سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

معرفی شرکت کارمانیا طب برای خرید دستگاه های زیبایی زیبایی

۴ بازديد

عنوان: معرفی شرکت کارمانیا طب برای خرید دستگاه های زیبایی زیبایی

 

امروزه با گسترش تکنولوژی و دستیابی به فناوری لیزر در پزشکی بسیاری از کارها برای پزشکان ساده شده است و با تشخیص درست و به موقع و با استفاده از تکنولوژی، بسیاری از عمل های پزشکی را به آسانی با فناوری لیزر انجام میدهند.

با گسترش تکنولوژی لیزر در پزشکی، حال شاهد روند رو به رشد استفاده از لیزر در صنعت زیبایی هستیم. همانطور که میدانید صنعت زیبایی، پوست و مو امروزه یکی از پردرآمدترین فعالیت های شغلی در دنیا محسوب میشود. با وجود شبکه های اجتماعی و رسانه های امروزی، زیبایی پوست و مو اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

سالیانه میلیاردها دلار در دنیا خرج عمل های زیبایی، ترمیمی پوست و مو به کمک دستگاه های لیزر میشود که کشور ما از این قاعده مستثنی نیست، ایران جز کشورهایی است که مردم اهمیت ویژه ای به زیبایی ظاهر خود میدهند و سالیانه مبلغ زیادی در صنعت زیبایی در جریان است.

تخصص زیبایی یکی از تخصص هایی است که مورد توجه پزشکان عمومی قرار گرفته است و یکی از تخصص های پردرآمد پزشکی محسوب میشود، گردش مالی بالا در این صنعت باعث شده که علاوه بر پزشکان عمومی و متخصص بلکه صاحبان مراکز آرایشی و پیرایشی و... نیز جذب فعالیت در حوزه زیبایی شوند.

دستگاه لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر در صنعت زیبایی است که خیلی زود جایگزین روش های سنتی در از بین بردن موهای زائد و زیبایی پوست شده است. دستگاه های لیزر مو و روش حذف مو با تکنولوژی لیزر، اکنون جایگزین اپلاسیون و اصلاح با ژیلت و موچین شده است.

سالیانه دستگاه های جدید لیزر مو توسط شرکت های مختلف ساخته و روانه بازار میشوند که هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که هر کدام مخصوص طیف های پوستی و ژنتیک های متفاوت است.

ما در این مقاله سعی داریم یکی از بهترین دستگاه های لیزر مو، دستگاه لیزر تیتانیوم را معرفی کنیم و روش درآمدزایی از آن را به شما معرفی کنیم.

 

دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

 

لیزر موهای زائد یک روش غیرتهاجمی برای کاهش یا حذف موهای زائد بدن است. از سال 2016، لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی کم تهاجمی در ایالات متحده است. این می تواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که موهای زائد بدن دارند و به دنبال راهی برای کاهش یا حذف موثر موهای نواحی بزرگ و کوچک بدن هستند.

لیزر موهای زائد با استفاده از نور متمرکز بر فولیکول‌های مو، که حفره‌های کوچکی در پوست هستند که موها از آن رشد می‌کنند، اثر می‌گذارد. فولیکول مو لیزر را جذب می کند که به رنگدانه ملانین مو جذب می شود و موها را فورا از بین میبرد.

 

حقایقی در مورد لیزر موهای زائد که هیچ جا به شما نمیگویند. 

 

رنگدانه ی موجود در مو لیزر را جذب می‌کند، بنابراین موهای تیره‌تر لیزر را جذب می‌کنند، به همین دلیل است که افرادی که موهای تیره و پوست روشن دارند، کاندیدای ایده‌آل برای لیزر موهای زائد هستند.

بیمارانی که پوست تیره دارند معمولاً نیاز به درمان با نوع خاصی از لیزر دارند که موها را روی پوست آنها تشخیص می دهد.

کسانی که موهای روشن دارند، احتمال کمتری دارد که نتایج جدی را تجربه کنند، زیرا لیزر به خوبی روی موهای بدون رنگدانه تمرکز نمی کند. لیزر موهای زائد روی موهای بلوند، خاکستری یا سفید موثر نیست.

این ها حقایقی بود که میبایست در مورد لیزر مو میدانستید که هر کلینیکی به دلیل منافع مالی به مشتریان خود نمیگوید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دستگاه های جدید لیزر سعی شده است که این مشکلات برطرف شود در ادامه با ما همراه باشید با معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب  نمایندگی لیزر موهای زائد در ایران

 

 

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم و درآمدزایی از آن

 

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد است که توسط شرکت آلما تولید میشود. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دستگاه های لیزر در دنیا میباشد.

دلایل محبوبیت دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار زیاد است که ما در اینجا سعی داریم چند مورد از آن را نام ببریم.

