سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

۲۲ بازديد

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

در این مطلب رمان عشق ممنوعه استاد را آماده کردیم.برای دانلود رمان عشق ممنوعه استاد در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

بخشی از پارت رمان عشق ممنوعه استاد

یعنی چی این حرفش ؟؟ وارفته نگاش کردم و با ترس لب زدم:

_پس من چطوری فردا کنفرانس بدم وقتی کتابی ندارم که بخونم ؟؟

با تعجب نگام کرد و سوالی پرسید :

_روز اول دانشگاه ازت خواسته جلسه بعد کنفرانس بدی؟!

اهووومی زیرلب زمزمه کردم و به ناچار تموم ماجراهای امروز رو براش تعریف کردم ، مریم با ناباوری و شک زده خیره دهنم بود کم کم قهقه اش بالا گرفت و شروع کرد به خندیدن

درحالیکه با دستش من رو نشون میداد با تعجب مدام میپرسید  :

_واقعا تو اینکارا رو کردی !!

دست به سینه ابرویی بالا انداختم و با غرور گفتم:

_آره... مخصوصا اونجاش که حال اون پسره پروعه رو گرفتم خیلی حال کردم!

صاف ایستاد و همونطوری که سعی میکرد جلوی خندیدنش رو بگیره چپ چپ نگام کرد و گفت :

_شانس آوردی کارت به کمیته انظباطی نکشیده !!

_یعنی چی ؟؟

کلافه نگام کرد و عصبی گفت :

_خاک تو سرت...یعنی نمیدونستی جریان چیه و از این جکی جان بازی ها در آوردی؟ میندازنت بیرون از دانشگاه خره

با ترس زیر لب زمزمه کردم : _ نه

با خنده دستی به شونه ام زد و گفت :

_بلــــــه !!

این همه سختی نکشیده بودم حالا که به جایی که میخواستم برسم بعد به این زودی از دستش بدم و نقشه هام بهم بخوره ، گلوم با سرفه ای صاف کردم و سوالی پرسیدم:

_حالا اینا رو بیخیال... بگو چیکار این کتاب کنم !!

زیرچشمی نگام کرد و انگار داره فکر میکنه گفت :

_درسته کتابه جدیدا گیر نمیاد ولی... کسایی هستن که اون رو قبلا خریده باشن باید ببینیم کیا دارنش !؟

سرمو آروم تکون دادم و مٵیوسانه گفتم:

_ولی مشکل اینجاس ، من با هیچ کدوم از بچه ها آشنایی ندارم !

نفسش رو کلافه بیرون فرستاد یکدفعه انگار چیزی کشف کرده باشه با خوشحالی گفت :

_چون کتابت از درسای عمومیه و منم همین درس رو دارم ، بنظرم دوستام کتابش رو از ترمای قبل داشته باشن

https://linktr.ee/xfiubx
https://www.kiva.org/lender/suwia2081
http://www.wikidot.com/user:info/soheilnew
https://www.viki.com/users/buntak_info_295/about
https://www.racked.com/users/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%AA%DA%A9
https://dev.to/buntak_com
https://ello.co/sdgg

چگونه خانه خود را سبز کنیم؟

۲۵ بازديد

چگونه خانه خود را سبز کنیم؟

وسایل موردنیاز برای داشتن یک خانه سبز: قلم‌مو و فرچه رنگ، سطل، تینر، مقداری زیادی رنگ سبز و دست نگه‌دارید. شوخی کردم! اگر فکر می‌کنید قرار است به شما یاد دهم قلم‌مو به دست گرفته و خانه را به رنگ سبز نقاشی کنید، سخت در اشتباهید. در این مطلب نه از رنگ و تینر و قلم‌مو خبری هست و نه از نقاشی!

m3_x40.jpg

 

هدف این مطلب چیست؟

هدف این مقاله آشنا کردن شما با سبک جدیدی از طراحی دکوراسیون داخلی به نام طراحی داخلی سبز است. طراحی داخلی سبز، معماری سبز یا معماری پایدار یک سبک طبیعت‌گرایانه محسوب می‌شود. این سبک طراحی که به آن طراحی بیوفیلیک هم می‌گوییم، خانه‌ی شمارا به مکانی آرامش‌بخش و صمیمی تبدیل می‌کند. همچنین مزایای دیگری هم دارد که در ادامه خواهید دید.

در این مطلب قرار است که کمی درباره‌ی طراحی داخلی سبز یاد بگیریم. با المان‌های معماری سبز آشنا شویم و بفهمیم که چگونه می‌توانیم با کمترین دردسر یک خانه سبز داشته باشیم. در این مقاله می‌خواهم به شما بگویم که:

"اگر رویای زندگی در دل طبیعت، در جوار گیاهان و در محیطی سرسبز دارید، روی‌ای‌تان آن‌قدرها هم دور نیست."

 من به شما یاد می‌دهم که چگونه به ساده‌ترین شکل ممکن طبیعت را به دل خانه خود بیاورید. برای گرفتن کلی ایده سبز تا انتها با من همراه باشید.

خانه سبز کجاست؟

 

 

خانه سبز هرکجا می‌تواند باشد. مثلاً خانه‌ی من؛ یا خانه شما، حتی خانه دوست‌تان! منظورم از خانه سبز خانه‌ای است که به‌وسیله‌ی گیاهان و عناصر طراحی داخلی سبز احاطه‌شده. یک خانه سبز نه‌تنها مکانی مناسب برای زندگی خانواده است، که جایی مناسب برای گیاهان هم باید باشد. درواقع قرار نیست به‌تنهایی در خانه سبز زندگی کنید چراکه هم‌خانه‌های مهربانی در کنار شما زندگی می‌کنند.

خانه سبز می‌تواند یک خانه استاندارد باشد. یعنی در ساخت آن از مواد آلوده‌کننده محیط‌زیست یا مواد غیرقابل بازیافت استفاده نشده باشد. در علم معماری سبز برای افزایش سرانه فضای سبز شهری، راه‌های خوبی وجود دارد. مثلاً محوطه‌سازی در فضاهای غیرقابل استفاده و مطرود مثل تراس، پشت‌بام، دیوار و سقف منازل. رعایت این موارد در ساخت و طراحی دکوراسیون یک خانه می‌تواند آن را به یک خانه سبز واقعی تبدیل کند.

چرا طراحی فضای سبز داخلی؟

در معماری شاخه‌ای جذاب به نام دکوراسیون داخلی سبز داریم. این سبک خصوصاً در بین خانواده‌های جوان موردتوجه و استقبال قرارگرفته و معماری پایدار هم گفته می‌شود. آلودگی هوای شهرها ما را مجبور کرده کمی سبک زندگی خود را تغییر دهیم. به همین دلیل بعضی خانواده‌ها از شهرهای بزرگ کوچ کرده و به حاشیه شهر، شهرهای کوچک یا مناطق روستایی نقل‌مکان می‌کنند. عده‌ی دیگر هم تلاش می‌کنند با کمک طراحی فضای سبز داخلی، کیفیت زندگی‌شان را بالا ببرند.

