسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع كنيد. رابط كاربري واكنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شكلي طراحي شده است كه مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يك كليك جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه كارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همكار فروش
كسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامكي
طراحي واكنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا كساني مي‌توانند از enproject درآمد كسب كنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي كسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلكه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و كمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عكاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان

 

 

ست كيف، كفش و روسري Chanel

۱۰۵ بازديد

ست كيف، كفش و روسري Chanel

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ست كيف، كفش و روسري Chanel