  • پشتیبانی از سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ - دستگاه لیزر تیتانیوم از جمله دستگاه هایی است که سه طول موج متفاوت را به پوست بدن ساطع میکند، این موضوع باعث میشود که طیف های رنگی مختلف پوست را پشتیبانی کند و کاهش حداکثری مو را در انواع بدن ها احساس کنید. این موضوع در سایر دستگاه های لیزر دیده نمیشود و سایر دستگاه ها به صورت تک موج یا دو موج کار میکنند.
  • سیستم قدرتمند خنک کننده پوست - وجود سیستم خنک کننده یا همان کولینک دستگاه لیزر تیتانیوم باعث میشود که کمترین آسیب به پوست وارد شود و بیمار کمترین درد را در هنگام لیزر احساس کند.
  • قیمت مناسب دستگاه لیزر تیتانیوم - دستگاه لیزر تیتانیوم توسط شرکت بازرگانی کارمانیا طب وارد ایران میشود و یکی از خوش قیمت ترین و باکیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار میباشد. شرکت کارمانیا طب دستگاه لیزر تیتانیوم را با حداقل ترین بازه سودی روانه بازار میکند که این مورد باعث میشود که بهترین بازگشت سرمایه را برای صاحبان کلینیک زیبایی و بهترین قیمت را بیماران در بر داشته باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پردرآمدترین دستگاه های زیبایی در ایران میباشد، برای اطلاع از نحوه خرید و درآمدزایی به سایت شرکت کارمانیاطب مراجعه کنید.

 

معرفی شرکت کارمانیا طب برای خرید دستگاه های پزشکی و زیبایی برای راه اندازی کلینیک

 

شرکت کارمانیا طب یکی از خوش نام ترین شرکت ها در حوزه تجهیزات پزشکی و زیبایی است که از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه های مختلف تجهیزات پزشکی و زیبایی آغاز کرده است.

این شرکت در نظر دارد همواره بهترین قیمت و کیفیت تجهیزات را در اختیار پزشکان و صاحبان کلینیک قرار دهد. این شرکت از سال 1400 به صورت تخصصی در حوزه تجهیز سالن ها و کلینیک های زیبایی فعالیت میکند. از جمله فعالیت های مهم شرکت کارمانیا طب میتوان موارد زیر را نام برد.

  • نمایندگی فروش دستگاه لیزر تیتانیوم - از جمله مهمترین دستگاه ها در حوزه زیبایی دستگاه لیزر مو است که شرکت کارمانیاطب نماینده فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران میباشد. شرکت کارمانیا طب همواره بروزترین و باکیفیت ترین نوع دستگاه های لیزر مو را به ایران وارد میکند.
  • فروش اقساطی دستگاه های زیبایی و پزشکی - شرکت کارمانیا طب تمام دستگاه های زیبایی را به صاحبان کلینیک و پزشکان به صورت اقساطی و بدون سود و ضامن میفروشد.
  • تنوع بالای محصولات - شرکت کارمانیا طب تمامی دستگاه های زیبایی را از سراسر دنیا از هر برندی با هر کیفیتی به سفارش شما با بهترین قیمت وارد میکند.
  • تضمین بهترین قیمت در ایران - شرکت کارمانیاطب با حذف واسطه ها و واردات مستقیم باعث شده است که بهترین قیمت را در ایران ارائه دهد.
  • ارائه گارانتی شرکت سازنده - شرکت کارمانیا طب گارانتی شرکت سازنده دستگاه های زیبایی و پزشکی را تماما و به طور کامل در ایران ارائه میدهد.
  • ارائه گارانتی اصالت کالا - شرکت کارمانیا طب با ذکر در قرارداد متعهد میشود که تمام محصولاتی که به شما میفروشد اورجینال باشد.
  • ارائه قرارداد - شرکت کارمانیا طب همراه با ارائه دستگاه قرارداد رسمی ارائه میدهد و تمامی تعهدات خود را در آن ذکر میکند.

در نتیجه شرکت کارمانیا طب یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش دستگاه های زیبایی و پزشکی میباشد که بهترین خدمات را در ایران دارا میباشد.

 

مهندسی چیست و یک مهندس کیست؟

۴ بازديد

مهندسی چیست و یک مهندس کیست؟

مهندسی یا دانش عملی عبارت از شناختی است که انسان از آن بهره برداری عملی می کند و آن را در سازندگی خویش یا جامعه به کار می بندد. از طرف دیگر، واژه  Engineer که از کلمه Engine ریشه گرفته است، تمام یا قسمتی از بار معنایی Engine را با خود دارد. این واژه به معنای ماشین ،موتور، چرخ ،نقشه کشیدن، طراحی کردن، تدبیر کردن و تهیه کردن آمده و بر خلاف مرسوم و متداول، فقط به معنای موتور به کار نرفته است و در حقیقت، آنچه از معنای اصلی این واژه استنباط می شود ،طراحی کردن، نقشه کشیدنو چیزی را به حرکت در آوردناست که برای انجام تمامی کارهای فوق، احاطه بر علم و دانش عملی یک ضرورت کامل است.

