جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

درباره مجموعه سينكو

۸۷ بازديد

سينكو پلاس

شركت سازه هاي يادنگار با نام تجاري سينكو،در سال ???? با شماره ثبت ?????? در تهران به ثبت رسيد و فعاليت خود را به طور رسمي آغاز نمود. شركت سينكو با جذب و به كارگيري متخصصين مجرب و نخبگان علمي و استفاده از مشاورين خبره در سطوح و رشته هاي مختلف دانشگاهي و با رويكرد به كارگيري سيستم مديريت يكپارجه و ساير ابزار هاي نوين مديريتي در جهت ارزيابي جذابيت تكنولوژي مربوطه،طرح ريزي و اجرا مينمايد و همچنين توانسته جزء معدود كشور هايي باشد كه از اين فناوري استفاده ميكند…

اين شركت در مساحتي بالغ بر ????? متر مربع و با ظرفيت توليد ??? هزار تن در سال از انواع كودها، مواد شيميايي و ضد يخ ها در شهرك صنعتي سالاريه (ورامين) مشغول به فعاليت ميباشد.ظرفيت بالاي توليد،كيفيت و كميت بالا،زير ساخت هاي افزايش ظرفيت و زمينه اشتغال از جمله مزيتهاي اين شركت ميباشد.

سينكو بعنوان اولين توليد كننده انواع ضد يخ هاي جاده اي و گياهي در كشور ميباشد كه با شعار حفاظت از محيط زيست و حفظ منابع ملي كشور قدم در اين عرصه گذاشته است.

ضد يخ گياهي سينكو با هدف جلوگيري از خسارت هاي ناشي از سرمازدگي گياهان انقلاب بزرگي را در صنعت كشاورزي ايجاد نموده است.

شركت سينكو همواره ضمن تضمين بهترين كيفيت و احترام به مصرف‌كنندگان محصولات، افتخار همياري با مولدين كشاورزي را سرلوحه خدمات خود قرار داده است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.