شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مدت زمان يادگيري زبان اسپانيايي

۴ بازديد

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی

b10_y0w2.png

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی - آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی چقدر طول می کشد؟ چه فاکتورهایی در آموزش زبان اسپانیایی تاثیر گذار می باشند؟ با خواندن این مقاله می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. اغلب زبان آموزانی که می خواهند به آموزش زبان اسپانیایی بپردازند، نخستین سوالی که در ذهن آن ها نقش می بندد این است که یادگیری زبان اسپانیایی چقدر طول می کشد؟ در طول روز برای آموزش این زبان چقدر زمان باید اختصاص داد؟ در حقیقت پاسخی برای این سوال وجود ندارد، بلکه تنها به زبان آموز بستگی دارد.
بر طبق تحقیقات انجام شده آموزش و یادگیری زبان اسپانیایی به ??? ساعت نیاز دارد یعنی هر شخص باید در طول روز حداقل ? ساعت را به یادگیری اختصاص دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با عواملی که بر روی مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی تاثیر گذار هستند، آشنا سازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از یادگیری زبان به صورت روان و سلیس چیست؟

هنگامی که می گویید قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارید، یعنی در واقع می خواهید آن را به شکلی روان و سلیس بیاموزید. اینگونه به نظر می رسد که هر کسی یک تعریف خاصی از روان بودن دارد، اما در کل می توان آن را در دو سطح مختلف خلاصه نمود:

مکالمه روان

  • در این حالت شما قادر هستید حدود ??% از مواردی که درباره موضوعات روزمره می شنوید یا می خوانید را درک کنید. اما خیلی از موضوعات پیچیده یا فنی را متوجه نخواهید شد، ولی می توانید کلیات آنچه که اتفاق می افتد را درک کنید.
  • شما به آسانی و با سرعت عادی می توانید با دیگران مکالمه یک یه یک داشته باشید و معمولاً می توانید در مورد موضوعات مختلف، ایده های خود را بدون فکر کردن بیش از حد و تکرار کردن کلمات به اشتراک بگذارید.
  • در این حالت تلفظ شما واضح و دقیق بوده و برای بومی زبانان به راحتی قابل درک است.

تسلط در سطح بومی

  • در این سطح از یادگیری، بدون در نظر گرفتن موضوع، می توانید ??-???% از هر آنچه را که می شنوید و می خوانید را درک کنید. این موارد می تواند شامل همه جوک ها و عبارات فرهنگی گردد.در این سطح شما می توانید نظر خودتان را در گروه هایی که شامل بومی زبانان است، به راحتی ابراز کنید. همچنین قادر به بیان احساسات و معانی ظریف به طور دقیق خواهید بود.
  • همچنین تلفظ تان عالی بوده و امکان برقراری یک مکالمه ? ساعته با فردی که زبان مادری اش اسپانیایی است برایتان میسر خواهد بود، به گونه ای که او حتی متوجه نخواهد شد که زبان مادری تان اسپانیایی نیست.

 

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی

هنگامی که می گویید قصد یادگیری زبان اسپانیایی را دارید، یعنی در واقع می خواهید آن را به شکلی روان و سلیس بیاموزید. از نظر موسسه زبان آموزان پیشرو، اکثر افرادی که تمایل به یادگیری زبان اسپانیایی دارند بایستی هدفشان تسلط یافتن بر مکالمه باشد، چرا که این امر برای همگان دست یافتنی است.
تسلط بر مکالمه به شما این امکان را می دهد که از بیشتر مزایای صحبت کردن به زبان اسپانیایی، همچون سفر کردن به یک کشور اسپانیایی زبان، برقراری ارتباط با افراد و همچنین صحبت در محیط کار بهره مند گردید. صادقانه بگوییم، بیشتر مردم هرگز به “تسلط در سطح بومی” دست نخواهند یافت، زیرا که لازمه رسیدن به چنین جایگاهی تلاش زیادی را می طلبد.

 

مدت زمان یادگیری زبان اسپانیایی

 

یادگیری زبان اسپانیایی با پروان آکادمی

بر طبق پژوهش های انجام شده توسط کارشناسان زبان اسپانیایی بهترین راه برای آموزش و یادگیری این زبان، تدریس خصوصی زبان اسپانیایی است. آموزشگاه پروان آکادمی با بیش از ?? سال سابقه درخشان در حوزه تدریس خصوصی زبان اسپانیایی و با بهره گیری از اساتید فوق حرفه ای داخلی و خارجی کلاس های تدریس خصوصی زبان اسپانیایی را به بهترین شکل ممکن برگزار می کند. کلاس های تدریس خصوصی زبان پروان آکادمی شامل، کلاس های مکالمه زبان اسپانیایی، کلاس های گرامر زبان اسپانیایی، کلاس های خصوصی زبان اسپانیایی ویژه سفر، مهاجرت و کار می باشد.
اگر قصد دارید زبان اسپانیایی را به صورت اصولی و کاملا تضمینی یاد بگیرید همین حالا در کلاس های تدریس خصوصی زبان اسپانیایی پروان آکادمی شرکت کنید. برای شرکت در این کلاس ها کافی است که با یکی از شماره های زیر تماس حاصل کنید و راهنمایی های و مشاوره های لازم را در جهت ثبت نام و یادگیری این زبان دریافت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.