با توجه به آنکه هر چیزی که در طبیعت به وجود می آید یا وجود دارد دارای قواعد و قوانین خاصی است، پس اگر مهندس کسی است که چیزی را به وجود می آورد که هرگز وجود نداشته است، این شخص نمی تواند بدون وقوف بر قواعد آنچه موجود است، موجود جدیدی را طراحی و خلق کند.

تعاریف زیر نیز از طرف شاخه مواد و معدن فرهنگستان علوم ایران پیشنهاد شده است:

توانایی کاربرد خلاقانه و اقتصادی مواد و نیروهای طبیعت در انتخاب، طراحی، مدیریت، ساخت و تولید با تکیه بر دانش، ریاضی و علوم در راستای رفاه جامعه و منافع پایدار بشر. این توانایی از طریق آموزش و تجربه حاصل می شود.

چنانچه می‌خواهید با مهندس و مهندسی آشنا شوید ، مطالعه این ( مهندس و مهندسی چیست؟ ) صفحه را در پورتال جامع مهندسین ایران به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یک مهندس کیست ؟

  • مهندس فردی است که یافته های علمی را به طور مؤثری در خدمت جوامع انسانی قرار می دهد.
  • فردی که به طور ویژه ای آموزش یافته و دارای تجربه هایی در برنامه ریزی و توسعه زیربناها و ابزارهاست. مهندس باید قادر به ایفای نقش راهنما در فرایندهای مهندسی به منظور تأمین نیازهای جوامع باشد.
  • مهندسان با زمینه هایی چون ادراک، کاربرد، طراحی، توسعه و مدیریت پروژه ها و فرایندها سروکار دارند.

تعریف یک مهندس

  • یک مهندس به طور مؤثر یافته های علمی را در خدمت انسان قرار میدهد.
  • او یک پل ارتباطی حیاتی بین علوم و جامعه است.

چگونه یک مهندس مدرن به وجود می آید؟

  • جهان به سرعت در حال تغییر، نیاز به مهندسانی دارد که بتوانند نقش به مراتب پیچیده تری از گذشتگان خود ایفا کنند؛
  • او علاوه بر مهارت های فنی باید در حوزه های غیر فنی نیز شایستگی لازم را داشته باشد؛
  • لازم است یک مهندس در برقراری ارتباط توانمند باشد.
  • او باید قادر به حل مشکلات باشد.
  • او باید دارای شایستگی های مدیریتی لازم باشد.

خصوصیات یک دانش آموخته مهندسی عبارت است از

  • داشتن پایه قوی در علوم پایه، ریاضیات و اصول مهندسی
  • داشتن دانش و تجربه در انجام دادن روش های آزمایشی
  • داشتن دانش بالا در فناوری های مربوط به تخصص خود
  • پیدا کردن مهارت زیاد در ارتباطات و تبادل نظرهای کتبی و شفاهی
  • آشنایی با اصول تجارت و شرکت ها
  • داشتن احساس مسئولیت اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و انسانی
  • دارا بودن دیدگاه تاریخی و اجتماعی در خصوص آثار فناوری بر جامعه و طبیعت
  • دارا بودن تصویری هماهنگ از شاخه های مختلف مهندسی
  • داشتن روحیه خلاق و هوشمند
  • دارا بودن قابلیت انعطاف در تغییرات شغلی
  • توانایی اتخاذ تصمیمات خطیر هنگام بروز مسائل بحرانی
  • داشتن اشتیاق همیشگی و علاقه به آموختن در طی زندگی
  • دارا بودن فرهنگ کار گروهی
  • اشتیاق به انجام دادن فعالیت های پژوهشی و ایجاد زمینه آن
  • پایبندی به حفظ محیط زیست
  • آشنایی با علوم حیاتی
  • درک ارزش های فرهنگی و هنری
  • تسلط کامل به کامپیوتر در حل مسائل مهندسی
  • آشنایی کامل به زبان انگلیسی

حقیقت آن است که شاید مشخصه مهندسان مورد نیاز در یک دهه دیگر تفاوت بسیار زیادی با آنچه امروزه در نظر گرفته می شود، داشته باشد و بسیاری از چیزهایی که مهندسان امروز فرا می گیرند کاربردی برای فردای حتی نزدیک آنها نداشته باشد.

کیفیت مهندسان انگیزه و صداقت  اشتیاق به آموختن  قدرت تجسم  قابلیت داوری سالم  فکر و عمل دقیق  درک مسائل اقتصادی  استعداد رهبری سازمانی  دارای قدرت ابتکار و خلاقیت

دارا بودن توان برای انجام دادن کارهای سخت  قابلیت تفکر و ابراز نظر خود به صورت شفاف.