طراحی داخلی سبز می‌گوید که تمام عناصر، چیدمان و ابزارها باید با طبیعت سازگار باشند. مثلاً استفاده از نور طبیعی در یک خانه سبز بسیار ضرورت دارد. استفاده از گیاهان، عناصر چوبی و قابل بازیافت هم بخش دیگری از قوانین معماری سبز است. معماران سبز تلاش می‌کنند که فواید و مزایای طراحی فضای سبز داخلی را برای مردم توضیح دهند. ازآنجاکه مسئله محیط‌زیست یک مسئله عمومی است، باید با مشارکت همه ما حل شود.

مزایای داشتن یک خانه سبز چیست؟

 

بعضی اعتقاد دارند هدف نهایی معماری سبز پایداری ساختمان است. اما من فکر می‌کنم نه‌تنها پایداری ساختمان، که پایداری و بقاء ما هم از اهداف معماری سبز است. یعنی اینکه ساختمان به شکلی طراحی شود که هم نیازهای خودش و هم احتیاجات ساکنانش را برطرف کند. درک این مسئله در حال حاضر کمی مشکل است. اما در آینده? نه‌چندان دورودراز ساختمان‌های سبز جایگزین خانه‌های فعلی می‌شوند. طراحی خانه سبز هم برای صاحب‌خانه و هم محیط‌زیست نتایج مثبتی به همراه دارد. در ادامه تعدادی از مزایای داشتن یک خانه سبز را می‌بینید:

  • سازگاری و حفظ محیط‌زیست
  • بهبود کیفیت هوا
  • افزایش انرژی و کاهش علائم افسردگی
  • افزایش خلاقیت
  • تعدیل دما
  • ایجاد عایق صوتی
  • کاهش اتلاف انرژی
  • افزایش امید به زندگی

راهکارهایی برای داشتن یک خانه سبز

  • گل و گلدان

بدون گل‌ها و گیاهان خانه سبز هیچ معنایی ندارد. یا بهتر بگویم داشتن یک خانه سبز باوجود گیاهان در محیط خانه معنا پیدا می‌کند. در طراحی فضای سبز داخلی می‌توانید از انواع گلدان و فلاورباکس کمک بگیرید. گیاه موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و در گلدان بکارید. یک گوشه دنج و نورگیر برای آن پیدا کنید. از این به بعد فقط باید مراقب آب و غذای هم‌خانه جدیدتان باشید. در انتخاب گیاه مطمئن شوید که شرایط کافی برای نگه‌داری از آن را دارید. چون بعضی گیاهان در فضا خانه زود پژمرده می‌شوند. به نظر من گیاهان آپارتمانی و انواع بونسای انتخاب خوبی هستند.

  • دیوار سبز

جز کوبیدن قاب عکس, تابلو، ساعت و مجسمه چه کار بهتری با یک دیوار می‌شود کرد؟ حقیقت این است که دیوارها بیشتر از هر بخش دیگری از ساختمان به ما برای انجام کارهای خلاقانه فضا می‌دهند. این مساحت زیاد اکثر وقت‌ها خالی و بی‌استفاده می‌ماند. با ایجاد دیوار سبز با یک تیر دو نشان می‌زنید. اول اینکه از حجم سادگی و خلوت دیوار کم می‌کنید و دوم اینکه یک فضای سبز عمودی ایجاد می‌کنید.

دیوار سبز انواع مختلفی دارد که با توجه به بودجه و کاربرد آن می‌توانید یکی را انتخاب کنید. من دیوار سبز خزه‌ای را برای ساخت یک قاب یا حتی پوشاندن کل دیوار پیشنهاد می‌کنم.

  • حوض و آب‌نما

برای داشتن حوض و آب‌نما لازم نیست حتماً حیاط داشته باشید. نمونه‌های جمع‌وجوری‌تری هم برای استفاده در منازل ویلایی و آپارتمانی وجود دارد. صدای جریان یافتن آب در فضای خانه حال همه را خوب می‌کند. می‌توانید بخشی از خانه را به این المان‌ها اختصاص دهید. بد نیست گلدان‌هایتان را هم در نزدیکی حوض و آب‌نما بچینید تا آن‌ها هم حس کنند در خانه هستند.

  • تراس سبز

اگر در خانه خود بالکن، تراس یا بهارخواب دارید جای خوشحالی است. چون یکی از راهکارهای من برای داشتن یک گوشه سبز در خانه، ایجاد فضای سبز در تراس منزل است. تراس سبز را می‌توانید خودتان بسازید یا اینکه از متخصص کمک بگیرید. می‌توانید کف آن را با چمن بپوشانید یا از انواع گلدان و گیاهان رونده استفاده کنید. تراس شما ارتباط مستقیمی با فضای بیرون دارد. با ساخت یک تراس سبز هم خودتان از آن بهره می‌برید و هم همسایه‌هایتان.

  • یک شرکت طراح فضای سبز

قرار نیست که همه کارها را به‌تنهایی انجام دهید. اگر قصد انجام تغییرات اساسی دارید، از یک شرکت طراح و مجری فضای سبز مشاوره بگیرید. معمولاً این شرکت‌ها با توجه به بودجه و شرایط خانه‌ی شما، پیشنهاد‌های خوبی ارائه می‌کنند. پس در اینترنت جستجو کرده و یک شرکت متخصص در معماری سبز را پیدا کنید.

مرور آنچه گفتیم

به انتهای این مطلب رسیدیم. درباره خانه سبز و ویژگی‌های خاص آن خیلی صحبت کردیم. از اهداف، چیستی، چرایی و حتی درباره مزایای داشتن خانه سبز گفتیم. امیدواریم این مطلب برای شما جذاب بوده باشد. اگر شما هم ایده سبزی برای داشتن یک خانه سبز دارید با ما به اشتراک بگذارید. ما در شرکت ایده سبز ایده‌های سبز شمارا به واقعیت تبدیل می‌کنیم.

منبع: فروشگاه آریانا بهشت

با پرفروش ترین محصول

۲۱ بازديد

با پرفروش ترین محصولات قرن به استقبال عید نوروز

 

در آخرین روزهای این قرن که همه چیز تا بهار و آغاز سال جدید به سرعت پیش می رود، همه مشغول هستند. شهر مثل بازار حیله گر کتاب کلیلهودمان شده و همه می خرند.

با پرفروش ترین محصولات قرن به استقبال عید نوروز

 

خرید غذا همیشه در اولویت است، چه در طول سال و چه در روز سال نو. خرید اینترنتی در چند سال اخیر جای خود را در بین مردم باز کرده است و با یک سفارش تا چند ساعت دیگر جدیدترین و متنوع ترین محصولات به دست شما می رسد.

 

روزهای پایانی سال چیز دیگری را به همراه دارد و بهترین های سال را در زمینه های مختلف معرفی می کند. اگر در مورد پرفروش ترین محصولات غذایی و کالاهای مصرفی در سال گذشته کنجکاو هستید، وب سایت سوپرمارکت اسنپ 10 محصول پرفروش را معرفی کرده است. با مطالعه این مقاله می توانید سال جدید را با بهترین محصولات موجود در بازار آغاز کنید.

 

کره پاستوریزه سنتی به شکل 100 گرم

 

کره می تواند یک صبحانه عالی برای شروع یک روز هیجان انگیز با پنیر و نان تازه باشد. کره در بین مردم طرفداران زیادی دارد و محصولاتی دارند که اکثر خانه ها آن را پیدا می کنند. انتخاب قره انسیب یک قرن و نیم نیست.

