پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

خرید وسایل کمپینگ

۱۳ بازديد

خرید وسایل کمپینگ:

در این مقاله به معرفی، بررسی و ارزیابی اقلام ضروری و کاربردی هنگام خرید وسایل کمپینگ و مسافرتی می پردازیم.

امروزه تعداد افرادی که از انواع سفر لذت می برند روز به روز در حال افزایش است و این سفرها با توجه به ماهیت و ویژگی های خود در دسته های کمپینگ، طبیعت گردی، کوهنوردی و کوله گردی قرار می گیرند و هر کدام از این سفرها نیاز به آمادگی دارد. یا خرید تجهیزات کمپینگ مناسب و تجهیزات ویژه.

همراه داشتن لوازم و تجهیزات مناسب و ایمن برای هر سفر یا کمپینگی ضروری تلقی می‌شود، برخی از این لوازم کمپینگ سفر را راحت و لذت بخش می‌کنند و بخش‌های دیگر وسایل ایمنی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

با کسب تجربیات فراوان در این زمینه، کسانی که به طور منظم به فعالیت های کمپینگ و طبیعت گردی می پردازند، معمولاً در هر سفر وسایل و تجهیزات زیادی را با خود حمل می کنند، شاید در نگاه اول برای کسانی که وارد این نوع فعالیت شده اند. برای کسانی که کمپینگ هستند و یا فعالیت کمتری در این گونه فعالیت ها دارند، این نوع وسایل چندان اهمیتی ندارد و یک سری از این وسایل ضروری تلقی نمی شود.

اما هر کدام در جایگاه و جایگاه خود بسیار مفید و ضروری است و در صورت کمبود، لذت سفر از بین می رود یا به دلیل مشکلات ناشی از نقص آن، تجربه ممکن است راحت باشد یا نباشد. در زیر تعدادی از این وسایل کمپینگ کاربردی و ضروری آورده شده است.

قبل از شروع خرید وسایل کمپینگ مناسب بهتر است قبل از تهیه و خرید وسایل کمپینگ و مسافرتی نکات بسیار مهمی را مورد ارزیابی قرار دهید و بر این اساس وسایل مناسب و لازم برای هر نوع کمپینگ و کمپینگ را بشناسید. . انتخاب شده است

1. مدت یا طول سفر:

اولین نکته قبل از هر انتخاب یا خرید وسایل کمپینگ و طبیعت گردی زمان سفر است که ? روز باشد یا ? روز در انتخاب نوع و میزان وسایل مورد نیاز بسیار تاثیرگذار است.

البته تعداد اقلام مورد نیاز، انواع لوازم و سایز کوله پشتی در سفرهای یک روزه بدون شبانه روز بسیار کمتر از سفرهای چند روزه است، زیرا این گونه سفرها به وسایلی مانند کیسه خواب یا سایر وسایل نیاز ندارند. که مخصوص اقامت های شبانه هستند، پس بهتر است قبل از شروع سفر، مدت اقامت و سفر را به طور کامل برنامه ریزی و بررسی کنید.

خرید تجهیزات کمپینگ

https://cutt.ly/dNuugkN

http://s.ecmaps.de/__Ltd

https://tinyurl.com/2wwp9k57

2. زمان سفر و دمای مقصد:

دومین نکته بسیار مهمی که قبل از شروع سفر و قبل از کمپینگ باید بررسی کنید، نوع فصل سفر و دمای منطقه مقصد است، معمولاً در فصول سرد سال یا اگر در مناطق سردسیر سفر می کنید، به یک مجموعه گرمایش نیاز دارید. دستگاه ها لباس گرم مانند (کلاه، دستکش، روسری، کاپشن، جوراب ضخیم و ...) و انواع وسایل گرمایشی مانند بخاری جیبی و کمپی، در فصل گرما عینک آفتابی، لوازم آفتابگیر مانند کلاه یا ماسک ضروری است.

خرید تجهیزات کمپینگ برای فصل کمپینگ

3-نوع اقامتگاه:

نوع محل اقامت نیز یکی از مهم ترین موارد کمپینگ و سفر است که باید قبل از رفتن به سفر برای تهیه و خرید وسایل کمپینگ مورد ارزیابی قرار گیرد.معمولا افرادی که به فعالیت های کمپینگ حرفه ای مشغول هستند در طبیعت کمپینگ هستند. و شب را در داخل چادر و در طبیعت سپری می کنند اما در این نوع فعالیت ها برخی افراد دوست دارند شب را در کلبه ها یا اقامتگاه های اطراف طبیعت بگذرانند و به سفرهای یک روزه و طبیعت گردی می روند اما نوع کمپینگ و تجهیزات نیز با توجه به آنها متفاوت است. بر اساس نوع مسکن

حال با توجه به ایده هایی که ذکر شد، اقدام به انتخاب و خرید وسایل کمپینگ لازم برای هر سفر خواهیم کرد، البته بدون گفتن کمپ و ماهیت سفر، باید تا حد امکان سعی در تهیه وسایل کوچک، وسایل سبک و مفید از هر وسیله لازم برای کاهش فضا و سهولت در حمل و نقل.

 

https://www.bitsdujour.com/profiles/e19jAR

https://letterboxd.com/DellaMata5/

https://www.mapleprimes.com/users/DellaMata5

https://www.f6s.com/asha-riya76

https://www.intensedebate.com/people/DellaMata54

https://www.openlearning.com/u/ashariya-rgy133/

https://gitlab.com/DellaMata5

https://qiita.com/DellaMata5

https://www.misterpoll.com/users/4598730

http://qooh.me/DellaMata5

https://www.divephotoguide.com/user/DellaMata5