مهارتهای اساسی برای یک مهندس

دانش مهارتهای فنی در زمینه های:

  • مبانی علوم
  • مبانی و کاربرد مهندسی
  • آمار و احتمالات
  • فناوری و علوم کامپیوتر
  • عملیات مهندسی

فرهیختگی:

  • تفکر منطقی
  • مهارت حل مشکلات
  • مهارت های ارتباطات و طراحی
  • مهارت های مدیریتی، سازماندهی و سازمانی

برداشتهای عمیق از حرفه آموزی:

  • رقابت پذیری
  • صداقت
  • تعهد
  • تساهل
  • قابلیت انعطاف
  • آموزش مادام العمری
  • اتکا به نفس
  • وقت شناسی
  • وظیفه شناسی
  •  دارا بودن انگیزه های رسیدن به هدف

دارا بودن استانداردهای لازم در کارهای مهندسی:

  • سیستم های اندازهگیری
  • استانداردهای فنی، بازرسی
  • آزمون های فرایندی
  • الزامات زیست محیطی
  • آشنایی با کدهای اخلاق مهندسی
  • آشنایی با استانداردهای حرفه ای

مهارت های لازم در کسب و کار:

  • آشنایی با اقتصاد آزاد
  • کسب و کار بین المللی
  • شرکت های چند ملیتی
  • رقابت های جهانی
  • تضمین کیفیت
  • بیمه
  • تضمین های فروش
  • روش های ارائه پیشنهاد قیمت

آگاهی از فرهنگ و تاریخ کشور خود و دیگر نقاط جهان:

  • تاریخ جهان
  • تاریخ و چگونگی توسعه ملی
  • تفاوت های فرهنگی
  • برنامه های اقتصادی و سیاسی کشور
  • عادات و زندگی اجتماعی
  • جنسیت
  • مذهب
  • تنوع فرهنگی

تسلط حرفهای در یک زبان بین المللی :

  • قابلیت های گفتاری و نوشتاری زبان خارجی
  • گویش های محلی و حرفهای
  • واژگان فنی

منبع: www.pjmi.ir

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_1.html

https://sites.google.com/view/dsfsd-fs-f-s-fsf-s/home

https://faheemkhatri4.weebly.com/home/3617303

https://medium.com/@narif67241/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-f5b631ad2e01

https://iqqstczuxp.wordpress.com/2022/11/17/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d9%88%db%8c%d9%85%d8%9f/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496438785/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/4f0d81fc-0c4e-3f52-3389-3e89761fbef5/f2967383e44dfcdbeb7148cfd15addf7

https://app.box.com/s/e5ku1vlrtqiblme4tzbmylc63uub3pxx

https://telegra.ph/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-11-17

https://diigo.com/0qpp3w

 

بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام

۳ بازديد

بهترین راه های جذب فالوور در اینستاگرام

 

خیلی از افراد همیشه به دنبال راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام هستند تا بتوانند نسبت به رقبا دنبال‌کننده بیشتری داشته باشند و در راه رسیدن به هدف‌شان موفق‌تر باشند. اگر می‌خواهید راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام را بدانید، جای درستی آمدید. در این مقاله که توسط پورتال جامع مهندسین ایران تهیه شده، بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام به شما آموزش داده می شود. با ما همراه باشید.

راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

برای افزایش فالوور مواردی را برای شما در ادامه آورده‌ایم که برحسبِ تجربه? واقعی و الگوریتم‌های اینستاگرام آزموده شده‌اند و درصد موفقیت آن‌ها بسیار بالاست. ما تمام مواردی را که شامل جذب فالوور در اینستاگرام ‌می‌شوند، به دو دسته تقسیم‌بندی کرده‌ایم:

  • روش‌های ارگانیک و رایگان: افزایش فالوور از طریق محتوا و تعامل با کاربر
  • روش‌های غیرارگانیک و پولی: افزایش فالوور از طریق تبلیغات

(چنانچه می‌خواهید سایت های دریافت فالور رایگان اینستاگرام مشاهده کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

افزایش فالوور واقعی از طریق محتوا و تعامل

این روش بر خلاف، روش تبلیغاتی، هزین? زیادی برای‌تان ندارد. در ضمن، اگر در انجام این روش‌ها ثابت‌قدم باشید، نتایج فوق‌العاده‌ای نصیب پیجتان می‌شود و کسب‌وکارتان را تکان اساسی می‌دهد.

 

?. بیوی پیج خود را برای دسترسی افراد بهینه کنید

بیوی اینستاگرام شما به فالوورهای بالقوه می‌گوید که شما چه کسی هستید، کسب‌وکار شما در چه حوزه‌ای است و امیدوارید مردم پس از بازدید از پروفایل شما چه اقدامی انجام دهند؛ بنابراین از همه? آن ??? کاراکتر برای توضیحات نهایت استفاده را ببرید.