 

محصولات کارخانه ای سال هاست که در بین مردم جای خود را باز کرده اند. این کره ویژگی های کره کلاسیک این کارخانه را دارد و فقط طعم آن کمی متفاوت است. این محصول را طوری ببندید که شما را به گذشته برگرداند.

 

تبریک بابت رب گوجه فرنگی 800 گرم

 

رب گوجه فرنگی عصای شما در آشپزخانه است. رب گوجه فرنگی به دلیل طعم خوبی که دارد در اکثر غذاهای سنتی ایرانی استفاده می شود. جوری که نتونیم گوشت چرخ کرده و آبگوشت بدون رب گوجه درست کنیم!

 

رب گوجه فرنگی 800 گرمی تبرک یکی از پرفروش ترین محصولات اسنپ مارکت می باشد. این رب کارخانه معروف تبرک است و تمام خصوصیات یک رب استاندارد از جمله رنگ، طعم مناسب و پاستوریزه شدن را دارد. هنگام خرید رب بسیار مهم است که از رب بی نام، تاریخ انقضا و فله استفاده نکنید. زیرا حاوی مواد نامطلوب هستند و برای شما مشکل ایجاد می کنند.

 

پنیر فتا دوشه 400 هزار گرم

 

سومین محصول پرفروش سال 1400 در اسنپ مارکت پنیر فتا دوشه 400 گرمی است. اولین انتخاب مردم برای صبحانه چیزی جز پنیر نیست. پنیر علاوه بر اینکه یک صبحانه خوشمزه است، یکی از ویژگی های بدن شماست.

 

خوردن پنیر به شما کمک می کند استخوان های سالم تری داشته باشید، برای بدن مفید است و منبع خوبی برای تغذیه است. پنیر فتا دوشه از کیفیت بالاتری برخوردار است و می توانید از یک پنیر خوشمزه در ذهن خود انتظار آنچه را که می خواهید داشته باشید.

 

کره پاستوریزه 100 گرم

 

این محصول متعلق به یک برند محبوب و برتر است که سالهاست در خانه همه ایرانیان دیده می شود. در فرهنگ ایرانی کره بیشتر در وعده صبحانه با پنیر یا مربا سرو می شود و در آشپزی نیز استفاده می شود.

 

کره سرشار از منبع است و می تواند انرژی لازم برای شروع یک روز جدید را به شما بدهد. کره پاستوریزه 100 گرمی کلم پیچ یکی از قدیمی ترین محصولات این برند است و به دلیل وجود ویتامین های A، D و E به یک محصول لبنی با ارزش تبدیل می شود.

 

1 عدد موز به وزن 200 گرم (تقریباً 6 عدد)

 

موز میوه‌ای است که سال‌ها در سفره‌های عید یکی از خوراکی‌های اصلی میوه بوده است. این میوه استوایی به قدری مغذی است که به عنوان غذای اصلی نیز مصرف می شود. این میوه جزء مهمی در انواع دسرها و کیک ها است.

 

پوست این میوه خوشمزه بسیار آسان است و به همین دلیل به میوه مورد علاقه کودکان تبدیل می شود. مصرف موز را می توان کاهش داد و برای کسانی که مشکل دارند انتخاب خوبی است.

 

موز همچنین منبع غنی کربوهیدرات است و انرژی لازم برای فعالیت های مختلف را تامین می کند. همه این ویژگی ها و تخفیف های خوب این محصول باعث می شود که موز در بین محصولات فروخته شده توسط اسنپ مارکت قرار گیرد و طرفداران خود را پیدا کند.

 

سیب زمینی 1.5 ± 100 گرم تعداد تقریبی 6 عدد

 

پختن آن غیرممکن است و به سیب زمینی نیاز دارید. سیب زمینی یکی از محصولات مورد نیاز هر آشپزخانه است و در بسیاری از غذاها یافت می شود. Potatoes 1.5 Potatoes یکی از 10 محصول پرفروش اسنپ مارکت است.

 

مزایای زمین اپل می تواند چندین صفحه از آن را بنویسد. سیب زمینی منبع ویتامین های B6 و C است. این محصول به دلیل داشتن فیبر و پتاسیم بالا به کاهش فشار خون کمک می کند. سیب زمینی علاوه بر خواص تغذیه ای مختلف، برای پوست نیز بسیار مفید است و برش های سیب زمینی روی صورت می تواند سیاهی دور چشم را کاهش دهد.

 

با خرید سیب زمینی از اسنپ مارکت، می توانید با یک فلش نشان دهید که می توانید نه-سه را نشان دهید. از خواص تغذیه‌ای آن استفاده کنید، سلامتی را به پوست خود بازگردانید و در نهایت آن را در خارج از این محصول ارزان‌تر کنید.

 

گوجه فرنگی 500 گرم

 

املت جمعه ها بدون گوجه امکان پذیر نیست. گوجه فرنگی نیز مانند سیب زمینی یکی از موارد ضروری در آشپزخانه است. گوجه فرنگی که سرشار از مواد غذایی است حاوی مواد معدنی زیادی مانند پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر است.

 

گوجه فرنگی می تواند فشار خون را کاهش دهد و به دلیل داشتن فیبر زیاد، می تواند درمان کند

با میثم شکری ساز کارآفرین برتر کشور آشنا شوید

۲۴ بازديد

با میثم شکری ساز کارآفرین برتر کشور آشنا شوید

 

کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس هلدینگ پندار دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 

به گزارش برنا، برای یک کسب و کار موفق عوامل متعددی وجود دارد که شاید مهمترین آنها وجود یک کسب و کار موفق برای شروع ایده در یک کسب و کار کاملا کاربردی باشد. عواملی که شخصیت واحدی وجود ندارد که به طور کامل یک کارآفرین موفق را توصیف کند، اما کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پندار نهاد دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

https://coolors.co/u/fanpnuu

 

https://rabbitroom.com/members/fanpnuu/profile/

 

ویژگی های کارآفرینان موفق

1. حس کنجکاوی

 

کارآفرینان از حس کنجکاوی موفق می شوند که فرصت جستجوی فرصت های جدید را دارند. کارآفرینان در مورد آنچه می دانند کنجکاو هستند، راضی نیستند، همیشه سوالات چالش برانگیز می پرسند و همیشه به دنبال راه های جدید هستند.

2. آزمایش های سازمان یافته

 

یک کارآفرین باید در هر فرصت جدید تست هایی را انجام دهد تا مشخص کند آیا ارزش ادامه دادن دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر ایده ای برای محصول یا خدمات جدیدی دارید که یک آیتم را می سازد، باید مطمئن شوید که برای آن هزینه می پردازید.

