یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

با ميثم شکري ساز کارآفرين برتر کشور آشنا شويد

۲۴ بازديد

با میثم شکری ساز کارآفرین برتر کشور آشنا شوید

 

کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس هلدینگ پندار دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

 

به گزارش برنا، برای یک کسب و کار موفق عوامل متعددی وجود دارد که شاید مهمترین آنها وجود یک کسب و کار موفق برای شروع ایده در یک کسب و کار کاملا کاربردی باشد. عواملی که شخصیت واحدی وجود ندارد که به طور کامل یک کارآفرین موفق را توصیف کند، اما کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پندار نهاد دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

https://coolors.co/u/fanpnuu

 

https://rabbitroom.com/members/fanpnuu/profile/

 

ویژگی های کارآفرینان موفق

1. حس کنجکاوی

 

کارآفرینان از حس کنجکاوی موفق می شوند که فرصت جستجوی فرصت های جدید را دارند. کارآفرینان در مورد آنچه می دانند کنجکاو هستند، راضی نیستند، همیشه سوالات چالش برانگیز می پرسند و همیشه به دنبال راه های جدید هستند.

2. آزمایش های سازمان یافته

 

یک کارآفرین باید در هر فرصت جدید تست هایی را انجام دهد تا مشخص کند آیا ارزش ادامه دادن دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر ایده ای برای محصول یا خدمات جدیدی دارید که یک آیتم را می سازد، باید مطمئن شوید که برای آن هزینه می پردازید.

3. رعایت پذیرایی

https://www.wishlistr.com/profile/emkii

 

https://knowyourmeme.com/users/emkii

 

 

ماهیت تجارت همیشه در حال تغییر است. کارآفرینی یک دوره است و در هر دوره با چالش ها و فرصت هایی که در مسیر کارآفرینی با آن روبرو هستند. غیرممکن است که خود را برای هر موضوعی آماده کنیم. کارآفرینان باید شرایط را ارزیابی کنند و آن را با شرایطی که زمانی که اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد تغییر می کند، کسب و کارشان تغییر می کند و حتی به سمت جلو حرکت می کند، تطبیق دهند.

بیشتر بخوانید:

 

    دکتر میثم شکری ساز رزومه و ویژگی های یک کارآفرین موفق

    «دسترسی به داستان» به آنتن شبکه مستند رسید/ داستان هایی که دست خالی «کارآفرین» شدند

https://www.stageit.com/ikavoshh

https://www.drupalgovcon.org/user/122706

 

 

https://coderwall.com/fanpnuu

 

 

4. عزم

 

یک کارآفرین مصمم است در تصمیمات دشوار و تصمیمات خود موفق شود. قاطع بودن همیشه به این معنی نیست که برای همه چیز پاسخی داشته باشید. اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید، باید اعتماد به نفس لازم برای تصمیم گیری های چالش برانگیز را داشته باشید و مطمئن باشید که می توانید آن تصمیم ها را بگیرید.

5. یک تیم ایجاد کنید

 

یک کسب و کار موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جای اینکه اجازه دهد نقاط ضعفش آن را به عقب براند، تیم هایی را برای تکمیل آنها می سازد. در بسیاری از موارد، این تیم های کارآفرین هستند که تصمیم گیرنده را موفق می کنند، نه فقط کارآفرین. هنگامی که یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، باید هم تیمی هایی پیدا کنید که استعدادهایشان در هم آمیخته باشد و یک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

6. پذیرش

https://hypothes.is/users/fanpardazann

 

http://kabipanel.xobor.de/u176_fanpardazann.html

 

 

 

اوقات فراغت کارآفرینی به معنای تعریف کردن است. با این حال، بسیاری از چیزها ممکن است مانع شروع یک عمل شود، اما ممکن است طبق برنامه پیش برود. نکته کلیدی برای کارآفرینان این است که روابط بین خود را به طور مؤثر مدیریت کنند و شرکت ها را در موقعیتی قرار دهند که «از جنبه های مثبت بهره ببرند».

 

کارآفرینان موفق تا حدودی ریسک گریز هستند تا از جستجوهای خود نتیجه بگیرند. اما میزان تحمل آنها به آنها کمک می کند تا این تهدیدات را کاهش دهند.

https://www.wishlistr.com/profile/fanpardazann

 

https://knowyourmeme.com/users/fanpardazann

 

میثم شکری ساز + هلدینگ پارس پندار

7. مقابله با شکست

 

یک کارآفرین موفق تر نسبت به مدیریت و مسئولیت پذیری، باید با تصمیم گیری با شکست مواجه شود.

 

تخمین زده می شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپی شکست می خورند. این شکست ها بسیار بزرگ هستند، به عنوان مثال، ممکن است به دلیل یک مدل کسب و کار معیوب باشد یا ممکن است به دلیل تشخیص یا انگیزه باشد. من می توانم از این خطرات اجتناب کنم، اما برخی از آنها ممکن است اجتناب ناپذیر باشند. کارآفرینان موفق برای شکست آماده می شوند و با آن کنار می آیند. در عوض، با ترس از شکست به عقب رانده می شوند و با احتمال موفقیت پیش می روند.

8. پشتکار

 

درست است که بسیاری از کارآفرینان با احتمال شکست کنار می آیند، اما این بدان معناست که به راحتی تسلیم می شوند. اما آنها شکست ها را فرصتی برای رشد و توسعه می دانند.

 

در طول فرآیند کارآفرینی، مشخص می شود که بسیاری از فرضیه ها اشتباه بوده و برخی از آنها همپوشانی دارند و شکست می خورند. یکی از چیزهایی که باعث موفقیت یک کارآفرین می شود این است که اشتباه کند، مدام برنامه ریزی کند و اصرار بر آموختن درس ها باشد.

9. نوآوری

https://hypothes.is/users/emkii

 

http://kabipanel.xobor.de/u177_emkii.html

 

 

 

بسیاری از مردم بر این باورند که نوآوری و کارآفرینی ارتباط نزدیکی با هم دارند. این گاهی اوقات درست است، اما برخی از موفق ترین استارت آپ ها محصولات یا خدمات موجود را برای رفع نیازهای در حال تغییر بازار می سازند و اصلاح می کنند.

 

نوآوری یکی از ویژگی هایی است که برخی از کارآفرینان در آن موفق می شوند، اما نه همه آنها. خوشبخ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.