بیو اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • ارزشی که ایجاد می‌کنید؛
  • توضیح واضحی از کار یا بیزینسی که انجام می‌دهید؛
  • ویژگی‌های خاص برند؛
  • اقدام به عمل (خرید، اطلاعات بیشتر، تماس با ما و غیره)؛
  • قراردادن لینک‌های مهم (این لینک می‌تواند لینک شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل واتساپ یا لینک وب‌سایت شما باشد.)

توجه: به‌جای اینکه فقط اعتبار، شعار یا ارزش پیشنهادی خود را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید، به دنبال‌کنندگان بالقوه تصویر واضحی از آنچه در صورت فالو کردن شما می‌توانند انتظار داشته باشند، ارائه دهید.

?. به‌طور مداوم پست بگذارید

فراموش نکنید که ثبات، یک عنصر کلیدی برای جذب فالوور در اینستاگرام است. اگر پست‌های شما با استفاده از یک تقویم محتوایی به‌صورت منظم و هدفمند منتشر شوند، علاوه بر اینکه باعث ایجاد تعامل بهتر با مخاطبان می‌شود، الگوریتم اینستاگرام هم پست‌های شما را نزدیک به بالای فید فالوورهایتان نشان می‌دهد.

مطالعه‌ای در سال ???? روی ?? صنعت نشان می‌دهد که کسب‌وکارها به‌طور میانگین در هفته، چهار پست اینستاگرامی را به اشتراک می‌گذارند. توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن حداقل یک‌ بار در روز پست بگذارید؛ البته مطمئن شوید که در این روند کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنید.

برندهایی که روال منظمی برای پست‌گذاری دارند، بهترین نتایج را می‌بینند. ارسال پست بیشتر لزوماً به معنی نرخ تعامل بالاتر نیست. روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که هم‌راستای خواسته و نیاز مخاطب شما باشد.

طبق مطالعه? Tailwind، پروفایل‌هایی که روزانه پست می‌کنند، چهار برابر بیشتر از آن‌هایی که کمتر پست می‌گذارند، فالوورهای اینستاگرام را جذب می‌کنند.

?. بهترین زمان را برای انتشار پست در اینستاگرام پیدا کنید

واقعیت این است که هیچ پاسخ واضحی برای اینکه چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید تا به بیشترین تعداد افراد برسید وجود ندارد؛ اما اگر اکانت‌ بیزینسی دارید، با استفاده از تجزیه‌و‌تحلیل اینستاگرام به‌صورت رایگان، می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی از آن دریافت کنید.

ابتدا از Instagram Insights استفاده کنید تا بفهمید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند. روی دکمه «Insights» از پروفایل بیزینسی اینستاگرام خود ضربه بزنید، به «Total followers» بروید؛ از آنجا، به پایین بروید تا بیشترین زمان فعالیت مخاطبان خود را ببینید.

این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که محتوای شما چه زمانی بیشترین بازخورد را دارد. به‌عنوان مثال، یک ویدیوی دستور پخت غذا به‌صورت گام‌به‌گام، ممکن است در خارج از ساعت‌های کاری بهتر عمل کند؛ زیرا افراد تمایل بیشتری به آشپزی دارند. از طرف دیگر، یک پست کافی‌شاپ ممکن است حوالی ساعت ? بعدازظهر به‌خوبی دیده شود. وقتی مردم دچار رکود بعدازظهر می‌شوند.

طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت ? صبح تا ?? ظهر و ساعت ? تا ? بعدازظهر در روزهای هفته است.

توصیه می‌کنیم برای اینکه زمان مناسب برای جذب فالوورهای بیشتر را پیدا کنید،، چند وقت زمان‌های مختلف را امتحان کرده و نتایج را اندازه‌گیری کنید. اینطوری بعد از مدتی بهترین زمان پست‌گذاری را برای بیزینس خود پیدا می‌کنید.

d3_d5jt.png

?. با طرز کار اکسپلور آشنایی پیدا کنید

در اهمیت اکسپلور همین بس که وقتی پست شما این قابلیت را داشته باشد که به اکسپلور راه پیدا کند، علاوه بر آنکه میلیون‌ها نفر آن را می‌بینند، ممکن است توسط هزاران نفر هم فالو شوید.