3. رعایت پذیرایی

https://www.wishlistr.com/profile/emkii

 

https://knowyourmeme.com/users/emkii

 

 

ماهیت تجارت همیشه در حال تغییر است. کارآفرینی یک دوره است و در هر دوره با چالش ها و فرصت هایی که در مسیر کارآفرینی با آن روبرو هستند. غیرممکن است که خود را برای هر موضوعی آماده کنیم. کارآفرینان باید شرایط را ارزیابی کنند و آن را با شرایطی که زمانی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد تغییر می کند، کسب و کارشان تغییر می کند و حتی به سمت جلو حرکت می کند، تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید:

 

    دکتر میثم شکری ساز رزومه و ویژگی های یک کارآفرین موفق

    «دسترسی به داستان» به آنتن شبکه مستند رسید/ داستان هایی که دست خالی «کارآفرین» شدند

https://www.stageit.com/ikavoshh

https://www.drupalgovcon.org/user/122706

 

 

https://coderwall.com/fanpnuu

 

 

4. عزم

 

یک کارآفرین مصمم است در تصمیمات دشوار و تصمیمات خود موفق شود. قاطع بودن همیشه به این معنی نیست که برای همه چیز پاسخی داشته باشید. اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید، باید اعتماد به نفس لازم برای تصمیم گیری های چالش برانگیز را داشته باشید و مطمئن باشید که می توانید آن تصمیم ها را بگیرید.

5. یک تیم ایجاد کنید

 

یک کسب و کار موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جای اینکه اجازه دهد نقاط ضعفش آن را به عقب براند، تیم هایی را برای تکمیل آنها می سازد. در بسیاری از موارد، این تیم های کارآفرین هستند که تصمیم گیرنده را موفق می کنند، نه فقط کارآفرین. هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، باید هم تیمی هایی پیدا کنید که استعدادهایشان در هم آمیخته باشد و یک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

6. پذیرش

https://hypothes.is/users/fanpardazann

 

http://kabipanel.xobor.de/u176_fanpardazann.html

 

 

 

اوقات فراغت کارآفرینی به معنای تعریف کردن است. با این حال، بسیاری از چیزها ممکن است مانع شروع یک عمل شود، اما ممکن است طبق برنامه پیش برود. نکته کلیدی برای کارآفرینان این است که روابط بین خود را به طور مؤثر مدیریت کنند و شرکت ها را در موقعیتی قرار دهند که «از جنبه های مثبت بهره ببرند».

 

کارآفرینان موفق تا حدودی ریسک گریز هستند تا از جستجوهای خود نتیجه بگیرند. اما میزان تحمل آنها به آنها کمک می کند تا این تهدیدات را کاهش دهند.

https://www.wishlistr.com/profile/fanpardazann

 

https://knowyourmeme.com/users/fanpardazann

 

میثم شکری ساز + هلدینگ پارس پندار

7. مقابله با شکست

 

یک کارآفرین موفق تر نسبت به مدیریت و مسئولیت پذیری، باید با تصمیم گیری با شکست مواجه شود.

 

تخمین زده می شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپی شکست می خورند. این شکست ها بسیار بزرگ هستند، به عنوان مثال، ممکن است به دلیل یک مدل کسب و کار معیوب باشد یا ممکن است به دلیل تشخیص یا انگیزه باشد. من می توانم از این خطرات اجتناب کنم، اما برخی از آنها ممکن است اجتناب ناپذیر باشند. کارآفرینان موفق برای شکست آماده می شوند و با آن کنار می آیند. در عوض، با ترس از شکست به عقب رانده می شوند و با احتمال موفقیت پیش می روند.

8. پشتکار

 

درست است که بسیاری از کارآفرینان با احتمال شکست کنار می آیند، اما این بدان معناست که به راحتی تسلیم می شوند. اما آنها شکست ها را فرصتی برای رشد و توسعه می دانند.

 

در طول فرآیند کارآفرینی، مشخص می شود که بسیاری از فرضیه ها اشتباه بوده و برخی از آنها همپوشانی دارند و شکست می خورند. یکی از چیزهایی که باعث موفقیت یک کارآفرین می شود این است که اشتباه کند، مدام برنامه ریزی کند و اصرار بر آموختن درس ها باشد.

9. نوآوری

https://hypothes.is/users/emkii

 

http://kabipanel.xobor.de/u177_emkii.html

 

 

 

بسیاری از مردم بر این باورند که نوآوری و کارآفرینی ارتباط نزدیکی با هم دارند. این گاهی اوقات درست است، اما برخی از موفق ترین استارت آپ ها محصولات یا خدمات موجود را برای رفع نیازهای در حال تغییر بازار می سازند و اصلاح می کنند.

 

نوآوری یکی از ویژگی هایی است که برخی از کارآفرینان در آن موفق می شوند، اما نه همه آنها. خوشبخ

پروژه الانترا و سراتو؛ کاملا متمایز

۲۳ بازديد

پروژه الانترا و سراتو؛ کاملا متمایز

 

اهمیت بررسی طراحی بیرونی این دو گزینه نه تنها در نزدیکی برادری و تجاری دو برند هیوندای و کیا، بلکه در اشتراک پلت فرم مورد استفاده در این دو اتومبیل در نظر گرفته شده است. در نتیجه کیا سراتو نسل سوم و نسل پنجم هیوندایالانترا ساختار فنی و مهندسی مشترکی دارند.

 

هر دو گزینه در دو نسخه قبل و بعد از Facelift در بازار خودروهای وارداتی ایران ارائه شد. شکی نیست که محبوبیت جهانی و به ویژه شهرت سراتو در ایران به حضور نسخه های وارداتی و مونتاژ داخلی نسل دوم سراتو بستگی دارد. حضور گسترده این محصول نام سراتو را به یکی از محبوب ترین حروف در بازار خودروی کشورمان تبدیل کرده است. نسل سوم اما عناصر طراحی نسل دوم را کاملاً برچید و با نگاه کاما متمایز منتشر شد. در نتیجه در نسل سوم هیچ تازگی هایی از آن طراحی گرافیکی با زوایای تیز و زوایای تیز وجود نداشت و اکنون تمام اجزا و قطعاتی که در بدنه سراتو قرار داده شده بود از طاق های صاف و زوایای خم شده و البته طراحی برجسته و بیرون زده ساخته شده بود. نسخه نسل سوم سراتو که در سال ???? در سطح جهانی منتشر شد، اعتیاد به مواد مخدره را تا حدودی آسان کرد، اما به طور کامل به خطوط و زوایای صاف متعهد ماند.

 

نسخه لیفت چهره نسل سوم سراتو دارای چراغ های جلو نازک، یکپارچه و شیشه جلو (مانند نسل دوم) است، اما مجهز به یک سیستم روشنایی LED است. خط بدنه شکسته تنها عنصری است که دید جانبی نسل سوم سراتو را ساده به نظر می رسد و چراغ های عقب Facelift تنها به یک سیستم روشنایی LED با حداقل تغییرات گرافیکی مجهز شده اند.

 

نسل پنجم الانترا نیز با نگاهی سنتی تر و بسیار زیباتر از نسل چهارم به بازار جهانی ضربه زده است، اما اگر به دنبال تغییرات شدیدتر در نسخه Facelift نسبت به سراتو هستید، بسیار اشتباه می کنید. نسخه facelift از نسل پنجم Elantra تنها با تغییرات طراحی به سپر جلو، چراغ مه و گرافیک گرافیکی و چراغ جلو عقب منتشر شد، در حالی که خط شانه تیز و خط فندر بدون تغییر باقی ماند. در نتیجه اگر با نسخه پیش لیفت آشنا نیستید؛ شما ممکن است قادر به گفتن تفاوت بین یک نسخه قبل و پس از فیس لیفت.

