شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

چوب ترموود فنلاندي

۳۹ بازديد

چوب ترموود فنلاندي يكي از چوب‌هاي بسيار با كيفيت و مرغوب از نوع ترمو وود است كه به دليل زيبايي بي‌نظير، كيفيت فوق‌العاده، مقاومت بسيار بالا توانسته جايگاه ويژه‌اي را به خود اختصاص دهد. چوب ترموود فنلاندي، چوبي مي‌باشد كه از چوب بهترين و مرغوب‌ترين درختان كاج موجود در فنلاند تهيه و توليد مي‌شود.

كشور فنلاند به دليل شرايط آب و هوايي كه دارد منبع غني از درختان كاج و صنوبر مي‌باشد به همين دليل چوب ترموود فنلاندي يكي از چوب‌هاي ترمو وود معروف و مشهور مي‌باشد كه علاوه بر كيفيت بي‌نظير داراي رنگ‌هاي فوق‌العاده زيبا و منحصر به فردي است.

ترمووود فنلاندي

ترمووود فنلاندي

ويژگي هاي چوب ترموود فنلاندي:

چوب ترمو وود فنلاندي يكي از چوب‌هاي بسيار با كيفيت و مرغوب است كه از چوب درخت‌هاي گردو و صنوبر فنلاند استفاده شده است. از ويژگي‌هاي اين نوع چوب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • عايق و يا نارسانا
  • مقاومت بسيار بالا با هر نوع شرايط آب و هوايي
  • عدم تغيير ابعاد بر اساس انبساط و انقباض
  • رنگ‌پذيري 
  • طبيعي بودن حالت ظاهري

نكاتي در مورد چوب ترموود فنلاندي:

استفاده و يا اجراي اين فرآيند و روش تنها براي شركت‌هايي امكان‌پذير است كه داراي مجوز رسمي بوده و همچنين جز عضو انجمن بين‌المللي ترموود به حساب مي‌آيند. ترموود فنلاندي نوعي برند تجاري است كه كيفيت نهايي محصول را مشخص مي‌كند. مجهز بودن برند و يا نام تجاري چوب‌هاي ترمو وود فنلاندي باعث مي‌شود تا مصرف كننده با اطمينان كامل نسبت به خريد خود اقدام كند.

ترموود فنلاندي

ترموود فنلاندي

قيمت چوب هاي ترموود فنلاندي:

يكي از سوال‌هايي كه ذهن مصرف‌كننده و يا خريداران را درگير كرده اين است كه قيمت اين نوع چوب چقدر است؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت قيمت ترموود فنلاندي نسبت به نمونه هاي ديگر چوب ترمو وود گران‌تر هستند و با توجه به كيفيت، مقاومت، زيبايي و موارد ديگر بسيار مناسب خواهد بود.

كاربرد چوب هاي ترموود فنلاندي:

از اين نوع چوب ترمو مي‌توان براي ساخت انواع پله‌هاي چوبي، نماي داخلي ساختمان‌ها و تزئينات داخلي ساختمان مانند كف پوش، كابينت، نرده‌هاي داخلي چوبي، دكور توكار، و غيره استفاده نمود. هم‌چنين اين نوع چوب‌ها در ساخت انواع آلاچيق، ساخت انواع وسايل چوبي و اشياء تزئيناتي چوبي مانند مجسمه، گلدان، قاب عكس، ساخت انواع درب و پنجره، اجراي نماي بيروني ساختمان‌ها و موارد ديگر كاربرد دارند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.