اگر محتوای جذابی تولید کنید که افراد بیشتری با آن درگیر شوند و واکنش مثبتی نسبت به آن داشته باشند، احتمال اینکه پست شما به اکسپلور راه پیدا کند زیاد است. برای بیشتر دیده شدن در اکسپلور، موقع تولید محتوا این موارد را رعایت کنید:

  • از کاور جذاب برای ویدیوها و همین طور عکس‌های باکیفیت و توجه برانگیز برای پست‌ها استفاده کنید.
  • موضوعاتی را به چالش بکشید که دغدغه? بسیاری از مخاطبانتان باشد و برایشان مفید و آموزنده است.
  • پست‌های سرگرم‌کننده تولید کنید.

?. محتواهایی با قابلیت اشتراک‌گذاری بالا ایجاد کنید

وقتی پای جذب فالوور در اینستاگرام در میان باشد، تولید محتوایی که قابلیت اشتراک‌گذاری بالا دارد، به این روند سرعت می‌بخشد. از دیگر راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام، تولید محتواهایی است که آدم‌ها آن‌ها را دوست دارند و با دوستان، همکاران یا اعضای خانواده‌شان به‌اشتراک می‌گذارند.

محتواهایی مثل میم‌های متداول، نقل‌قول‌های الهام‌بخش و پست‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای آموزش می‌دهند، همگی قالب‌هایی هستند که امتحان خودشان را پس داده‌اند. این پست‌ها به‌سرعت ویروسی شده و راهی اکسپلور می‌شوند. از این فرصت می‌توانید استفاده کنید تا افراد بیشتری را با خود همراه کنید.

?. Reels را در ترکیب محتوای خود بگنجانید

ریلزها از آن نوع محتواهایی هستند که به‌دلیلِ جذابیت و محبوبیتی که بین کاربران اینستاگرام دارند، به‌سرعت و به‌راحتی دست‌به‌دست می‌شوند. با این ابزار می‌توانید به مخاطبان هدف جدید دسترسی پیدا کنید و تعداد فالوورهای‌تان را از این طریق نیز بیشتر کنید..

فقط یک نکته؛ سعی کنید در ریلز، به‌جای فروش محصولات یا محتوای صرفا آموزشی، نکات مربوط به صنعت خود را ارائه دهید و افراد را سرگرم کنید.

https://t.ly/BhxWg

http://s.ecmaps.de/YRGxd

برای کسب بهترین نتایج:

  • از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در کپشن Reels خود استفاده کنید که محتوای ویدیوی شما را دقیقاً توصیف می‌کنند؛
  • از موزیک‌های پرطرفدار استفاده کنید؛
  • Reelsهای خود را کوتاه و سریع بسازید.
  • محتوای اورجینال ایجاد کنید.
  • برای بینندگانی که بدون صدا تماشا می‌کنند، کپشن اضافه کنید.
  • هدفتان فیلم‌برداری باکیفیت بالا باشد.
  • از پشت‌صحنه ویدیو به اشتراک بگذارید.
  • ترندها را در اینستاگرام و تیک‌تاک شناسایی کنید. با این کار این شانس را دارید که Reelsهای شما ویروسی شوند و در مقابل افراد جدید قرار بگیرند.

 

?. روی یک استراتژی هشتگ سرمایه‌گذاری کنید

هشتگ‌ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند؛ اما در اینستاگرام اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند. هشتگ‌های مناسب می‌توانند تصویر شما را در معرض دید حجم زیادی از مخاطبان هدف شما قرار دهند و به نظر نمی‌رسد کاربران اینستاگرام مانند سایر شبکه‌ها از هشتگ خسته شوند. با یافتن هشتگ‌هایی که برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد، شروع کنید. نمونه هشتگ : مهندسی ، مهندسی کامپیوتر

اگر از هشتگ‌های محبوب اینستاگرام در عکس‌های خود استفاده کنید، احتمال اینکه به کاربران جدید دسترسی پیدا کنید و کشف شوید بسیار بیشتر است؛ همچنین هشتگ یافتن محتوای شما را برای افرادی که عبارات خاصی را جستجو می‌کنند، آسان می‌کند.

شما می‌توانید ایده‌های هشتگ را از رقبا یا اکانت‌های مشابه تقلید کنید؛ اما در نهایت، بهتر است گروه‌هایی از هشتگ‌های خود را ایجاد کنید که به حساب خاص شما مربوط می‌شوند. همچنین اگر هر یک از کلیدواژه‌های موردنظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام جستجو کنید، می‌توانید هشتگ‌های مرتبط بیشتر و محبوبیت آن‌ها را بیابید.

?. محتوای خود را از عکس‌ها به‌سمت ویدیوی بیشتر ببرید

ویدیوها این روزها شانس بیشتری برای جذب فالوور در اینستاگرام ایجاد می‌کنند؛ به این دلیل که ویدیوها تعامل بیشتری را برمی‌انگیزد و مخاطبان از تماشای ویدیو لذت بیشتری می‌برند و آن را به اشتراک می‌گذارند؛ بنابراین از این محتوا در پیج خود بیشتر استفاده کنید و با ساخت ویدیوهای متنوع سلیقه? مخاطبان خود را بسنجید.
اگر هم می خواهید ویدیوهای شما بیشتر دیده شوند، حتما زیرنویس را به آن‌ها اضافه کنید؛ چون اکثر افراد دوست ندارند با صدای بلند مخصوصا در مکان‌های عمومی، ویدیو تماشا کنند.