 

مقایسه این دو اتومبیل از دید ابعاد خارجی نشان می دهد که به دلیل استفاده از یک سکوی کاملاً رایج، هر دو خودرو از فاصله محور کاملاً برابر استفاده می کنند. با این حال، سراتو حداقل ?? میلی متر طولانی تر، ? میلی متر پهن تر و تقریباً برابر ارتفاع با نسخه اولترا Facelift است. به این ترتیب می توان ابعاد خارجی این دو خواهر و برادر را دقیقاً شبیه به یکدیگر در نظر گرفت، https://bit.ly/3Cvnp4f

http://gg.gg/y1pwz

منبع : سراتو یدک  http://yadakicerato.ir/

 

https://knowyourmeme.com/users/samasarah2

https://www.spreaker.com/user/16383153

https://justpaste.it/88v7y

 

 

درمان آلزایمر با عسل! حقایقی از معجزه تغذیه در نجات حافظه

۲۱ بازديد

درمان آلزایمر با عسل! حقایقی از معجزه تغذیه در نجات حافظه

 

 

بسیاری از مردم به دنبال درمان طبیعی آلزایمر هستند و در مورد تأثیر عسل بر آن تعجب می کنند. بسیاری از پزشکان طب سنتی می گویند که عسل به آلزایمر و پارکینسون کمک می کند. به عنوان یک محصول سالم و بدون عوارض جانبی، توصیه آن بسیار آسان است. در واقع، پر بودن از مواد مغذی خوب، صرف نظر از شرایط، تنها می تواند کمک کننده باشد.

اما رویکردهای جدی دیگری برای این موضوع وجود داشته است، به این امید که کشف شود دقیقاً چه چیزی کمک می کند، بهترین انواع عسل برای کمک به این شرایط کدام است، دوزهای کامل مورد نیاز برای ایجاد تفاوت چیست، و به خصوص اگر واقعاً بتواند درمان کند و یا اینکه روند بیماری را کند خواهد کرد.

 

تاکنون، علم ما گفته است که «هیچ ویتامین، مکمل‌های غذایی یا درمان مکمل نمی‌تواند از علائم بیماری آلزایمر پیشگیری  یا  آن درمان کند.

درمان‌های جایگزین مانند: جینکو بیلوبا، فولات، اسید چرب امگا 3، ویتامین B و ویتامین E یا C هنوز در مطالعات علمی دقیق و بزرگ مؤثر و بی‌خطر ثابت نشده‌اند.

قیمت خرید عسل کنار در مقایسه با داروهای بی اثر و مخرب شیمیایی برای درمان آلزایمر بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. پس اگر از مشکل حواس پرتی رنج می برید مصرف عسل را آغاز کنید.

 

 

آلزایمر یک بیماری جدی در سراسر زمین

 

انجمن آلزایمر در مورد سال 2013 گفت:

– بیماری آلزایمر ششمین علت مرگ و میر در ایالات متحده است.

- تخمین زده می شود که 5.2 میلیون آمریکایی در تمام سنین مبتلا به بیماری آلزایمر هستند و انتظار می رود این تعداد تا سال 2025 با 40 درصد افزایش به 7.1 میلیون نفر و تا سال 2050 به 13.8 میلیون نفر افزایش یابد.

- از هر سه سالمند یک نفر با بیماری آلزایمر یا نوع دیگری از زوال عقل جان خود را از دست می دهد.

- در سال 2013، هزینه های مستقیم مراقبت از مبتلایان به بیماری آلزایمر بالغ بر 203 میلیارد دلار برآورد می شود."

 

درست مانند دانشمندان آلوپاتی، متخصصان پوست نیز تحقیقات زیادی انجام می دهند. در اینجا چیزی است که استفان بوگدانوف در "علم محصولات زنبور عسل" خود می گوید: تصور می شود که فعالیت ضد استیل کولین استراز با پیشگیری از بیماری های عصبی مانند آلزایمر مرتبط است. چندین عسل برزیلی دارای فعالیت ضد استیل کولین استراز قابل توجهی هستند که به منبع گل بستگی دارد.

 

ارتباط احتمالی بین آلزایمر و دیابت نوع 2

 

به گفته H محبوبی و همکاران، "Humanin: یک ارتباط احتمالی بین بیماری آلزایمر و دیابت نوع 2" وجود دارد. "شواهد رو به رشد همچنین از ارتباط بین دیابت و AD حمایت می کند. این پیوند از این مفهوم حمایت می کند که AD اساساً یک بیماری متابولیک با ویژگی های مولکولی و بیوشیمیایی است که با دیابت  و مقاومت به انسولین مطابقت دارد. با این حال، وضعیت پیچیده است، زیرا AD ممکن است در ارتباط با بیماری های سیستمیک مقاومت به انسولین، از جمله دیابت، چاقی، و بیماری کبد چرب غیر الکلی یا به عنوان یک بیماری جداگانه ایجاد شود.

 

ارتباط احتمالی بین آلزایمر و کم خوابی

 

برای خواب بهتر، مغز خود را با عسل تغذیه کنید. Prog Mol Biol Transl Sci (2014) و 141AS Lim، و همکاران، "تکه تکه شدن خواب و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر و زوال شناختی در افراد مسن". Sleep (2013)، هر دو گفتند: بیماری آلزایمر با خواب قطع شده، خواب بی کیفیت و آپنه خواب مرتبط است. با خرید عسل کنار اصل و مصرف آن تا حدود زیادی می توانید بی خوابی خود را درمان کنید.

 

طبق گفته G Hurtado-Alvarado و همکاران، "از دست دادن خواب به عنوان عاملی برای ایجاد تغییرات التهابی سلولی و مولکولی". Clin Dev Immunol: "مطالعات بالینی و تجربی در انسان و حیوانات نشان داده است که در صورت تجربه کم خوابی، اختلالات سیستم ایمنی قابل توجهی وجود دارد." Fessenden نتیجه می گیرد: "این ارتباطات نشان می دهد که بهبود الگوهای خواب در افراد مسن ممکن است به طور قابل توجهی تظاهرات و پیشرفت همه بیماری های مرتبط با سندرم متابولیک، از جمله آلزایمر را کاهش دهد."

 

استرس متابولیک مزمن - منشأ همه بیماری ها !

 

به گفته ران فسندن در "انقلاب عسل جدید" 3 عامل اصلی مسئول این بیماری ها هستند: گرسنگی مزمن مغز، کم خوابی مزمن و استرس متابولیک مزمن. آنها چه هستند؟

 

  • گرسنگی مزمن مغز = گرسنگی مکرر مغز که هر شب زمانی رخ می دهد که ذخیره گلیکوژن کبد در طول خواب کاهش می یابد.
  • کم خوابی مزمن = نتیجه گرسنگی مغز است که باعث ترشح آدرنالین و کورتیزول می شود و در نتیجه خواب کوتاه و قطع می شود.
  • استرس متابولیک مزمن = وضعیتی که با ترشح مکرر و زیاد آدرنالین و کورتیزول اتفاق می افتد. این یک مکانیسم محافظتی است که توسط مغز آغاز می شود تا در صورت تخلیه ذخایر گلیکوژن کبد، سوخت را برای خود فراهم کند.

