شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تعمير ماکروفر بوش

۳۰ بازديد

تعمیر ماکروفر بوش

 

خدمات تعمیرات ماکروفر بوش توسط تکنسین های مجرب گروه خدمات پیشتاز به صورت 24 ساعته در تمامی مناطق تهران (شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران) و کرج با استفاده از قطعات اصلی و 6 ماه گارانتی خدمات و تعرفه شرکتی دارای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان عزیز.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش محتوا است

ارسال نظر

چرا از خود تکنسین نپرسید؟!

 

تعمیر ماکروفر بوش : کاربران گرامی با درج نظر و سوال خود در انتهای این مقاله می توانید به راحتی با تکنسین تماس گرفته و در مدت زمان کوتاهی پاسخ سوال خود را دریافت نمایید.

ارسال نظر

خدمات مرکز تعمیرات ونگارد

 

مجتمع خدماتی پیشتاز با بیش از سه دهه سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی نامی آشنا در ذهن شهروندان تهرانی است. مهمترین تفاوت مجموعه با سایر شرکت های خدماتی، اصل صداقت در رفتار تکنسین ها و کیفیت قطعات تضمین شده توسط شرکت می باشد.

 

ما معتقدیم که مشتری مهمترین عضو مجموعه است و رسیدگی به درخواست مشتری بهترین راه برای هدایت خدمات است. بیش از دوازده هزار مشترک تلفن همراه از ابتدای مجموعه تاکنون، گواه این است که رعایت حقوق مشتری چه از نظر فناوری و چه از نظر هزینه، یکی از مهم ترین اصول خدمات رسانی است و همین امر موجب شده است تا تعداد بیشتر مشترکین سالها. بوده است.

خدمات پس از فروش مایکروفر بوش

 

یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم خانگی شرکت بوش است که به دلیل کیفیت و سابقه درخشان مورد استقبال مصرف کنندگان در ایران قرار گرفته است و شرکت پیشتاز سرویس سال هاست در ایران خدمات ارائه می دهد. خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی بوش.

معرفی شرکت بوش

 

شرکت بوش حدود 150 سال پیش توسط رابرت بوش در آلمان تاسیس شد و هنوز هم در حال ساخت لوازم خانگی است. در حال حاضر برخی از محصولات این شرکت در چین، ترکیه و مالزی مونتاژ می شود که مصرف کنندگان تصور نادرستی از این محصولات دارند و ذهنیت مشتری هنگام خرید کالا تقلبی و اصل نبودن آن است، اما در واقع اینگونه نیست. مورد و به دلیل هزینه کمتر نیروی کار در این کشورها، بوش آژانس های تولیدی در کشورهای ثالث راه اندازی کرده است.

 

چرا سرویس پیشتاز؟ مزایای استفاده از خدمات تعمیرات و تکنسین های خدمات پیشرو چیست؟

چرا سرویس پیشتاز؟

تعمیرات و سرویس تجهیزات

 

تمام محصولاتی که در خانه استفاده می کنیم پس از مدتی، برای مدتی نیاز به تعمیر و سرویس دارند و مایکروفر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

همچنین ممکن است در انتخاب مکانی مطمئن برای سرویس و تعمیر مایکروفر بوش خود مردد باشید، بنابراین در این مقاله سعی می کنیم انتخاب تعمیرکار مناسب مایکروفر بوش را برای شما آسان کنیم.

تعمیر مایکروویو بوش تعمیر ماکروفر بوش

چرا سرویس پیشتاز؟

 

سرویس پیشتاز همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته و تا کنون به لطف شما موفق بوده است. اما چه تفاوتی با دیگران داریم؟

 

    ما سعی می کنیم تا حد امکان تعمیر کنیم تا از تعویض غیر ضروری قطعات شما جلوگیری کنیم.

    در صورت تعویض قطعات از قطعات پارچه ای منطبق با دستگاه شما استفاده می شود.

    ضمانت خدمات به مدت 6 ماه از تاریخ فاکتور و ضمانت خدمات کتبی

    ضمانت اصل بودن محصول مورد استفاده توسط تکنسین شرکت

    خدمات در محل و با حضور مشتری بدون نیاز به جابجایی دستگاه انجام می شود. (این نه تنها احساس امنیت بیشتری را برای مشترکین ایجاد می کند، بلکه از آسیب در هنگام ارسال محصول نیز جلوگیری می کند.)

    تعمیرات مایکروفر بوش با آزمایش تشعشع و اطمینان از تشعشع احتمالی انجام می شود.

    سرویس پیشتاز دارای مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی بوده و تکنسین های کار با امواج زیر نظر سازمان انرژی اتمی آموزش دیده اند.

    تعمیرات مایکروفر بوش در تمامی مناطق تهران و کرج انجام می شود و مشترکین شهرستانی عزیز مجموعه ما نیز می توانند مایکروفر بوش خود را از طریق تیپاکس و پست ارسال نموده و پس از تعمیر و تست دستگاه را دریافت نمایند.

    تضمین قیمت قطعات و خدمات

    پاسخگویی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل

 

خرابی های احتمالی مایکروویو بوش را بررسی کنید

 

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا نیاز به تعمیر مایکروفر بوش خود دارید. بهتر است قبل از هر اقدامی برای تعمیر مایکروفر بوش خود با دانش بیشتر این مطلب را مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم:

 

    دستگاه روشن نمی شود!

    مایکروویو روشن است، همه چیز تمام است اما غذا گرم نیست!

    مایکروویو مانند گذشته فرآیند گرم شدن را انجام نمی دهد و زمان گرم شدن غذا طولانی است!

    الکتریسیته بدنه مایکروویو

    مایکروویو در حالت ماکرو شروع به جرقه زدن می کند!

    بدنه مایکروفر خیلی داغ میشه!

    لامپ مایکروویو روشن نمی شود

    مایکروویو بوش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.