 

?. محتوای تولیدشده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هر نوع محتوایی مانند ویدیوها، عکس‌ها، نظرات، صدا و موارد دیگر) است که طرفداران یا دنبال‌کنندگان شما آن را تولید می‌کنند. این یک ابزار ضروری در گنجینه? بازاریابی شما برای بالا بردن فالوور اینستاگرام است.

محتوای UGC، افرادی را نشان می‌دهد که از محصولات یا خدمات شما، در زندگی واقعی استفاده کرده‌اند و حالا، داستانی برای نقل کردن دارند. این رابط? ایجاد شده بین برند شما و انسان‌ها، باعث ایجاد تعامل، اعتماد و وفاداری می‌شود.

طبق تحقیقات Olapic، امروزه اگر مشتری‌‌ها قبل از خرید، عکسی از محصول را ببینند که توسط مشتری‌های قبلی به اشتراک گذاشته شده، 56 درصد بیشتر احتمال دارد که آن را بخرند.

برای مثال، Gopro را در نظر بگیرید. محتوای پیج اینستاگرامش اکثرا از عکس‌هایی است که افراد با دوربین‌های این برند گرفته‌اند و آن را منتشر می‌کنند.

??. مسابقه اجرا کنید

یکی از ترفندهای جذب فالوور اینستاگرام همین برگزاری مسابقه‌هاست. با این کار، با یک تیر چند نشان می‌زنید؛ یعنی چه؟

یعنی علاوه بر آنکه مخاطبان خود را سرگرم می‌کنید و تعامل پیج خود را بالا می‌برید، پیج‌تانرا برای الگوریتم اینستاگرام هم مطلوب جلوه می‌دهید. همین روند باعث دیده‌شدن بیشتر پیج شما می‌شود و به‌طور بالقوه، مخاطبان بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

متداول‌ترین این مسابقه‌ها که اکثر پیج‌‌ها هم به آن روی می‌آورند، تشویق مخاطبان به تگ‌کردن دوستان و فالو کردن پیج‌شان است. اینکه اجرای مسابقه در چه حد و جوایز به چه صورت باشند را بودجه و اهداف شما تعریف می‌کند. به همین راحتی می‌توانید تعامل با پیج خود را بالا ببرید و جذب فالوور در اینستاگرام داشته باشید.(چنانچه می‌خواهید درباره قرعه کشی در اینستاگرام از بین کامنت‌ها و لایک‌ها بیشتر بدانید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم)

??. در کپشن دنبال‌کننده‌های بیشتری بخواهید

افزودن کپشن به پست‌ها، به تعامل بیشتر منجر می‌شود. شما می‌توانید تا ???? کاراکتر را به کپشن اضافه کنید که شامل هشتگ و ایموجی هم می‌شود.

به یاد داشته باشید که افراد فید اینستاگرام خود را سریع اسکرول می‌کنند؛ بنابراین جلب توجه کاربر با چند کلمه اولیه بسیار مهم است. اینستاگرام برای ابتدای کپشن که می‌تواند یک تیتر جذاب باشد، استفاده از ??? کاراکتر یا کمتر را توصیه می‌کند و اگر بیش از ??? کاراکتر باشد، کاربر باید برای خواندن ادامه? آن روی «بیشتر» کلیک کند. می‌توانید هر دو شکل کوتاه و بلند کپشن را بر اساس پست خود امتحان کنید و ببینید نتایج به چه صورت است.

چیزی که مهم است و عامل جذب فالوور می‌شود، قرار دادن دعوت به عمل (Call To Action) در کپشن است. از اینکه گاهی از مخاطبان خود بخواهید شما را دنبال کنند نترسید.

??. با میکرو اینفلوئنسرها مشارکت کنید

اگر نمی‌خواهید برای بازاریابی برند خود، به اینفلوئنسر مشهور پول زیادی بپردازید، با میکرو اینفلوئنسرها که از چند صد تا چند هزار دنبال‌کننده دارند، همکاری کنید و کمپین‌های تاثیرگذار برگزار کنید. شما با این کار به مخاطبان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید.

این اینفلوئنسرهای کوچک افرادی هستند که واقعاً از برند شما حمایت می‌کنند و به آن اعتقاد دارند و به‌راحتی می‌توانند فالوورهای خود را به دنبال کردن شما هدایت کنند.