 

 

 

این سه با هم در هم تنیده می شوند و خود را به شکل های متفاوتی در افراد نشان می دهند، اما همه آنها در عناصر علت و معلولی مشترک هستند. البته همه افراد چاق دیابت ندارند، همانطور که نمی توانیم بگوییم افراد لاغر نمی توانند دیابت داشته باشند. با شروع از این سه وضعیت، برخی افراد دچار پوکی استخوان، افسردگی، کمبود تیروئید یا شروع زودهنگام بیماری آلزایمر یا پارکینسون یا سایر اشکال بیماری های عصبی می شوند. برخی از افراد به سرطان یا بیماری عروق کرونر مبتلا می شوند. بسیاری از آنها فشار خون بالا دارند یا در اثر سکته دچار معلولیت می شوند. دیگران فقط هر شب بد می خوابند. همه چیز به هر ارگانیسم و ??سایر سیستم های درگیر بستگی دارد.

اما به نظر می رسد که همه چیز به این دلیل است که رهبر همه اندام های ما، یعنی مغز، خوشحال نیست. زیرا گرسنه است و نمی تواند به خوبی کار کند.

نتیجه گیری Fessenden این است که استرس متابولیک مزمن توسط "گرسنگی مزمن مغز" ایجاد می شود، که ناشی از سطح پایین گلیکوژن کبد در طول شب است. سال به سال، این گرسنگی منجر به استرس متابولیک مداوم می شود. ما ابتدا آن را به عنوان خواب بد یا خواب بد کیفیت یا احساس گرسنگی درک می کنیم و سپس می تواند به دیابت، چاقی، بیماری های تخریب کننده عصبی از جمله بیماری آلزایمر، پارکینسون و بیماری نورون حرکتی مانند بیماری لو گریگ تبدیل شود.

 

یک دوز عسل قبل از خواب، یعنی 1 قاشق چایخوری تا 2 قاشق غذاخوری با توجه به وزن بدن، چیزی است که رون فسندن توصیه می کند. او گفته خود را با توضیحات زیر تأیید می کند:

  • عسل اجازه می دهد تا فیزیولوژی بهبودی بدون وقفه در هنگام استراحت اتفاق بیفتد.
  • عسل سطح کورتیزول تولید شده در اثر گرسنگی مغز را کاهش می دهد.
  • کورتیزول بر هیپوکامپ، مرکز حافظه کوتاه مدت و تثبیت حافظه تأثیر منفی می گذارد.
  • کاهش یا از بین بردن آسیب احتمالی هیپوکامپ ناشی از سطوح بیش از حد کورتیزول، تثبیت و بازیابی حافظه را بهبود می بخشد.
  • این واقعیت که عسل همچنین قند خون را تثبیت می کند و خطر مقاومت به انسولین و دیابت را که به عنوان عوامل ایجاد کننده آلزایمر شناخته می شوند کاهش می دهد، بیشتر نشان می دهد که عسل ممکن است در کاهش شیوع این بیماری وحشتناک نقش داشته باشد.

 

نقش ژل رویال در درمان بیماری آلزایمر

 

دانشمندان می‌گویند: «ژل رویال ممکن است عامل امیدوارکننده‌ای برای فعال‌سازی سلول‌های بنیادی عصبی در مغز بالغ باشد که انتظار می‌رود به سلول‌های عصبی یا گلیال تمایز یابد». و در ادامه می گوید: "تحقیقات اخیر رابطه بین نوروژنز در شکنج دندانه دار هیپوکامپ و علائم افسردگی را روشن کرد، انتظار می رود استفاده موثر از ژل رویال برای فعال کردن نوروژنز باشد. کاهش مرگ نورون ها و افزایش نوروژنز در بیماری آلزایمر و بیماری های پارکینسون نیز ممکن است توسط ژل رویال پشتیبانی شود، اگرچه آزمایش دقیق حیوانی ضروری است.

 

زهر زنبور عسل

 

قبلاً ثابت شده است که زهر زنبور عسل دارای خواص مفیدی در برابر آرتریت و بیماری های مختلف سیستم عصبی مانند مولتیپل اسکلروزیس، پارکینسون، آلزایمر و التهابات سیستم عصبی محیطی و مرکزی است. گزارش ها و مطالعات منتشر شده ای وجود دارد که از این موضوع حمایت می کند، اگرچه نیاز به تحقیقات بیشتری وجود دارد. زهر زنبور عسل به دلیل اثرات متفاوتی که بر سیستم عصبی مرکزی و محیطی دارد، برای درمان بیماری های مختلف قلبی نیز استفاده می شود.

 

نتیجه

 

  1. مصرف روزانه عسل به پیشگیری از بیماری های عصبی مانند آلزایمر یا پارکینسون کمک می کند. یک دوز عسل که درست قبل از خواب مصرف می شود، مغز ما را با گلیکوژن کبدی لازم تغذیه می کند و ما را از گرسنگی مزمن مغز، از دست دادن خواب مزمن و استرس متابولیک مزمن که می تواند باعث بسیاری از بیماری ها شود، در امان نگه می دارد.
  2. انواع عسل هایی وجود دارند که بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته اند،  که دارای فعالیت ضد استیل کولین استراز هستند که تصور می شود با پیشگیری از بیماری های عصبی مرتبط است. که ما در اینجا خرید عسل کنار را با قدرت به شما پیشنهاد می کنیم.
  3. طب سوزنی با زهر زنبور عسل در درمان آلزایمر، پارکینسون یا ALS موثرتر است، اما موضوع به تحقیقات و آزمایشات بالینی بیشتری نیاز دارد. در حال حاضر، نتایج بسیار امیدوار کننده است.

 

https://app.box.com/s/3u0owsv87dna13v6mt8p0knhtd554mvv

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/04/12/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b9%d8%ac%d8%a7%d8%a8-%d8%a2%d9%88%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%ac%d8%a8%db%8c%d9%84-%d9%88-%d8%b9%d8%b3%d9%84%da%af%d9%88%d9%86-%d8%af /

https://www.homify.pk/ideabooks/8730714/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B9%D8%AC%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D9%88%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AC%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%B9%D8%B3%D9%84%DA%AF%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%9F

https://www.zupyak.com/p/3065456/t/ay-z-tthyr-jb-awr-znjbyl-w-slgwn-dr-hfz-slmty-khbr-dryd

https://articlescad.com/-105137.html

https://chopatti.com/blogs/post/13892

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/7636404

https://nftmarketplace294331327.wordpress.com/2022/04/12/%ef%bf%bc%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b9%d8%b3%d9%84-%da%af%d8%b4%d9%86%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d9%81%db%8c /

https://ddfawere.webstarts.com/blog/post/aasl-shn-z-br-drm-n-fsrd-mf-d-st

مجموعه Microsoft Office 365

۲۴ بازديد

مجموعه Microsoft Office 365

 

مجموعه Microsoft Office 365 یک نسخه میزبانی شده و آنلاین از نسخه نصب شده سنتی نرم افزار Microsoft Office است. این سرویس آنلاین مبتنی بر اشتراک است و شامل Office، Exchange Online، SharePoint Online، Lync Online و Microsoft Office Web Apps است.

 

مزیت مجموعه Microsoft Office 365 این است که  سرویس ابری  توسط مایکروسافت ارائه می شود و بنابراین، وظایف تعمیر و نگهداری فناوری اطلاعات یک شرکت، مانند  وصله و هزینه های پشتیبانی زیرساخت را حذف می کند. برای کاربران نهایی، مزیت آن امکان دسترسی به پیشنهادات Office 365 با استفاده از هر دستگاهی در هر مکانی با اتصال به اینترنت است.

