پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

DVR Acusense هايك ويژن

۴۲ بازديد

Acusense هايك ويژن

همانطور كه مي دانيد هايك ويژن به تازگي سري Turbo HD 5.0 محصولات خود را روانه بازار كرده است. اين محصولات با بهره گيري از هوش مصنوعي و قيمت مناسب توانسته نظر مخاطبين را جلب كند. در اين قسمت مي خواهيم در خصوص ويژگي هاي DVR هاي سري  Acusense هايك ويژن توضيح دهيم با ما همراه باشيد. همچنين اگر تمايل داريد از مناسب ترين قيمت دوربين مداربسته  با خبر شويد به سايت شركت مهر تجارت مراجعه كنيد.

ويژگي هاي مختلف سيستم ضبط توربو اچ دي هايك ويژن عبارتند از:

استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي

اين DVR ها از الگوريتم هوش مصنوعي استفاده مي كنند و قادر هستند آناليز هاي تصوير ( VCA ) مختلفي را ارائه نمايند. برد قطعات DVR جديد هايك ويژن با استفاده از GPU قادر است آناليز تصوير مناسب با كمترين خطا را داشته باشد. سيستم هوش مصنوعي دستگاه ضبط هايك ويژن قادر است با توجه به موقعيت هاي مختلفي كه مي تواند رخ دهد آلارم هاي مختلفي را مديريت كرده به علاوه توانايي تشخيص بهينه تري نسبت به سيستم هاي معمولي بازار در اختيار مشتريان قرار مي دهد.

تشخيص درست هدف در تصوير

يكي از قابليت هاي DVR هاي سري Acusense هايك ويژن به اين صورت است كه اين تجهيزات ضبط مي توانند در تصاوير زنده و ضبط شده تصاوير انسان و وسايل نقليه را از ساير اشياء تشخيص دهند. در مواقع ضروري نيز كاربر قادر است با چند كليك تمامي تصاوير ضبط شده كه در آن تصوير انسان يا وسيله نقليه وجود دارد را مشاهده نمايد. سيستم ضبط جديد هايك ويژن در تصاوير مختلف قادر است انسان را تشخيص داده و كليه تحركات آن را زير نظر داشته باشد.

حذف آلارم اشتباه

سيستم هاي قديمي نسبت به  هر گونه حركتي حساس بودند و در صورت تشخيص هر حركتي بدون هيچ آناليزي آن را به عنوان يك آلارم در نظر مي گرفتند و اين موضوع باعث كلافگي و سردرگمي كاربران مي شد اما مركز كنترل Acusense هايك ويژن قادر است با استفاده از الگوريتم هاي ويژه اي حركات كم اهميت در ميدان ديد دوربين مانند افتادن برگ درختان، سايه اجسام، حركت حيواناتي مثل گربه و… را فيلتر كرده و سيستم هيچ آلارمي براي آنها صادر نكند و تنها به انسان و وسيله نقليه حساس باشد. اين موضوع يعني حذف آلارم هاي اشتباه تاثير زيادي بر ميزان رضايتمندي كاربران سيستم دوربين مدار بسته دارد. از اين رو بسيار با اهميت است.

بيشتر بخوانيد:   پكيج دوربين مداربسته   انواع دوربين مداربسته

جستجوي فوري هوشمند

به لطف استفاده از الگوريتم هوش مصنوعي DVR سري Turbo HD 5.0 هايك ويژن قادر هستند از ميان بسياري تصاوير ضبط شده، تنها تصاوير مربوط به انسان و وسيله نقليه را جستجو كنند و اين باعث مي شود تا كاربران در وقت خود به ميزان قابل توجهي صرفه جويي كنند. اين موضوع هنگام جستجوهاي حساس در تصاوير ضبط شده بسيار تاثير گذار است.

مدل هاي DVR سري Acusense

محصولات Acusense  هايك ويژن در چهار گروه مختلف ارائه شده اند كه هر كدام تعداد GPU هاي مختلفي را پشتيباني مي كنند ( بين ? تا ?? GPU براي همين تعداد كانال ) و بر اساس آن با توجه به نيا  مشتريان قادر هستند از الگوريتم هوش مصنوعي استفاده كنند. در حال حاضر مدل هاي ارائه شده توسط هايك ويژن براي Turbo HD 5.0 عبارتند از :

iDS-7204HQHI-K1/2S

iDS-7208/16HQHI-K1/4S

iDS-7204/08HUHI-K1/4S

iDS-7208/16HQHI-K2/4S

iDS-7204/08HUHI-K2/4S

iDS-7316HUHI-K4/16S

iDS-9016HUHI-K8/16S

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.