میکرو اینفلوئنسرها شاید فالوورهای کمتری نسبت به ماکرو اینفلوئنسرها داشته باشند، ولی تعامل بالایی با دنبال‌کنندگان خود دارند؛ تا جایی که توصیه‌ها و پیشنهاداتشان به‌شدت پذیرفته می‌شود. خیلی از آن‌ها در قبال اهدای کالایی از محصولات و خدماتتان، این کار را برای شما انجام می‌دهند که این یعنی شما می‌توانید با صرف کمترین هزینه، فالوور جذب کنید.

 

??. از رقبای خود یاد بگیرید

حتما دقت کرده‌اید که اکسپلور هر اکانتی با دیگری متفاوت است. مواردی که به شما در اکسپلور نشان داده می‌شود، به پیج‌هایی بستگی دارد که آن‌ها را فالو کرده‌اید. بیایید از این قضیه به نفع خود استفاده کنید. می‌پرسید چطور؟

سعی کنید بیشتر برندهایی را فالو کنید که در حوزه? تخصصی شما هستند تا در اکسپلورتان از آن نوع پست‌ها بیشتر ببینید و با پیج‌های بیشتری در این زمینه آشنایی پیدا کنید. دسترسی به پیج‌های رقبا برای شما دو مزیت دارد:

با دیدن پست‌های اکسپلور رقیبان خود، می‌توانید ایده بگیرید که چه نوع پست‌هایی تولید کنید که به اکسپلور راه یابید. در باب این موضوع به یاد سخن پیکاسو بیفتید: هنرمندان بد کپی می‌کنند، هنرمندان خوب می‌دزدند.
مزیت دیگر، تعامل با آن پیج‌ها و حتی مخاطبانشان است. می‌توانید با لایک و کامنت با مخاطبانشان تعاملی سازنده برقرار سازید و آن‌ها را با خود همراه کنید.

??. با مخاطبان خود درگیر شوید

اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید طرفداران خود را در یک گفت‌وگو درگیر کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی شخصی محتوای شما را می‌بیند، به این معنی نیست که در حال حاضر شما را دنبال می‌کند. اگر فرصتی برای تعامل با یک فالوور بالقوه دارید، باید از آن استفاده کنید. هر کامنت فرصتی برای به دست آوردن یک فالوور جدید (یا حفظ فالوور فعلی) است؛ بنابراین مطمئن شوید که به هر کامنتی که دریافت می‌کنید، پاسخ می‌دهید.

در ضمن فقط منتظر نباشید تا فالوورهای شما گفت‌وگو را شروع کنند. فرصت‌های تعامل را خودتان ایجاد کنید. از استیکرهای اینستاگرام مانند باکس سوالات و نظرسنجی در استوری اینستاگرام استفاده کنید. خلاصه اینکه سعی کنید این رابطه را حفظ کنید.

??. اکانت اینستاگرام خود را در کانال‌های مختلف تبلیغ کنید

اگر به دنبال راه‌های اضافی برای جذب فالوور در اینستاگرام هستید، تبلیغ متقابل اکانت خود در پلتفرم‌های دیگر عالی است.

از طریق وب‌سایت یا هر شبکه? اجتماعی که بخشی از استراتژی بازاریابی شما است و حتی خبرنامه ایمیل، پادکست یا هر پلتفرم دیگر، افراد را به اینستاگرام خود هدایت کنید. وب مستر ها در این باره خیلی می تواننده کمک و راهنما باشند.

 

??. نتایج خود را تجزیه‌وتحلیل کنید

در کنار تمام این روش‌ها، ضروری است که بتوانید عملکرد خود و مخاطبان را تجزیه‌و‌تحلیل کنید و بر اساس نتایج به دست آمده، استراتژی جدیدی برای پیجتان در نظر بگیرید. یکی از ساده‌ترین راهکارها برای تحلیل پیج اینستاگرام، استفاده از بخش Insights اینستاگرام به‌صورت رایگان است.

نکته: نیازی نیست روی شاخص‌هایی مانند لایک و کامنت به‌تنهایی وسواس داشته باشید. در عوض «Engagement Rate» که نرخ تعامل مخاطبان را با شما نشان می‌دهد، موضوع مهم‌تری است.

منبع: www.pjmi.ir

http://faheemkhatri4.bloggersdelight.dk/2022/11/17/10-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/

https://biiut.com/read-blog/22232

https://theomnibuzz.com/%db%b8-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%b1%d8%aa%db%8c%d8%a8-%d9%be%d8%b1%d8%b7%d8%b1%d9%81%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7/

https://www.click4r.com/posts/g/6948672/

https://blogfreely.net/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn

http://y8space.com/members-2/faheemkhatri4/activity/4947445/

https://wordsmith.social/faheemkhatri4/8-rshth-mhndsy-bh-trtyb-prtrfdrtryn-h-dr-yrn

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9110298

https://postheaven.net/8o8z3cel4u

https://mayempire.com/read-blog/115440