 

مدیران فناوری اطلاعات از یک درگاه مبتنی بر وب به مجموعه Microsoft Office 365 دسترسی پیدا می‌کنند تا حساب‌های کاربری جدید را راه‌اندازی کنند، دسترسی به ویژگی‌ها را کنترل کنند و وضعیت همه سرویس‌ها و ابزارهای Office 365 را ببینند.

 

ویژگی های Office 365

 

ویژگی های Office 365 بسته به طرح اشتراک بسیار متفاوت است. مایکروسافت برنامه های اشتراکی را برای کاربران خانگی، فناوری اطلاعات سازمانی و هر چیز دیگری طراحی کرده است. در اینجا برخی از رایج ترین ویژگی های Office 365 آورده شده است:

 

    مجموعه آفیس (Word، Excel، PowerPoint، Outlook، OneNote، Publisher، Skype for Business، Access)

    تبادل آنلاین (ایمیل، تقویم، وظایف)

    شیرپوینت آنلاین (درگاه اینترنتی برای همکاری)

    یامر (شبکه اجتماعی سازمانی)

    OneDrive for Business (ذخیره سازی فایل های ابری)

    برنامه ریز (مدیریت پروژه)

    Power BI (هوش تجاری)

    Delve (کشف اسناد اجتماعی)

    ویدئو (یک کتابخانه ویدئویی خصوصی)

    Sway (ابزاری برای ایجاد گزارش، ارائه و خبرنامه)

 

تفاوت بین Office 365 و Office 2016 چیست؟

 

Microsoft Office 2016 مجموعه ای از برنامه های آفیس است که به طور کلی شامل Word، Excel، PowerPoint و OneNote است.

 

نسخه‌های مختلف مجموعه شامل برنامه‌های آفیس اضافی مانند Outlook، Publisher و Access است. مایکروسافت تعدادی نسخه مختلف آفیس 2016 مانند Home and Student، Home and Business و Professional ارائه می دهد. برنامه هایی که مایکروسافت در هر نسخه آفیس 2016 گنجانده است بسته به مجموعه متفاوت است.

 

در مقابل، آفیس 365 یک سرویس اشتراکی با تنوع بسیار زیادی از برنامه های موجود است. برخی از این طرح‌ها اساساً مشابه مجموعه‌های آفیس 2016 هستند، اما مشترکین به‌جای خرید مستقیم مجوز نرم‌افزار، هزینه‌ای ماهانه یا سالانه می‌پردازند. برخی از اشتراک‌های آفیس 365 برای مصرف‌کنندگان یا متخصصان هدف قرار می‌گیرند و برنامه‌های آفیس را دارند، اما برخی دیگر برای بخش‌های فناوری اطلاعات و دارای برنامه‌های سمت سرور مانند Microsoft Exchange یا SharePoint Online هستند.

 

https://www.twitch.tv/jeannelane3

https://www.openstreetmap.org/user/JeanneLane3

https://www.tripadvisor.com/Profile/P3613PAjeannel

https://www.4shared.com/u/VOoyXDAg/JeanneLane3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28867650

https://www.mixcloud.com/JeanneLane3/

https://www.sbnation.com/users/JeanneLane3

https://www.reverbnation.com/artist/female9295

https://loop.frontiersin.org/people/1739532/bio

 

 

انواع روش های انتقال تصویر در دوربین مداربسته

۲۳ بازديد

انواع روش های انتقال تصویر در دوربین مداربسته

 

 

در سال های اخیر انتقال تصویر بسیاری از دغدغه های اشخاصی که اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند را مرتفع ساخته ، از طریق انتقال تصویر شما می توانید تصاویر دوربین های مداربسته را در هر کجای دنیا با استفاده از شبکه ی اینترنت دریافت نمایید .
در این مقاله به بحث و بررسی درباره ی انواع روش های انتقال تصویر خواهیم پرداخت .
چه دستگاه هایی می توانند انتقال تصویر داشته باشند .

 

چه دستگاه هایی می توانند  انتقال تصویر داشته باشند

در سیستم های دوربین مداربسته تجهیزاتی که قابلیت انتقال دارند عبارتند از : انواع استندالون ها ، شامل XVR ، NVR ، AVR ، DVR دوربین های تحت شبکه و دوربین های Baby Cam  و دوربین های All In 1

 

به خاطر داشته باشید با تمام مزایایی که انتقال تصویر می تواند داشته باشد ، گاهی خطرناک نیز می باشد ، زیرا ممکن است تصاویر دوربین های مداربسته ی شما در دسترس شخص غیر مجاز قرار گیرد

 

حتما بخوانید: آشنایی با IP Address

انواع روش های انتقال تصویر عبارتند از :

? انتقال تصویر ip

? انتقال تصویر P2P

? انتقال تصویر DDNS

روش IP

برای انتقال تصویر به روش IP دو رویکرد وجود دارد:

 

? انتقال تصویر محلی :
در صورتی که از شبکه ی محلی (بی سیم – سیمی ) استفاده می نمایید می بایست پس از نصب دستگاه استندالون به کامپیوتر ( مستقیم – غیر مستقیم ) ، نرم افزار CMS را در کامپیوتر نصب نمایید ، سپس IP دستگاه را در نرم افزار جست و جو نمایید .
دستگاه را انتخاب کرده نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید . انتقال تصویر انجام شده و تصاویر را می توانید در نرم افزار مشاهده کنید .
در صورتی که بخواهید انتقال تصویر بر روی موبایلی داشته باشید همین مراحل را در موبایل باید انجام دهید، در نظر داشته باشید باید از طریق WIFI به شبکه متصل باشید .

 

? انتقال تصویر جهانی :
برای انتقال تصویر بصورت جهانی می بایست از شرکت تامین کننده ی اینترنت شما ، اقدام به خرید IP استاتیک نمایید ، لزوم این کار برای این می باشد که IP های شرکت های ISP به صورت پیش فرض متغیر می باشد و با خاموش و روشن شدن مودم یا هر چند روز یک بار به صورت اتوماتیک IP شما تغییر خواهد کرد ، پس از تهیه IP ایستا باید از طریق Port Forwarding در تنظیمات مودم ، IP دستگاه استفاده نمایید ، زیرا DMZ تمامی پورت های IP را فوروارد می کند و همین کافیست تا هکر ها دستگاهتان را هک کنند و دسترسی غیر مجاز از دستگاهتان را به دست بیاورند .
در ادامه می بایست همان تنظیمات محلی را انجام دهید با این تفاوت که ب جای IP دستگاه استندالون ، IP استاتیک را وارد نمایید .

 

روش P2P

شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته و استندالون ها برای کاهش هزینه قابلیتی را در دستگاه ها قرار دادند که کاربر بدون تهیه IP ایستا قادر به انتقال تصویر باشد .
این قابلیت P2P نام دارد . مکانیزم کاری PTP یا نظیر به نظیر این گونه است که شرکت ، یک سرور متصل به اینترنت دارد که رابط بین دستگاه انتقال دهنده (DVR ، NVR و …) و دستگاه دریافت کننده ( موبایل ، لپتاپ ) در بستر اینترنت میباشد . کافیست کاربر پس از اتصال دستگاه به اینترنت شناسه ی دستگاه را در نرم افزار موبایل یا لپتاپ وارد کند و نام کاربری و پسورد را درج نماید .
سپس تصاویر را به صورت زنده در موبایل یا لپتاپ خود دریافت خواهد کرد.

روش DDNS

در صورتی که P2P و IP برای انتقال تصویر در دسترس نباشد توصیه می شود از DDNS استفاده نمایید .
تصور کنید پروژه ای در منطقه ای دارید که سرویس دهنده ی اینترنت با IP ایستا وجود ندارد و همچنین دستگاهتان سرویس P2P ندارد ، در این صورت از  DDNS (DNS پویا) استفاده می شود .
شرکت هایی مانند No-IP این سرویس را می فروشند .
DDNS
به شما یک دامنه می دهد که در صورتی که  IP اینترنت شما تغییر کند ، IP  جدید را برای آن دامنه سِت می کند و بدین صورت دامنه ی شما همیشه قابلیت انتقال تصویر را خواهد داشت .
بنابراین ابتدا باید در سایت ارائه دهنده ی DDNS ثبت نام نمایید و سرویس مورد نظر را خریداری نمایید پس از آن وارد تنظیمات DDNS دستگاه شوید و اطلاعات حسابتان را وارد نمایید ، سپس در نرم افزار سِت نمایید .

نتیجه گیری

انتقال تصویر از روش های مختلف امکان پذیر می باشد ولی توصیه می شود از روش IP استفاده نمایید ، زیرا امنیت بالاتری دارد .
شایان ذکر است هر چند وقت یکبار رمز عبور خود را عوض کنید و اکیدا از در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب دستگاه استندالون خودداری نمایید .

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. انواع دوربین مداربسته
  4. بهترین دوربین مداربسته

 

نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

۲۲ بازديد

نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

 

به طور کلی داشتن گیربکس کامل و حرفه ای برای استفاده در محیط های صنعتی ضروری است و برای این امر باید برنامه ریزی خاصی داشته باشید. گیربکس فلاندر ساخت آلمان است و سال هاست که این شرکت در حال برنامه ریزی برای ساخت آن است.

مواد پوسته معمولاً چدن است که در برخی موارد ممکن است تغییر کند. امروزه با مطالعه این موارد متوجه شده اند که فولاد و آلومینیوم نیز برای ساخت پوسته مناسب هستند و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند. یک کاسه نمدی نیز در ساختار گیربکس دیده می شود که از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل گیربکس جلوگیری می کند.

 

این قطعه همچنین از نشت روغن از گیربکس جلوگیری می کند و از این نظر بسیار حائز اهمیت است. جدا از موارد ذکر شده، معمولاً یک درپوش مخزن روغن روی گیربکس فلاندر وجود دارد که با آن می توانید مقدار و کیفیت روغن موجود را بررسی کرده و سپس تصمیم لازم را بگیرید.

 

همانطور که می بینید گیربکس فلاندرز از قطعات مختلفی تشکیل شده است. خوشبختانه تمامی قطعات گیربکس فلاندر توسط نمایندگی مجاز آن در ایران به فروش می رسد و امکان خرید آن با ارزان ترین قیمت ممکن می باشد. تمامی قطعات دارای استانداردهای کیفی آلمان می باشند و تا سال ها دیگر نیازی به خرید مجدد آنها نخواهید داشت.

گیربکس صنعتی و گیربکس پیچ

 

 

گیربکس SEW

 

قسمت مهم بعدی محور میله ای است که کار چرخ دنده ها به آن منتقل می شود. در واقع نیروی مکانیکی توسط میله محور از گیربکس خارج خواهد شد. در یک نگاه متوجه می شوید که هر چه کیفیت این قطعات بالاتر باشد، انجام کارهای مختلف برای شما راحت تر خواهد بود.

 

 

نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

 

این شرکت اکثر گیربکس های صنعتی را تولید و در اختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی گیربکس فلاندر در ایران موجود است و به متقاضیان فروخته می شود. با بررسی دقیق این موضوع می توان به محبوبیت بالای این محصول در بین مدیران صنعتی پی برد.

نمایندگی گیربکس فلاندر در ایران

 

گیربکس یا گیربکس به طور کلی وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. بر این اساس این محصول در ساختار بسیاری از اجزای تجهیزات صنعتی نقش اساسی دارد. انرژی تولید شده توسط منبع مکانیزه بوده و در نهایت در اختیار مصرف کننده سیستم قرار خواهد گرفت.

 

همانطور که می بینید گیربکس فلاندرز نقش بسیار مهمی در این فرآیند دارد و برای این کار باید از بهترین محصول ممکن استفاده کرد. اکنون که با کاربردهای اصلی این ابزار آشنا شدید، حتما در نمایندگی گیربکس صنعتی فلاندر انتخاب خود را انجام دهید.

فروش قطعات گیربکس فلاندر در نمایندگی

 

گیربکس از چندین قسمت تشکیل شده است که هر کدام از آن ها اهمیت ویژه ای دارند. مهمترین قسمت گیربکس دنده هایی هستند که میزان گشتاور خروجی از گیربکس را کنترل می کنند. تعداد دنده های گیربکس بسته به گیربکس متفاوت است.

آلمان در حال حاضر بهترین گیربکس ها را تولید و در دسترس عموم قرار می دهد. نمایندگی گیربکس فلاندر به دلیل درخواست های زیاد برای خرید این ابزار این محصولات را در ایران عرضه می کند. این نمایندگی بهترین قطعات مربوط به برند فلاندرز را با قیمت و شرایط مناسب ارائه می دهد.

 

گیربکس های صنعتی و گیربکس های حلزونی دارای راندمان و قابلیت اطمینان بالایی برای انواع کاربردهای صنعتی هستند. این گیربکس ها با آپشن های مختلفی مانند بک استاپ عرضه می شوند. حالت نصب را می توان به صورت افقی یا عمودی با خروجی هاله به عنوان محور و همچنین با گیربکس کمکی انتخاب کرد. گیربکس های کرانویل-فلاندر در کاربردهای مختلف انعطاف بالایی دارند.

https://schnab.com/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

Flanders برای به دست آوردن دانش گسترده از تمام جنبه های فناوری انتقال و همچنین بهترین کیفیت همه محصولات و خدمات استفاده می شود. شرکت فلاندرز یکی از با کیفیت ترین گیربکس های صنعتی با کارکنان و مدیران ماهر و مصمم می باشد. محصولات فیلم بر اساس نیازهای فردی مشتریان تولید می شوند و از بهترین مواد اولیه برای دستیابی به محصولات متنوع با کیفیت استفاده می شود.

 

اگرچه فلاندرز زیرمجموعه زیمنس است، اما ثبات جهانی دارد. گیربکس صنعتی Flanders یک شریک قابل اعتماد برای مشتریان خود است. از بهترین ویژگی های این شرکت مسئولیت پذیری، تجربه بالا، نوآوری محصول و انعطاف پذیری زیاد در کار است. محصولات فلاندری شامل گیربکس حلزونی، گیربکس حلزونی، آویز و انواع خاص گیربکس می باشد.

شرکت آشنا نماینده فروش گیربکس صنعتی فلاندر